ach, het uitschakelen van jullie voor de mogelijkheid op CL maakt eigenlijk al een seizoen goed. Dus ja, playoffs waren leuk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:26 schreef Keltie het volgende:
[Joden Mode]
Wij hebben de play offs gewonnen.
Wij spelen lekker CL, goed voor de inkomsten.
[/Joden Mode]
Nou, heb je er van genoten?
050 groet ook evenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef MaxPower het volgende:
0513 verwelkomt 020 in de UEFA Cup. Gezellie.![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
de arogantie is weer ff weg uit amsterdam![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]Dat krijgt zelfs een atoombom op die poel des verderfs niet voor elkaar. Ze zijn wel ff stil.
't IS kut, maar de play-offs zijn voldoende geweest of F'noord tenminste niet eens de KANS te laten hebben om CL te spelen.quote:
Die kans zouden we zonder play-offs ook niet hebben, want we eindigden 3e.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Doc het volgende:
[..]
't IS kut, maar de play-offs zijn voldoende geweest of F'noord tenminste niet eens de KANS te laten hebben om CL te spelen.
En dat is nog steeds zo
Ja klopt en dan zetten ze het Nederlandse voetbal zo te kijk.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Ajax mocht tenminste voorrondes spelen
Misschien moet je morgen eens de wedstrijd terugkijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:46 schreef Keltie het volgende:
"Feyenoord is veelste afhankelijk van Kuyt en in mindere mate Kalou.. HAHA"
Nee, Dhr. Huntelaar heeft een keer z'n dag niet en je verliest van FC Kopenhagen.
Hoe diep zit je dan met je kop in het zand?
Neuh, als een commentator een keer dezelfde mening heeft als mij.. Zit het wel snor.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:53 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Misschien moet je morgen eens de wedstrijd terugkijken
Yep, maar Huntelaar speelt de rest van het seizoen wel bij Ajax ...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:46 schreef Keltie het volgende:
"Feyenoord is veelste afhankelijk van Kuyt en in mindere mate Kalou.. HAHA"
Nee, Dhr. Huntelaar heeft een keer z'n dag niet en je verliest van FC Kopenhagen.
Hoe diep zit je dan met je kop in het zand?
Mijn grote bek is nooit dicht! AAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:57 schreef Fukjoeman het volgende:
Grote bek weer eventjes dicht, dat doet me deugd![]()
Als'ie de rest van het seizoen z'n "normale niveau" haalt, zou ik daar niet al te zeker van zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Yep, maar Huntelaar speelt de rest van het seizoen wel bij Ajax ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |