quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:26 schreef Unity het volgende:
Op vakantie in mimizan een paar daagjes. We waren op een strandfeest, maar dat liep nogal in de soep omdat het keihard ging regenen en onweren. Wij teruggelopen naar de camping, en ik kwam een meisje tegen. Niet echt mijn type maar goed, ik sta echt alweer veel te lang droog dus ik probeer d'r te versieren. Alles gaat goed en op gegeven moment zijn we helemaal afgezonderd van mijn vrienden. Dus ik zeg tegen haar: "hey, zullen we naar mijn tent gaan?" en zij gaat akkoord. Onderweg een beetje flikflooien, aan elkaar zitten. Niet echt sexueel nog, we hadden ook nog niet gezoend.. Komen we aan bij mijn tent.. Heeft de storm 'm omver geblazen!![]()
Goed, we zijn er nog niet, want ik geef niet zomaar op en had snel die tent ergens weggeflikkerd en zeg: we gaan wel in een andere tent liggen. Wil ik die rits open doen, komen m'n vrienden terug naar de campingplek. Godverdomme! Flikker op echt!Ik vroeg nog aan haar: kan ik misschien vanavond bij je slapen, want ehmm.. Ik heb geen tent meer. Zij heel enthousiast: "Ja natuurlijk! Maar ik heb maar 1 matje dus je moet wel bij mij in bed!" blablabla.
Kwartiertje later gaan we met z'n allen naar een club/kroeg, en ik bedacht me ineens dat ik mijn portomonnaie niet had, dus ik dat ding halen. Kom ik daar aan in die kroeg, staat ze met een local te zoenen.
Hahaha dit heb ik ook vrij vaak gedaan op vakantie. Als meisje dan. Zo mooi als mensen je gaan vertellen waar je heen moet in Amsterdamquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:09 schreef Bak_Beest het volgende:
Ze ging weer weg, en wij gingen ook naar een andere bar. Komen we haar een poosje later weer tegen op straat. Zij weer breeed lachend, ik snapte het nog steeds niet. Maar toen zei ze het... Heey, was je al die tijd dronken ofzo
, ik ben gewoon Nederlands hoor
! Dit is mijn laatste avond, en ik dacht ik vertel het je maar
![]()
![]()
Daar sta je dan![]()
.
Wat zei je danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:20 schreef Beach het volgende:
Gister ontmoette ik een leuk meisje.
Bij het afscheid nemen kreeg ik een dikke knuffel en op dat moment zei ik wat liefs tegen haar.
Zij hard lachen joh![]()
Ik afgedropen![]()
Jammer! Het was wel een alles of niets actiequote:
Volgens mij moeten we de term 'versierblunder' eens herdefinieren, want als we dit soort non-bijdragen vaker krijgen verzand dit topic in het niveau lik-me-vestje.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:50 schreef MadMarco het volgende:
Ik had stage, en moest dus vanaf station naar stage. ik zag al weken lang een meisje in de bus naar me lachen. De ene keer zat ze wel in dezelfde bus de andere keer niet. Ik durfde haar niet aan te spreken want tja, ze ging telkens ergens anders zitten.
Toen kwam ze een keer de bus binnen gestapt, ze lachtte naar me, ging achter me zitten. Toen ik me omdraaide om op het knopje te drukken lachtte ze echt heel lief, ik had bijna spijt dat ik op dat knopje had gedrukt want ik wilde wel een praatje maken met dr. Maarjah, toen moest ik er dus uit.
De dag erna... ik hopen dat ze in de bus zou zitten... niet dus... de volgende dag...ook weer niet.. Dus ik heb dr gewoon een paar keer misgelopen, totdat ze geen school meer had ofzo?
Kortom: weken lang oogcontact, en later is het altijd hetzelfde... "als ik nu, dan, zus en zo" als het erop aankomt dan...![]()
![]()
quote:Op zondag 8 oktober 2006 00:03 schreef Roeni3 het volgende:
Versierblunders, mensen; dat is iets anders dan 'Er gebeurde niets'.![]()
sorry hoor, maar ik zou geen vriendin aan de andere kant van Nederland willen hebben... dus ik zou het niet erg vinden..quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:44 schreef SadKingBilly het volgende:
Op vakantie in Spanje, al op de eerste dag een groepje meisjes leren kennen waarvan er een wel heel leuk was. Samen eten (met een groep), iedere avond samen stappen etc. Telkens kwam ze bij me zitten, bracht hapjes en drankjes, vroeg of ik meeging als ze naar het strand gingen, samen scooter huren.. Met andere woorden, ik kreeg na een paar dagen het gevoel dat ze me wel zag zitten. Ik dus zoiets van, "laat ik vanavond eens actie ondernemen".
Die avond stappen, beetje indrinken (nooit teveel zuipen als je iemand wil versieren!) en beetje sjanzen.
Ga ik even terug naar de camping om wat mensen op te halen en extra geld te halen, kom terug.. Staat ze met een gozer van het strand te zoenen. Zegt haar vriendin doodleuk, "ja, dat krijg je als je te lang wacht. Of dacht je dat ze de hele vakantie op jou bleef wachten?"
Die avond was wel goed verpest wat mij betreft, dus maar naar huis gegaan. Volgende dag deed ze weer net zo leuk en aardig, dus heb ik gewoon gevraagd waarom ze mij zulke signalen gaf en toch iemand anders stond te zoenen. Gewoon teveel gedronken dus, ze wist niet eens meer met wie ze gezoend had
Toch een paar dagen later alsnog het initatief genomen en de laatste week van de vakantie was wel geslaagd.
Afgesproken elkaar in Nederland op te zoeken, wilde ze alleen maar naar mij toe komen, omdat "het thuis nogal rommelig is"
Bleek dat ze al die tijd gewoon een vriend had. Ouch.
Lol, dat dan weer wel.. En toch was ik degene die zich gepakt voelde, achteraf danquote:Op maandag 9 oktober 2006 11:25 schreef Beach het volgende:
![]()
![]()
Maargoed hopenlijk heb je haar wel ff gepakt![]()
Ehm.... ze liet mee heel erg duidelijk merken dat ze er niet bepaald van gediend was. Heeft me de rest van de avond niet meer aangekeken en als ze dat dan toch moest, dan was het zo'n blik van "pleur op idioot"quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:40 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Mwah, als ik dat meisje was geweest had je op die manier alleen maar m'n aandacht getrokken. Had je echt niet meteen afgewezen hoor![]()
Die vriend is niet jou fuckin probleem man. Gewoon knallen zo lang het kan en daarna... boeiequote:Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Lol, dat dan weer wel.. En toch was ik degene die zich gepakt voelde, achteraf dan
En haar vriend zal het ook niet echt tof gevonden hebben zeg maar..
Valt kotsen bij haar thuis niet meer onder een blunder dan? Beetje jammer dat het direct op de eerste keer is, maar goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |