ow dat verklaart het wel jaquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:24 schreef stil het volgende:
Ik denk dat alleen de users die al gestemd hadden, een mail hebben gekregen.
het klopt ook. dus niet iedereen heeft die mail gekregen.quote:
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:56 schreef ..zapper het volgende:
Klopt, heb de mail ook gehad. Verder niets gewijzigd.
Heb wel nog twee vraagjes.
Wanneer sluit het stemmen?
quote:Het stemmen kan tot 29 augustus 22:00 uur! Succes!
Nadat het stemmen is beeindigd stuurt ieder van de top 3 twee onderwerpen op, en als die compleet zijn wordt er een stemtopic geopend (meestal van een paar dagen) en stem je op het odnerwerp wat jij graag zou willen zien.quote:Hoe en wanneer wordt eigenlijk het nieuwe 'thema' bepaald?
Van jou kan ik me dat niet eens voorstelen. (Bedoel ik positief)quote:
Neuh , maar sunchaser wel, en om te voorkomen dat hij gaat zeuren dat jouw posts blijven staan er als nog op gereageerd wordt zijn die ook verdwenen.quote:
Als je nu even de uitslag afwacht he dan kan je de mensen die daadwerkelijk gewonnen hebben ook bij de naam noemen en dan feliciteren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:06 schreef SunChaser het volgende:
De hele top 3 natuurlijk gefeliciteerd. Ben benieuwd of we komende maand een wat toegankelijker onderwerp krijgen
wat wil je hebben dan? vierkante foto?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:06 schreef SunChaser het volgende:
De hele top 3 natuurlijk gefeliciteerd. Ben benieuwd of we komende maand een wat toegankelijker onderwerp krijgen
Wat doe jij toch altijd belerend tegen Sun? Hij is nou niet echt een kleuter meer hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:23 schreef prupke het volgende:
[..]
Als je nu even de uitslag afwacht he dan kan je de mensen die daadwerkelijk gewonnen hebben ook bij de naam noemen en dan feliciteren.
En de onderwerpen dien je gewoon af te wachten.
En dan mag je daar op stemmen.
Zo gedraagd hij zichzelf welquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 22:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat doe jij toch altijd belerend tegen Sun? Hij is nou niet echt een kleuter meer hoor
Zo gedraagt hij zich, maar jij ook. Als je elkaar niet ligt, dan laat je elkaar toch lekker met rust? Ik vind het zo jammer, juist in dit forum. Als je ruzie wilt maken dan doe je dat toch lekker in onzin of klaagbaak ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |