Leden die er al voor zijnquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:40 schreef most_wanted het volgende:
Ik ga akkoord met de straffen.
Ik.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:27 schreef Jimbo het volgende:
want wie heeft dr nou niet iets tegen hem ?
Overtuigd.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:27 schreef Jimbo het volgende:
wie heeft dr nou niet iets tegen hem ?
en ik dus he?quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:37 schreef Jimbo het volgende:
Mensen die het een Goed idee vinden
Jimbo.
Dribbel_ (via msn)
Sebasser
Mrs Honey
SeaOfLove
NeoPhythe
Eririn
Erinrin
Egotripper
B-Fifty-Two
Het-Monster
Kablab
Waar is mijnquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:40 schreef Jimbo het volgende:
Jimbo.
Dribbel_ (via msn)
Sebasser
Mrs Honey
SeaOfLove
NeoPhythe
Thaan
Eririn
Erinrin
Egotripper
B-Fifty-Two
Het-Monster
Kablab
Remlof
Huizilopochtli
the_Omas
Thaan
Next ?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:40 schreef Jimbo het volgende:
Jimbo.
Dribbel_ (via msn)
Sebasser
Mrs Honey
SeaOfLove
NeoPhythe
Thaan
Eririn
Erinrin
Egotripper
B-Fifty-Two
Het-Monster
Kablab
Remlof
Huizilopochtli
the_Omas
Thaan
most_wanted
Next ?
namenquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:38 schreef tho_Omas het volgende:
Ik meld me. Flikker die hele incrowd kliek eromheen er ook maar bij trouwens.
Tis dat je het zelf aanbied!quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:42 schreef MissHoney het volgende:
Goed topic![]()
Zal ik mijn tieten posten?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:42 schreef MissHoney het volgende:
Goed topic![]()
Zal ik mijn tieten posten?
Ja, je weet wel, die gasten met die meetings waar ze de hele middag catatonisch naar het enige meisje wat is op komen dagen kijken.quote:
Je gooit er ook kloons bijquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:44 schreef Jimbo het volgende:
Jimbo.
Dribbel_ (via msn)
Sebasser
Mrs Honey
SeaOfLove
NeoPhythe
Thaan
Eririn
Erinrin
Egotripper
B-Fifty-Two
Het-Monster
Kablab
Remlof
Huizilopochtli
the_Omas
Thaan
most_wanted
ou-Tannu
_gromit_
Pluto_Nium
Plientjuh
Brigadier_Dog
Bloodhoundfromhell
SamDog
Dr0bbel_
screenshot
DIG meets?quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:44 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, die gasten met die meetings waar ze de hele middag catatonisch naar het enige meisje wat is op komen dagen kijken.
heb je je banverzoek al gemaild?quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:46 schreef most_wanted het volgende:
Ik vind trouwens wel dat iedereen die het goed vind hier moet posten...
Ach, ik denk dat het verschil tussen een DIG meet en een F&F meet nieteens zo groot is. Maarja dat is slechts een aanname.quote:
wat een waslijst , pak je je spullen alvastquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:40 schreef most_wanted het volgende:
Zo'n galmzanger in zo'n blije altolijst. Wel respect dat hij niet zoals half FOK naar debiele aftreksels van radiohead luistert, omdat dat zogenaamd underground is.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:52 schreef Pindax0r het volgende:
Muziek:
Bloodhound Gang, Breaking Benjamins, Coldplay, 3 Doors Down, Good Charlotte, Greenday, Linkin Park, Nirvana, Robbie Williams, Simple Plan, System Of A Down.
nu ik dit lees, doe maar een JA![]()
dat zijn allemaal bestaande users die jou weg willen hebben hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:55 schreef most_wanted het volgende:
Verzin je al die nicks nou?
Meeste zijn gewoon kloons.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
dat zijn allemaal bestaande users die jou weg willen hebben hoor
Jah en driekwart zijn geen kloons. Zow, hebben we die ook uit de wegquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:57 schreef remlof het volgende:
[..]
dat zijn allemaal bestaande users die jou weg willen hebben hoor
kloptquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:00 schreef most_wanted het volgende:
Jullie zo hopen dat het echt gebeurd.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
De eerste keer dat je geen kuttopic opent![]()
![]()
staat je al op de lijst Morwen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jah en driekwart zijn geen kloons. Zow, hebben we die ook uit de weg![]()
Ik hou van iedereen, dat weet je tochquote:
Das ook bestwel lief van jequote:Op maandag 14 augustus 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hou van iedereen, dat weet je tochOne heppie femelie
![]()
quote:
tuurlijk negeren we je niet als je alleen maar lief bent!quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
*strooit blommetjes en liefde rond
Maar goed, negeer mij maar en ga lekker verder met jullie actie tegen MW![]()
![]()
Heey EWKquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Tegen.
tegen m_w of tegen de actie tegen m_w?quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Tegen.
quote:Jimbo.
Dribbel_ (via msn)
Sebasser
Mrs Honey
SeaOfLove
NeoPhythe
Thaan
Eririn
Erinrin
Egotripper
B-Fifty-Two
Het-Monster
Kablab
Remlof
Huizilopochtli
the_Omas
Thaan
most_wanted
ou-Tannu
_gromit_
Pluto_Nium
Plientjuh
Brigadier_Dog
Bloodhoundfromhell
SamDog
Dr0bbel_
screenshot
Pindax0r
_mimic
Dubbeldrank
purplerose
MissHobje
Sala-adin
quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:58 schreef MissHobje het volgende:
en welke mafkees heeft mij op die lijst gezet!! doe is niet.. want ik stem geen ja.. ik vind dat ie mag blijven![]()
In stof is het .quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:59 schreef cerror het volgende:
Kutbaggeraar tegen kutbaggeraar.
Van mijn part mogen jullie beiden tot stof veranderen.
Mooi, begin eens.quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:58 schreef MissHobje het volgende:
en welke mafkees heeft mij op die lijst gezet!! doe is niet.. want ik stem geen ja.. ik vind dat ie mag blijven![]()
[..]
ik ga Jimbo bij favo-fokkers zetten denk ik... nu hij eindelijk een normaal topic heeft geopendquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:03 schreef Qunix het volgende:
Jij bent ook aardig kut, Jimbo...
Een NEE voor m_w!
quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga Jimbo bij favo-fokkers zetten denk ik... nu hij eindelijk een normaal topic heeft geopend![]()
Jimboquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:03 schreef Qunix het volgende:
Jij bent ook aardig kut, Jimbo...
Een NEE voor m_w!
Laat Danny het maar niet horen, die wil geen liefde maar haat op FOKquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jimbois lief hoor.. Qunix
![]()
En een baggeraar... Maar m_w ook dus bijde t zelfde.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
eeej jij was van de liefheid enzo...daar horen geen zweepjes bijquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Laat Danny het maar niet horen, die wil geen liefde maar haat op FOK![]()
![]()
SM welquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eeej jij was van de liefheid enzo...daar horen geen zweepjes bij![]()
op de een of andere vage manier ben ik het met je eens sinds vanavondquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Door dit topic ofzo?quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
op de een of andere vage manier ben ik het met je eens sinds vanavond![]()
z8jes meppen bedoel jequote:Op maandag 14 augustus 2006 03:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wel als je het teder doet, denk ik?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
z8jes meppen bedoel je
dan is er ook nix sm-achtigs aan.... ga ik wel naar SpankTheMonkey![]()
wil je verkering met mequote:Op maandag 14 augustus 2006 03:41 schreef Nashje het volgende:
JA.
Ik stel voor bij 600 JA posts dat ie zelfmoord pleegt.
Tegen op meerdere niveaus.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:52 schreef remlof het volgende:
[..]
tegen m_w of tegen de actie tegen m_w?
quote:Natuurlijk besef ik me dat dit in ONZ staat en dat mijn post niet serieus genomen moet worden.
Wauw, een heel verhaal in ONZ.quote:
Kan me eigenlijk best redelijk in jouw verhaal plaatsen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
knipperdeknip anders wordt het helemaal zo'n lang verhaal![]()
en ik ben er serieus op in gegaan.... mijn ONZ wat doe je!!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wauw, een heel verhaal in ONZ.![]()
Nee dus![]()
Voor de 3e keerquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:27 schreef Qunix het volgende:
En je antwoord?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:27 schreef Qunix het volgende:
En je antwoord?
Owquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
OwWat een rancuneus antwoord
Daar gaat mijn beeld van je
![]()
Lievquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en ik ben er serieus op in gegaan.... mijn ONZ wat doe je!!!![]()
Daarom.quote:
Ik denk dat je dat toch echt aan Morwen zal moeten vragen wat zij er allemaal van vindtquote:Op maandag 14 augustus 2006 05:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Daarom.
Kijk, ik weet niet wat jij of bijvoorbeeld iemand als Morwen dacht, maar het leek me niet helemaal geschikt om hier met een kort verhaal te komen. Het mag dan wel ONZ zijn, maar totaal gek is men hier nou ook weer niet.
Nu reageerde je hier wel met een redelijk uitgebreid antwoord op mijn verhaaltje, maar dat betekent voor mij slechts dat je de helft van het bericht gelezen had. Dat vind ik redelijk jammer. Waarom heb je niet het hele bericht gelezen, vraag ik me dan af?
Zo moeilijk is het niet om te zien dat ik niet serieus reageerde, zeker gezien de laatste zin. Nu zal ik je het voordeel van de twijfel wel geven doordat Morwen mij kennelijk ook als serieus zag, of juist niet, who knows. Hoe dan ook wil ik het je wel geven.
Nu vraag ik me wel of hoe Morwen er tegenaan kijkt. Kijk, als ze me heel erg serieus neemt is ze niet goed wijs. Dat neemt niet weg dat ze natuurlijk wel een punt heeft dat ik voor onzin-begrippen een vrij lange post maakte, maar hoe ze erbij komt dat ik het serieus meende weet ik niet.
Dat is dus wel mijn volgende vraag. Hoezo denkt zij dat ik mijn vorige post meende. Denkt ze werkelijk dat ik serieus zo'n post in onzin ga typen omdat ik denk dat het serieus opgevat gaat worden of omdat ik het serieus meen?
Ik denk dat zij dan niet serieus te nemen is. Hoe denk jij hierover?
Daar hebben we de one-minute-man hoor!quote:Op maandag 14 augustus 2006 05:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Waar blijft de samenvatting?
Ik ben meer een man van de samenvattingen
daar doen we niet aan vanavondquote:Op maandag 14 augustus 2006 05:21 schreef guitarist.nl het volgende:
Waar blijft de samenvatting?
Ik ben meer een man van de samenvattingen
Kuttopic, slotje.quote:Op maandag 14 augustus 2006 05:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
daar doen we niet aan vanavond![]()
Nou, of ik een lange reply terug wil laat ik liever aan jezelf over. Ik kan je wel verklappen dat ik het wel zou waarderen als je op alle genoemde vragen en punten komt met een acceptabel antwoord.quote:Op maandag 14 augustus 2006 05:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat toch echt aan Morwen zal moeten vragen wat zij er allemaal van vindt.
Oh en van je eerste lange post had ik laatste zin verkeerd/overheen gelezen.
Maar wil je nu eigenlijk een lange reply terug of niet...laat maar even weten want ik kan zo nog verder lullen
Tuurlijk kan je van mij wel een wat langere reply terug verwachten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 05:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nou, of ik een lange reply terug wil laat ik liever aan jezelf over. Ik kan je wel verklappen dat ik het wel zou waarderen als je op alle genoemde vragen en punten komt met een acceptabel antwoord.
Mijn grote vrees is alleen dat dat niet zal gebeuren, waardoor het er op neerkomt dat ik hier in mijn eentje teksten zit te tiepen in onzin terwijl de rest alleen smilies plaatst. Dat zou toch jammer zijn, nietwaar?
Voel je er veel voor om hierin mee te gaan of denk je bij jezelf van: dit moet ik niet doen? Ik kan het me nauwelijks voorstellen. Ik voel de aandrang bij je, je hebt alleen een zetje nodig.
Natuurlijk is dat je over de allerlaatste zin heenlas je vergeven. Dat kan de beste overkomen.
Mijzelf gebeurt het bijvoorbeeld wel vaker, wat helaas niet altijd goed uitpakt in het subforum wat ik modereer. Hier zal ik geen directe voorbeelden van geven; voordat je het vraagt.
Ik vind je een zeikslurf die "moderatortje zijn" iets te serieus neemt.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Tegen op meerdere niveaus.
Laat ik beginnen met te zeggen dat ik most_wanted niet zo goed ken. Ik ken hem wel van IRC en daar irriteert hij me niet uitermate. Daarop gebaseerd zou ik zeggen dat most_wanted niet weg zou moeten.
Er staat natuurlijk wel tegenover dat veel users en clones kennelijk wel willen dat most_wanted weg zou moeten, of nog meer, zou moeten sterven aan een enge ziekte. Dat laatste zullen we in dit topic echter waarschijnlijk niet te weten komen omdat het niet de vraag is die gesteld is.
Nog los van het voorgaande heb ik een hekel aan die gezamelijke acties tegen 1 bepaalde user. Ik vind het niet fair en bovendien maak je zo iemand monddood. De overmacht is te groot. Als je je aan iets concreets ergert is het wmb fairer om topic-reports te plaatsen of desnoods om in een feedback topic te posten in het betreffende subforum. Dan heb je namelijk wat om handen, ipv vage beschuldigingen van zuigendheid.
Hiernaast heb ik echt een ongelofelijk hekel aan mensen die niet volgt, maar volgd schrijven. Om ook deze reden steun ik de TS niet. Je moet wel uit zo'n klein eitje komen om dat te doen dat de daadwerkelijke gevoelens daarover moeilijk op papier te zetten zijn.
Natuurlijk is het begrijpelijk dat iemand wel eens een d of t verkeerd zet, zoals in zinnen als "ik word". Daarbij is echter wel sprake van een op d, v of z eindigende 'stam' (dus word, verhuiz, etc). Maar in het geval van volgd vind ik het te absurd.
Nog een andere uitzondering erop is als iemand het zegt die bv. een jaar of negen is of praktisch analfabeet. In dat geval kan ik me heel goed voorstellen dat het niet goed gaat.
Wat de instemming van mods betreft weet ik niet wat de mods ermee te maken hebben. De mods gaan niet over het banbeleid, dat zijn de FA's.
Mods hebben echter wel invloed op het uitdelen van bans. Dat gaat door middel van communicatie met de FA's en een enkele A. Er is een speciaal topic voor achter de schermen waarin aangegeven wordt door een mod of iets als banwaardig gezien wordt of niet. Wat de FA's dan vaak meenemen zijn de notes die er (al) staan.
In het geval van Most_Wanted zouden er al notes moeten zijn die aangeven dat hij vaak loopt te kutten en zodoende dus een kutuser is. Ik mag het niet gaan onthullen, maar laat me wel zeggen dat hij bij een hele hoop notes die over zuigend gedrag gaan geband had geweest; of meermalen geband had geweest.
Laat ik volstaan met te zeggen dat ik het al met al geen geschikte actie vind en dat ik het vind getuigen van stupiditeit. Natuurlijk besef ik me dat dit in ONZ staat en dat mijn post niet serieus genomen moet worden.
Dank je voor je reactie. Ik had het niet verwacht, maar wel gekregen. Ik voel me "like a kid in a candy store."quote:Op maandag 14 augustus 2006 05:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je van mij wel een wat langere reply terug verwachten.
Alleen ga ik verder niet meer in op bovenstaande posts.
Jammergenoeg gaan we dan wel off-topic maar dat zal M_W waarschijnlijk aan zijn bips roesten aangezien hij maar wat blij is met al die aandacht die hij , terecht of onterecht (ieder zijn mening)heeft verdiend.
Je vrees is inderdaad terecht dus....maar je hebt wel een reply die meer dan een enkele smiley bevat van mij gekregen. Of je daar blij mee moet zijn is een tweede.
Ik kan je wel vertellen dat het heel bijzonder is vanaf mijn kant.
Zal vast en zeker door je super-username komen! Mijn wasmachine is alweer een week of 6 kapot ... dat zou ik eigenlijk heel erg moeten vinden maar heel erg stiekum vind ik het wel prettig dat mijn was nu elke keer meegenomen wordt en dat ik het schoon en gestreken terugkrijg.
Eindelijk na 14 jaar op mezelf wonen hoef ik eens mijn was niet te doen.
Nou dit was het wel weer zo'n beetje![]()
Hopelijk was dit niet al te off-topic
aanbieding bij de mediamarkt paar jaar geleden, was 999.98 Euroquote:Op maandag 14 augustus 2006 05:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dank je voor je reactie. Ik had het niet verwacht, maar wel gekregen. Ik voel me "like a kid in a candy store."
Het is spijtig te vernemen dat je wasmachine het begeven heeft. Persoonlijk heb ik geen last van die sores doordat degene die mij mijn woonruimte verhuurt het voorziet, waar ik enig geluk bij heb. Sterker, het staat in het huurcontract. Dat is dus wel zekerheid, ik kan in ieder geval mijn kleren wassen!
Of ik het doe is echter een tweede zaak. Het is namelijk een vervelend karwij om het ten eerste te wassen, maar met name ten tweede te strijken. Aan die tweede taak heb ik echt een gruwelijke hekel. Vermoedelijk meerdere mensen, want 'ze' zijn met de Dressman gekomen.
[afbeelding]
Dat lijkt me ideaal, maar ik heb de ruimte noch het geld ervoor.
Kijk, jij trekt serieus zijn iets te letterlijk. Je neemt de letterlijke tekst en denkt dan dat het serieus is. Niets van dat alles.quote:Op maandag 14 augustus 2006 05:44 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ik vind je een zeikslurf die "moderatortje zijn" iets te serieus neemt.
Zie ook de nieuwe policy van Danny
1x zo'n ellenlange post in [ONZ] is grappig, dat geef ik toe. Maar het feit dat je aan de gang blijft met je langdradige, nietszeggende posts brengt bij mij alleen maar medelijden teweeg m.b.t. jouw mate van zwakzinningheid. Ik stel dan ook voor dat je echte humor leert ontwikkelen, zij het met een berg drugs, een hoop negatieve ervaringen, of desnoods met een moppenboekje op de schoot..quote:
En dan wel een met hele goeie..quote:Op maandag 14 augustus 2006 06:17 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
1x zo'n ellenlange post in [ONZ] is grappig, dat geef ik toe. Maar het feit dat je aan de gang blijft met je langdradige, nietszeggende posts brengt bij mij alleen maar medelijden teweeg m.b.t. jouw mate van zwakzinningheid. Ik stel dan ook voor dat je echte humor leert ontwikkelen, zij het met een berg drugs, een hoop negatieve ervaringen, of desnoods met een moppenboekje op de schoot..
succes![]()
SeaOfLove, dank je voor je wens dat ik best moge dromen. Dat waardeer ik zeer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 06:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Lieve extrawaskracht,
ik waardeer het natuurlijk dat je me weer zo'n uitgebreid antwoord geeft.
Alleen ben ik zo moe, dat ik echt niet de puf heb om weer zo'n lange reply te maken.
Je moet namelijk weten dat ik sinds een week of vier een slaapritme heb van tien keer niks.
Dat maakt verder ook niet uit aangezien dochterlief veel bij haar vader is en ik kan doen en laten wat ik wil.
Maarja over een weekje gaat ze weer naar school en dan begint het harde leven van de routine en regelmaat weer.
Eigenlijk wilde ik daar vanavond alvast mee beginnen om er een beetje in te komen.
Zoals je ziet heb ik keihard gefaald.
Voor nu wens ik je nog een paar fijne slaapuurtjes.
Sweet Dreams![]()
Kerel, je bent niet goed snickers!quote:Op maandag 14 augustus 2006 05:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kijk, jij trekt serieus zijn iets te letterlijk. Je neemt de letterlijke tekst en denkt dan dat het serieus is. Niets van dat alles.
Een mod kan net wat meer dan een "gewone" gebruiker, maar ook niet meer dan dat. Persoonlijk vind ik het wel geil dat ik jouw topics kan sluiten wanneer het me goeddunkt, maar dat wil niet zeggen dat een mod dat zou moeten doen.
Dat vorige topic sloot ik omdat ik het te veel vond lijken op de nachtbagger die er altijd is en die plaats moet vinden in het aangewezen topic, net zoals dat dit plaats zou moeten vinden in het feedback topic.
Natuurlijk kan ik het voorleggen aan de onzin mods die nu niet aanwezig zijn, wat ik ook gewoon ben te doen, maar in dit geval denk ik dat het weinig oplost. Je wilt NU namelijk de nacht doorkomen.
Misschien was ik fout in mijn beoordeling. Dat kan. Graag wel in drievoud op papier de reden waarom je dat denkt en hoe dat in relatie staat tot de nieuwe policy. Ik zie namelijk geen enkele relatie tot de nieuwe policy.
Sterker nog, ik handelde al vanuit de nieuwe policy voordat hij er was.
Ik hou wel van dit soort bagger, is weereens wat andersquote:Op maandag 14 augustus 2006 06:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Bah, gelul, ik verbagger een topic als dit op een wat minder bagger manier.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga Jimbo bij favo-fokkers zetten denk ik... nu hij eindelijk een normaal topic heeft geopend![]()
ik stel voor dat bij 50 JA post M_W 2 weken weg uit fok gaatquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:24 schreef Jimbo het volgende:
Jimbo.
Dribbel_ (via msn)
Sebasser
Mrs Honey
SeaOfLove
NeoPhythe
Thaan
Eririn
Erinrin
Egotripper
B-Fifty-Two
Het-Monster
Kablab
Remlof
Huizilopochtli
the_Omas
Thaan
most_wanted
ou-Tannu
_gromit_
Pluto_Nium
Plientjuh
Brigadier_Dog
Bloodhoundfromhell
SamDog
Dr0bbel_
screenshot
Pindax0r
_mimic
Dubbeldrank
purplerose
Sala-adin
MeAgainstTheWorld
nashje
Dark_Angelus
Bi0garde
klux_klux_kloon
het_hupt
Descendent1
Ik doe graag iets voor een goed doel.quote:Jimbo.
Jimbo.
Dribbel_ (via msn)
Sebasser
Mrs Honey
SeaOfLove
NeoPhythe
Thaan
Eririn
Erinrin
Egotripper
B-Fifty-Two
Het-Monster
Kablab
Remlof
Huizilopochtli
the_Omas
Thaan
most_wanted
ou-Tannu
_gromit_
Pluto_Nium
Plientjuh
Brigadier_Dog
Bloodhoundfromhell
SamDog
Dr0bbel_
screenshot
Pindax0r
_mimic
Dubbeldrank
purplerose
Sala-adin
MeAgainstTheWorld
nashje
Dark_Angelus
Bi0garde
klux_klux_kloon
het_hupt
Descendent1
M-I-L-F
SamStar
stame
PeZu
Chriz2k
Aurelianus
quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:57 schreef Chriz2k het volgende:
Jimbo.
Dribbel_ (via msn)
Sebasser
Mrs Honey
SeaOfLove
NeoPhythe
Thaan
Eririn
Erinrin
Egotripper
B-Fifty-Two
Het-Monster
Kablab
Remlof
Huizilopochtli
the_Omas
Thaan
most_wanted
ou-Tannu
_gromit_
Pluto_Nium
Plientjuh
Brigadier_Dog
Bloodhoundfromhell
SamDog
Dr0bbel_
screenshot
Pindax0r
_mimic
Dubbeldrank
purplerose
Sala-adin
MeAgainstTheWorld
nashje
Dark_Angelus
Bi0garde
klux_klux_kloon
het_hupt
Descendent1
M-I-L-F
SamStar
stame
PeZu
Chriz2k
[afbeelding].
quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:08 schreef Tommeke het volgende:
Jimbo.
Jimbo.
Dribbel_ (via msn)
Sebasser
Mrs Honey
SeaOfLove
NeoPhythe
Thaan
Eririn
Erinrin
Egotripper
B-Fifty-Two
Het-Monster
Kablab
Remlof
Huizilopochtli
the_Omas
Thaan
most_wanted
ou-Tannu
_gromit_
Pluto_Nium
Plientjuh
Brigadier_Dog
Bloodhoundfromhell
SamDog
Dr0bbel_
screenshot
Pindax0r
_mimic
Dubbeldrank
oppokazzip
purplerose
Sala-adin
MeAgainstTheWorld
nashje
Dark_Angelus
Bi0garde
klux_klux_kloon
het_hupt
Descendent1
M-I-L-F
SamStar
stame
PeZu
Chriz2k
Aurelianus
Tommeke
Pizzakoppo
Ok.quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:37 schreef pussydeluxe het volgende:
Omdat het voor het goede doel is.
als M_W geband is vollopquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:41 schreef SuperwormJim het volgende:
is er ook bier?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:47 schreef pussydeluxe het volgende:
Even voor de duidelijkheid: ik haat Most_Wanted niet.
ja hallo ... tis Most_Wanted ... lees je ff in zegquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:56 schreef Echo99 het volgende:
Wat heeft ie misdaan trouwens?
Most_Wanted: Geregistreerd op: woensdag 24 november 2004 @ 14:52quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:58 schreef Ku_Klux_Kloon het volgende:
[..]
ja hallo ... tis Most_Wanted ... lees je ff in zeg
ooit op 'registreren' gekliktquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:56 schreef Echo99 het volgende:
niet diep genoeg doorgesnedenquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:56 schreef Echo99 het volgende:
Nu zie ik je eens op Fok!quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:06 schreef JapyDooge het volgende:
*meedoet
now stfuquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:40 schreef most_wanted het volgende:
Grappig dat je ze ineens hebt geëdit, dus ik doe niet mee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:24 schreef Jimbo het volgende:
Jimbo.
Dribbel_
Sebasser
Mrs Honey
SeaOfLove
NeoPhythe
Thaan
Eririn
Erinrin
Egotripper
B-Fifty-Two
Het-Monster
Kablab
Remlof
Huizilopochtli
the_Omas
Thaan
most_wanted
ou-Tannu
_gromit_
Pluto_Nium
Plientjuh
Brigadier_Dog
Bloodhoundfromhell
SamDog
Dr0bbel_
screenshot
Pindax0r
_mimic
Dubbeldrank
oppokazzip
purplerose
Sala-adin
MeAgainstTheWorld
kaspermols282
nashje
Dark_Angelus
Bi0garde
klux_klux_kloon
het_hupt
Descendent1
M-I-L-F
SamStar
stame
PeZu
Chriz2k
Aurelianus
Tommeke
Pizzakoppo
Kamo
seiksnol
Evertjan
pussydeluxe
MutedFaith
Sjibble
Echo99
paultjuhhh
JapyDooge
Teije
MilkyWay
LedZep
nummer 60
@ M_W himself
[..]
now stfu
Hoeveel spelfouten kan je in één zin maken.quote:De adm/modrators gaan hier automatisch mee akkoord als dit topic de ochtend haald ( 10:00 ochtend dus @ 14 augustes 2006 )
hoe erg kun je terug krabbelen?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:47 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Hoeveel spelfouten kan je in één zin maken.
Ja, doe dat eens Chrisjequote:Op maandag 14 augustus 2006 13:45 schreef Chriz2k het volgende:
Post je adres eens, kijken of je IRL ook zo stoer durft te doen.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:57 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Ik weet wel t wie het is, gooi me op die lijst!
het enige wat veranderd is is de url niet het aantalquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:50 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik krabbel niet terug dat doen jullie dmv die OP.
sssst hij moet toch wegquote:
niet , de OP welquote:
ik ga ff lezenquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet , de OP weldaarin staan nu meer beweegredenen
nee wel een relatiequote:
ownedquote:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=een+relatie&btnG=Google+zoeken&meta=quote:
Dat moet hij zelf maar bedenken hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 14:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=een+relatie&btnG=Google+zoeken&meta=![]()
Tjeh als je je bericht nog ff snel wil editten terwijl hij upload kan dat gebeuren..quote:
neequote:Op maandag 14 augustus 2006 15:40 schreef Jimbo het volgende:
lees de op
ja 14.gifquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Is het voor een goed doel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Natuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:50 schreef Zwaffel het volgende:
Qwea,Kweeja,exister,ans appelman,zalfje,lotte,steven-seagal
Willen zich ook graag aanmelden
Klonen mag toch wel?
Jimbo.quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:50 schreef Zwaffel het volgende:
Qwea,Kweeja,exister,ans appelman,zalfje,lotte,steven-seagal
Willen zich ook graag aanmelden
Klonen mag toch wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De pre-puber is al teruggekrabbeld.quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:08 schreef remlof het volgende:
dus we zijn sowieso al 2 weken van em verlost
we gaan gewoon verderquote:Op maandag 14 augustus 2006 16:10 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
De pre-puber is al teruggekrabbeld.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:12 schreef Giobarde het volgende:
Waarom sta ik niet op die laatste lijst![]()
Geregistreerd op: maandag 14 augustus 2006 @ 15:54quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:12 schreef Giobarde het volgende:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:14 schreef doggydeluxe het volgende:
Ik doe ook mee. Voor het goede doel.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:14 schreef doggydeluxe het volgende:
Geregistreerd op: maandag 14 augustus 2006 @ 16:01quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:14 schreef doggydeluxe het volgende:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:12 schreef Giobarde het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |