quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:02 schreef Vom het volgende:
Helemaal vergeten zelf te stemmen![]()
Maar wel weer gewonnen
quote:Zet er aub ook bij dat ze vooral NIET deze urls bij webicon moeten plaatsen, want ze zijn allemaal gewoon uploadbaar....
Goed gesproken DDquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Hulde voor de organisator, had het niet beter kunnen doen!
feli alle (behoorlijk) terechte winnaars!
Nou, dank je dan!quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:06 schreef SCH het volgende:
MM, bedankt voor al je werk. Ook de anderen.
En dat meen ik hoor, is niet cynisch bedoeld. Wat ik er ook over gezegd heb, het was vast veel werk en dat heb je goed gedaan!
Enorm.quote:
Alsof dat een criterium is? We zijn hier toch op een forum?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:24 schreef Jajong het volgende:
Haha twi de grootste Ajax-fan. Die is nog nooit in een stadion geweest joh
Mijn medewinnaar is de afgelopen maanden ook nauwelijks op fok geweest, dus die redenatie gaat niet op blijkbaar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Alsof dat een criterium is? We zijn hier toch op een forum?
Hoe kan je iemand nou de grootste fan noemen als er mintens 40 rondlopen hier die wél een seizoenskaart hebben bijvoorbeeld. Dit is gewoon de 'wie vindt iedereen de aardigste Ajacied' verkiezing.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:25 schreef SCH het volgende:
[..]
1993.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:52 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik heb in 1989 mijn eerste wedstrijd in het Oosterpark gezien... jullie?![]()
Nee hoor, de grootste fan op Fok is voor mij degene die op Fok het meest van zijn of haar fanschap getuigt. Ik heb geen idee wie er een seizoenskaart heeft en daar gaat het hier ook niet over.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand nou de grootste fan noemen als er mintens 40 rondlopen hier die wél een seizoenskaart hebben bijvoorbeeld. Dit is gewoon de 'wie vindt iedereen de aardigste Ajacied' verkiezing.
Dan hebben juist degene die geen seizoenkaart hebben de meeste kans aangezien zij hoogstwaarschijnlijk de live-topics volspammen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, de grootste fan op Fok is voor mij degene die op Fok het meest van zijn of haar fanschap getuigt. Ik heb geen idee wie er een seizoenskaart heeft en daar gaat het hier ook niet over.
Kan me trouwens ook nog een post van jou herrineren over het feit dat Pyth niet eens genomineerd was voor de PSV award. Iets in de trand van "hij reist heel europa af en heeft zijn kind Mateja genoemd" Heeft ook niks met het forum te maken... Ben het er wel mee eens, maar jij spreekt jezelf nu tegen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:25 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:29 schreef SCH het volgende:
Wel schrijnend dat Vaduz met zijn IP-ban de award voor de netste user heeft gekregen.
Dat klopt inderdaad, dat was niet zo'n handige post van mijquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kan me trouwens ook nog een post van jou herrineren over het feit dat Pyth niet eens genomineerd was voor de PSV award. Iets in de trand van "hij reist heel europa af en heeft zijn kind Mateja genoemd" Heeft ook niks met het forum te maken... Ben het er wel mee eens, maar jij spreekt jezelf nu tegen.
Hij heeft zelfs heel veel prijzen gepakt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:29 schreef SCH het volgende:
Wel schrijnend dat Vaduz met zijn IP-ban de award voor de netste user heeft gekregen.
* clauwheee solidair isquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:37 schreef Noca het volgende:
Ik draag mijn award trouwens op aan MP, omdat hij hem zo graag wil
Hoe bedoel je? Deze award gaat toch over de vrijdagavond en het bezoeken van en posten over eerstedivisiewedstrijden? Voor deze award lijkt mij de postactiviteit gedurende de zomerstop inderdaad niet al te relevant.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mijn medewinnaar is de afgelopen maanden ook nauwelijks op fok geweest, dus die redenatie gaat niet op blijkbaar.
Preciesquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:51 schreef SCH het volgende:
Ik denk dat VoreG alle genomineerden bedoelt, dus alle namen die op lijstjes voorkwamen.
Omdat hij er zelf zo bekaaid vanaf komt
Is toch bij al die 'beste supporters' awards?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe kan je iemand nou de grootste fan noemen als er mintens 40 rondlopen hier die wél een seizoenskaart hebben bijvoorbeeld. Dit is gewoon de 'wie vindt iedereen de aardigste Ajacied' verkiezing.
Heb jij in de spanning voor de awards toevallig ontspanning gezocht bij je schaap?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil graag mijn schaap dolly en mn poetster annie bedanken
En die ene groene pyjama dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:05 schreef SCH het volgende:
Ik ga trouwens mijn icoon niet zetten, niet uit protest ofzo maar dat doe ik gewoon nooit. Ik heb 1 icoon en dat is deze !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |