Hengelen doe je bij de cube gewoon met je controller, en dan blijft het breedbeeld gebeuren alleen nog maar over, wat (volgens mijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:53 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja, maar die Cube versie mist dus een aantal features... dus om alles te kunnen zien/doen in de game moet je de Wii versie hebben. Geen probleem, wat ik wilde toch al een Wii kopen.
Letterlijk uit de newspost: Het vissen zal één van de extra's worden speciaal voor de Wii versiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:02 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Hengelen doe je bij de cube gewoon met je controller, en dan blijft het breedbeeld gebeuren alleen nog maar over, wat (volgens mij) de cube toch niet ondersteunt.
Je "mist" dan toch niets
![]()
Dat is wat andersquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk ondersteunt de Cube wel breedbeeld, dat ligt gewoon aan de vorm waarin de makers een spel maken. Ikaruga is gekanteld breedbeeld bijv, dat kan ook gewoon.
Ah! Nooit begrepen waarom ik op mijn breedbeeld TV vaak nogsteeds breedbeeld balken moet zien...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is wat andersJe hebt namelijk games met breedbeeld balken (letterboxed) en games in breedbeeld. Games in anamorphic breedbeeld zien er stukken mooier uit dan letterboxed games (Beyond good & Evil, Resident evil 4).
Omdat films vaak opgenomen worden in een aspect ratio die nog breder is dan een 16:9 tv. Je ziet gewoon veel meer dankzij die balken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:25 schreef Cid het volgende:
[..]
Ah! Nooit begrepen waarom ik op mijn breedbeeld TV vaak nogsteeds breedbeeld balken moet zien...
Uhm.. je ziet meer door die balken? Als die balken er niet waren, en die ruimte gevuld was met beeld DAn zag ik meer. Nu zie ik juist minder.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Je ziet gewoon veel meer dankzij die balken.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Uhm.. je ziet meer door die balken? Als die balken er niet waren, en die ruimte gevuld was met beeld DAn zag ik meer. Nu zie ik juist minder.
16:9 op tv komt haast nooit voor. 16:9 in games wel.. Als een game ECHT 16:9 is dan zie je geen balken op een 16:9 tv.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik blijf het gek vinden: breedbeeld TV met 16:9 ratio, game met 16:9 ratio en dan die gekke balken eronder.
Gelukkig dat mensen zoals jij dan weer een ongeloofelijke mooie ontopic post plaatsenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:10 schreef depax het volgende:
is weer eens wat anders
praten over breedbeeld in een wii topic
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef alex4allofyou het volgende:
16:9 wordt steeds vaker gebruikt ipv 4:3 en is IMO een grotere stap dan van 16:9 naar HD 720p.
En ik kan t weten want ik heb zon HD Samsung box![]()
Ik moet vaak nog even terugzappen naar Film1.1 als daar net zoals op Film HD een film tegenlijkertijd op is, HD is weldgelijk mooier maar het verschil is soms donders slecht te zien. Alleen Nation Geographic HD overdondert me eerlijk gezegd (maar nog steeds niet overdreven groot verschil).
Om een lang verhaal kort te maken: 16:9 is meer dan zat!
PS
Deze MOETEN jullie zien, geweldig![]()
http://www.youtube.com/watch?v=DpJyG7B6tAI
HILARISCH![]()
Progressive maakt het verschil. Moment.. Ik zoek foto's van de gamecube met een S-video signaal & progressive component signaal.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:31 schreef alex4allofyou het volgende:
16:9 wordt steeds vaker gebruikt ipv 4:3 en is IMO een grotere stap dan van 16:9 naar HD 720p.
En ik kan t weten want ik heb zon HD Samsung box![]()
Ik moet vaak nog even terugzappen naar Film1.1 als daar net zoals op Film HD een film tegenlijkertijd op is, HD is weldgelijk mooier maar het verschil is soms donders slecht te zien. Alleen Nation Geographic HD overdondert me eerlijk gezegd (maar nog steeds niet overdreven groot verschil).
Om een lang verhaal kort te maken: 16:9 is meer dan zat!
PS
Deze MOETEN jullie zien, geweldig![]()
http://www.youtube.com/watch?v=DpJyG7B6tAI
HILARISCH![]()
Sorry, dat bedoelde ik ook, volgens mij is 16:9 altijd progressief (denk ik).quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Progressive maakt het verschil. Moment.. Ik zoek foto's van de gamecube met een S-video signaal & progressive component signaal.
[afbeelding]
[afbeelding]
Neequote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:47 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Sorry, dat bedoelde ik ook, volgens mij is 16:9 altijd progressief (denk ik).
Als je kijkt naar de resolutie:
4:3 = 640*480i
16:9 = 720*568p
HD 720p 1268*720p
In andere woorden, 16:9 is eigenlijk helemaal niet zo heel veel verwijdert van 720p. 4:3 daarentegen is oude troep![]()
Even voor mijn idee, dat S-video signaal krijg je met de standaard meegeleverde kabel bij de Cube toch? Moet ik zo'n speciale SCART kabel halen om dat Progressive signaal te krijgen? Of moet ik daar ook een andere (HD) TV voor halen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Progressive maakt het verschil. Moment.. Ik zoek foto's van de gamecube met een S-video signaal & progressive component signaal.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gamecube komt met een composite kabel (geen component!). Composite is naast RF (Radio frequentie (zo'n NES ding)) de slechtste kabel. Beter zijn de S-video kabels & RGB (scart) kabels. Enkel VGA, Component & HDMI kunnen op je TV in Progressive scan (beter).. De rest is interlaced (slechter). Er zit wel een verschil tussen het scart blokje & een echte RGB scart kabel!.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:53 schreef Cid het volgende:
[..]
Even voor mijn idee, dat S-video signaal krijg je met de standaard meegeleverde kabel bij de Cube toch? Moet ik zo'n speciale SCART kabel halen om dat Progressive signaal te krijgen? Of moet ik daar ook een andere (HD) TV voor halen?
Ach man, jullie willen niet weten hoe ruk de Cube of PS2 eruitziet als je geen component gebruikt maar SCART ofzo. Is gewoon onspeelbaar in mijn ogen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Gamecube komt met een composite kabel (geen component!). Composite is naast RF (Radio frequentie (zo'n NES ding)) de slechtste kabel. Beter zijn de S-video kabels & RGB (scart) kabels. Enkel VGA, Component & HDMI kunnen op je TV in Progressive scan (beter).. De rest is interlaced (slechter). Er zit wel een verschil tussen het scart blokje & een echte RGB scart kabel!.
Anyhoo... Als je geen progressive scan TV hebt of games (zoals de PAL cube) dan geeft de RGB kabel het beste beeld.
De DS online krijgen was een eitje, misschien heb je de verkeerde router.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:31 schreef Pheno het volgende:
Even iets anders dan het maandelijks terugkerende kijk-mij-een-goede-kabel-hebben (ik heb gewoon meegeleverde kabel in gebruik en op mijn oude tv van 10 jaar terug zal het echt niet beter worden):
ik heb enorme problemen om online te geraken met de DS. Is het nu zo dat de Wii een netwerkkaartadd-on gaat krijgen? Of een USB->Ethernet converter? Dan trek ik wel een draad naar mijn Wii en hoop dat dat ding wel mijn DS online laat gaan.
Wifi is wifi, mijn router kan de b en g en mixed modus aan. Dat Nintendo de standaarden niet volgt kan in mijn geval de draytek 2900G niets aan doen. Dus de router is niet verkeerd, Nintendo doet het verkeerdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:49 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
De DS online krijgen was een eitje, misschien heb je de verkeerde router.
De Wii heeft een ingebouwde WIFI ontvanger, dus geen draad helaas.
Het kan dus met draadquote:Online gaming:
Met de Nintendo WiFi Connection dienst voor de DS heeft Nintendo de eerste stappen gezet op het gebied van online gaming, met WiiConnect24 voor de Wii is Nintendo van plan veel verder te gaan. De Wii zal standaard geschikt zijn voor WiFi(IEEE802.11b/g) en kan met behulp van een USB-lan adapter ook gebruik maken van ethernet. De Wii zal ook compatible zijn met de Nintendo WiFi USB Connector. Nintendo wil van WiiConnect24 een centrale internetportal maken voor alle Wii bezitters. Hier kan men, behalve online gamen, ook demo's, updates en virtual console spellen downloaden.
Hmmm.. te weinig kaas gegeten van het hele TV-out kabel gebeuren. En het wordt er niet makkelijker op met die HD-TV dingen. Toch eens wat meer over lezen denk ikquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Gamecube komt met een composite kabel (geen component!). Composite is naast RF (Radio frequentie (zo'n NES ding)) de slechtste kabel. Beter zijn de S-video kabels & RGB (scart) kabels. Enkel VGA, Component & HDMI kunnen op je TV in Progressive scan (beter).. De rest is interlaced (slechter). Er zit wel een verschil tussen het scart blokje & een echte RGB scart kabel!.
Anyhoo... Als je geen progressive scan TV hebt of games (zoals de PAL cube) dan geeft de RGB kabel het beste beeld.
De Wii zal aan te sluiten zijn op monitoren via een RGB kabel. Dus je hoeft geen 300e neer te leggenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:19 schreef Bot13 het volgende:
Als het toch over TV's enzo gaat, heb ik ook nog een dom vraagje
M'n broer en ik gaan de Wii uiteraard kopen, alleen ik bedenk me net dat er niet een aparte (goede) TV voor is, behalve een oud, klein, 16cm diagonaal kutTVtje
TFT's hebben we echter genoeg, 17'' en 19'' hebben we allemaal nog wel liggen. Is het mogelijk om deze aan te sluiten op de Wii (desnoods gaat er een apparaat van maximaal 60,- tussen, als we maar niet 300 euro aan een goeie TV kwijt zijn).
Ik kan me herinneren dat er gezegt is (door reggie? Of door dat ene PR mens) dat de Wii goedkoop wordt, en omdat de pers zo ontzéttend graag een getal wou, ze gewoon 250 euro hebben aangehouden, zodat mensen alvast een idéé hadden dat de prijs ver van de X360 en PS3 af zou liggen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:58 schreef remcheese het volgende:
http://www.nu.nl/news/803(...)ollar_kosten%27.html
Oud nieuws, maar wel eenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:58 schreef remcheese het volgende:
http://www.nu.nl/news/803(...)ollar_kosten%27.html
De cube was toch 219,- euro volgens mij (300 met game en memorycard)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:04 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er gezegt is (door reggie? Of door dat ene PR mens) dat de Wii goedkoop wordt, en omdat de pers zo ontzéttend graag een getal wou, ze gewoon 250 euro hebben aangehouden, zodat mensen alvast een idéé hadden dat de prijs ver van de X360 en PS3 af zou liggen.
Als het echt 250,- euro is; shame on you nintendo, jullie doen het al jaren en jaren met 199,- bij release van jullie consoles![]()
Als er bijvoorbeeld 2 controllers en een spel (wii sports?) bij zouden zitten is het al geen punt meer, overigens.![]()
Ik zeg toch: RGB is de beste kabel voor interlaced TV's... TV's met component aansluiting zijn altijd progressive.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:33 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ach man, jullie willen niet weten hoe ruk de Cube of PS2 eruitziet als je geen component gebruikt maar SCART ofzo. Is gewoon onspeelbaar in mijn ogen.
Is net alsof t doorzichtig is, een kameraad van mij heeft de componentenkabel voor de Cube en dezelfde tv (Samsung lcd 32r71b). Ineens is het beeld dan geweldig (maar wel ietsjes minder dan de 360).
Ik denk niet dat het iets te maken heeft met interlaced of progressief, op een LCDtv komt het beeld met SCART gewoon zwaar ruk over. RGB werkt gewoon niet met een LCD omdat LCDs een andere techniek hebben denk ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik zeg toch: RGB is de beste kabel voor interlaced TV's... TV's met component aansluiting zijn altijd progressive.
Spannendquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 6 dagen.
Ik zeg: Als je een Non progressive tv hebt moet je RGB gebruiken.. Als je een Progressive scna tv hebt moet je component, VGA of HDMI gebruikenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het iets te maken heeft met interlaced of progressief, op een LCDtv komt het beeld met SCART gewoon zwaar ruk over. RGB werkt gewoon niet met een LCD omdat LCDs een andere techniek hebben denk ik.
De persentatie van deze generatie consoles De wii prijs en waarneer hij geleverd gaat worden!quote:
Net voorbeeldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:19 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
Stel een film is opgenomen in het blauwe formaat. Als je dat in full screen (zonder balken) op je 16:9 tv wil zien dat houd je ongeveer het gele formaat over... Alles wat erbuiten is gaat weg.. Dankzij de zwarte balken kun je alles laten zien.
[..]
16:9 op tv komt haast nooit voor. 16:9 in games wel.. Als een game ECHT 16:9 is dan zie je geen balken op een 16:9 tv.
NICE!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:04 schreef depax het volgende:
nieuwe red steel screens en interview ziet er goed uit
http://wii.ign.com/articles/726/726285p1.html
screens:
...
Ze hebben maar een schietanimatie volgens mijquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:04 schreef depax het volgende:
nieuwe red steel screens en interview ziet er goed uit
http://wii.ign.com/articles/726/726285p1.html
screens:
Bij een beperkt budget is het nog wel fijn als 'jouw' computer de meeste support krijgtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:21 schreef Chocobo het volgende:
Maar winnen..... Christus dat iedereen daar altijd nog zo mee bezig is... koop toch gewoon wat je leuk vind.... die idiote consolewars altijd
Ze werken met 100 man full time nog de komende 3 maanden ( minimaal)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Ze hebben maar een schietanimatie volgens mij.
Dat hoop ik ook ja. Anders zijn ineens de helft van m'n spellen waardeloosquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:27 schreef BMH het volgende:
Prijs maakt me niet zoveel uit.. Ik wil weten of mijn freeloader nog werkt
de Metro geloof ik echt nooit qua game-consolesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:25 schreef depax het volgende:
180 euro die had ik nog niet gehoord.
Mag ze wel eens de bron aangeven dan
Laatste peiling was 170 dollar wil niet zeggen dat wij hem voor 180 krijgen
Of de wii wordt region free maar dan ook voor de Gamecube gamesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook ja. Anders zijn ineens de helft van m'n spellen waardeloos.
Het maakt niet uit Wii de winnaar wordt. Als je daar al over kan spreken. Heb jij een console met 5 tot 10 coole games dan is dat voor jou de winnaar toch? Elke console heeft zo haar kracht,.... geniet er gewoon van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Bij een beperkt budget is het nog wel fijn als 'jouw' computer de meeste support krijgt.
Maja ik hoop dat ze gelijk hebben thoughquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:33 schreef kepler het volgende:
[..]
de Metro geloof ik echt nooit qua game-consoles![]()
Paar maanden terug was er een stuk over de PS3-Xbox 360 en van die vergelijking klopte echt helemaal niks. Prijzen verkeerd, geheugen verkeerd, enz. De Metro hoort iets en denk: laten we daar een artikel over schrijven zonder verder onderzoek![]()
Importgames voor de Wii zou ook leuk zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Regiovrij zou een mooi iets zijn, maar dat verwacht ik niet. Ik hou mn Cube gewoon aangesloten voor mijn importgames dan. Ding is toch niet zo groot
Freeloader gebruikt eenzelfde protocol als multi disc games. Dus een swap moet wel werken.. Anders zou je alle multi disc games niet kunnen spelen op de wiiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Mega: Elke game, in de US zijn ze over het algemeen goedkoper
@ Mez: Tis een gleuf he, dan werkt het volgens mij niet zo gemakkelijk met een Freeloader. Klepjes zijn wat dat betreft beter, zie PSOne, DC en Cube
t Is wel een eyecatcher he?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:58 schreef MeZZiN het volgende:
[afbeelding]
De pers begint het eindelijk te snappen dat de Wii gaat winnen niet de PS.
Als Nintendo geen extra maatregelen neemt... ja.. dan moet ie het wel doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ BMH, okay, dat wist ik niet. Dus een Freeloader op de Wii moet ook gewoon kunnen zonder problemen?
@ Alex, in Europa komen ook gewoon beide modellen
Ik hoop dat ze snel met een release-datum komen...weekje erna maar eens lekker vrij nemen om zelda uit te spelenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:11 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
t Is wel een eyecatcher he?![]()
Ze moeten er wel eigenlijk even bijzetten dat in Europa de PS3 alleen het 600e model heeft![]()
Is dat zo? Wanneer is dat verandert dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Alex, in Europa komen ook gewoon beide modellen
Het is nooit meer dan een gerucht gerweest dat enkel de dure hier zou komen. Puur omdat er een aantal gameshops was die alleen pre-orders voor de dure aannamenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:21 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Is dat zo? Wanneer is dat verandert dan?
Ach, hoe dan ook wordt je genaaid: de 500e versie heeft geen HDMI dus geen 1080p terwijl die van 600e gewoon extreem duur isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is nooit meer dan een gerucht gerweest dat enkel de dure hier zou komen. Puur omdat er een aantal gameshops was die alleen pre-orders voor de dure aannamen
HDMI heb je niet nodig voor 1080pquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:45 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ach, hoe dan ook wordt je genaaid: de 500e versie heeft geen HDMI dus geen 1080p terwijl die van 600e gewoon extreem duur is![]()
Component kan gewoon 1080p aan (hoger zelfs). Alleen is component analoog waardoor het signaal te kopieëren valt.. Er komt misschien een protectie aan waardoor je bij films geen 1080p kunt krijgen met component.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:45 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ach, hoe dan ook wordt je genaaid: de 500e versie heeft geen HDMI dus geen 1080p terwijl die van 600e gewoon extreem duur is![]()
Maakt veel uit, denk maar aan het financiele aspect. Nintendo kan wel weer een kaskrakerconsole gebruiken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het maakt niet uit Wii de winnaar wordt. Als je daar al over kan spreken. Heb jij een console met 5 tot 10 coole games dan is dat voor jou de winnaar toch? Elke console heeft zo haar kracht,.... geniet er gewoon van.
Technisch kan component wel 1080p aan, alleen is deze functie uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Component kan gewoon 1080p aan (hoger zelfs). Alleen is component analoog waardoor het signaal te kopieëren valt.. Er komt misschien een protectie aan waardoor je bij films geen 1080p kunt krijgen met component.
quote:The problem with component video is that right now it will not pass 1080i—forget about 1080p—signals on either HD-DVD or Blu-ray players. Neither next-generation optical disk camps want to talk about this serious “little” problem. Why won’t these new players (or future recorders) pass along a 1080i signal? Because component video is an analog connector, not a digital one. The content providers (Hollywood Studios) are so concerned about piracy that they want the hardware manufacturers to turn off component video altogether. I’m not sure if that will really happen.
Die beveiliging is alweer teruggedraaid omdat ze van de filmmaatschappijen bang zijn dat er anders te weinig Blu-ray en HD-DVD spelers worden verkocht. Ze verwachten in 2010 gebruik te gaan maken van die beveiligingquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:59 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Technisch kan component wel 1080p aan, alleen is deze functie uitgeschakeld.
[..]
1080i is de max, noem me 1 applicatie die via component 1080p uitzend. Het is op het moment geen kwestie van beveiliging, t is er gewoon niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Die beveiliging is alweer teruggedraaid omdat ze van de filmmaatschappijen bang zijn dat er anders te weinig Blu-ray en HD-DVD spelers worden verkocht. Ze verwachten in 2010 gebruik te gaan maken van die beveiliging
Noem een apparaat dat nu 1080p uitzend.. of een TV die het kan uitzenden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
1080i is de max, noem me 1 applicatie die via component 1080p uitzend. Het is op het moment geen kwestie van beveiliging, t is er gewoon niet.
Nee 1080p is de max, de enige technische beperking die er was was de HDCP beveiliging op HDMI en DVI aansluitingen zodat je alleen via een digitale verbinding 1080p films kan afspelen en deze beveiliging is in de vriezer gezet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
1080i is de max, noem me 1 applicatie die via component 1080p uitzend. Het is op het moment geen kwestie van beveiliging, t is er gewoon niet.
Ja technisch is het de max alleen zal niets er gebruik van gaan maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee 1080p is de max, de enige technische beperking die er was was de HDCP beveiliging op HDMI en DVI aansluitingen zodat je alleen via een digitale verbinding 1080p films kan afspelen en deze beveiliging is in de vriezer gezet.
Tis totaal niet van belang, je gaat in een Lada topic toch ook niet praten over vermogen van een Ferrariquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis informatiefBeter dan "wii is cooolll"
Niet zeiken maar de wii aanprijzen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis totaal niet van belang, je gaat in een Lada topic toch ook niet praten over vermogen van een Ferrari
Precies. Kappen dus met dat gezever over 1080poep, dat is offtopic in het Wii topicquote:
Ah je hebt liever een topic met suffe posts als "Wiiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies. Kappen dus met dat gezever over 1080poep, dat is offtopic in het Wii topic
Je vergeet nog "believe" en "ik kan niet wachten tot hij er is"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Ah je hebt liever een topic met suffe posts als "Wii"
Waarom moet er nou altijd weer vergelijkingen gemaakt worden met auto's.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis totaal niet van belang, je gaat in een Lada topic toch ook niet praten over vermogen van een Ferrari
Gewoon lekker makkelijk in te beelden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waarom moet er nou altijd weer vergelijkingen gemaakt worden met auto's.
720*568p met een beetje geluk (daar gaan we weerquote:Oksel: Anyway, worden Wii games dan gewoon weer 4:3 ? 640 x 480?
Kan wel zijn, maar beide auto's kunnen over dezelfde wegen rijden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Gewoon lekker makkelijk in te beelden.
[..]
720*568p met een beetje geluk (daar gaan we weer)
Als ik een voorbeeld zou mogen geven, 640*480 is een Nissan Micra, 720*568p is een Audi middenklasser.![]()
Waarom niet? Te lelijk en te oud.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:42 schreef Oksel het volgende:
Je gaat moeder Theresa toch ook niet vergelijken met Katja Schuurman?
Katja Schuurman is niet dood.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:28 schreef remcheese het volgende:
[..]
ik dacht meer aan : Te dood....
dat gebeuren in Leipzig?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 07:55 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
De persentatie van deze generatie consoles De wii prijs en waarneer hij geleverd gaat worden!
Als ik me niet vergis dan zit er toch al een standaard geheugen in van 512 mb? Qua saves heb je daarmee al genoeg, en grote games om te downloaden heb je toch nog niet veel in het begin. Ik denk dat de Wii ook nog eens minder dan 250 euro wordt (laten we 200 zeggen), er zit al een controller bij dus je hebt er maar eentje nodig, en dan is het 200+35+50=285.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:02 schreef Bot13 het volgende:
Ik zit net een beetje een begroting te maken.
250 euro voor dat ding, 2 controllers (ik denk 35,- per stuk?) en een spel (50,-) met memorycard (20,- of meer).
Oeps, dan zit je toch al aan de 390,-![]()
console 200quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:02 schreef Bot13 het volgende:
Ik zit net een beetje een begroting te maken.
250 euro voor dat ding, 2 controllers (ik denk 35,- per stuk?) en een spel (50,-) met memorycard (20,- of meer).
Oeps, dan zit je toch al aan de 390,-![]()
Wat ben ik ook een sukkelquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:13 schreef Thomper het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis dan zit er toch al een standaard geheugen in van 512 mb? Qua saves heb je daarmee al genoeg, en grote games om te downloaden heb je toch nog niet veel in het begin. Ik denk dat de Wii ook nog eens minder dan 250 euro wordt (laten we 200 zeggen), er zit al een controller bij dus je hebt er maar eentje nodig, en dan is het 200+35+50=285.
Even een reality check: als je de aanschaf van zo'n ding ook zelfs maar kunt overwegen ben je GEEN arme student.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:18 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Wat ben ik ook een sukkelInderdaad.
Verder moet het natuurlijk zo goedkoop mogelijk, ik ben ook maar een arme student die z'n vrienden gaat proberen te impressen![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Even een reality check: als je de aanschaf van zo'n ding ook zelfs maar kunt overwegen ben je GEEN arme student..
Mocht je me in de goot van Rotterdam zien Wii-en, geef me dan een euro voor wat koffie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:20 schreef Jarno het volgende:
[..]
Even een reality check: als je de aanschaf van zo'n ding ook zelfs maar kunt overwegen ben je GEEN arme student..
Een A3 of een A4? Welk jaar?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Gewoon lekker makkelijk in te beelden.
[..]
720*568p met een beetje geluk (daar gaan we weer)
Als ik een voorbeeld zou mogen geven, 640*480 is een Nissan Micra, 720*568p is een Audi middenklasser.![]()
quote:Are you buying Zelda: Twilight Princess this Oct... er, holiday season?
Tja...Nintendo heeft toch meer bereikt en heeft een hele geschiedenis.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:24 schreef speknek het volgende:
Playstation is heel mainstream heb ik het idee. Erg groot gehalte 'ik kan er dvds op kijken en speel zo nu en dan met wat maten FIFA'. De fanboy populatie is veel minder. Zie ook maar dat we hier bijna op de 100 topics zitten en de Ps3 nog niet eens de helft.
Nee, want de Wii is wel baanbrekend.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:26 schreef Jarno het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, wie hier vind dat de Gamecube zijn belofte heeft waargemaakt? We hebben geen enorm schokkende zaken gezien op het gebied van Gameplay (waar Sony de Eyetoy had bijvoorbeeld), enorm slechte of zowat ontbrekenden online mogelijkheden (tegenover de XBOX Live mogelijkheid), en grafisch ook niet dé topper (alhoewel er juweeltjes tussen zaten hoor)...
Zijn jullie dan niet bang voor de Wii?
Dat er geen online mogelijkheden waren vond ik erg jammer, ook vond ik het jammer dat de Cube nog wel eens werd overgeslagen door third party's. Maar ik kan niet zeggen dat ik terleurgesteld ben in de Cube.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:26 schreef Jarno het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, wie hier vind dat de Gamecube zijn belofte heeft waargemaakt? We hebben geen enorm schokkende zaken gezien op het gebied van Gameplay (waar Sony de Eyetoy had bijvoorbeeld), enorm slechte of zowat ontbrekenden online mogelijkheden (tegenover de XBOX Live mogelijkheid), en grafisch ook niet dé topper (alhoewel er juweeltjes tussen zaten hoor)...
Hoeft niet hoor. Er was een lek waarmee je illegale games kon afspelen, al moet ik toegeven dat ik niet precies weet hoe dat nou zat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:34 schreef Megalomaniac het volgende:
Balen hey als je zo'n broadband adapter hebt gekocht voor de Cube!!
Voel je je vast flink genaaid nu!
Ik had dus zo'n ding. En Phantasy Star Online. Mén wat een boutding en boutspel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:34 schreef Megalomaniac het volgende:
Balen hey als je zo'n broadband adapter hebt gekocht voor de Cube!!
Voel je je vast flink genaaid nu!
BLASPHEMY!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Gamecube was een boutding.
Nintendo's plannen ermee waren ook zo vaag, als ik wat oude dingen opzoek van jaren geleden.
DS ook toch?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:50 schreef speknek het volgende:
Four swords werkt alleen met gbas toch? Wel zonde, hij's nu heel goedkoop te krijgen.
Welke games maken de PS2 voor jouw specialer dan de cube dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb me vermaakt met de Cube, twee Cube games staan in mijn top 10 allertijden (RE4 en ToS) en ik heb iets van 30 games ofzo. Echter, het missen van online Mario Kart viel me achteraf gezien toch wel tegen.
Het is gewoon een prima console, maar niet speciaal zoals de SNES, GameBoy of de PS2 dat wel voor me zijn.
Gameplay - Pikmin, watergun van Mario (quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:26 schreef Jarno het volgende:
God of War, Shadow of the Colossus, Buzz, Eyetoy, Singstar en alle RPG'squote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:53 schreef Oksel het volgende:
[..]
Welke games maken de PS2 voor jouw specialer dan de cube dan?
Single player niet multiplayer welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:50 schreef speknek het volgende:
Four swords werkt alleen met gbas toch? Wel zonde, hij's nu heel goedkoop te krijgen.
Wat is de top 5 RPG's voor jouw dan, op de PS2?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
God of War, Shadow of the Colossus, Buzz, Eyetoy, Singstar en alle RPG's
Pff, dat is lastig. Op dit moment vind ik Dragon Quest 8 de beste denk ik. Maar ik denk ook aan wat er nog komt he. FF XII. Dat wordt de beste game ooit.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:59 schreef Oksel het volgende:
[..]
Wat is de top 5 RPG's voor jouw dan, op de PS2?![]()
Perrin Kaplan naakt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:01 schreef speknek het volgende:
Ho! Topic is bijna voorbij! Volgende paar posts alleen als je een goed idee hebt voor het jubileumnummer!!!
like : een eightball die ons de laatste info geeft omtrent release prijs en gamesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:01 schreef speknek het volgende:
Ho! Topic is bijna voorbij! Volgende paar posts alleen als je een goed idee hebt voor het jubileumnummer!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |