abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:02:34 #151
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_40896200
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 09:53 schreef Cid het volgende:

[..]

Ja, maar die Cube versie mist dus een aantal features... dus om alles te kunnen zien/doen in de game moet je de Wii versie hebben. Geen probleem, wat ik wilde toch al een Wii kopen.
Hengelen doe je bij de cube gewoon met je controller, en dan blijft het breedbeeld gebeuren alleen nog maar over, wat (volgens mij ) de cube toch niet ondersteunt.

Je "mist" dan toch niets

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:06:19 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40896289
Tuurlijk ondersteunt de Cube wel breedbeeld, dat ligt gewoon aan de vorm waarin de makers een spel maken. Ikaruga is gekanteld breedbeeld bijv, dat kan ook gewoon.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_40896393
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:02 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Hengelen doe je bij de cube gewoon met je controller, en dan blijft het breedbeeld gebeuren alleen nog maar over, wat (volgens mij ) de cube toch niet ondersteunt.

Je "mist" dan toch niets

Letterlijk uit de newspost: Het vissen zal één van de extra's worden speciaal voor de Wii versie

Zoals ik dit lees: Vissen kan alleen met de Wii versie, en er zijn meer extra's alleen voor de Wii versie.
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:21:36 #154
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40896654
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk ondersteunt de Cube wel breedbeeld, dat ligt gewoon aan de vorm waarin de makers een spel maken. Ikaruga is gekanteld breedbeeld bijv, dat kan ook gewoon.
Dat is wat anders Je hebt namelijk games met breedbeeld balken (letterboxed) en games in breedbeeld. Games in anamorphic breedbeeld zien er stukken mooier uit dan letterboxed games (Beyond good & Evil, Resident evil 4).
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40896720
Alhoewel ik denk dat ik nooit meer een console zal kopen (mijn GameCube is redelijk ongebruikt de deur uitgegaan) vind ik een nieuwe console van Nintendo toch altijd wel weer 'spannend'. Vooral omdat ze zulke goede ideeën hebben over gameplay en zich niet zo focussen op pure rekenkracht. Ben erg benieuwd wat we straks gaan zien allemaal!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40896750
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:21 schreef BMH het volgende:

[..]

Dat is wat anders Je hebt namelijk games met breedbeeld balken (letterboxed) en games in breedbeeld. Games in anamorphic breedbeeld zien er stukken mooier uit dan letterboxed games (Beyond good & Evil, Resident evil 4).
Ah! Nooit begrepen waarom ik op mijn breedbeeld TV vaak nogsteeds breedbeeld balken moet zien...
  donderdag 17 augustus 2006 @ 10:29:59 #157
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40896851
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef Cid het volgende:

[..]

Ah! Nooit begrepen waarom ik op mijn breedbeeld TV vaak nogsteeds breedbeeld balken moet zien...
Omdat films vaak opgenomen worden in een aspect ratio die nog breder is dan een 16:9 tv. Je ziet gewoon veel meer dankzij die balken.
pi_40897312
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:29 schreef BMH het volgende:

[..]

Je ziet gewoon veel meer dankzij die balken.
Uhm.. je ziet meer door die balken? Als die balken er niet waren, en die ruimte gevuld was met beeld DAn zag ik meer. Nu zie ik juist minder.
Ik blijf het gek vinden: breedbeeld TV met 16:9 ratio, game met 16:9 ratio en dan die gekke balken eronder.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 17 augustus 2006 @ 11:19:19 #159
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40898283
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:47 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Uhm.. je ziet meer door die balken? Als die balken er niet waren, en die ruimte gevuld was met beeld DAn zag ik meer. Nu zie ik juist minder.

Stel een film is opgenomen in het blauwe formaat. Als je dat in full screen (zonder balken) op je 16:9 tv wil zien dat houd je ongeveer het gele formaat over... Alles wat erbuiten is gaat weg.. Dankzij de zwarte balken kun je alles laten zien.
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:47 schreef Cheiron het volgende:

[..]
Ik blijf het gek vinden: breedbeeld TV met 16:9 ratio, game met 16:9 ratio en dan die gekke balken eronder.
16:9 op tv komt haast nooit voor. 16:9 in games wel.. Als een game ECHT 16:9 is dan zie je geen balken op een 16:9 tv.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:10:45 #160
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40900026
is weer eens wat anders
praten over breedbeeld in een wii topic
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_40900762
16:9 wordt steeds vaker gebruikt ipv 4:3 en is IMO een grotere stap dan van 16:9 naar HD 720p.
En ik kan t weten want ik heb zon HD Samsung box
Ik moet vaak nog even terugzappen naar Film1.1 als daar net zoals op Film HD een film tegenlijkertijd op is, HD is weldgelijk mooier maar het verschil is soms donders slecht te zien. Alleen Nation Geographic HD overdondert me eerlijk gezegd (maar nog steeds niet overdreven groot verschil).

Om een lang verhaal kort te maken: 16:9 is meer dan zat!

PS
Deze MOETEN jullie zien, geweldig

http://www.youtube.com/watch?v=DpJyG7B6tAI

HILARISCH
pi_40900821
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:10 schreef depax het volgende:
is weer eens wat anders
praten over breedbeeld in een wii topic
Gelukkig dat mensen zoals jij dan weer een ongeloofelijke mooie ontopic post plaatsen
pi_40900912
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef alex4allofyou het volgende:
16:9 wordt steeds vaker gebruikt ipv 4:3 en is IMO een grotere stap dan van 16:9 naar HD 720p.
Ik moet vaak nog even terugzappen naar Film1.1 als daar net zoals op Film HD een film tegenlijkertijd op is, HD is weldgelijk mooier maar het verschil is soms donders slecht te zien. Alleen Nation Geographic HD overdondert me eerlijk gezegd (maar nog steeds niet overdreven groot verschil).

PS

HILARISCH
Toch netjes van Nintendo, om dat voor elkaar te krijgen bij kinderen hehe
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:40:02 #164
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40901043
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef alex4allofyou het volgende:

PS

HILARISCH
Progressive maakt het verschil. Moment.. Ik zoek foto's van de gamecube met een S-video signaal & progressive component signaal.

pi_40901087
BMH, thanks voor de uitleg. Ik dacht dat het meerendeel van de dvd's 16:9 was, maar dat is blijkbaar 2.35:1. Gamen doe ik helaas nog op 4:3
pi_40901234
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:40 schreef BMH het volgende:

[..]

Progressive maakt het verschil. Moment.. Ik zoek foto's van de gamecube met een S-video signaal & progressive component signaal.

[afbeelding]

[afbeelding]
Sorry, dat bedoelde ik ook, volgens mij is 16:9 altijd progressief (denk ik).

Als je kijkt naar de resolutie:

4:3 = 640*480i
16:9 = 720*568p
HD 720p 1268*720p

In andere woorden, 16:9 is eigenlijk helemaal niet zo heel veel verwijdert van 720p. 4:3 daarentegen is oude troep
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:52:15 #167
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40901342
Ooit koop ik ook een mooie HD tv van een meter diagonaal. Tegen die tijd ondersteund Nintendo het ook
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_40901360
Europese prijs is nog niet officieël bekend hè? Misschien haal ik de wii voor naast mijn XBOX360 Die 2 vullen elkaar goed aan

PS3 laat ik maar links liggen, ik verwacht niet al te veel verschil in spellen XBOX360<>PS3.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:53:56 #169
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40901407
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:47 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Sorry, dat bedoelde ik ook, volgens mij is 16:9 altijd progressief (denk ik).

Als je kijkt naar de resolutie:

4:3 = 640*480i
16:9 = 720*568p
HD 720p 1268*720p

In andere woorden, 16:9 is eigenlijk helemaal niet zo heel veel verwijdert van 720p. 4:3 daarentegen is oude troep
Nee Het ptje van progressive krijg je enkel als je de console aan je progressive TV aansluit met component kabels, VGA of een HDMI kabel. Daarnaast moeten games ook nog eens progressive scan ondersteunen (geen enkele europese cube game, enkel een paar PS2 PAL games). Er zijn ook games in Progressive die enkel in 4:3 zijn.

En nog 1 ding: Een game is van HD als ie in 720p draait en een framerate van boven de 30 heeft
pi_40901411
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:40 schreef BMH het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
Even voor mijn idee, dat S-video signaal krijg je met de standaard meegeleverde kabel bij de Cube toch? Moet ik zo'n speciale SCART kabel halen om dat Progressive signaal te krijgen? Of moet ik daar ook een andere (HD) TV voor halen?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 12:57:50 #171
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40901535
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:53 schreef Cid het volgende:

[..]

Even voor mijn idee, dat S-video signaal krijg je met de standaard meegeleverde kabel bij de Cube toch? Moet ik zo'n speciale SCART kabel halen om dat Progressive signaal te krijgen? Of moet ik daar ook een andere (HD) TV voor halen?
Gamecube komt met een composite kabel (geen component!). Composite is naast RF (Radio frequentie (zo'n NES ding)) de slechtste kabel. Beter zijn de S-video kabels & RGB (scart) kabels. Enkel VGA, Component & HDMI kunnen op je TV in Progressive scan (beter).. De rest is interlaced (slechter). Er zit wel een verschil tussen het scart blokje & een echte RGB scart kabel!.

Anyhoo... Als je geen progressive scan TV hebt of games (zoals de PAL cube) dan geeft de RGB kabel het beste beeld.
pi_40902687
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:

[..]

Gamecube komt met een composite kabel (geen component!). Composite is naast RF (Radio frequentie (zo'n NES ding)) de slechtste kabel. Beter zijn de S-video kabels & RGB (scart) kabels. Enkel VGA, Component & HDMI kunnen op je TV in Progressive scan (beter).. De rest is interlaced (slechter). Er zit wel een verschil tussen het scart blokje & een echte RGB scart kabel!.

Anyhoo... Als je geen progressive scan TV hebt of games (zoals de PAL cube) dan geeft de RGB kabel het beste beeld.
Ach man, jullie willen niet weten hoe ruk de Cube of PS2 eruitziet als je geen component gebruikt maar SCART ofzo. Is gewoon onspeelbaar in mijn ogen.

Is net alsof t doorzichtig is, een kameraad van mij heeft de componentenkabel voor de Cube en dezelfde tv (Samsung lcd 32r71b). Ineens is het beeld dan geweldig (maar wel ietsjes minder dan de 360).
pi_40904195
Even iets anders dan het maandelijks terugkerende kijk-mij-een-goede-kabel-hebben (ik heb gewoon meegeleverde kabel in gebruik en op mijn oude tv van 10 jaar terug zal het echt niet beter worden):

ik heb enorme problemen om online te geraken met de DS. Is het nu zo dat de Wii een netwerkkaartadd-on gaat krijgen? Of een USB->Ethernet converter? Dan trek ik wel een draad naar mijn Wii en hoop dat dat ding wel mijn DS online laat gaan.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_40904625
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:31 schreef Pheno het volgende:
Even iets anders dan het maandelijks terugkerende kijk-mij-een-goede-kabel-hebben (ik heb gewoon meegeleverde kabel in gebruik en op mijn oude tv van 10 jaar terug zal het echt niet beter worden):

ik heb enorme problemen om online te geraken met de DS. Is het nu zo dat de Wii een netwerkkaartadd-on gaat krijgen? Of een USB->Ethernet converter? Dan trek ik wel een draad naar mijn Wii en hoop dat dat ding wel mijn DS online laat gaan.
De DS online krijgen was een eitje, misschien heb je de verkeerde router.

De Wii heeft een ingebouwde WIFI ontvanger, dus geen draad helaas.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 15:01:57 #175
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40904881
je kan wel een usb netwerkadapter kopen zodat hij ook via kabel kan.

En cid dat was niet kwaad bedoeld vond het wel interessant vooral die foto's nu begrijp ik het verschil voorheen had ik geen zin om er over te gaan lezen
pi_40904990
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:49 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

De DS online krijgen was een eitje, misschien heb je de verkeerde router.

De Wii heeft een ingebouwde WIFI ontvanger, dus geen draad helaas.
Wifi is wifi, mijn router kan de b en g en mixed modus aan. Dat Nintendo de standaarden niet volgt kan in mijn geval de draytek 2900G niets aan doen. Dus de router is niet verkeerd, Nintendo doet het verkeerd

Ik heb een topic over de Wii al op GoT gevonden Draadje:
quote:
Online gaming:
Met de Nintendo WiFi Connection dienst voor de DS heeft Nintendo de eerste stappen gezet op het gebied van online gaming, met WiiConnect24 voor de Wii is Nintendo van plan veel verder te gaan. De Wii zal standaard geschikt zijn voor WiFi(IEEE802.11b/g) en kan met behulp van een USB-lan adapter ook gebruik maken van ethernet. De Wii zal ook compatible zijn met de Nintendo WiFi USB Connector. Nintendo wil van WiiConnect24 een centrale internetportal maken voor alle Wii bezitters. Hier kan men, behalve online gamen, ook demo's, updates en virtual console spellen downloaden.
Het kan dus met draad
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_40905127
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:

[..]

Hmmm.. te weinig kaas gegeten van het hele TV-out kabel gebeuren. En het wordt er niet makkelijker op met die HD-TV dingen. Toch eens wat meer over lezen denk ik

Maar goed, zoals je al aangeeeft: De PAL Cube geeft geen progressive scan beeld, en mijn TV zal het ook wel niet aan kunnen. Dan ga ik straks maar even een RGB SCART kabel halen
pi_40905309
Als het toch over TV's enzo gaat, heb ik ook nog een dom vraagje
M'n broer en ik gaan de Wii uiteraard kopen, alleen ik bedenk me net dat er niet een aparte (goede) TV voor is, behalve een oud, klein, 16cm diagonaal kutTVtje
TFT's hebben we echter genoeg, 17'' en 19'' hebben we allemaal nog wel liggen. Is het mogelijk om deze aan te sluiten op de Wii (desnoods gaat er een apparaat van maximaal 60,- tussen, als we maar niet 300 euro aan een goeie TV kwijt zijn ).
pi_40906146
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:19 schreef Bot13 het volgende:
Als het toch over TV's enzo gaat, heb ik ook nog een dom vraagje
M'n broer en ik gaan de Wii uiteraard kopen, alleen ik bedenk me net dat er niet een aparte (goede) TV voor is, behalve een oud, klein, 16cm diagonaal kutTVtje
TFT's hebben we echter genoeg, 17'' en 19'' hebben we allemaal nog wel liggen. Is het mogelijk om deze aan te sluiten op de Wii (desnoods gaat er een apparaat van maximaal 60,- tussen, als we maar niet 300 euro aan een goeie TV kwijt zijn ).
De Wii zal aan te sluiten zijn op monitoren via een RGB kabel. Dus je hoeft geen 300e neer te leggen
  donderdag 17 augustus 2006 @ 15:58:57 #180
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_40906430
quote:
Ik kan me herinneren dat er gezegt is (door reggie? Of door dat ene PR mens) dat de Wii goedkoop wordt, en omdat de pers zo ontzéttend graag een getal wou, ze gewoon 250 euro hebben aangehouden, zodat mensen alvast een idéé hadden dat de prijs ver van de X360 en PS3 af zou liggen.

Als het echt 250,- euro is; shame on you nintendo, jullie doen het al jaren en jaren met 199,- bij release van jullie consoles

Als er bijvoorbeeld 2 controllers en een spel (wii sports?) bij zouden zitten is het al geen punt meer, overigens.
pi_40906448
quote:
Oud nieuws, maar wel een
  donderdag 17 augustus 2006 @ 16:11:23 #183
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_40906636
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 16:04 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Ik kan me herinneren dat er gezegt is (door reggie? Of door dat ene PR mens) dat de Wii goedkoop wordt, en omdat de pers zo ontzéttend graag een getal wou, ze gewoon 250 euro hebben aangehouden, zodat mensen alvast een idéé hadden dat de prijs ver van de X360 en PS3 af zou liggen.

Als het echt 250,- euro is; shame on you nintendo, jullie doen het al jaren en jaren met 199,- bij release van jullie consoles

Als er bijvoorbeeld 2 controllers en een spel (wii sports?) bij zouden zitten is het al geen punt meer, overigens.
De cube was toch 219,- euro volgens mij (300 met game en memorycard)
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  donderdag 17 augustus 2006 @ 16:30:17 #184
100878 remcheese
pi_40907166
er staat ook niet in t artikel dat reggie zei dat ie 250 werd he, t wordt alleen wel gesuggereerd
Giggity giggity giggity!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 17:55:39 #185
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40909455
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:33 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ach man, jullie willen niet weten hoe ruk de Cube of PS2 eruitziet als je geen component gebruikt maar SCART ofzo. Is gewoon onspeelbaar in mijn ogen.

Is net alsof t doorzichtig is, een kameraad van mij heeft de componentenkabel voor de Cube en dezelfde tv (Samsung lcd 32r71b). Ineens is het beeld dan geweldig (maar wel ietsjes minder dan de 360).
Ik zeg toch: RGB is de beste kabel voor interlaced TV's... TV's met component aansluiting zijn altijd progressive.
pi_40914797
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:55 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik zeg toch: RGB is de beste kabel voor interlaced TV's... TV's met component aansluiting zijn altijd progressive.
Ik denk niet dat het iets te maken heeft met interlaced of progressief, op een LCDtv komt het beeld met SCART gewoon zwaar ruk over. RGB werkt gewoon niet met een LCD omdat LCDs een andere techniek hebben denk ik.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:51:04 #187
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40914959
Nog 6 dagen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_40914985
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 6 dagen.
Spannend Volgendeweek woensdag FTW

10.30 's ochends toch
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_40916848
Over 7 dagen was het gisteren.
pi_40920583
6 dagen en dan?
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:12:21 #191
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40920797
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:46 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het iets te maken heeft met interlaced of progressief, op een LCDtv komt het beeld met SCART gewoon zwaar ruk over. RGB werkt gewoon niet met een LCD omdat LCDs een andere techniek hebben denk ik.
Ik zeg: Als je een Non progressive tv hebt moet je RGB gebruiken.. Als je een Progressive scna tv hebt moet je component, VGA of HDMI gebruiken
pi_40920953
hopelijk komen ze n wel met een goed beschikbare component cable
pi_40927916
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 23:07 schreef mini-lellan het volgende:
6 dagen en dan?
De persentatie van deze generatie consoles De wii prijs en waarneer hij geleverd gaat worden!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:04:08 #194
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40927974
nieuwe red steel screens en interview ziet er goed uit
http://wii.ign.com/articles/726/726285p1.html

screens:

vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:43:27 #195
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_40928339
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 11:19 schreef BMH het volgende:

[..]

[afbeelding]
Stel een film is opgenomen in het blauwe formaat. Als je dat in full screen (zonder balken) op je 16:9 tv wil zien dat houd je ongeveer het gele formaat over... Alles wat erbuiten is gaat weg.. Dankzij de zwarte balken kun je alles laten zien.
[..]

16:9 op tv komt haast nooit voor. 16:9 in games wel.. Als een game ECHT 16:9 is dan zie je geen balken op een 16:9 tv.
Net voorbeeld
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:52:58 #196
100878 remcheese
pi_40928485
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:04 schreef depax het volgende:

screens:
...
NICE!
Giggity giggity giggity!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:54:51 #197
8369 speknek
Another day another slay
pi_40928504
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:04 schreef depax het volgende:

screens:
Ze hebben maar een schietanimatie volgens mij .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40928551

De pers begint het eindelijk te snappen dat de Wii gaat winnen niet de PS.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:19:57 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40928915
Wow, ze hebben het niet over de graphics
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:21:39 #200
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_40928935
180 euro ?

Maar winnen..... Christus dat iedereen daar altijd nog zo mee bezig is... koop toch gewoon wat je leuk vind.... die idiote consolewars altijd
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:23:07 #201
8369 speknek
Another day another slay
pi_40928957
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:21 schreef Chocobo het volgende:
Maar winnen..... Christus dat iedereen daar altijd nog zo mee bezig is... koop toch gewoon wat je leuk vind.... die idiote consolewars altijd
Bij een beperkt budget is het nog wel fijn als 'jouw' computer de meeste support krijgt .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:25:47 #202
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40928993
180 euro die had ik nog niet gehoord.
Mag ze wel eens de bron aangeven dan
Laatste peiling was 170 dollar wil niet zeggen dat wij hem voor 180 krijgen
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:27:44 #203
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40929018
Prijs maakt me niet zoveel uit .. Ik wil weten of mijn freeloader nog werkt
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:28:28 #204
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40929027
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:54 schreef speknek het volgende:

[..]

Ze hebben maar een schietanimatie volgens mij .
Ze werken met 100 man full time nog de komende 3 maanden ( minimaal)
het ziet er steeds beter uit. Nee red steel komt wel goed en ik denk dat we maybe met de volgende update van de blog ingame movie krijgen ( want er stond iets groots op de lijst)

Ik vind de gfx echt wel goed ook al is het minder dan de ps3/xbox360 goede gameplay en net gfx doen het em

En tja die schietanimatie die komt nog wel
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:30:22 #205
8369 speknek
Another day another slay
pi_40929050
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:27 schreef BMH het volgende:
Prijs maakt me niet zoveel uit .. Ik wil weten of mijn freeloader nog werkt
Dat hoop ik ook ja. Anders zijn ineens de helft van m'n spellen waardeloos .
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:33:35 #206
34586 kepler
No bounce, no play
pi_40929095
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:25 schreef depax het volgende:
180 euro die had ik nog niet gehoord.
Mag ze wel eens de bron aangeven dan
Laatste peiling was 170 dollar wil niet zeggen dat wij hem voor 180 krijgen
de Metro geloof ik echt nooit qua game-consoles

Paar maanden terug was er een stuk over de PS3-Xbox 360 en van die vergelijking klopte echt helemaal niks. Prijzen verkeerd, geheugen verkeerd, enz. De Metro hoort iets en denk: laten we daar een artikel over schrijven zonder verder onderzoek
The line is a dot to you!
pi_40929100
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook ja. Anders zijn ineens de helft van m'n spellen waardeloos .
Of de wii wordt region free maar dan ook voor de Gamecube games Weg met freeloader!
pi_40929124
TVP
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:37:05 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40929146
Regiovrij zou een mooi iets zijn, maar dat verwacht ik niet. Ik hou mn Cube gewoon aangesloten voor mijn importgames dan. Ding is toch niet zo groot
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:39:43 #210
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_40929186
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Bij een beperkt budget is het nog wel fijn als 'jouw' computer de meeste support krijgt .
Het maakt niet uit Wii de winnaar wordt. Als je daar al over kan spreken. Heb jij een console met 5 tot 10 coole games dan is dat voor jou de winnaar toch? Elke console heeft zo haar kracht,.... geniet er gewoon van.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:42:52 #211
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40929244
Ugh ik wordt langzaam stapel gek van die Wii wordgames.
Maakt de Wii zo kinderlijk wat niet moet gebeuren.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:43:31 #212
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_40929265
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:33 schreef kepler het volgende:

[..]

de Metro geloof ik echt nooit qua game-consoles

Paar maanden terug was er een stuk over de PS3-Xbox 360 en van die vergelijking klopte echt helemaal niks. Prijzen verkeerd, geheugen verkeerd, enz. De Metro hoort iets en denk: laten we daar een artikel over schrijven zonder verder onderzoek
Maja ik hoop dat ze gelijk hebben though
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 09:54:19 #213
8369 speknek
Another day another slay
pi_40929505
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Regiovrij zou een mooi iets zijn, maar dat verwacht ik niet. Ik hou mn Cube gewoon aangesloten voor mijn importgames dan. Ding is toch niet zo groot
Importgames voor de Wii zou ook leuk zijn .
pi_40929516
Jep en anders weer met een freeloader achtige oplossing vind ik ook prima
pi_40929520
Welke games zou je moeten importeren dan.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:01:16 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40929635
@ Mega: Elke game, in de US zijn ze over het algemeen goedkoper

@ Mez: Tis een gleuf he, dan werkt het volgens mij niet zo gemakkelijk met een Freeloader. Klepjes zijn wat dat betreft beter, zie PSOne, DC en Cube
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:03:41 #217
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40929677
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Mega: Elke game, in de US zijn ze over het algemeen goedkoper

@ Mez: Tis een gleuf he, dan werkt het volgens mij niet zo gemakkelijk met een Freeloader. Klepjes zijn wat dat betreft beter, zie PSOne, DC en Cube
Freeloader gebruikt eenzelfde protocol als multi disc games. Dus een swap moet wel werken.. Anders zou je alle multi disc games niet kunnen spelen op de wii
pi_40929838
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 08:58 schreef MeZZiN het volgende:
[afbeelding]
De pers begint het eindelijk te snappen dat de Wii gaat winnen niet de PS.
t Is wel een eyecatcher he?

Ze moeten er wel eigenlijk even bijzetten dat in Europa de PS3 alleen het 600e model heeft
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:13:28 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40929878
@ BMH, okay, dat wist ik niet. Dus een Freeloader op de Wii moet ook gewoon kunnen zonder problemen?

@ Alex, in Europa komen ook gewoon beide modellen
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:14:42 #220
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40929903
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ BMH, okay, dat wist ik niet. Dus een Freeloader op de Wii moet ook gewoon kunnen zonder problemen?

Als Nintendo geen extra maatregelen neemt... ja.. dan moet ie het wel doen.
pi_40930039
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:11 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

t Is wel een eyecatcher he?

Ze moeten er wel eigenlijk even bijzetten dat in Europa de PS3 alleen het 600e model heeft
Ik hoop dat ze snel met een release-datum komen...weekje erna maar eens lekker vrij nemen om zelda uit te spelen
pi_40930042
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

Is dat zo? Wanneer is dat verandert dan?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:22:38 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40930074
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:21 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Is dat zo? Wanneer is dat verandert dan?
Het is nooit meer dan een gerucht gerweest dat enkel de dure hier zou komen. Puur omdat er een aantal gameshops was die alleen pre-orders voor de dure aannamen
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:35:46 #224
100878 remcheese
pi_40930339
Zo , eindelijk eens een keer een positief krantenartikel over nintendo... ze worden steeds buiten beeld gehouden en nu dit ! Eindelijk...
Giggity giggity giggity!
pi_40930585
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Het is nooit meer dan een gerucht gerweest dat enkel de dure hier zou komen. Puur omdat er een aantal gameshops was die alleen pre-orders voor de dure aannamen
Ach, hoe dan ook wordt je genaaid: de 500e versie heeft geen HDMI dus geen 1080p terwijl die van 600e gewoon extreem duur is
pi_40930663
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:45 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ach, hoe dan ook wordt je genaaid: de 500e versie heeft geen HDMI dus geen 1080p terwijl die van 600e gewoon extreem duur is
HDMI heb je niet nodig voor 1080p
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:49:49 #227
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40930671
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:45 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Component kan gewoon 1080p aan (hoger zelfs). Alleen is component analoog waardoor het signaal te kopieëren valt.. Er komt misschien een protectie aan waardoor je bij films geen 1080p kunt krijgen met component.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:58:38 #228
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_40930866
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 09:39 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Het maakt niet uit Wii de winnaar wordt. Als je daar al over kan spreken. Heb jij een console met 5 tot 10 coole games dan is dat voor jou de winnaar toch? Elke console heeft zo haar kracht,.... geniet er gewoon van.
Maakt veel uit, denk maar aan het financiele aspect. Nintendo kan wel weer een kaskrakerconsole gebruiken.

Helaas ging het met Sega anders...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_40930876
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:49 schreef BMH het volgende:

[..]

Component kan gewoon 1080p aan (hoger zelfs). Alleen is component analoog waardoor het signaal te kopieëren valt.. Er komt misschien een protectie aan waardoor je bij films geen 1080p kunt krijgen met component.
Technisch kan component wel 1080p aan, alleen is deze functie uitgeschakeld.
quote:
The problem with component video is that right now it will not pass 1080i—forget about 1080p—signals on either HD-DVD or Blu-ray players. Neither next-generation optical disk camps want to talk about this serious “little” problem. Why won’t these new players (or future recorders) pass along a 1080i signal? Because component video is an analog connector, not a digital one. The content providers (Hollywood Studios) are so concerned about piracy that they want the hardware manufacturers to turn off component video altogether. I’m not sure if that will really happen.
pi_40930920
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 10:59 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Technisch kan component wel 1080p aan, alleen is deze functie uitgeschakeld.
[..]
Die beveiliging is alweer teruggedraaid omdat ze van de filmmaatschappijen bang zijn dat er anders te weinig Blu-ray en HD-DVD spelers worden verkocht. Ze verwachten in 2010 gebruik te gaan maken van die beveiliging
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_40931173
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:00 schreef Tain het volgende:

[..]

Die beveiliging is alweer teruggedraaid omdat ze van de filmmaatschappijen bang zijn dat er anders te weinig Blu-ray en HD-DVD spelers worden verkocht. Ze verwachten in 2010 gebruik te gaan maken van die beveiliging
1080i is de max, noem me 1 applicatie die via component 1080p uitzend. Het is op het moment geen kwestie van beveiliging, t is er gewoon niet.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:15:29 #232
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40931280
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:10 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

1080i is de max, noem me 1 applicatie die via component 1080p uitzend. Het is op het moment geen kwestie van beveiliging, t is er gewoon niet.
Noem een apparaat dat nu 1080p uitzend.. of een TV die het kan uitzenden.
pi_40931326
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:10 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Nee 1080p is de max, de enige technische beperking die er was was de HDCP beveiliging op HDMI en DVI aansluitingen zodat je alleen via een digitale verbinding 1080p films kan afspelen en deze beveiliging is in de vriezer gezet.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:18:05 #234
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40931344
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:20:36 #235
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40931413
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis informatief Beter dan "wii is cooolll"
pi_40931433
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:17 schreef Tain het volgende:

[..]

Nee 1080p is de max, de enige technische beperking die er was was de HDCP beveiliging op HDMI en DVI aansluitingen zodat je alleen via een digitale verbinding 1080p films kan afspelen en deze beveiliging is in de vriezer gezet.
Ja technisch is het de max alleen zal niets er gebruik van gaan maken.

Maar laten we t afwachten en eigenlijk is t geen issue; de Wii komt in de verste verte niet in de buurt van 1080p
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:21:33 #237
65330 Ruzbeh
pi_40931437
Het is niet te begrijpen.

1080p dit, 1080i dat. HDMI dit, DVI dat.

Fuck dat noise.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:22:34 #238
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40931464
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:20 schreef BMH het volgende:

[..]

Tis informatief Beter dan "wii is cooolll"
Tis totaal niet van belang, je gaat in een Lada topic toch ook niet praten over vermogen van een Ferrari
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:23:21 #239
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40931477
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tis totaal niet van belang, je gaat in een Lada topic toch ook niet praten over vermogen van een Ferrari
Niet zeiken maar de wii aanprijzen?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:25:31 #240
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40931519
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:23 schreef BMH het volgende:

[..]

Niet zeiken maar de wii aanprijzen?
Precies. Kappen dus met dat gezever over 1080poep, dat is offtopic in het Wii topic
pi_40931623
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Precies. Kappen dus met dat gezever over 1080poep, dat is offtopic in het Wii topic
Ah je hebt liever een topic met suffe posts als "Wii "
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:32:49 #242
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40931741
Wii
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_40931829
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kunnen niet wachten
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:35:57 #244
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40931840
Wiiiii
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:36:14 #245
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_40931853
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:28 schreef Tain het volgende:

[..]

Ah je hebt liever een topic met suffe posts als "Wii "
Je vergeet nog "believe" en "ik kan niet wachten tot hij er is"
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_40931882
Ik gun het Nintendo Choco.. van harte zelfs!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:39:39 #247
65330 Ruzbeh
pi_40931970
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waarom moet er nou altijd weer vergelijkingen gemaakt worden met auto's.
pi_40932044
Anyway, worden Wii games dan gewoon weer 4:3 ? 640 x 480?
pi_40932062
Je gaat moeder Theresa toch ook niet vergelijken met Katja Schuurman?

(Speciaal voor Ruzbeh)
pi_40932201
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:39 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Waarom moet er nou altijd weer vergelijkingen gemaakt worden met auto's.
Gewoon lekker makkelijk in te beelden.
quote:
Oksel: Anyway, worden Wii games dan gewoon weer 4:3 ? 640 x 480?
720*568p met een beetje geluk (daar gaan we weer )

Als ik een voorbeeld zou mogen geven, 640*480 is een Nissan Micra, 720*568p is een Audi middenklasser.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:51:36 #251
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40932395
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:46 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

[..]

Als ik een voorbeeld zou mogen geven, 640*480 is een Nissan Micra, 720*568p is een Audi middenklasser.
Kan wel zijn, maar beide auto's kunnen over dezelfde wegen rijden.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:59:50 #252
65330 Ruzbeh
pi_40932684
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:42 schreef Oksel het volgende:
Je gaat moeder Theresa toch ook niet vergelijken met Katja Schuurman?
Waarom niet? Te lelijk en te oud.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:14:32 #253
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_40933173
Laten we het over 5.1 hebben!
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:21:08 #254
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40933404
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:14 schreef Herr.Flick het volgende:
Laten we het over 5.1 hebben!
lol
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:28:34 #255
100878 remcheese
pi_40933669
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:59 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Waarom niet? Te lelijk en te oud.
ik dacht meer aan : Te dood....
Giggity giggity giggity!
pi_40933862
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:41:09 #257
65330 Ruzbeh
pi_40934081
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:28 schreef remcheese het volgende:

[..]

ik dacht meer aan : Te dood....
Katja Schuurman is niet dood.
pi_40934549
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 07:55 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

De persentatie van deze generatie consoles De wii prijs en waarneer hij geleverd gaat worden!
dat gebeuren in Leipzig?
pi_40934684
Ik zit net een beetje een begroting te maken.
250 euro voor dat ding, 2 controllers (ik denk 35,- per stuk?) en een spel (50,-) met memorycard (20,- of meer).
Oeps, dan zit je toch al aan de 390,-
pi_40934963
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:02 schreef Bot13 het volgende:
250 euro voor dat ding, 2 controllers (ik denk 35,- per stuk?) en een spel (50,-) met memorycard (20,- of meer).
Als ik me niet vergis dan zit er toch al een standaard geheugen in van 512 mb? Qua saves heb je daarmee al genoeg, en grote games om te downloaden heb je toch nog niet veel in het begin. Ik denk dat de Wii ook nog eens minder dan 250 euro wordt (laten we 200 zeggen), er zit al een controller bij dus je hebt er maar eentje nodig, en dan is het 200+35+50=285.
pi_40935013
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:02 schreef Bot13 het volgende:
console 200
2 extra controllers - 70 dan (kan idd, ik heb er 1 extra nodig)
game 60
memorycard is niet nodig (ingebouwd flash/SD geheugen)

Misschien zit er zelfs standaard een tweede controller bij.

330 =)
pi_40935111
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef Thomper het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis dan zit er toch al een standaard geheugen in van 512 mb? Qua saves heb je daarmee al genoeg, en grote games om te downloaden heb je toch nog niet veel in het begin. Ik denk dat de Wii ook nog eens minder dan 250 euro wordt (laten we 200 zeggen), er zit al een controller bij dus je hebt er maar eentje nodig, en dan is het 200+35+50=285.
Wat ben ik ook een sukkel Inderdaad.
Verder moet het natuurlijk zo goedkoop mogelijk, ik ben ook maar een arme student die z'n vrienden gaat proberen te impressen
pi_40935149
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:18 schreef Bot13 het volgende:

[..]

Wat ben ik ook een sukkel Inderdaad.
Verder moet het natuurlijk zo goedkoop mogelijk, ik ben ook maar een arme student die z'n vrienden gaat proberen te impressen
Even een reality check: als je de aanschaf van zo'n ding ook zelfs maar kunt overwegen ben je GEEN arme student. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_40935299
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:20 schreef Jarno het volgende:

[..]

Even een reality check: als je de aanschaf van zo'n ding ook zelfs maar kunt overwegen ben je GEEN arme student. .

en echt arme student kan net rond komen heeft geen internet /computer en alleen maar de nodige boeken in een doos want een kast is ook te duur in zijn verlopen kamer met alleen maar huisraad die bij het grof vuil gevonden is.
pi_40935395
Nou nee, dat niet, maar als dat ding bij introductie te duur voor je is heb je twee opties:

- minder toebehoren kopen
- wachten en doorsparen

Niet op voorhand gaan zeuren want volgens mij is de Wii al erg goed geprijsd ivm zijn neefjes en nichtjes.
pi_40935431
Van 300 euro kan een arme student een jaar eten.:p

Maar dat neemt niet weg dat gamen een dure hobby is en dat dingen zoals controllers en memorycards het niet goedkoper maken.
pi_40935453
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:20 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mocht je me in de goot van Rotterdam zien Wii-en, geef me dan een euro voor wat koffie.

Maar even eerlijk: Ik spaar hier dan ook al erg lang voor, sinds december vorig jaar. Ik koop 'm samen met m'n broertje, en nog zitten we maar op de helft van wat het gaat kosten.
Maar buiten dat ik het niet erg breed heb, zijn dat gewoon m'n prioriteiten. Toen ik nog een ukkie van 10 ofzo was heb ik een derdehands playstation gekocht, als opvolger van m'n commodore (moet je nagaan, dat ding was tóen al oud). Toen de gamecube, en nu de Wii.
pi_40936254
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 11:46 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

[..]

Een A3 of een A4? Welk jaar?
pi_40937252
http://www.ign.com/
de poll
quote:
Are you buying Zelda: Twilight Princess this Oct... er, holiday season?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:57:19 #270
8369 speknek
Another day another slay
pi_40937742
De Wii dus toch in oktober? .
pi_40937908
Zijn er ook ooit ergens Poll's geweest waar de Wii slecht / negatief in uit kwam? Of zitten er geen PS3/360 fanboys op internet en kloppen daardoor de polls niet?
pi_40938096
Er zijn een aantal grote polls geweest, waar Wii of Wii/XBOX360 als grote winnaars uitkwamen en PS3 NIET. Dus denk dat het wel betrouwbaar is. IGN is sowieso één van de drukstbezochte gamessites op t net.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:24:34 #273
8369 speknek
Another day another slay
pi_40938584
Playstation is heel mainstream heb ik het idee. Erg groot gehalte 'ik kan er dvds op kijken en speel zo nu en dan met wat maten FIFA'. De fanboy populatie is veel minder. Zie ook maar dat we hier bijna op de 100 topics zitten en de Ps3 nog niet eens de helft.
pi_40938657
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:24 schreef speknek het volgende:
Playstation is heel mainstream heb ik het idee. Erg groot gehalte 'ik kan er dvds op kijken en speel zo nu en dan met wat maten FIFA'. De fanboy populatie is veel minder. Zie ook maar dat we hier bijna op de 100 topics zitten en de Ps3 nog niet eens de helft.
Tja...Nintendo heeft toch meer bereikt en heeft een hele geschiedenis.
De PS is meer een huis, tuin en keuken console...
pi_40938675
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, wie hier vind dat de Gamecube zijn belofte heeft waargemaakt? We hebben geen enorm schokkende zaken gezien op het gebied van Gameplay (waar Sony de Eyetoy had bijvoorbeeld), enorm slechte of zowat ontbrekenden online mogelijkheden (tegenover de XBOX Live mogelijkheid), en grafisch ook niet dé topper (alhoewel er juweeltjes tussen zaten hoor)...

Zijn jullie dan niet bang voor de Wii?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:28:20 #276
8369 speknek
Another day another slay
pi_40938714
Wat was de belofte van de Gamecube dan? Hij heeft me niet teleurgesteld als je dat bedoelt. Beter nog, ik vond Metroid Prime en Resident Evil 4 de beste games deze generatie.
pi_40938733
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:26 schreef Jarno het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, wie hier vind dat de Gamecube zijn belofte heeft waargemaakt? We hebben geen enorm schokkende zaken gezien op het gebied van Gameplay (waar Sony de Eyetoy had bijvoorbeeld), enorm slechte of zowat ontbrekenden online mogelijkheden (tegenover de XBOX Live mogelijkheid), en grafisch ook niet dé topper (alhoewel er juweeltjes tussen zaten hoor)...

Nee, want de Wii is wel baanbrekend.
Cube was niet echt bijzonder idd als je het gaat vergelijken met een EyeToy...maar die was dan eigenlijk niet bijster origineel..aangezien ik zulke games ook al op de pc kon spelen 6 jaar geleden. Maar verder heeft de PS2 het niet veel beter gedaan, uit een artistiek oogpunt. Geen topgames zoals je die wel op de Cube had. PS2 had veel releases, Cube niet...maar in vergelijking had de Cube betere releases tegenover de vele mislukte producten van PS2.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:32:39 #278
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_40938871
quote:

Dat er geen online mogelijkheden waren vond ik erg jammer, ook vond ik het jammer dat de Cube nog wel eens werd overgeslagen door third party's. Maar ik kan niet zeggen dat ik terleurgesteld ben in de Cube.

Voor de Wii ben ik niet bang want ik zie dat er nu al best veel developpers het apparaat steunen en er is nu al een enorm scala aan verschillende games. Plus er komen ondersteunde online opties.
pi_40938920
Balen hey als je zo'n broadband adapter hebt gekocht voor de Cube!!
Voel je je vast flink genaaid nu!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:36:12 #280
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_40938988
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:34 schreef Megalomaniac het volgende:
Hoeft niet hoor. Er was een lek waarmee je illegale games kon afspelen, al moet ik toegeven dat ik niet precies weet hoe dat nou zat.
pi_40939011
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:34 schreef Megalomaniac het volgende:
Ik had dus zo'n ding. En Phantasy Star Online. Mén wat een boutding en boutspel.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:44:25 #282
65330 Ruzbeh
pi_40939158
Gamecube was een boutding.

Nintendo's plannen ermee waren ook zo vaag, als ik wat oude dingen opzoek van jaren geleden.
pi_40939221
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Gamecube was een boutding.

Nintendo's plannen ermee waren ook zo vaag, als ik wat oude dingen opzoek van jaren geleden.
BLASPHEMY!!!! Dat is net als een gekruisigde Madonna!!!

Boefje!
pi_40939274
GC had prima games, was een prima console. Maar geen uitblinkers die de massa aansprak. Dus ja, dan heb je een console die goed is, maar een klein publiek aanspreekt. Zelda TWW was een tegenvaller, Four Swords daarentegen weer een topper, als je het op de bank speelt met vrienden.
pi_40939311
Ik vond de Cube dus ook, gezien Nintendo's verleden, ook een domper. Achteraf. SMS was mja, vermakelijk, MP was goed, voor de rest is er weinig blijven hangen bij mij. Ohja, dat Star Wars spel. Dat was erg goed.
pi_40939334
Ben zelf nog heel erg blij met mijn cube hij ga me de fun in gaming weer terug nadat ik helemaal er op afgeknapt was op de PC.

Maar vernieuwde dingen op de cube waren donkey konga
die mic bij mario party

Oh ja geweldige games nu we een playstation 2 hebben thuis staan ben ik aan het kijken wat nu leuke games zijn voor de PS2 maar je moet wel erg zoeken want er mogen er wel heel veel zijn maar er is ook een helehoop bagger.
EyeToy is leuk maar de uitwerking verre van perfect.

Ik denk dat van deze generatie de gamecube het meest vernieuwde was voornamelijk door innoverende games uit de brengen en gewoon een hoge standaard houden van kwalteit games.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:50:48 #287
8369 speknek
Another day another slay
pi_40939335
Four swords werkt alleen met gbas toch? Wel zonde, hij's nu heel goedkoop te krijgen.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:51:33 #288
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40939356
Ik heb me vermaakt met de Cube, twee Cube games staan in mijn top 10 allertijden (RE4 en ToS) en ik heb iets van 30 games ofzo. Echter, het missen van online Mario Kart viel me achteraf gezien toch wel tegen.

Het is gewoon een prima console, maar niet speciaal zoals de SNES, GameBoy of de PS2 dat wel voor me zijn.
pi_40939377
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:50 schreef speknek het volgende:
Four swords werkt alleen met gbas toch? Wel zonde, hij's nu heel goedkoop te krijgen.
DS ook toch?
pi_40939391
Jup, alleen met GBA's. Helaasch. Erg leuk om te doen..
pi_40939415
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb me vermaakt met de Cube, twee Cube games staan in mijn top 10 allertijden (RE4 en ToS) en ik heb iets van 30 games ofzo. Echter, het missen van online Mario Kart viel me achteraf gezien toch wel tegen.

Het is gewoon een prima console, maar niet speciaal zoals de SNES, GameBoy of de PS2 dat wel voor me zijn.
Welke games maken de PS2 voor jouw specialer dan de cube dan?
pi_40939420
quote:

Gameplay - Pikmin, watergun van Mario ( ), RE4, microfoon, Eternal Darkness (IMO zeer ondergewaardeerd), Mariokart met twee personen per kart, ocean sailing met Zelda, vul maar aan. Maar ik geef toe dat Sony Nintendo deze gen behoorlijk heeft bijgehouden/ ingehaald (maar niet voorgekomen) kwa 1st party software.

Online - Was ook nooit Nintendo's opzet om er veel mee te doen aangezien de structuur nog niet daar was (breedband etc)

Grafisch heeft de Cube de mooiste games voortgebracht; RE4, Zelda Windwaker en Metroid Prime 1. Helaas waren dit uitzonderingen op de regel aangezien vele developers er niet alles uit (wilden) halen

Wii = Nintendo doing shit the right way
pi_40939437
En waar is je IGN cubegame lijst? Roy?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:57:21 #294
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40939542
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:53 schreef Oksel het volgende:

[..]

Welke games maken de PS2 voor jouw specialer dan de cube dan?
God of War, Shadow of the Colossus, Buzz, Eyetoy, Singstar en alle RPG's
pi_40939573
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:50 schreef speknek het volgende:
Single player niet multiplayer wel
pi_40939583
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

God of War, Shadow of the Colossus, Buzz, Eyetoy, Singstar en alle RPG's
Wat is de top 5 RPG's voor jouw dan, op de PS2?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:01:14 #297
8369 speknek
Another day another slay
pi_40939636
Ho! Topic is bijna voorbij! Volgende paar posts alleen als je een goed idee hebt voor het jubileumnummer!!!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:03:20 #298
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40939696
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 15:59 schreef Oksel het volgende:

[..]

Wat is de top 5 RPG's voor jouw dan, op de PS2?
Pff, dat is lastig. Op dit moment vind ik Dragon Quest 8 de beste denk ik. Maar ik denk ook aan wat er nog komt he. FF XII. Dat wordt de beste game ooit.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:05:03 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40939756
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:01 schreef speknek het volgende:
Ho! Topic is bijna voorbij! Volgende paar posts alleen als je een goed idee hebt voor het jubileumnummer!!!
Perrin Kaplan naakt!
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 16:07:43 #300
100878 remcheese
pi_40939841
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:01 schreef speknek het volgende:
like : een eightball die ons de laatste info geeft omtrent release prijs en games
Giggity giggity giggity!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')