meisjes, dames .... vergeten jullie niet dat als je veel sport, je spieren zich gaan ontwikkelen. En dat het maar lijkt dat je dikker wordt. Spier > vet he. VERGEET DIT AUB NIET! en uithongering is het domste wat je kan doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:25 schreef Quinazoline het volgende:
Vanmorgen op de weegschaal gestaan: 65,5 kilo. Ik ben dus een half kilootje zwaarder dan anderhalve week geleden. Ik denk dat ik toch te veel meer eet, dus dan maar weer minderen he. Het kan net zo goed komen door de tijd van de maand bedenken ik me net.
Ik zit dus momenteel al 2 maanden op hetzelfde gewicht, val niks meer af. Heeft iemand een idee hoe ik weer op gang kan komen?
3600kcal :-) ... maar dat moest je van mij niet weten zeker ;-)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hoeveel kCal eet je per dag? Weet je dat ongeveer?
Maar wat is dan het verschil tussen crunches en sit-ups?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:14 schreef AcidBurner het volgende:
http://www.bodystore.nl/b(...)kspieroefeningen.php
Als het menu wat jij in de vorige topic neerzette standaard voor jou is, dan krijg je zelfs nog minder binnen dan je mij aanraadde te eten...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:04 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
3600kcal :-) ... maar dat moest je van mij niet weten zeker ;-)
soms zelfs meer ... JE MOET ETEN! Goed eten is de sleutel tot gezond afvallen. En dat jullie elke 5 minuten op die weegschaal staan is niet zo goed voor de motivatie hoor![]()
Maar je loopt toch? Dat hielp bij mij heel erg. Nu ik ipv 2x de week lopen naar 1x maandquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:25 schreef Quinazoline het volgende:
Wat zijn crunches?
En als het een klein buikje was, dan vond ik het nog niet zo erg...Maar dat is dus niet zo. Het zit helaas in de familie, dus ik denk dat het heel moeilijk wordt om er vanaf te gaan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |