quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:07 schreef Yeahinho het volgende:
Wel een lelijk ding SCH. Ik heb em al een paar keer aangepast tot normale verhoudingen + betere scherpte volgens mij, maar je blijft het maar voor elkaar krijgen om met dit brouwsel te posten.
Waar vind ik de grotere versie??
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:10 schreef Jajong het volgende:
Ik neem mezelf totaal niet serieus
Nou vooruit. Ik heb je genomineerd voor de George Best en de 818-award.quote:
Deze dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:05 schreef SCH het volgende:
Ik ga trouwens mijn icoon niet zetten, niet uit protest ofzo maar dat doe ik gewoon nooit. Ik heb 1 icoon en dat is deze !
quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:12 schreef twi het volgende:
[..]
Deze dan?
[afbeelding]
Vraag me trouwens af bij wie ik in vredesnaam in 't kliekje moet zitten, aangezien ik 90% van m'n posts in 't Ajax topic plaats
Het Ajax kliekje natuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:12 schreef twi het volgende:
[..]
Deze dan?
[afbeelding]
Vraag me trouwens af bij wie ik in vredesnaam in 't kliekje moet zitten, aangezien ik 90% van m'n posts in 't Ajax topic plaats
Waarom reageer je dan uberhaupt?quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:10 schreef Jajong het volgende:
Ik neem het totaal niet serieus, maak je geen zorgen.
Yeahquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou vooruit. Ik heb je genomineerd voor de George Best en de 818-award.
Tevreden ?
En je sig aanpassenquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:32 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd iedereen
MM bedankt voor de moeite
en nu moet ik opzoek naar mn oude icoon
quote:
Gewoon 2005 er bijzettenquote:
mn eigen staat op een andere computer en die komt snel terug want ik ben mezelf nu al kwijtquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon 2005 bijzetten![]()
Leuke nieuwe avatar![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Dank je!
Ik ga gelijk weer een aanvraag doen bij Yeahinho!
Zou je voor mij zo'n mooi knippericoon kunnen maken van:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
+
[afbeelding]
?
Bij voorbaat dank!
En dat logo dan kleiner natuurlijk, weet niet waarom ie nu zo groot is.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:36 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
heb ik ook eenzelfde verzoek met mijn huidge icoon en mn awardicoon...![]()
...het FC Groningen logo mag er evt. ook bij... (als actief teletekst/ talpa supporter)![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:41 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb dat verzoek niet hoor met de 2 gewonnen awards![]()
En de huidige hoeft er niet in
Ik heb er zelfs 3quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het een schande dat ik nog nooit genomineerd ben voor welke award dan ook, terwijl ik er toch al vanaf het begin bij ben. Zelfs de onopvallende user award is niet aan mij besteed. Ik ga mezelf maar van kant maken denk ik.
Ja!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het verplicht om een award in je user-icon te zetten?![]()
Kan jou het schelen, het fucked alleen je user-icoon maar op..quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het een schande dat ik nog nooit genomineerd ben voor welke award dan ook, terwijl ik er toch al vanaf het begin bij ben. Zelfs de onopvallende user award is niet aan mij besteed. Ik ga mezelf maar van kant maken denk ik.
het zou die van jou alleen maar mooier makenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kan jou het schelen, het fucked alleen je user-icoon maar op..![]()
![]()
Ik weet hoe jeje voeltquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef TC03 het volgende:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:54 schreef TC03 het volgende:
Zelfs de onopvallende user award is niet aan mij besteed.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:00 schreef WeebI het volgende:
[..]
het zou die van jou alleen maar mooier maken
Het zit diep he?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
Schandalig. De Gary Lineker-award verloren aan iemand die nota bene fan is van een Franse club in Engeland![]()
Je zit gewoon in het kliekjequote:Op maandag 14 augustus 2006 22:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het zit diep he?
De mensen hebben er gewoon kijk op hier...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |