knaken-bakquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:55 schreef Tjabbo het volgende:
supermooie opel gespot gister![]()
[afbeelding]
Die is helemaal niet mooi man, deze is veel beter:quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:55 schreef Tjabbo het volgende:
supermooie opel gespot gister![]()
[afbeelding]
Puik. Vers kenteken btw!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:53 schreef Tjabbo het volgende:
Deze unimog voor Alex gefotogafiert
[afbeelding]
Ik mis mijn schatjequote:
nokken? ga je haar dumpen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:12 schreef Sjoewe het volgende:
Ok ok ok, ik zal nokken, maar eh waar zijn de foto's van gisteren?
* Alfisti dondert het liever zo in een bodemloze putquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:13 schreef Sjoewe het volgende:
En wie gooit er een euro in Fok?
Gister laat thuis, eerst bewerken en selcteren.quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:12 schreef Sjoewe het volgende:
ik moet je toch vriendelijk vragen op te houden met die euro's in mijn auto te gooienquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti dondert het liever zo in een bodemloze put
quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik moet je toch vriendelijk vragen op te houden met die euro's in mijn auto te gooien![]()
Of deze,quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:57 schreef BaraCuda het volgende:
Boeing Sonic Cruiser
[afbeelding]
Max Speed : 1,131Km/h (Mach 0.95)
Range : 16,668Km
Service Ceiling : 13,000m
Payload Capacity : 300 passengers
Net te laat
2 takt is nou eenmaal niet zo zuinig ehquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:01 schreef 1299 het volgende:
Eigenlijk is zo'n scooter super onzuinig eigenlijk. Hij is maar 4x zo zuing als mijn auto, en dat terwijl mijn auto meer dan 10x zo zwaar is en 30 keer zoveel vermogen heeft.
De meeting was zaterdag niet in Duiven aapquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:23 schreef PeuRac het volgende:
Tering, heb ik gewoon een meeting gemist zaterdag in Duiven![]()
ik stond gewoon weer eens in de stromende regen te werken![]()
Owhquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeting was zaterdag niet in Duiven aap![]()
had je samen met Bas naar ons kunnen zoekenquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Owh
is maar goed dat ik die reactie van je niet meer had gelezen, anders was ik er misschien nog heen gegaan ook![]()
Achja, was toch aan het werk, de volgende meeting 2/3 september in Apeldoorn? Of is het een week later dit jaar?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had je samen met Bas naar ons kunnen zoeken
Aan de andere kant, jou nummer had ik WEL gehad, dus had je wel een SMS gekregen met locatiewijziging.
Sorry Bas
Is goed, organiseer maarquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, was toch aan het werk, de volgende meeting 2/3 september in Apeldoorn? Of is het een week later dit jaar?
"onboeidend thema" ??????? het onderwerp voor het nationale concours is bestelauto's en stations, lijkt me typisch iets voor jou en het internationale concours gaat overquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is goed, organiseer maar![]()
Ik kom niet, onboeiend thema, en weekend voor mn vakantie.
volgesn de website nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
"onboeidend thema" ??????? het onderwerp voor het nationale concours is bestelauto's en stations,
Wat zegt de website dan? (mijn info is al een paar maanden oud en niet officieel).quote:
geen idee, maar in ieder geval GEEN bestelwagens.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat zegt de website dan? (mijn info is al een paar maanden oud en niet officieel).
in het topic van gisterquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:12 schreef Sjoewe het volgende:
wanneer gaan we weer?quote:Op maandag 14 augustus 2006 05:48 schreef BoJo het volgende:
wat een tijd om op te staan![]()
Ring meet was vet![]()
![]()
wat een adrenaline kick geeft dat toch altijd
die konden ze niet schieten ivm het vasthouden van hun kotszakjesquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:26 schreef BazzoS het volgende:
Zeker leuke ring-foto's, maar ik mis de foto's van OP de ring
Er is een tijd van fotograferen, en een tijd van genieten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:18 schreef lipje het volgende:
[..]
die konden ze niet schieten ivm het vasthouden van hun kotszakjes
Alexxxxx en ik ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, Paladijn en ik kwamen ook nog eens een oude ford transit busje tegen![]()
stuur die doos maar retourquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is een tijd van fotograferen, en een tijd van genieten.
