Is toch bij al die 'beste supporters' awards?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand nou de grootste fan noemen als er mintens 40 rondlopen hier die wél een seizoenskaart hebben bijvoorbeeld. Dit is gewoon de 'wie vindt iedereen de aardigste Ajacied' verkiezing.
Heb jij in de spanning voor de awards toevallig ontspanning gezocht bij je schaap?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil graag mijn schaap dolly en mn poetster annie bedanken
En die ene groene pyjama dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:05 schreef SCH het volgende:
Ik ga trouwens mijn icoon niet zetten, niet uit protest ofzo maar dat doe ik gewoon nooit. Ik heb 1 icoon en dat is deze !
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:07 schreef Yeahinho het volgende:
Wel een lelijk ding SCH. Ik heb em al een paar keer aangepast tot normale verhoudingen + betere scherpte volgens mij, maar je blijft het maar voor elkaar krijgen om met dit brouwsel te posten.
Waar vind ik de grotere versie??
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:10 schreef Jajong het volgende:
Ik neem mezelf totaal niet serieus
Nou vooruit. Ik heb je genomineerd voor de George Best en de 818-award.quote:
Deze dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:05 schreef SCH het volgende:
Ik ga trouwens mijn icoon niet zetten, niet uit protest ofzo maar dat doe ik gewoon nooit. Ik heb 1 icoon en dat is deze !
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:12 schreef twi het volgende:
[..]
Deze dan?
[afbeelding]
Vraag me trouwens af bij wie ik in vredesnaam in 't kliekje moet zitten, aangezien ik 90% van m'n posts in 't Ajax topic plaats
Het Ajax kliekje natuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:12 schreef twi het volgende:
[..]
Deze dan?
[afbeelding]
Vraag me trouwens af bij wie ik in vredesnaam in 't kliekje moet zitten, aangezien ik 90% van m'n posts in 't Ajax topic plaats
Waarom reageer je dan uberhaupt?quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:10 schreef Jajong het volgende:
Ik neem het totaal niet serieus, maak je geen zorgen.
Yeahquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ik heb je genomineerd voor de George Best en de 818-award.
Tevreden ?
En je sig aanpassenquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:32 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd iedereen
MM bedankt voor de moeite
en nu moet ik opzoek naar mn oude icoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |