O.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:52 schreef AntonDingeman het volgende:
Mr Bean: Ultimate Disaster Movie heet dat
Het is toch geen 'Per seconde wijzer'?quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:59 schreef Mark het volgende:
Armstrong
Indurain
Hinault
Ulrich
Riis
Van Impe
Zoetemelk
Janssen
Anquetil als joker
Je had de Joker niet eens nodig.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:59 schreef Mark het volgende:
Armstrong
Indurain
Hinault
Ulrich
Riis
Van Impe
Zoetemelk
Janssen
Anquetil als joker
En 2 voor 12 ook niet, want opzoeken mag nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:00 schreef AntonDingeman het volgende:
Het is toch geen 'Per seconde wijzer'?
Jazeker!quote:
Door mij? Sorrie, ik ben echt net wakker (moest uiteindelijk nog tot 8u werken voor dat hele bestand-nizzle). Ik ga je straks on-negerenquote:
Ik fietste zondag een beetje door een dorp in de buurt, zie ik een boot met de naam Eisbär varen!quote:
Yay!quote:
Inderdaad jaquote:
Tsssk... tortelduifjesquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:16 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Door mij? Sorrie, ik ben echt net wakker (moest uiteindelijk nog tot 8u werken voor dat hele bestand-nizzle). Ik ga je straks on-negeren
Nee hoor, jij bent pas net online. ik doelde op mijn post eerder waar niemand op gereageerd had.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:16 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Door mij? Sorrie, ik ben echt net wakker (moest uiteindelijk nog tot 8u werken voor dat hele bestand-nizzle). Ik ga je straks on-negeren
Echt waar?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:18 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik fietste zondag een beetje door een dorp in de buurt, zie ik een boot met de naam Eisbär varen!
Die foto is zeker ter promotie van the Amazing Maurice and his Educated Rodents? Of heeft hij gewoon iets met ratten?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:19 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!
Wat een geweldige schrijver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |