Ja, met net doen alsof je een leven hebtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh, ik ben dus niet gepikeerd. Had het gewoon druk en zo laatste tijd
Nee, echt.. thuis en zoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, met net doen alsof je een leven hebt.
Het klinkt wel gezellig. Maar dat heb ik vaker met het woord thuis. Alhoewel het hier niet altijd gezellig s, maar dat is een ander verhaal.quote:
Wat emotioneel. Wat niet-jij.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat er ook gebeuren mag
Hou dit moment vast
Als een foto van een mooie dag
Hoe die ook uitvalt. Denk aan mij dan
Moet je ook niet in OZN posten, maar in ONZquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
Hoi dizzwaarom reageren de OZN modjes zo langzaam?
Ik klaag me de klachten van mijn lijf in hun FB maar er geeft niemand thuis.
![]()
![]()
Spot maar met een dyslectquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet je ook niet in OZN posten, maar in ONZ![]()
![]()
Nee, een kloon van Paltos, die een ban van een jaar had.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Was die gast met die ban een kloon van bupa zeker?
Een jaar damn dat is langquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, een kloon van Paltos, die een ban van een jaar had.
Nou, Dizer, hihiquote:
Had 'ie zelf om gevraagd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:24 schreef SPK het volgende:
[..]
Een jaar damn dat is lang
Waarom had hij die dan?
iddquote:
Ik dacht bijvoorbeeld ook dat 'Paltos' 'Platos' heette.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, een kloon van Paltos, die een ban van een jaar had.
Hij wilde een ban voor zijn examens,om goed te kunnen leren, die verbrak hij door met een kloon te posten, en de ban werd opgeheven. Toen wilde hij weer een ban, maar kreeg die niet. Paltos opende een shitload aan kuttopics (met steeds één woord in de titel tot er iets stond als "Paltos wil een ban" of iets dergelijks) en toen kreeg hij een ban. Van yvonne, een lange ban. En klonen zou een permban opleveren, maar dat zijn ze dit keer vergeten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:24 schreef SPK het volgende:
[..]
Een jaar damn dat is lang
Waarom had hij die dan?
Hint: het heeft met je piemol te makenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:13 schreef Dizer het volgende:
gepikeerd? Volgens mij heb ik een woordje overgeslagen bij mijn cursus Nederlands 16 jaar geleden
Is "snel op je pik getrapt" daarvan afkomstig?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hint: het heeft met je piemol te maken![]()
Nee, dat komt van de negers.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is "snel op je pik getrapt" daarvan afkomstig?
Er ligt ergens een kadootje op je te wachten op FOKquote:
Ja, maar met zus in de buurt, en moeder ook op gezichtsveldafstand wacht ik daar nog even meequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er ligt ergens een kadootje op je te wachten op FOK![]()
Neequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is "snel op je pik getrapt" daarvan afkomstig?
Wat is het?!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar met zus in de buurt, en moeder ook op gezichtsveldafstand wacht ik daar nog even mee.
Wat wou je dan doen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar met zus in de buurt, en moeder ook op gezichtsveldafstand wacht ik daar nog even mee.
En wat kom je eigenlijk zo over als een vies mannetje, "cadeautjes" aanbieden aan jongetjes die "net ouder zijn dan 14"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er ligt ergens een kadootje op je te wachten op FOK![]()
Wheheheehquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En wat kom je eigenlijk zo over als een vies mannetje, "cadeautjes" aanbieden aan jongetjes die "net ouder zijn dan 14".
Kijken, alleen kijken, maar dat kán ik neit met moeders in de buurt, die heeft al niet zo'n hoge dunk van FOK!quote:
Misschien wil je moeder meekijken?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijken, alleen kijken, maar dat kán ik neit met moeders in de buurt, die heeft al niet zo'n hoge dunk van FOK!. En daarmee wil ik ook niet zeggen dat jij FOK! omlaag haalt...
Ik lul me wel klem hier...![]()
Ik bedoel het goed. GOEHOED!!
Hè getver. Ik ga toch niet met mijn moeder naar FOK!'s mooiste mannen kijkenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Misschien wil je moeder meekijken?
[]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk... doe maar lekker moeite ervoor
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:30 schreef Dizer het volgende:
Zeurkut, hier heb je er eentje... en nou ophouden met mij stalken voor een foto![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
En nee, ik heb geen stijve![]()
Die groene onderbroek is juist tofquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
[..]![]()
![]()
! Gewaagd!
![]()
![]()
![]()
Maar die groene onderbroek maakt het wel minder sexy![]()
Het is ook wel toeval zeker dat groen mijn absolute lievelingskleur isquote:
Hoe oud is je moeder?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hè getver. Ik ga toch niet met mijn moeder naar FOK!'s mooiste mannen kijken.
Zonder onderbroek is natuurlijk nog tofferquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die groene onderbroek is juist tof
Wat wil je hiermee zeggen...quote:
* Eriks moeder hoort hoe zoonlief ijverig het scrollwieltje van de muis bedient.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, ik moet wel zeggen dat, toen ik er net langsscrollde, het er in dat oogopslag niet slecht uitzag.
Whehequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Dizer, ik moet wel zeggen dat, toen ik er net langsscrollde, het er in dat oogopslag niet slecht uitzag.
Nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
* Eriks moeder hoort hoe zoonlief ijverig het scrollwieltje van de muis bedient.
"Die is weer eens halfnaakte mannen aan het begluren zonder dat ik het door mag hebben," denkt ze, meewarig glimlachend.
En sowieso, beharingquote:
No wayquote:
Ik begin het nu ook een beetje Eng te vindenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:44 schreef SPK het volgende:
Tha Erik zoek is een kerel op TMF ofzo, ik word hier een beetje angstig van
Ik houd me al in, de wijn is ondertussen opquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:44 schreef SPK het volgende:
Tha Erik zoek is een kerel op TMF ofzo, ik word hier een beetje angstig van
Wat een fucking gemene opmerking weer zegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
No way. En zeker niet als ik jou als surrogaat vader ga krijgen
, en mijn moeder is geen MILF
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |