abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40898201
en aldus liep de VN resolutie nr. xxx uit op een mislukking.

wat een verassing
pi_40898423
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Hezbollah doel is het nastreven van de vrede in middenoosten
dat heeft Nasrallah gezegd
"vrede"??? Hoe is een goede verstandhouding tussen Israel en Hezbollah mogelijk zolang Hezbollah er naar streeft om de staat Israel te vernietigen?

"Ik wil wel vrede met jou, maar dan moet je wel oprotten, of erger..."
pi_40898618
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:17 schreef Mutant01 het volgende:
Niemand heeft gewonnen.
Er is alleen maar verloren inderdaad

al langs geweest?
pi_40898640
Wat wil je hiermee zeggen?
pi_40898668
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:37 schreef Demophon het volgende:
[afbeelding]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_40898675
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

al langs geweest?
Mijn god, ik word echt zo gigantisch boos als ik dat zie. Gloeiende mongolen, waar is iedereen in godsnaam mee bezig.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40898679
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:31 schreef -scorpione- het volgende:
Welke gedeelte van
quote:

[..]

begrijp je niet?
pi_40898703
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:31 schreef -scorpione- het volgende:
Dat iedereen maar als een mongool hier elkaar zit uit te lachen uit te huilen uit te kafferen, en ondertussen kinderen hun moeders verliezen wellicht. En dat wij geen oplossing proberen te zoeken, maar eerder haat proberen aan te wakkeren?
Allah Al Watan Al Malik
pi_40898717
quote:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

al langs geweest?
Zijn die foto's van die ontslagen fotoshoppende Reuters fotograaf? of komen ze uit het fotoshop-archief van Hezbollah?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:34:04 #260
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40898719
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Welke gedeelte van
[..]

begrijp je niet?
En nu maar hopen dat de Libanezen met Hezbollah afrekenen. Is de enige oplossing.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_40898745
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef more het volgende:

[..]

Zijn die foto's van die ontslagen fotoshoppende Reuters fotograaf? of komen ze uit het fotoshop-archief van Hezbollah?
En als het echt is wat dan? Ga je dan lachen of wat?
Allah Al Watan Al Malik
pi_40898761
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef klez het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat de Libanezen met Hezbollah afrekenen. Is de enige oplossing.
ze hebben onderling al afspraken gemaakt, dat dat dus niet zal gebeuren, werd op het journaal vermeld althans
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Donald Duck held donderdag 17 augustus 2006 @ 11:35:59 #263
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_40898769
quote:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

al langs geweest?
Dat zijn gewoon deelnemers van dat spaanse tomatenfestival die wenen omdat ze verloren hebben!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_40898773
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:35 schreef Slayage het volgende:

[..]

ze hebben onderling al afspraken gemaakt, dat dat dus niet zal gebeuren, werd op het journaal vermeld althans
En hier zien wij het averrechtse effect van de aanpak van Israel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40898827
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:59 schreef -IksRee- het volgende:
[afbeelding]

Wat gaat Hezbollah aan zijn vlag doen eigenlijk als ze ontwapend worden?
LOL
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_40898842
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef more het volgende:

[..]

Nee, zijn niet de foto's van die fotograaf.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:38:39 #267
70154 klez
pi_40898844
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Voor Israel maakt het niets uit. De situatie is voor hen eerder iets verbeterd dan verslechterd.
pi_40898855
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:35 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat zijn gewoon deelnemers van dat spaanse tomatenfestival die wenen omdat ze verloren hebben!
Grappig ben je in ieder geval niet.
pi_40898859
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En als het echt is wat dan? Ga je dan lachen of wat?
Is ze aangereden door een auto? geraakt door een hezbollah raket? Wie zal het zeggen, uiteraard is het, als het echt is, heel erg voor die vrouw.
pi_40898884
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

uiteraard, welk land zou heti n zijn hoofd halen om de machtigste militaire macht in het land te ontwapenen als je kijkt waar je zuider buur allemaal in staat is op de korte termijn uiteraard
-Rabia Al-Basri
pi_40898885
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:38 schreef klez het volgende:

[..]

Voor Israel maakt het niets uit. De situatie is voor hen eerder iets verbeterd dan verslechterd.
Voor Israel maakt het niets uit? Hezbollah krijgt meer aanhangers, meer steun, meer mogelijkheden. Meer kansen op een regionale oorlog. Maar voor Israel maakt het niets uit. Zijn ze zo oorlogsgeil dat het ze niets uitmaakt dan? Of dat dat juist een verbetering is?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:40:44 #272
70154 klez
pi_40898898
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:39 schreef more het volgende:

[..]

Is ze aangereden door een auto? geraakt door een hezbollah raket? Wie zal het zeggen, uiteraard is het, als het echt is, heel erg voor die vrouw.
Er zijn ook genoeg Israelis gesneuveld. Beetje overbodig om dergelijke foto's te plaatsen om een standpunt in te nemen in dit conflict.
pi_40898903
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:34 schreef klez het volgende:

[..]

Mja zolang Hezbollah geniet van een aanhang van strijders, normale volk en parlementaire macht zal het niet zo makkelijk gaan als ze niet mee werken op alle fronten, daarnaast las ik onlangs ook iets over een radicalere splintergroep van Hezbollah die zich zou splitsen als Hezbollah volledig ontwapend.
pi_40898927
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mijn god, ik word echt zo gigantisch boos als ik dat zie. Gloeiende mongolen, waar is iedereen in godsnaam mee bezig.
Wat een verassing: oorlog blijkt slachtoffers te veroorzaken...
  Donald Duck held donderdag 17 augustus 2006 @ 11:42:03 #275
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_40898936
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Grappig ben je in ieder geval niet.
ik bedoel er maar mee dat alleen wat 'zielige' foto's zonder bron posten totaal zinloos is. Er is daar enorm veel toneelspel.
en zelfs foto's mét bron zijn niet te vertrouwen, dat is de afgelopen weken wel gebleken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:42:33 #276
70154 klez
pi_40898954
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Voor Israel maakt het niets uit? Hezbollah krijgt meer aanhangers, meer steun, meer mogelijkheden. Meer kansen op een regionale oorlog. Maar voor Israel maakt het niets uit. Zijn ze zo oorlogsgeil dat het ze niets uitmaakt dan? Of dat dat juist een verbetering is?
Hezbollah krijgt minder mogelijkheden. Als de internationale macht faalt vernietigt Israel Hezbollah.
Wat betreft die steun: Israel leeft al 40 jaar tussen anti-semieten en vijandige Arabieren. Daar veranderd dit niets aan.
pi_40898961
Ja, het is toch logisch dat niemand meer foto's voor waarheid aanneemt naar al dat gedoe met reuters? Ik kan er niet meer koud of warm van worden, want het kan net zo goed propaganda zijn, maar het kan ook echt zijn. Erg jammer dat we al zo ver zijn gekomen...
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_40898966
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:41 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Wat een verassing, niemand die je daarover hoort. Alleen maar elkaar zitten haten, nog meer. Dat is de goede oplossing, lekker vooroordelen spuien tot het hier zover komt. En dan huilen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40898976
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:41 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Net zoals het weer een verrassing zal zijn wanneer er een Nederlandse militair in Afghanistan/Iran zou sneuvelen.
pi_40898995
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:40 schreef klez het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg Israelis gesneuveld. Beetje overbodig om dergelijke foto's te plaatsen om een standpunt in te nemen in dit conflict.
Vandaar mijn reactie.
pi_40899015
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:38 schreef klez het volgende:

[..]

dat moet noch blijken, israel is militair helemaal niet onschendbaar gebleken, ik denk dat dat het grootste verlies voor israel is
-Rabia Al-Basri
pi_40899032
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:42 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

ik bedoel er maar mee dat alleen wat 'zielige' foto's zonder bron posten totaal zinloos is. Er is daar enorm veel toneelspel.
en zelfs foto's mét bron zijn niet te vertrouwen, dat is de afgelopen weken wel gebleken.
Zelfs dan, als is mijn bron niet betrouwbaar, al is jouw bron en die van Fok niet betrouwbaar, ik denk niet dat jij kunt ontkennen dat zulke scenario's zich dagelijks afspeelden en het normale volk moet boeten voor 2 machtsgeile idioten, lacherig over te doen is absoluut niet de oplossing.
pi_40899040
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:43 schreef more het volgende:

[..]

Vandaar mijn reactie.
Ja maar zou jij ook dezelfde reactie plaatsen als er een dode Israelier op de foto stond?
Allah Al Watan Al Malik
pi_40899105
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Net zoals het weer een verrassing zal zijn wanneer er een Nederlandse militair in Afghanistan/Iran zou sneuvelen.
Hoezo verassing? Soldaten sneuvelen wel eens...
pi_40899175
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:47 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Hoezo verassing? Soldaten sneuvelen wel eens...
Kunnen we even teruggaan naar 2004(?), wanneer 1e Nederlandse soldaat in Irak sneuvelde, meteen kamervragen, iedereen in verontwaardiging en paniek.
pi_40899202
Dat is de laffe kant van Nederland, spijtig maar zo is het nu eenmaal.
pi_40899254
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:49 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat is de laffe kant van Nederland, spijtig maar zo is het nu eenmaal.
Oke, dan erken ik de extremisten als de laffe minderheid van de islam, spijtig maar zo is het nu eenmaal.
pi_40899289
pi_40899318
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Welke gedeelte van
[..]

begrijp je niet?
Het is gewoon te makkelijk om vanachter je bureautje oorlog af te keuren. Ik snap je wel, maar oorlog lijkt gewoon bij de mensheid te horen en dat ligt aan onszelf.

Verder sterven er niet alleen mensen vanwege oorlog, of hebben ze een kutleven vanwege oorlog. Kinderarbeid is ook aan de orde van de dag en dat stopt jou waarschijnlijk ook niet om de nieuwste sportschoenen aan te schaffen.

Beetje pedant dan om zo de oorlog af te keuren richting anderen...
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:53:44 #290
70154 klez
pi_40899355
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kunnen we even teruggaan naar 2004(?), wanneer 1e Nederlandse soldaat in Irak sneuvelde, meteen kamervragen, iedereen in verontwaardiging en paniek.
Niet iedereen. En die lui die dat wel waren, daar rekenen we ook nog wel mee af...
pi_40899377
Het is te makkelijk om oorlog af te keuren? Moet het moeilijk zijn om oorlog af te keuren dan?

Zolang we blijven zeggen dat oorlog bij de mensheid hoort, en dat er niets aan te doen is en dat het normaal is dat er doden vallen, schieten we er geen drol mee op. Met deze mentaliteit zie ik het in Nederland erg snel verkeerd gaan.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:54:58 #292
70154 klez
pi_40899395
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oke, dan erken ik de extremisten als de laffe minderheid van de islam, spijtig maar zo is het nu eenmaal.
De vraag is, wat doe je eraan? Geef je toe aan hun misvatting dat we het aan onszelf te danken hebben, of ga je het gevecht aan zoals in WO2?
pi_40899433
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:54 schreef Mutant01 het volgende:
Het is te makkelijk om oorlog af te keuren? Moet het moeilijk zijn om oorlog af te keuren dan?

Zolang we blijven zeggen dat oorlog bij de mensheid hoort, en dat er niets aan te doen is en dat het normaal is dat er doden vallen, schieten we er geen drol mee op. Met deze mentaliteit zie ik het in Nederland erg snel verkeerd gaan.
Ik start geen oorlogen hoor. We kunnen wel gaan ontkennen dat het er niet bij hoort en niet nodig is, maar men stapt steeds in dezelfde valkuil.
pi_40899442
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:52 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Het is gewoon te makkelijk om vanachter je bureautje oorlog af te keuren. Ik snap je wel, maar oorlog lijkt gewoon bij de mensheid te horen en dat ligt aan onszelf.

Verder sterven er niet alleen mensen vanwege oorlog, of hebben ze een kutleven vanwege oorlog. Kinderarbeid is ook aan de orde van de dag en dat stopt jou waarschijnlijk ook niet om de nieuwste sportschoenen aan te schaffen.

Beetje pedant dan om zo de oorlog af te keuren richting anderen...
Wie zegt dat ik de oorlog afkeur? Gezien jij het in algemene zin hebt over dat het bij de mensheid hoort wil ik dan wel meteen opmerken dat ik niet tegen alle soorten van oorlog ben, een oorlog kan ook van essentieel belang zijn om vrede te waarborgen, daar ben ik wel voor.
Of voor een prijzenoorlog.

Het gaat mij bij betreffende afbeeldingen niet om Hamas, VS, Hezbollah of Israel, integendeel dat mensen moeten boeten Moslim, Christenen en Joden om nationalistische idealen van 2 achterlijke mensen.
pi_40899480
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:53 schreef klez het volgende:

[..]

Niet iedereen. En die lui die dat wel waren, daar rekenen we ook nog wel mee af...
Nieuwe verkiezingen?
pi_40899499
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik de oorlog afkeur? Gezien jij het in algemene zin hebt over dat het bij de mensheid hoort wil ik dan wel meteen opmerken dat ik niet tegen alle soorten van oorlog ben, een oorlog kan ook van essentieel belang zijn om vrede te waarborgen, daar ben ik wel voor.
Of voor een prijzenoorlog.

Het gaat mij bij betreffende afbeeldingen niet om Hamas, VS, Hezbollah of Israel, integendeel dat mensen moeten boeten Moslim, Christenen en Joden om nationalistische idealen van 2 achterlijke mensen.
Dat boeten schijnt nodig te zijn voor de eerdere prijzenoorlog waar jij al aan refereerde.
pi_40899556
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:54 schreef klez het volgende:

[..]

De vraag is, wat doe je eraan? Geef je toe aan hun misvatting dat we het aan onszelf te danken hebben, of ga je het gevecht aan zoals in WO2?
Neen, de vraag is, wat doen we eraan. Ik voel me niet verbonden aan ideologische idealen alleen omdat we zelfde religie gemeen hebben en hun er een radicale interpretatie aan over houden, dat ik een moslim ben geeft mij geen garantie dat ik onkwetsbaar ben bij een aanslag, dus het is onze probleem, wat doen we eraan?

Wie niet horen wil moet voelen.
pi_40899566
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:49 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat is de laffe kant van NederlandLinks, spijtig maar zo is het nu eenmaal.
pi_40899593
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:57 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Dat boeten schijnt nodig te zijn voor de eerdere prijzenoorlog waar jij al aan refereerde.
Ow? Israel-Libanon ketende geen prijzenoorlog los, wel?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:00:18 #300
70154 klez
pi_40899594
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Neen, de vraag is, wat doen we eraan. Ik voel me niet verbonden aan ideologische idealen alleen omdat we zelfde religie gemeen hebben en hun er een radicale interpretatie aan over houden, dat ik een moslim ben geeft mij geen garantie dat ik onkwetsbaar ben bij een aanslag, dus het is onze probleem, wat doen we eraan?

Wie niet horen wil moet voelen.
Met "je" bedoel ik jou ook, als moslim. "We" dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')