Ik ben btw erg benieuwd naar de filmpjes van de heenweg![]()
Bo, lipje en Paal, ff jullie adressen naar me mailen, dan kan ik de CD opsturen
Ontbijt met duoschitzeltjesquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee even serieus, ik wil gewoon nog een keer, en dan knorren in dat gave hotel langs de baan, met de Duo-schnitzeltjes.
DIT hotelquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee even serieus, ik wil gewoon nog een keer, en dan knorren in dat gave hotel langs de baan, met de Duo-schnitzeltjes.
Het was een Fiat Ducato btw, die Transit die we zagen zijn we niet op de baan tegen gekomen, en die was niet oudquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:22 schreef lipje het volgende:
[..]
Alexxxxx en ik ooken wij gingen heul veul later
En dan vanaf zonsopgang met een tuinstoel en een statief langs de weg zittenquote:
Toppie nu kan ik nog harder door de bochten. Mijn conti's piepten al bij de meeste bochtenquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
BoJo heeft een sticker gekocht op de ring.... Daar heb ik geen foto van.. Lipje heeft een spoiler gekocht... EN die heb ik er wel op.....
[afbeelding]
Ik ben kloar joah. Godverredomme.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Moet jij niet werken ofzo? Hop kssst
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben kloar joah. Godverredomme.
ben je je jas vergeten?quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo snel mogelijk, ik wil mn jas terug
haje daar een apart topic voor op BB?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
eten en dan de andere helft van de ringfoto's online knallen
Dat komt omdat jij het te druk had met het versieren van die breezah-serveerster bij de mcD. Ze wilde je subtiele hint over d'r ballonnen alleen niet begrijpenquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:06 schreef ook_gek het volgende:
dat concours gebeuren vond ik afgelopen jaar totaal ruk.
Wat was dat saai zeg. Niet eens met ze alle wat gegeten beetje doelloos rond huppelen.
Het was dat Bo en ik nog even hebben staan kijken bij de mode show. Dat was nog het enige boeiende van de hele dag.
BO BO KIJK LEKKERWIJF! *FLITS* ik heb hem antwoorde Bo dan![]()
dat was wel mooi
Nahquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:18 schreef ijsmeis het volgende:
Zin in een gangbang?
Bij lipje in de kofferbak laten liggenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben je je jas vergeten?![]()
![]()
ik wil ook zsm weer![]()
Tuurlijk, waarom denk je dat ik zo stil ben op MSN? Ik ben een uitgebreid mailtje aan het terugsturen joh.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
NahOf heb jij wel zin om op die uitnodiging in te gaan?
![]()
![]()
![]()
Jas kopenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
ik wil ook zsm weer![]()
Kom em maar langsbrengenquote:Op maandag 14 augustus 2006 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is een tijd van fotograferen, en een tijd van genieten.
Ik ben btw erg benieuwd naar de filmpjes van de heenweg![]()
Bo, lipje en Paal, ff jullie adressen naar me mailen, dan kan ik de CD opsturen
ff op de site van het hotel kijkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
ik wil ook zsm weer![]()
Oh jeequote:Op maandag 14 augustus 2006 19:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuurlijk, waarom denk je dat ik zo stil ben op MSN? Ik ben een uitgebreid mailtje aan het terugsturen joh.
Ik heb het mailtje gelezen ja.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja met een koppeltjeWat samen geilt op ijsmeis
mij ontgaat allesquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja met een koppeltjeWat samen geilt op ijsmeis
omdat die boven een puike auto hing.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:46 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
Waarom hebben we alle drie deze mevrouw haar derriere op de foto gezet
geile fap fap fap kont, vraag maar aan boquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:46 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
haje daar een apart topic voor op BB?![]()
en de hond erbij voor BaraCudaquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:46 schreef Paladijn het volgende:
[afbeelding]
uiteraard, ik spam zo de link, als ie af is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
haje daar een apart topic voor op BB?![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
geile fap fap fap kont, vraag maar aan bo
heb jij alleen maar op dat formaat lopen fotograferenquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:49 schreef lipje het volgende:
[..]
en de hond erbij voor BaraCuda
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uiteraard, ik spam zo de link, als ie af is.
eh neequote:Op maandag 14 augustus 2006 19:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whehe, wees blij. Alhoewel, misschien is het wel iets voor jou.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
De ringfoto's staan online!
[PICS] Bezoek Nürburgring Nordschleife 13-08-2006
Mislukt. En ik heet geen jaguarized he, dat ik mislukte foto's post.quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:58 schreef Paladijn het volgende:
lexxx, waar zijn de 350z pics!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mislukt. En ik heet geen jaguarized he, dat ik mislukte foto's post.
Die EMW en die Ford staan er beide tussen hoor?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]zo snel reed ik nou ook weer niet...
En de oldtimer op de terugweg ook? Die ging nog wel zo netjes teruggroeten
Ik doelde op de 'EMW' myaquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die EMW en die Ford staan er beide tussen hoor?
jij moet gewoon doorrijdenquote:
whehehe, op de achtergrond met alle flesejs in zn handen, de heldquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:19 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
en wie kon er 4 flesjes cola gaan staan vast houden?![]()
Are you happy to see me, or...quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:23 schreef lipje het volgende:
De dames keken wel naar je als je je jas dichthad
Blame it on the laksheid van de 'quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:16 schreef ijsmeis het volgende:
Nee. Euro's.
We hebben je gemistquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:23 schreef ThaFreak het volgende:
mooie pics mensen.....![]()
leuk dat het geslaagd was![]()
![]()
Echt niet, heb je die aerodynamische velgen wel gezien?quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:25 schreef Fugie het volgende:
lollertofee dees had ik gepwnd!
[afbeelding]
Aan de foto's te zien en diens reacties heb ik meer gemist.quote:
ghegheghequote:Op maandag 14 augustus 2006 20:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd ja, had ik helemaal voor niks mijn TF ondertiteling meegenomen![]()
porsche imitatie velgenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:29 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Echt niet, heb je die aerodynamische velgen wel gezien?
next meet ben ik er zeker bij, anders zeg ik me modschap opquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd ja, had ik helemaal voor niks mijn TF ondertiteling meegenomen![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
next meet ben ik er zeker bij, anders zeg ik me modschap op![]()
[..]
bitch
ik was redelijk uniek, 1 rooie 155 gezien in de Eiffel op de heen weg en die had ook nog eens rooie velgenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:36 schreef BaraCuda het volgende:
Die e30 m3 tjes blijven toch heel gaaf zegStikt het g=daar van
![]()
ik werd er door ingehaald alsof ik stil stond op de Ringquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:37 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik trouwens wel aantal keer voorbij zien komen op die ring cam
Die heeft lipje's spoiler gejatquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:37 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik trouwens wel aantal keer voorbij zien komen op die ring cam
Ja godver, wat voor kneus krijg ik dan als duomodquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
[..]
bitch
Van de heenreis heb ik nog wel wat foto's. Ik poep straks wel weer wat linkjes uit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:40 schreef BoJo het volgende:
zijn er nog foto's/filmpjes van de heen/terug reis?![]()
en is er al iemand opzoek naar foto's van ons op de Ring gemaakt door derden?![]()
snel post editquote:
het spijt mequote:Op maandag 14 augustus 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja godver, wat voor kneus krijg ik dan als duomod![]()
![]()
Meegaan dus!
heb ik allang gedaan, maar ben nog niet geweestquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Er was toch een meet bij jou thuis geplandquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
heb ik allang gedaan, maar ben nog niet geweest
http://www.am-tiergarten.de/quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:49 schreef lipje het volgende:
Bo spam ff een linkje van dat andere hotel...
http://www.am-tiergarten.de/quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:49 schreef lipje het volgende:
Bo spam ff een linkje van dat andere hotel...
1x spammen is genoeg ..... Of zit je op een mac?quote:
was het maar waarquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:55 schreef lipje het volgende:
[..]
1x spammen is genoeg ..... Of zit je op een mac?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
whehehe, nu ga jij voor het blok ijs
Schumacher is nog niet genoemdquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
Nu moeten we het over racen hebben.
Vertel over je kartervaringquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:14 schreef ijsmeis het volgende:
Nu moeten we het over racen hebben.
Nu is er een fietser/bromfietser geschept door een auto die wou kerenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:19 schreef Maikalo het volgende:
Er is hier voor de deur een vrachtwagen geschaard, van de weg af geraakt en in de wei belandt met zijn cabine. Spannend!!
Ej, je hoeft niet per se iets te verzinnen om zogenaamd ontopic te reagerenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:28 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nu is er een fietser/bromfietser geschept door een auto die wou keren.
Ja, ik had zin om het over auto's te hebbenquote:
Nee ik meen het, bij het ene ongeluk staan 3 brandweerwagens, 1 kraan en een bergingstruck. En het andere ongeluk is een ligfietser dus (heb even stiekem gekeken) die aangereden is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ej, je hoeft niet per se iets te verzinnen om zogenaamd ontopic te reageren.
Vlack achter mekaarquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:36 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Nee ik meen het, bij het ene ongeluk staan 3 brandweerwagens, 1 kraan en een bergingstruck. En het andere ongeluk is een ligfietser dus (heb even stiekem gekeken) die aangereden is.
Nou, ga je gangquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik had zin om het over auto's te hebben!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:33 schreef Fugie het volgende:
pssst bo, je alfa ziet er wel goed uit hoor
mijn opel in zijn prime was mooier though
Nee, eigenlijk toch nietquote:
Ja, doordat de weg geblokkeerd is door het ene ongeluk wou een auto draaien over het fietspad en heeft daarbij een ligfietser over het hoofd gezien.quote:
wolla moet je een fatsoenlijke fiets kopen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 21:41 schreef Maikalo het volgende:
Lijkt me toch hard aankomen hoor als (lig)fietser hoor![]()
en de andere:quote:A1 N59 - PROVINCIALEWEG 4,1 KERKWERVE rit 16030 Beknelling
Ambulance 19107 (Zierikzee)
Om mijn onschuld te bewijzen en nu ben ik opgerotquote:A1 KERKWERVE rit 16029 N 59 vrachtauto op zijn kant
Ambulance 19108 (Zierikzee)
14-08-2006 20:02:58 - Zeeland
P 2 4836 N59 - PROVINCIALEWEG 4,1 KERKWERVE Beknelling
Monitorcode Brandweer Zeeland
14-08-2006 20:03:45 - Zeeland
Een zeeuwquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:49 schreef Maikalo het volgende:
[..]
en de andere:
[..]
Om mijn onschuld te bewijzen en nu ben ik opgerot![]()
Nog éénquote:
eensch, ik dacht ik ben de enige zeeuw, elite, maar nu is de lol er een beetje afquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:55 schreef lipje het volgende:
Nog éénZijn M5, Fuckie en Zwelgje niet genoeg?
Tsk, heul wel. "Vroegah" kwam ik elk jaar in Zeelandquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is dat er zeeland bij staat, anders had je het niet geweten![]()
En wij zijn lui die lui als jullie uitmelkenquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk, heul wel. "Vroegah" kwam ik elk jaar in Zeeland![]()
.
quote:
Dat was vast voor dat je volwassen wasquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tsk, heul wel. "Vroegah" kwam ik elk jaar in Zeeland![]()
.
Doorweekt was het toch?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]Vooral het rijden in de regen en al die blikken
Kunnen we alweer over ijsmeis' natte slipje praten of zijn die radioluisteraars nog aanwezig?![]()
ervoor ? hoe is dat mogelijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat was vast voor dat je volwassen was
dankjequote:Op maandag 14 augustus 2006 21:33 schreef Fugie het volgende:
pssst bo, je alfa ziet er wel goed uit hoor
mijn opel in zijn prime was mooier though
Een kwartier geleden?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat was vast voor dat je volwassen was
Ja, die Honda-vibrators van tegenwoordigquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:02 schreef lipje het volgende:
Doorweekt was het toch?
Pfffquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:21 schreef Fugie het volgende:
wordt wel tijd voor nieuwe mensen in de sc, mis peu wel beetje
Dat moet je zelf weten, y0 y0 y0, je weet toggggg.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:01 schreef Maikalo het volgende:
Maarre mag ik blijven en interresant doen over auto's of moet ik verkassen![]()
1tje uit de goeie ouwe tijd:quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
dankje
dat geloof ik graag hoor, Opel![]()
oe ik ken zoveel van die meisjesquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:09 schreef PeuRac het volgende:
Oeh, ik heb vorige week een meisje ontmoet die het juist gaaf vind dat ik tijdens en na m'n studie naar het buitenland wil, zij wil precies hetzelfdeen ze is nog leuk ook
Uiteraard, ik vergeet altijd met PI's te werken, daardoor komt 3/4 van m'n posts verkeerd overquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:08 schreef Fugie het volgende:
zeg peu, ik maakte een grapje. Ik hoop dat je dat snapte voor deze post
ach je lult er wel redelijk uit, telt ook een beetje.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, ik vergeet altijd met PI's te werken, daardoor komt 3/4 van m'n posts verkeerd over
Diegene die ik tot nu toe tegen was gekomen waren of lelijk, of vonden het wel leuk maar zouden nooit mee willen (tenzij zij niet meer hoefde te werken en het dan naar een warm land was).quote:
Ken ik jouquote:
Neu, de FBGers happen tegenwoordig naar random SC postersquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:07 schreef PeuRac het volgende:
Hoezo, er was niemand meer om in de zeik te zetten zeker
Jaquote:
Heb ik geen last meer van, ik kom trouwens elke dag bij Hugo in de buurt (kantoor zit hemelsbreed 500m bij hem vandaan) en zo'n 2x per week echt 2 straten bij hem vandaanquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Neu, de FBGers happen tegenwoordig naar random SC posters
DMX - Where My Dogs Atquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:13 schreef ijsmeis het volgende:
Stelletje honden.
Dat was 3 jaar geledenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb jouw theorieboek voor de auto destijds overgekocht! En als vakantiebaantje moet ik nu dagelijks in een auto rijden. Bedankt dus nog
.
Geilquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb ik geen last meer van, ik kom trouwens elke dag bij Hugo in de buurt (kantoor zit hemelsbreed 500m bij hem vandaan) en zo'n 2x per week echt 2 straten bij hem vandaan![]()
Bij Sabinequote:
Die heeft geen kont manquote:
*slikt opmerkingen in*quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja eh
Ik dacht hem soms al in de buurt gevoeld te hebben
En ik dank je nog elke dagquote:
Koerier van tijdschriftenquote:Maar gefeliciteerd alsnog, je werkt toch zeker niet toevallig als chauffeur (zou wel heel toevallig zijn![]()
Een echte Josti-baanquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik dank je nog elke dag
[..]
Koerier van tijdschriften!
Dat is niet zoals ik het bedoeldequote:Op maandag 14 augustus 2006 22:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
En ik dank je nog elke dag
[..]
Koerier van tijdschriften!
Want?quote:
Ja, het is makkelijk geld verdienen idd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet zoals ik het bedoeldemaar wel lekker om veel te rijden
Ik snap 'm niet. Is dat weer een bassie en adriaan-iets wat ik niet ken?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik voel het gewoon! Ik word al zenuwachtig!"
Jullie zijn beiden wel erg dubbelzinnig bezig nuquote:
Ik ga welquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
waarom, je woont nu al op een steenworp afstand van de Ring en je gaat nooit![]()
![]()
Ja fijn he, als je een antraciete transporter met 'vervoersregie' erop ziet grote kans dat ik dat ben, of m'n directe collegaquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja eh
Ik dacht hem soms al in de buurt gevoeld te hebben
Barbaar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet. Is dat weer een bassie en adriaan-iets wat ik niet ken?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet. Is dat weer een bassie en adriaan-iets wat ik niet ken?
Quoten, ijsmeis, ik weet nu niet wat je bedoeltquote:
Muukquote:
Rondkarren als baantje.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Quoten, ijsmeis, ik weet nu niet wat je bedoelt [afbeelding] [afbeelding]
Je mag wel een keertje mee hoorquote:
Nee, omdat je die liefde hebt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Omdat ik mijn liefde voor Bassie & Adriaan niet onder stoelen of banken steek?
Wat moet ik in SHO?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Muuk!
Is Alexxxx de pberends van SHO?
Krijg ik dan ook het geld?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je mag wel een keertje mee hoor [afbeelding]
De helft natuurlijkquote:
Niks, maar daar doet pberends niks anders dan topics spammen in de SC, hier doe jij dat blijkbaarquote:
nee je moet eerst werk verrichtenquote:
je woont er 1,5 uur van vandaan, dan kan je ook ff op een zondag gaanquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ga wel!! Eerstvolgende vakantie, wedden 8) . Behalve als het vet kuttyfusweer is.
Jaaaaaa ej. Is goedquote:
Hij spamt zijn eigen forum joh.quote:Niks, maar daar doet pberends niks anders dan topics spammen in de SC, hier doe jij dat blijkbaar!
ze kan de weg niet alleen vindenquote:Op maandag 14 augustus 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
je woont er 1,5 uur van vandaan, dan kan je ook ff op een zondag gaan![]()
Afgesprokenquote:
Hmm, goed idee wel.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
je woont er 1,5 uur van vandaan, dan kan je ook ff op een zondag gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |