Wij trouwen ook niet, maar we moeten wel de erfenis enzo regelen dmv samenlevingscontract. Als je alleen het gezag regelt en verder niets, dan kan het in het ergste geval zo zijn dat je kindje niets zou krijgen en jij ook niet. Daar ga je niet van uit, maar beter goed geregeld.
Andrea, harde buiken kunnen iig voor het kindje geen kwaad, zegt mijn vk. Het is niet altijd goed voor de moeder en kan een teken zijn dat je te veel doet. Maar soms heb je ze idd van een volle blaas of groei van het kindje, of soms gewoon als je op het bed ligt, om niks dus.
Maar als je er onzeker over bent, kun je altijd je eigen vk vragen.
EN! ik ben net bij de gyn geweest, hij heeft mijn vragen beantwoord en me een beetje gerust kunnen stellen, als ik ook maar iets bloed verlies zou ik voor de voorzichtigheid opgenomen worden, maar nu geen enkele reden tot twijfel. Nog even vlug met de echo gekeken en hij zag dat het goed was (amen!)
Geloof dat ik nu weer een beetje durf te rekenen op een gewone bevalling, behalve alleen maar een spoedkeizersnede. Hoop dat ik dit vast kan houden.
Heb trouwens eindelijk het goede wasmiddel gevonden!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....