ja en normaal gesproken heb ik ALTIJD iets te zeggen... nu was ik zo stil.. ik keek dat meisje aan... ik wist niks uit te brengen en ben maar afgedropen! meteen naar christel toe gegaan en een biertje geeist! dat was wel het minste om het goed te maken!quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:51 schreef Klapdeur het volgende:
Jij stond daar natuurlijk al helemaal met het idee dat je de hemel in werd geprezen.![]()
Hahaahahaha deze is goud deze is goud.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:31 schreef rival het volgende:
ik heb trouwens nog een leuke van afgelopen vrijdag!
een vriend van me stond ruzie te maken met zijn vriendin (plus 2 vriendinnen daarvan) in de gang bij de wc's!
ik derbij met me nieuwsgierige kop vragen wat er aan de hand is natuurlijk!!
dus 1 van die vriendinnen... jah hij gaat met mijn zus en nu probeerde hij mij ook ook te versieren!
alle mannen zijn klootzakken.,.. dus ik zo van ho..zo zijn we niet allemaal... er zitten ook goede tussen hoor.. komt er net een vriendin van me langs dus ik roep haar... hey christel... zeg jij eens ff tegen deze dame dat ik wel een lieve jongen ben....
christel:' ja jordy is echt een hele lieve, maar die is homo!!!!!!
![]()
ik was zo verbouwereerd dat ik niks meer uit kon brengen....
Whehehequote:Op zondag 27 augustus 2006 18:31 schreef rival het volgende:
een vriend van me stond ruzie te maken met zijn vriendin (plus 2 vriendinnen daarvan) in de gang bij de wc's!
dus 1 van die vriendinnen... jah hij gaat met mijn zus en nu probeerde hij mij ook ook te versieren!
alle mannen zijn klootzakken.,.. dus ik zo van ho..zo zijn we niet allemaal... er zitten ook goede tussen hoor.. komt er net een vriendin van me langs dus ik roep haar... hey christel... zeg jij eens ff tegen deze dame dat ik wel een lieve jongen ben....
![]()
Adres van de discotheek?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik was laatst in een discotheek in een niet nader te noemen plaats. Ik zag een meisje staan dat er niet echt mooi uitzag, maar ook niet lelijk. Ik had al wat acrobatendrankjes op, dus stapte ik erop af. Ik vond het allemaal erg makkelijk gaan, toen er opeens een grote knakker op me af kwam lopen, terwijl ik met haar aan het dansen was. Hij zei: lekker is ze he?, 50 euro, 16 jaar. Hoewel een lach op zo'n moment moeilijk te onderdrukken is, kon ik mij eruit lullen, door te zeggen dat ik geen geld bij me had.
Je had gewoon moeten zeggen: Ho eens, ik ken je pas net, niet te hard van stapel lopen he!quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:54 schreef ook_gek het volgende:
nou ja laat ik er ook eens 1 doen van pas geleden( heb effe andere namen gebruikt )
goed ik was op stap en het was 1 groot feest. De muziek was extreem goed en stil blijven stan ging echt niet lukken. AL snel had ik besloten dat ik op het podium moest gaan staan zoals altijd. Want podium dat is mijn plek!!!
Helemaal los aan het gaan 9 andere vrouwen op het podium geweldig. Alleen waren ze wel 16 dus niets voor mij met m'n 25 op dat moment.
Opeens spot ik links een meisje die er heel lief en leuk uit zag en ook helemaal los ging
Dus ik zeg tegen 2 vrienden die naast me stonden van. Gasten jullie die 16jarige dat is jullie doelgroep ik ga voor die. Ja vast als of je dat gaat lukken
Op het moment dat ik oog contact had maakte ik het gebaar van kom op het podium. En zo gezegt zo gedaan. HEERLIJK staan dansen met haar en wat staan lullen. Kom je hier vaak? Ja toch wel bla bla bla het standaart verhaal zeg maar.
Eind van de avond zeg ik van jo ik gaat er vandoor want ik moet morgen werken. ( het was 3 uur ) En om 7uur moest ik weer naast mijn bed staan. En het zou een drukke dag worden op het werk.
Zegt ze opeens van jo ik heet kim. Dus ik zeg leuke naam ik heet henk. Jo zegt ze dat is leuk. Zo heet mijn vriend ook![]()
heb je een hele avond staan dansen met haar op een podium en lekker tegen elkaar aan rijden je kent het wel. Zegt ze dit. Was een aardige klap in mijn bek![]()
ja klopt ja ik had zo veel scherpe opmerkingen kunnen makenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:31 schreef exec het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten zeggen: Ho eens, ik ken je pas net, niet te hard van stapel lopen he!
Maarja is het nu natuurlijk te laat voor...
mij ook wel eens overkomen.. gewoon zo brengen dat t meisje wil dat jij haar overtuigd dat je geen homo bentquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:31 schreef rival het volgende:
![]()
pwnedquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:09 schreef Bak_Beest het volgende:
Een willekeurige avond op vakantie:
Het was weer zover, m'n vrienden en ik waren lekker bezig met drank in het appartement en 's avonds uiteraard naar de barstreet om te feesten. We waren uiteindelijk bij de Pacha beland, een bar waar we vrij vaak langsgingen omdat je daar nog een soort fatsoenlijk kan dansen en de muziek vaak ook nog wel aardig is.
Wij daar lekker uit ons dak gaan, totdat ik een leuk meisje dacht te zien. Ik wilde natuurlijk gelijk weten waar ze vandaan kwam dus ik stap erop af en spreek haar aan met Hi where are you from! Ze kwam uit Engeland zei ze, Liverpool, en ik zei dat ik uit Nederland kwam. Het was een leuk babbeltje, over van alles en nog wat. Ze raadde me oa aan dat sex na smoking pot erg goed was
. Daarna een tijdje close staan dansen, maar toen moest ze ineens weg. Naja ok, die zie ik wel weer een keer.
Een aantal dagen later kwam ik haar inderdaad weer tegen, dit keer in de Down Under, een tent vol Nederlanders. Toen ze me zag moest ze vrij hard lachen en begroette me met Hey! The guy from Holland! We wisselde nog wat woorden, vooral omdat ik niet snapte dat er verder geen Engelsen te bekennen waren in de barstreet en al helemaal nooit in de Down Under. Ja, ze vind Hollanders leuk, bla bla, nou het zal wel dacht ik. Ze ging weer weg, en wij gingen ook naar een andere bar. Komen we haar een poosje later weer tegen op straat. Zij weer breeed lachend, ik snapte het nog steeds niet
. Maar toen zei ze het... Heey, was je al die tijd dronken ofzo
, ik ben gewoon Nederlands hoor
! Dit is mijn laatste avond, en ik dacht ik vertel het je maar
![]()
![]()
Daar sta je dan![]()
.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:49 schreef fuckbuddy het volgende:
@Komakie,
Jij bent liever online dat dan je de mogelijkheden die er zijn benut om nou eens eindelijk ontmaagd te worden
Best grappig hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:53 schreef -babydoll- het volgende:
Eerst een briefje in zijn jaszak stoppen met daarop ; ik vind je leuk liefs van mijen vervolgens een vriendin er op afsturen om zijn nr te vragen
erg kneuzig en kinderachtig maar heeft wel gewerkt
![]()
Maar heb je haar nou wel gepakt?quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:11 schreef Agorias het volgende:
Hehe, dit lag niet echt aan mij maar is toch vervelend:
[leuk verhaal]
Oja, ik ben een kuthuillie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |