quote:U.N. Resolution 1701
..................................
Full implementation of the relevant provisions of the Taif Accords, and of resolutions 1559 (2004) and 1680 (2006), that require the disarmament of all armed groups in Lebanon, so that, pursuant to the Lebanese cabinet decision of July 27, 2006, there will be no weapons or authority in Lebanon other than that of the Lebanese state;
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4785963.stm
komt dus allemaal niets van terecht.quote:.......................................
Compromise would allow Hezbollah to keep guns
A compromise agreement now being hammered out between Hezbollah and the Lebanese government would allow the Shi'ite guerillas to keep hidden weapons in south Lebanon, the London-based Al-Hayat newspaper reported on Tuesday.
http://www.haaretz.com/hasen/spages/750448.html
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:44 schreef sp3c het volgende:
vervelend misschien maar godslasteraars zijn manier van posten is absoluut geen wereldprobleem
Maar Mutant, ik bén een achterlijke gorilla, zeker in de avond achter m'n pc'tjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, maar dan hoef je nog niet als een achterlijke gorilla door het topic heen te banjeren.
Zorg ervoor dat wij geen last hebben van je vroege midlife crisis dan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Maar Mutant, ik bén een achterlijke gorilla, zeker in de avond achter m'n pc'tjeEn ik ben al 35, dat komt niet meer goed, nooit meer ......
Ik denk dat er mensen rondlopen die nog wat raketjes hebben en die terquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:28 schreef Drugshond het volgende:
En wellicht de belangrijkste vraag..... blijft het nu stil ?
Of bij de klaagmuur.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:42 schreef sp3c het volgende:
klagen doe je maar in de feedback
Ik denk dat de meeste landen zoiets hebben van "oh nee, niet weer. Laat de israelis en de Arabieren nou maar eens een keertje hun eigen teringzooi opruimen". Het is tenslotte al wel de tweede keer dat er een vredesmacht tussen die twee groepen mongolen moet gaan zitten, en als het nou nog nut had, maar over een of twee jaar vliegen ze elkaar toch weer naar de strot.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zijn er zo weinig westerse landen die troepen aanbieden. Tot nu toe is het lijstje:
-Italie
-Frankrijk
-Spanje
-Turkije (onder voorbehoud)
-Indonesie
-Marokko
-Maleisie
de meeste hebben al hulp toegezegt hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste landen zoiets hebben van "oh nee, niet weer. Laat de israelis en de Arabieren nou maar eens een keertje hun eigen teringzooi opruimen". Het is tenslotte al wel de tweede keer dat er een vredesmacht tussen die twee groepen mongolen moet gaan zitten, en als het nou nog nut had, maar over een of twee jaar vliegen ze elkaar toch weer naar de strot.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zijn er zo weinig westerse landen die troepen aanbieden. Tot nu toe is het lijstje:
-Italie
-Frankrijk
-Spanje
-Turkije (onder voorbehoud)
-Indonesie
-Marokko
-Maleisie
Marokko, Jordanie en de VAE behoren tot de NATO? Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:15 schreef sp3c het volgende:
Marokko, Turkije, Jordanie, verenigde Arabische Emiraten etc. hebben/hadden gewoon troepen gewoon op de Balkan hoor kleuter
[afbeelding]
hoe kom je daar nu weer in godsnaam bijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:38 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Marokko, Jordanie en de VAE behoren tot de NATO? Weer wat geleerd.
http://www.nato.int/structur/countries.htm
Omdat je plaatje van de NATO-site linkt, aapje.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu weer in godsnaam bij
Niet te snel conclusies trekken dusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:42 schreef -IksRee- het volgende:
Omdat je plaatje van de NATO-site linkt, aapje.
De meeste ? Voorlopig pas 6 landen als ik het goed begrijp, en Nederland is daar niet bij. Wat mij betreft hoeft dat ook niet ook. Nogmaals, laat die twee elkaars puisten maar uitknijpen, ik zie niet in waarom anderen altijd hun puinhoop moeten opruimen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 03:20 schreef Boomstam het volgende:
[..]
de meeste hebben al hulp toegezegt hoor
Ja, maar in het geval van Israel is het nou onderhand wel mooi geweest, vind je ook niet ? Als er nou nog de kleinste kans was op langdurige vrede, maar dat is gewoon onmogelijk daar. Het houd pas op als een van de twee groepen niet meer bestaat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:42 schreef sp3c het volgende:
omdat we hopen dat als wij er weer een zootje van maken dat er ook iemand komt opdagen met een bezem
Eigenlijk zouden beide landen niet meer hoeven te bestaan. Misschien zou Israël nooit gesticht moeten worden. Dan zou het altijd rustig zijn in het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, maar in het geval van Israel is het nou onderhand wel mooi geweest, vind je ook niet ? Als er nou nog de kleinste kans was op langdurige vrede, maar dat is gewoon onmogelijk daar. Het houd pas op als een van de twee groepen niet meer bestaat.
het heeft een kwart seconde gekostquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:31 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wat een summiere gedachtengang. Jouw reactie op mijn bericht heeft je waarschijnlijk anderhalve tel gekost.
Maar enfin.
Heb jij misschien enig idee wat het precieze aantal Libanese gevangenen kan zijn en kan je iets vertellen over jou visie over hezbollah's discrepantie tussen de door Israël en Syrië gevangen genomen Libanezen?
Ik hoop op een iets constructievere bijdrage, maar dat zal wel tegen beter weten in zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |