Wifi is wifi, mijn router kan de b en g en mixed modus aan. Dat Nintendo de standaarden niet volgt kan in mijn geval de draytek 2900G niets aan doen. Dus de router is niet verkeerd, Nintendo doet het verkeerdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:49 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De DS online krijgen was een eitje, misschien heb je de verkeerde router.
De Wii heeft een ingebouwde WIFI ontvanger, dus geen draad helaas.
Het kan dus met draadquote:Online gaming:
Met de Nintendo WiFi Connection dienst voor de DS heeft Nintendo de eerste stappen gezet op het gebied van online gaming, met WiiConnect24 voor de Wii is Nintendo van plan veel verder te gaan. De Wii zal standaard geschikt zijn voor WiFi(IEEE802.11b/g) en kan met behulp van een USB-lan adapter ook gebruik maken van ethernet. De Wii zal ook compatible zijn met de Nintendo WiFi USB Connector. Nintendo wil van WiiConnect24 een centrale internetportal maken voor alle Wii bezitters. Hier kan men, behalve online gamen, ook demo's, updates en virtual console spellen downloaden.
Hmmm.. te weinig kaas gegeten van het hele TV-out kabel gebeuren. En het wordt er niet makkelijker op met die HD-TV dingen. Toch eens wat meer over lezen denk ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Gamecube komt met een composite kabel (geen component!). Composite is naast RF (Radio frequentie (zo'n NES ding)) de slechtste kabel. Beter zijn de S-video kabels & RGB (scart) kabels. Enkel VGA, Component & HDMI kunnen op je TV in Progressive scan (beter).. De rest is interlaced (slechter). Er zit wel een verschil tussen het scart blokje & een echte RGB scart kabel!.
Anyhoo... Als je geen progressive scan TV hebt of games (zoals de PAL cube) dan geeft de RGB kabel het beste beeld.
De Wii zal aan te sluiten zijn op monitoren via een RGB kabel. Dus je hoeft geen 300e neer te leggenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:19 schreef Bot13 het volgende:
Als het toch over TV's enzo gaat, heb ik ook nog een dom vraagje
M'n broer en ik gaan de Wii uiteraard kopen, alleen ik bedenk me net dat er niet een aparte (goede) TV voor is, behalve een oud, klein, 16cm diagonaal kutTVtje
TFT's hebben we echter genoeg, 17'' en 19'' hebben we allemaal nog wel liggen. Is het mogelijk om deze aan te sluiten op de Wii (desnoods gaat er een apparaat van maximaal 60,- tussen, als we maar niet 300 euro aan een goeie TV kwijt zijn).
Ik kan me herinneren dat er gezegt is (door reggie? Of door dat ene PR mens) dat de Wii goedkoop wordt, en omdat de pers zo ontzéttend graag een getal wou, ze gewoon 250 euro hebben aangehouden, zodat mensen alvast een idéé hadden dat de prijs ver van de X360 en PS3 af zou liggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:58 schreef remcheese het volgende:
http://www.nu.nl/news/803(...)ollar_kosten%27.html
Oud nieuws, maar wel eenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:58 schreef remcheese het volgende:
http://www.nu.nl/news/803(...)ollar_kosten%27.html
De cube was toch 219,- euro volgens mij (300 met game en memorycard)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:04 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er gezegt is (door reggie? Of door dat ene PR mens) dat de Wii goedkoop wordt, en omdat de pers zo ontzéttend graag een getal wou, ze gewoon 250 euro hebben aangehouden, zodat mensen alvast een idéé hadden dat de prijs ver van de X360 en PS3 af zou liggen.
Als het echt 250,- euro is; shame on you nintendo, jullie doen het al jaren en jaren met 199,- bij release van jullie consoles![]()
Als er bijvoorbeeld 2 controllers en een spel (wii sports?) bij zouden zitten is het al geen punt meer, overigens.![]()
Ik zeg toch: RGB is de beste kabel voor interlaced TV's... TV's met component aansluiting zijn altijd progressive.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:33 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ach man, jullie willen niet weten hoe ruk de Cube of PS2 eruitziet als je geen component gebruikt maar SCART ofzo. Is gewoon onspeelbaar in mijn ogen.
Is net alsof t doorzichtig is, een kameraad van mij heeft de componentenkabel voor de Cube en dezelfde tv (Samsung lcd 32r71b). Ineens is het beeld dan geweldig (maar wel ietsjes minder dan de 360).
Ik denk niet dat het iets te maken heeft met interlaced of progressief, op een LCDtv komt het beeld met SCART gewoon zwaar ruk over. RGB werkt gewoon niet met een LCD omdat LCDs een andere techniek hebben denk ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zeg toch: RGB is de beste kabel voor interlaced TV's... TV's met component aansluiting zijn altijd progressive.
Spannendquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 6 dagen.
Ik zeg: Als je een Non progressive tv hebt moet je RGB gebruiken.. Als je een Progressive scna tv hebt moet je component, VGA of HDMI gebruikenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het iets te maken heeft met interlaced of progressief, op een LCDtv komt het beeld met SCART gewoon zwaar ruk over. RGB werkt gewoon niet met een LCD omdat LCDs een andere techniek hebben denk ik.
De persentatie van deze generatie consoles De wii prijs en waarneer hij geleverd gaat worden!quote:
Net voorbeeldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:19 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Stel een film is opgenomen in het blauwe formaat. Als je dat in full screen (zonder balken) op je 16:9 tv wil zien dat houd je ongeveer het gele formaat over... Alles wat erbuiten is gaat weg.. Dankzij de zwarte balken kun je alles laten zien.
[..]
16:9 op tv komt haast nooit voor. 16:9 in games wel.. Als een game ECHT 16:9 is dan zie je geen balken op een 16:9 tv.
NICE!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:04 schreef depax het volgende:
nieuwe red steel screens en interview ziet er goed uit
http://wii.ign.com/articles/726/726285p1.html
screens:
...
Ze hebben maar een schietanimatie volgens mijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:04 schreef depax het volgende:
nieuwe red steel screens en interview ziet er goed uit
http://wii.ign.com/articles/726/726285p1.html
screens:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |