Was er weer zo'n demo dan tegen bont, huisjesmelkers, kap in de regenwouden, milieuvervuiling, Verdonk of werk?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:00 schreef SCH het volgende:
Hey, heb jij foto's gemaakt vanmiddag? Cool man, sta ik er ook op?
Och als je types als tikorev en manhattan mag geloven staat Marijnissen ongeveer gelijk aan Mao.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:37 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Links Nederland is uiteraard niet automatisch pro-Castro. Althans, dat mag ik toch echt hopen.
Hij is de rechtse knuffelalcoholist voor de NOSquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:34 schreef Nolius het volgende:
De NOS is echt te rechts. Er was vandaag gewoon keiveel aandacht voor Weisglas, zonder hem kritische vragen te stellen![]()
![]()
Jij denkt dat dat ernstig is? Laatst zonden ze een stuk uit waarin Bush zijn rechtse gebral liet horen. En wat denk je? Geen kritische vragen stellen vervolgens. Ze lieten hem gewoon uitpraten! Echt zo eenzijdig!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:34 schreef Nolius het volgende:
De NOS is echt te rechts. Er was vandaag gewoon keiveel aandacht voor Weisglas, zonder hem kritische vragen te stellen![]()
![]()
Ja, dat doet de NOS toch voor me?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:30 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan complottheoriën of alles wat er op lijkt. Dit is geen complot, slechts een simpele observatie. En ik ben niet de enige die dat doet, maar je kan het blijven ontkennen. Voor jezelf nadenken vind je erg lastig of niet?
Bel de NVJ maar vast jaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:14 schreef SCH het volgende:
Nolius, ze serveren hier rechtsdraaiende yoghurt in het bedrijfsrestaurant.
Zit daar een staking in denk je?
Bij jou draait de yoghurt tenminste nog.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:14 schreef SCH het volgende:
Nolius, ze serveren hier rechtsdraaiende yoghurt in het bedrijfsrestaurant.
Zit daar een staking in denk je?
Bij jullie zitten er zeker van die linkse zemelen inquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:06 schreef Potus het volgende:
[..]
Bij jou draait de yoghurt tenminste nog.![]()
Maar dan vergeet je dat in Engeland door de overheid kwaliteitseisen worden gesteld aan een commerciële omroep.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:47 schreef Dwersdriever het volgende:
In Engeland bieden ITV en Channel Four ook uitstekende kwaliteit televisie. Veel van geprezen detective-series waarmee de KRO zich profileert zijn bijvoorbeeld rechtstreeks ingekocht bij de Britse commerciële televisie.
rood shirt aandoen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:31 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ga binnenkort naar een nos gebouw verhuizen met m'n werk.
Woensdag gaan we op werkkamp om vast aan het kameraadschappelijke sfeertje te wennen
Iemand nog tips?
Bokkepootjes meenemen voor de leidinggevendenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:31 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ga binnenkort naar een nos gebouw verhuizen met m'n werk.
Woensdag gaan we op werkkamp om vast aan het kameraadschappelijke sfeertje te wennen
Iemand nog tips?
Dat zou hier ook wel eens mogen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:27 schreef Honeycomb het volgende:
[..]
Maar dan vergeet je dat in Engeland door de overheid kwaliteitseisen worden gesteld aan een commerciële omroep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |