Dingen om mee te nemen die het leed kunnen verzachten:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owwww wat word het weer kut do. en vr. .... i feel sorry for us!
check check checkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:21 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Dingen om mee te nemen die het leed kunnen verzachten:
* Poncho's
* Goeie waterdichte tas
* Vuilniszakken (om op te zitten / spullen die niet nat mogen worden in te bewaren)
* Diepvries-/boterhamzakjes (in case je schoenen lekken, kun je die rond je sokken doen en hou je toch droge voeten!)
Dingen om rekening mee te houden die het leed kunnen verzachten:
* Zet je tent GOED op! D.w.z. steek alle haringen in de grond, zet 'm goed strak met behulp van je scheerlijntjes (ik weet het, het zijn kutdingen, maar met dit weer onmisbaar), zorg dat je binnentent niet tegen de buitentent aankomt.
* Ga niet in een kuil of greppel staan met je tent!
* Blijf niet rondlopen in natte zooi...
* Denk om de inwendige mensch!
* NIET ZEIKEN DAT HET KUTWEER IS!!! STAY POSITIVE! Je bent immers niet van suikergoed.
jaaa tuurlijk ... en anders word het maar wat krapquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:07 schreef Spec87 het volgende:
Ohoh, ik werd net gebeld door mijn bandmaatje/goede vriend. Of ie bij mij in de tent kan op Lowlands, aangezien het net uit is met z'n vriendin. Maar gaat dat passen, 2 mensen + bagage in 2,05x1,40?
Of je vriend haalt voor weinig bij de Decathlon een tentje voor zichzelf. Deze, bijv.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:07 schreef Spec87 het volgende:
Ohoh, ik werd net gebeld door mijn bandmaatje/goede vriend. Of ie bij mij in de tent kan op Lowlands, aangezien het net uit is met z'n vriendin. Maar gaat dat passen, 2 mensen + bagage in 2,05x1,40?
Nieuwe vriendin scoren dus op LL, gelijk goed voor het reboundsyndroomquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:07 schreef Spec87 het volgende:
2,05x1,40 dat lijkt me al moeilijk om in m'n eentje in te liggen.. Of is dat tentje 2,40 lang? Wij hebben vorig jaar met z'n 3en in een koepeltent gelegen.. Maar daar kon absoluut geen bagage meer bij.. Die hadden we in een andere tent gedumpt..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:07 schreef Spec87 het volgende:
heb ik idd ook alquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Nog een tip: koop bij de Xenos of Blokker of whereever van die kleine inklapbare vissersstoeltjes.
Het zal te nat zijn om bij je tent op het gras te zitten.
Stukje extra zeil is dus misschien ook aan te raden...?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb ik idd ook al
trouwens... ik woon dus redelijk in de buurt van het LL terrein en de grond is hier al doorweekt... dus het word sowieso tent op zetten in moeras grond... hou hier rekening mee met haringen enzo
Voor donderdag:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owwww wat word het weer kut do. en vr. .... i feel sorry for us!
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar áls het zo is zou het schitterend zijn! Het valt sowieso nogal mee met de buien vandaag zo te zien: http://www.weathernews.nl/radar/quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor donderdag:
40% zon
50% kans op neerslag
13-24 graden
ZO 2
Valt toch wel mee? Met wat mazzel valt er zelfs geen enkel bui, heb ik zo vaak meegemaakt met 50% kans op neerslag...
Ik baal ervan dat er veel meer asfalt bij gekomen is in de loop der jaren anders hadden we dit jaar weer eens een echt ouderwest hollands moddergooi festijn kunnen organiseren op de grote weg tussen de 2 terreinen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:18 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dit wordt mijn 6e jaar Lowlands. Ik heb nog geen editie sinds 2001 overgeslagen. Ik ben een Lowlander in hart en nieren, ik blief gewoon geen regen, wind en kou.![]()
van www. weathernews.nl natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:55 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar áls het zo is zou het schitterend zijn!
Ik zou geen zeil onder je tent leggen, daar blijft het water namelijk op liggen...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Stukje extra zeil is dus misschien ook aan te raden...?
Ja lekker, dan komt al het water via de bodem de tent in...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou geen zeil onder je tent leggen, daar blijft het water namelijk op liggen...
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zou geen zeil onder je tent leggen, daar blijft het water namelijk op liggen...
Je moet het dubbelvouwen naar de goeie grootte. Dus zorgen dat het dubbelgevouwen flapje tussen de binnen en de buitentent zit, en een beetje omhoog staat.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Let's kill the messenger!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hoorde gister van helga van leur dat het do. en vrij. net zoals gister ging worden
god i hope she is wrong!!!
Kheb t zelfs droog gehouden met 90% kans op neerslag hier in Zwijndrecht, de zon scheen de hele dagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor donderdag:
40% zon
50% kans op neerslag
13-24 graden
ZO 2
Valt toch wel mee? Met wat mazzel valt er zelfs geen enkel bui, heb ik zo vaak meegemaakt met 50% kans op neerslag...
Ze gingen bij mij ook zeuren, ik werk de hele vakantie voor ze, elke dag van de werkweek plus zaterdag en nog hebben ze het lef mij een zaterdag geen vrij te geven... Die vent werd toen ook meteen afgestraft door een hele chille leidinggevende, ofwel: ich habe frei!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:28 schreef TheSorrow het volgende:
En jammer dat de TPG ontzettend moeilijk doet, maar ik ga toch wel naar Lowlands, of ik nou moet werken of niet, ze bekijken t maar
Ik denk dat het allemaal ook wel meevalt hoor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:28 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Kheb t zelfs droog gehouden met 90% kans op neerslag hier in Zwijndrecht, de zon scheen de hele dag
Betersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:30 schreef Baserunner het volgende:
[..]
Ze gingen bij mij ook zeuren, ik werk de hele vakantie voor ze, elke dag van de werkweek plus zaterdag en nog hebben ze het lef mij een zaterdag geen vrij te geven... Die vent werd toen ook meteen afgestraft door een hele chille leidinggevende, ofwel: ich habe frei!![]()
Tof. Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:27 schreef crossover het volgende:
Mijn geluk kan niet op!
Ik werd vanmorge wakkergebeld door iemand van 3FM, ik bleek ook nog een meet en greet te hebben gewonnen met Snow Patrol
quote:
Ik ben niet echt fan van die band, dus ze maken er iemand anders blij meequote:
Idd, of als je m kwijtraakt, wat bij mij altijd het geval isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, handig als mijn aansteker leeg is.
Daar is een Zippo een beetje duur voor.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:04 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Idd, of als je m kwijtraakt, wat bij mij altijd het geval is
Ik scheen te hebben begrepen dat mensen dit wel vaker doen ja.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:53 schreef -Sum- het volgende:
vroeg ik me alleen af, als je naar de auto gaat en je gaat weer door de controle, mag je dan weer 1,5 liter drank in plastic meenemen, 6 blikjes en 5 gr softdrugs???
ze kunnen niet controleren wat je al mee hebt de genomen de vorige keren en weigeren lijkt me ook raar ...
Ja, bij ons ook! En als we er vanmiddag geen kunnen vinden, kopen we er nog wel een op het terrein zelf. Waren die dingen nou 25, 30 of 40 euro?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:17 schreef Roellio het volgende:
Er is bij ons zowaar iemand die initiatief toont en een party tent wil regelen zodat we droog kunnen zitten!
45 vorig jaar.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ja, bij ons ook! En als we er vanmiddag geen kunnen vinden, kopen we er nog wel een op het terrein zelf. Waren die dingen nou 25, 30 of 40 euro?
nee maar ik draag al een 4 persoonstent, een mat, slaapzak en andere spullen die je gelijk nodig hebtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:10 schreef hawaii het volgende:
[..]
Ik scheen te hebben begrepen dat mensen dit wel vaker doen ja.
Maar zo moeilijk is het niet om meer mee te nemen bij de eerste keer hoor
Stiekem had vroeger wel watquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:26 schreef -Sum- het volgende:
ik kan me niet meer voorstellen dat ik 3 jaar geleden nog met de trein ging![]()
2 jaar daarvoor zijn we afgezet, maar je bent gewoon beperkt in wat je mee kan nemen dan en je bent echt kapot van het slepen en dan moet je nog je tent op gaan zetten
das wel relaxt jaquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:17 schreef Roellio het volgende:
Er is bij ons zowaar iemand die initiatief toont en een party tent wil regelen zodat we droog kunnen zitten!
jaaaaaquote:
Met al die regen zal je niet veel droog haar voelen denk ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:29 schreef nein het volgende:
Met een natte plets haar op je harses rondlopen is ook niet alles...
Jij gaat zóóó uitgelachen worden, en nee: volgens mij is er geen stroom in het badhuis.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:29 schreef nein het volgende:
ik heb een stomme vraag...maar kan je daar eigenlijk je haar fohnen (of dat je ergens je reisfohntje kan aansluiten)? ik heb t eerdere edities nooit gedaan eigenlijk..maar stiekem is t best handig..
Met een natte plets haar op je harses rondlopen is ook niet alles...
Uitgelachen worden? Ik denk dat er zometeen een rij zal staan om 'r fohn te lenenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:39 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jij gaat zóóó uitgelachen worden, en nee: volgens mij is er geen stroom in het badhuis.
Less than Jakequote:Op maandag 14 augustus 2006 20:25 schreef crossover het volgende:
Less Than Jake is ook cool
Maar die komen niet dit jaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |