Nou kijk maar es op je link ivm de eerste fok-pagina die dag. Zelfs NL'rkes noemen al direct Osama ... zat er blijkbaar al goed ingebakken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:27 schreef haaahaha het volgende:![]()
![]()
Moslims? Waar haal jij het woord moslims vandaan? Ik denk dat iedereen die bomaanslagen pleegt als terrorist wordt gezien, of ie nou moslim is of niet. Vaag dat je dit erbij haalt.
Ja en dus? Wat zegt dat?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:34 schreef UncleScorp het volgende:
Nou kijk maar es op je link ivm de eerste fok-pagina die dag. Zelfs NL'rkes noemen al direct Osama ... zat er blijkbaar al goed ingebakken.
Dus jij haalt een crimineel in huis, je geeft de man eten en een plek om te slapen, de crimineel vermoordt je vrouw en jij bent dan schuldig?quote:En je vergelijk met die dakloze trekt ook op niets... vervang dakloze es door crimineel ...
Kijk, de us moet niet zeuren, lol. Overal brengen ze regimes aan de macht? Waardan? Welke?quote:De US moet niet zeuren ... ze proberen overal regimes aan de macht te krijgen in hun voordeel.
Nee, de het is prrrrrrima dat de taliban onschuldige burgers dood bij bomaanslagen, nee meer dan prima zelfs!quote:En de CIA blijft natuurlijk bezorgd over hun drugshandel. Dus toen de Taliban alle papaveroogsten begon te vernietigen was het paniek natuurlijk.
Dat is natuurlijk niet echt een passende vergelijking, probeer deze eens:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:22 schreef haaahaha het volgende:
Stel jij neemt een dakloze in huis, je geeft hem eten en een plek om te slapen, de dakloze vermoordt een week later je vrouw, dan ben jij schuldig?
Het zal vast nog wel genuanceerder liggen dan dat.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:37 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet echt een passende vergelijking, probeer deze eens:
Stel ik neem een dakloze in huis, ik betaal de dakloze, behandel de dakloze goed, maar ik buit zijn zoon compleet uit. Verder bespeel ik de dakloze zodat deze dakloze zelf geen oog meer heeft voor zijn zoon. Zijn zoon probeert mij te pakken maar ik ben sterker dan hem, en dus probeert zijn zoon mij op een andere manier te pakken, namelijk, door mijn vrouw om te brengen.
Who to blame?
Precies.quote:Iedereen is natuurlijk uiteindelijk verantwoordelijk voor zijn eigen daden
Vast wel, maar heb je al reeds een aha-erlebnis? Of moeten we met meer of genuanceerdere voorbeelden komen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:39 schreef haaahaha het volgende:
Het zal vast nog wel genuanceerder liggen dan dat.
Lol, mijn polarisering komt voort uit het gevoel dat complotdenkers enkel en alleen de zwarte piet leggen bij de us overheid.quote:
Zo naief kan je toch niet zijn ...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:37 schreef haaahaha het volgende:
Kijk, de us moet niet zeuren, lol. Overal brengen ze regimes aan de macht? Waardan? Welke?
Dus jij gaat ervan uit dat de US aan wereldpolitiek doet uit menslievendheid zeker ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:52 schreef haaahaha het volgende:
Lol, mijn polarisering komt voort uit het gevoel dat complotdenkers enkel en alleen de zwarte piet leggen bij de us overheid.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:54 schreef UncleScorp het volgende:
Zo naief kan je toch niet zijn ...
Nee, us overheid is verantwoordelijk voor contrails, houdt hoger intelligente buitenaardse beschavingen in de doofpot, heeft de maanlanding in scene gezet, heeft jfk vermoord etc etc etc etc.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:54 schreef UncleScorp het volgende:
Dus jij gaat ervan uit dat de US aan wereldpolitiek doet uit menslievendheid zeker ?
En de moeder van Bush was moeder Theresa ?
Ja, dat zou best kunnen, hetzelfde zie je gebeuren in de discussies betreffende Israël / Libanon, we denken van elkaar dat we onvoorwaardelijk een bepaalde partij steunen, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn, soms is het juist die drang naar balans die mensen een bepaalde hoek in duwt.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:52 schreef haaahaha het volgende:
Lol, mijn polarisering komt voort uit het gevoel dat complotdenkers enkel en alleen de zwarte piet leggen bij de us overheid.
Lol, dat kan wel zijn hoor, maar bv in de 9/11 discussie, missiles, remote controlled vliegtuigen, explosieven etc? Daar geloof ik geen snars van. Dus het is niet per se zo dat die polarisatie 'onzin' is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:11 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ja, dat zou best kunnen, hetzelfde zie je gebeuren in de discussies betreffende Israël / Libanon, we denken van elkaar dat we onvoorwaardelijk een bepaalde partij steunen, maar dat hoeft niet altijd zo te zijn, soms is het juist die drang naar balans die mensen een bepaalde hoek in duwt.
Ik ben er dan ook van overtuigd dat als ieder mens opeens de waarheid kent, alsof er een lichtknopje aanspringt, dat we elkaar dan aankijken en roepen "Dus DAT bedoel je!", en vervolgens in lachen uitbarsten![]()
Het is allemaal berust op één groot misverstand, en we willen uiteindelijk ook allemaal hetzelfde, maar maken ruzie over de manier hoe we daar denken te komen
quote:AMSTERDAM - De waarheid achter de terroristische aanslagen op 11 september 2001 is veel complexer dan de Amerikaanse regering doet vermoeden.
Al bijna vijf jaar groeit op internet de groep 'nonbelievers', die zelfs stelt dat de Amerikaanse regering zelf verantwoordelijk is geweest voor het ineenzijgen van de WTC-torens en de aanval op het Pentagon.
Drie Amerikaanse ongelovigen maakten zelfs een provisorische documentaire over dit onderwerp: Loose Change. De film komt op 1 september in Nederland uit op dvd.
Daan de Wit is de eerste Nederlander die na de aanslagen een site oprichtte rond het onderwerp. Op zijn weblog www.daanspeak.nl zijn honderden links en artikelen te vinden over de theorieën die de ronde doen over 9/11. De Wit maakte voor de dvd-uitgave een speciale Nederlandse inleiding.
''De negentien kapers konden helemaal niet vliegen, de WTC-torens hadden na de crash helemaal niet in kunnen storten en Bin-Laden was niet het grote brein achter de hele actie.'' Zomaar een aantal stellingen die op internet veelvuldig worden verdedigd. Ook door De Wit. ''Ik geloofde de officiële lezingen vanaf de eerste dag niet. In eerste instantie voelde ik me een roepende in de woestijn. Maar al snel bleek ik niet de enige te zijn die heel veel vragen stelde bij de aanslagen.''
De zogenaamde nonbelievers vonden elkaar op internet, waar ze op honderden sites zoveel mogelijk informatie verzamelden om hun vermoedens mee te staven. Het is uit deze beweging dat de documentaire Loose Change is voortgekomen. ''Als je het over internet hebt, klinkt het al snel alsof het gaat om een groepje gekken die geen verantwoording afleggen over hun theorieën'', vindt De Wit. ''We proberen juist zoveel mogelijk professionele media te vinden die de lezingen van de Amerikaanse regering onderuit halen.''
Het gaat dan bijvoorbeeld om fragmenten van CNN, waarin een reporter zegt dat hij ter plaatse geen enkele aanwijzing ziet dat een vliegtuig in het Pentagon is gestort, of om tientallen getuigenissen van mensen die explosies in het WTC hebben gehoord die niet door de neergestorte vliegtuigen kunnen zijn veroorzaakt.
Volgens de Nederlandse complottheoreticus groeit de groep sceptici met de dag. ''Het gaat dan niet alleen om de man in de straat, maar ook om wetenschappers en politici'', weet De Wit. ''Wie naar de onweerlegbare bewijzen van de nonbelievers kijkt, kan niet anders dan mee gaan twijfelen aan de officiële verklaringen van de Amerikaanse regering.''
Ook de reguliere media wijden steeds meer artikelen en items aan het onderwerp. ''De beweging leeft steeds actiever in alle geledingen van de bevolking.'' Dat is een logisch resultaat, vindt de overtuigde 9/11-watcher. ''De gevolgen van die dag zijn ook in ons land merkbaar op alle fronten. Of het nu gaat om de strengere antiterrorismewetgeving van Donner of om de missie naar Uruzgan. Al die dingen zouden we moeten heroverwegen als de waarheid niet is zoals het ons nu al vijf jaar wordt voorgespiegeld.''
Distributeur Dutch Filmworks brengt Loose Change op 1 september uit in Nederland.
www.parool.nl
Heb je wel eens een standpunt verdedigd? En is het je daarbij wel eens opgevallen dat je hier en daar iets overdrijft, of te snel tot conclusies komt, zaken niet goed verifieert, etc.?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:16 schreef haaahaha het volgende:
Lol, dat kan wel zijn hoor, maar bv in de 9/11 discussie, missiles, remote controlled vliegtuigen, explosieven etc? Daar geloof ik geen snars van. Dus het is niet per se zo dat die polarisatie 'onzin' is.
lol, daarentegen kun je in het hp de tijd weer lezen hoe makkelijk die stellingen die daar in het parool artikel worden genoemd weer worden weerlegd.quote:
Link?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:26 schreef haaahaha het volgende:
[..]
lol, daarentegen kun je in het hp de tijd weer lezen hoe makkelijk die stellingen die daar in het parool artikel worden genoemd weer worden weerlegd.
Nee. Om een voorbeeld te nemen de boeing brokstukken in het pentagon puin. Er wordt beweerd dat het geen boeing was wat het pentagon in is gevlogen. Wat doet dat boeing puin daar dan?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:25 schreef Hallulama het volgende:
Heb je wel eens een standpunt verdedigd? En is het je daarbij wel eens opgevallen dat je hier en daar iets overdrijft, of te snel tot conclusies komt, zaken niet goed verifieert, etc.?
Ongetwijfeld.quote:Mij wel, wat mijzelf aangaat.
Het is mens eigen om afentoe emotioneel te worden en daarbij fouten te maken, of zichzelf te laten meeslepen en vervolgens te verdwalen in het moment, waardoor er heel wat onzinnige zaken de wereld in worden geholpen.
Daarom moet je ook alles met een zak zout nemen. Mensen roepen vanalles, maar wat is er van waar? Dat geldt voor alle mensen, partijen, regeringen, etc., want uiteindelijk bestaat alles uit mensen. Daarom gelden eenvoudige zaken die op micro-niveau spelen en zich daarom dus redelijk eenvoudig manifesteren, zoals in een gezin bijvoorbeeld, uiteindelijk ook op macro-niveau, in regeringen, landen, de VN, noem maar op, welke zich daar dus op iets complexere wijze manifesteren, maar uiteindelijk zijn de oorzaken hetzelfde.
Het doet mij daarom echter wel denken, na het zien van die grote grijze hoop die er dan achter blijft, dat er iets aan de hand is wat niet aan de hand zou moeten zijn.
Als de mens maar ietsje anders zou kunnen leren denken, dan zou dat al een hele hoop schelen.
Fysiek blad hp de tijd, maar op internet kun je ook wel sites vinden waarin dergelijke stellingen worden weersproken.quote:
Ok.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:28 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Fysiek blad hp de tijd, maar op internet kun je ook wel sites vinden waarin dergelijke stellingen worden weersproken.
Ik noemde meer dan slechts overdrijving, en die andere zaken zitten er wel inquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:27 schreef haaahaha het volgende:
Nee. Om een voorbeeld te nemen de boeing brokstukken in het pentagon puin. Er wordt beweerd dat het geen boeing was wat het pentagon in is gevlogen. Wat doet dat boeing puin daar dan?
Daar zit geen overdrijving in.
Jaja, wel weer toevallig dat dit nou net de MINST interessante zaken zijn. Kijk je naar de hoeveelheid topics over dit specifieke punt, dan zijn het ALLERMINST de MINST interessante zaken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:31 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik noemde meer dan slechts overdrijving, en die andere zaken zitten er wel in![]()
Trouwens, de verhalen over wel of geen vliegtuig of raket zijn nou net de MINST interessante verhalen aan die hele 9/11 geheimzinnigheid
Het zijn SENSATIONELE PUNTEN, zaken die te maken hebben met veel vuur, ontploffingen en lawaai, daarom dus niet toevallig maar LOGISCH wanneer je weet hoe de mens in elkaar steekt, en dat weet je best.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:33 schreef haaahaha het volgende:
Jaja, wel weer toevallig dat dit nou net de MINST interessante zaken zijn. Kijk je naar de hoeveelheid topics over dit specifieke punt, dan zijn het ALLERMINST de MINST interessante zaken.
Nee, het zijn de makkelijkst toegankelijke punten van de gebeurtenissen. Iemand die niet zo ingelezen is in de complotten kan dit heel makkelijk oppakken. Mensen zoals jij, huupia34 of resonancer zijn meer ingelezen en vinden dit daarom minder belangrijke punten. Feit blijft dat ze (julie) een complot aankaarten. Het ligt er maar net aan hoe ingelezen je bent hoe belangrijk je het punt vindt. Vanuit mijn oogpunt gezien is er wel een onderscheidt in die groepen, maar blijft het onzin, die complotten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:36 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Het zijn SENSATIONELE PUNTEN, zaken die te maken hebben met veel vuur, ontploffingen en lawaai, daarom dus niet toevallig maar LOGISCH wanneer je weet hoe de mens in elkaar steekt, en dat weet je best.
Vandaar dus dat je daar de meeste topics over tegenkomt.
De meer interessantere punten zijn wetenschappelijk, organisatorisch of politiek getint, gok ik zo, en daarom minder populair, maar wellicht veel belangrijker.
Denk je dat complotten uberhaupt niet bestaan dan? Of vind je alleen dit complot onzin?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:40 schreef haaahaha het volgende:
Vanuit mijn oogpunt gezien is er wel een onderscheidt in die groepen, maar blijft het onzin, die complotten.
i.m.o zijn de "precisie bombardementen" aanslagen op onschuldige burgers.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:21 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Dus aanslagen plegen op onschuldige burgers in diverse landen vind jij 'ok'.
Ik denk dat complotten niet bestaan. Complotten als contrails, ufos in doofpot, 9/11 vind ik onzin. Ongetwijfeld dat een us overheid zaken beter had kunnen oppakken, maar dat vind ik iets heel anders dan een complot.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:42 schreef Hallulama het volgende:
Denk je dat complotten uberhaupt niet bestaan dan? Of vind je alleen dit complot onzin?
De complotindustrie heeft 't hier en daar ook wel aardig voor zichzelf verpest jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:45 schreef haaahaha het volgende:
Ik denk dat complotten niet bestaan. Complotten als contrails, ufos in doofpot, 9/11 vind ik onzin. Ongetwijfeld dat een us overheid zaken beter had kunnen oppakken, maar dat vind ik iets heel anders dan een complot.
De insteek 'us overheid is slecht' deel ik niet. In dat opzicht zijn ALLE overheden slecht.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:37 schreef haaahaha het volgende:
Dus jij haalt een crimineel in huis, je geeft de man eten en een plek om te slapen, de crimineel vermoordt je vrouw en jij bent dan schuldig?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:46 schreef Resonancer het volgende:
dan ben je medeplichtig, daar is Bush heel duidelijk in, wie onderdak biedt aan " terroristen" of ze steunt is against U.S. , weet je nog.
Jaja, lol, nu zal de complotindustrie het verpest hebben voor de 'echte' complotten. Nee, daar trap ik niet in. Ook reptilians, carp etc etc, ik geloof er geen hol van.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:46 schreef Hallulama het volgende:
[..]
De complotindustrie heeft 't hier en daar ook wel aardig voor zichzelf verpest ja
Als hij Allah Hakkbar, dood aan de goddelozen, roept welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:47 schreef haaahaha het volgende:
[..]iemand die je vrouw vermoordt is meteen een terrorist?
Precies, en nogmaals, wanneer zijn er mensen op televisie die roepen:quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:46 schreef Resonancer het volgende:
dan ben je medeplichtig, daar is Bush heel duidelijk in, wie onderdak biedt aan " terroristen" of ze steunt is against U.S. , weet je nog.
Je pakt wel de meest extreme voorbeelden nu.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:48 schreef haaahaha het volgende:
Jaja, lol, nu zal de complotindustrie het verpest hebben voor de 'echte' complotten. Nee, daar trap ik niet in. Ook reptilians, carp etc etc, ik geloof er geen hol van.
Ik denk dat ze UBERHAUBT niet bestaan. Ik denk eerder dat zaken niet goed worden opgepakt of overheden gewoon dom bezig zijn. Maar ook dat is iets heel anders dan een complot waarbij opzet in zit. Corruptie bv is iets anders dan een complot.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:49 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Je pakt wel de meest extreme voorbeelden nu.
Maar nogmaals, je denkt dat complotten UBERHAUPT niet bestaan?
gnegnequote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:49 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Als hij Allah Hakkbar, dood aan de goddelozen, roept wel
Nou ik wel hoor... kijk maar naar Nazi Duitsland (1933).quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:45 schreef haaahaha het volgende:
Ik denk dat complotten niet bestaan.
Ook de aanleiding van de oorlog in Irak en de spelletjes in de VN is in mijn ogen een valide complot.quote:In 1933, enkele weken na de machtsovername door Adolf Hitler in Duitsland brandde de plenaire zaal van het Rijksdaggebouw volledig uit. De brand was aangesticht door een jonge Nederlandse communist: Marinus van der Lubbe. Nog steeds onduidelijk is of hij de brand alleen aanstak, of dat Nazi's hem hierbij geholpen hebben. Dit laatste ligt volgens velen voor de hand, omdat Hitler de brand dankbaar aangreep om parlementsleden die hij als tegenstanders beschouwde op te laten pakken. Van der Lubbe werd geëxecuteerd.
Dom ? Ik denk eerder heel slim, Gaat ook niet om overheden alleen, JUIST niet om overheden alleen, het gaat om de dubbele agenda's , en werken voor de overheid, en werken voor de multinationals, op zich al 'n samenzwering.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:51 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat ze UBERHAUBT niet bestaan. Ik denk eerder dat zaken niet goed worden opgepakt of overheden gewoon dom bezig zijn. Maar ook dat is iets heel anders dan een complot waarbij opzet in zit. Corruptie bv is iets anders dan een complot.
Corruptie (op grote schaal) is juist 'n schoolvoorbeeld van 'n samenzwering, de bouwfraude?quote:com·plot (het ~, ~ten)
1 kwaadaardige samenzwering => afgesproken werk, collusie, conjuratie, conspiratie, gekuip, intrige, kuiperij
Zoals, terloops vermelden dat Irak Al quaida steunt, maar als puntje bij paaltje komt er geen bewijs voor leveren, eerst zelf Bin Laden steunen om hem vervolgens als vijand te bestempelen. Slinkse streken genoeg. Er zijn mensen die vinden dit niet kwaardaardig, IK DUS WEL, i.m.o is dit al 'n complot.quote:in·tri·ge (de ~, ~s)
1 slinkse methode om een doel te bereiken => complot
2 verwikkeling
in·tri·ge·ren1 (onov.ww.)
1 met slinkse streken te werk gaan, een heimelijke invloed aanwenden om zijn doel te bereiken => konkelen, konkelfoezen, kuipen
Wat de ongewenste situaties zijn lijkt me duidelijk, zakkenvullende multinationals die zich voordoen als politici en vice versa. Via millitaire ingrepen hun (zaken) belangen afdwingen en beschermen ( er zijn landen waar dit gewoon open en bloot kan en mag)quote:om·plot·the·o·rie (de ~ (v.))
1 theorie of idee dat een ongewenste situatie of gebeurtenis het gevolg is van een samenzwering => samenzweringstheorie
Iets dat dus de eerste stap tot verbetering is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:54 schreef haaahaha het volgende:
Jep, ik snap dat je de wereld op die manier bekijkt, resonancer.
Ik bekijk hem niet alleen zo, hij zit zo in elkaar.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:54 schreef haaahaha het volgende:
Jep, ik snap dat je de wereld op die manier bekijkt, resonancer.
Het is an sich helemaal niet verkeerd om kritisch te zijn (het is emancipatorisch, dus feitelijk goed), maar het vervalt hier (in de complottheorieën) in zoveel onzin dat het nauwelijks voor te stellen is dat je daarin kan geloven. Althans, voor mij dan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:08 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Iets dat dus de eerste stap tot verbetering is.
Het probleem onderkennen.
En vooral niet bang zijn, het is niet per se een duister wereldbeeld, misschien is het juist een licht wereldbeeld, ik zie de positiviteit er in iedergeval wel van in.
Allez, gij dient het kaf van het koren te scheiden, eh.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:57 schreef damian5700 het volgende:
Het is an sich helemaal niet verkeerd om kritisch te zijn (het is emancipatorisch, dus feitelijk goed), maar het vervalt hier (in de complottheorieën) in zoveel onzin dat het nauwelijks voor te stellen is dat je daarin kan geloven. Althans, voor mij dan.
Btw, niet.
Ja dat betekend dat... Waarom maak jij altijd van die assumpties die 1000 mijlen verder gaan en dan wat de ander verkondigd?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:16 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ja so what? Betekent dat dan altijd dat die amerikanen overal schuld aan zijn? Betekent dat dat wanneer diezelfde taliban zich anders op gaat stellen jij als amerikaanse overheid er niks aan mag doen?
Wederom wordt de bal bij de amerikanen gelegd en wordt de taliban geknuffeld.
Nergens beschuldig ik alle Amerikanen, ik beschuldig een select corrupt gezelschap en weerleg hiermee een aantal leugens die het officiele verhaal verteld en de misleiding die hierop gebouwd is.quote:Weet je wie nog meer de Taliban knuffelden? Clinton en Bush Sr. Net zoals ze Al Qaida knuffelden en gebruikten (en nog gebruiken).
De Taliban was de regering van Afghanistan. Deze werd door de VS gesteund en Al Qaida is door door de VS ontstaan, gefinancierd en bewapend. Dit alles via de CIA en de Pakistaanse inlichtingendienst.
De grootste financiering voor Al Qaida komt van de warlords en de drugssmokkel uit Afghanistan. Sinds de bezettig is Afghanistan de grootste leverancier van heroine van de wereld (meer dan 70% komt daarvandaan). Als ze echt wat aan Al Qaida wilden doen dan zouden ze dit wel aanpakken. Dit gebeurd echter niet en het percentage Drugs dat uit Afghanistan komt stijgt elk jaar sinds 2001. Echter is het voldoende bewezen dat de CIA en wat bedrijven nogal wat winst maken van de drugssmokkel. Al meer dan 50 jaar zelfs. De terroristen (Al Qaida aka beschermers van de opium velden) werkten samen met de Taliban (Economie van Afghanistan steunde op de drugssmokkel) die beiden gesteund werden door Pakistan, waarvan Al Qaida getraind werd door de Pakistaanse inlichtingendienst die op haar beurt geleid en gefinancierd wordt door de CIA.
Zal het ff opzoeken als ik weer thuis ben.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:23 schreef jojomen4 het volgende:
Resonancer: Heb je dat ISBN nummer nog voor me van dat boek?
Die eenzijdige argumentatie van Bush & Co werkt anders ook primaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:48 schreef LostFormat het volgende:
Laatst eindelijk maar eens die loose change zitten kijken toen die op belgie was. Het verbaast me dat die docu zoveel mensen weet te overtuigen. Zelden zo eenzijdige argumentatie gezien. Eerst wat experts oproepen die docu ondersteunen en dan bij uitspraken van experts die voor het officiele verhaal zijn ze 'so-called experts' noemen. Das gewoon kinderachtig. Zo zaten er wel meer van dat soort dingen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |