Bij een beperkt budget is het nog wel fijn als 'jouw' computer de meeste support krijgtquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:21 schreef Chocobo het volgende:
Maar winnen..... Christus dat iedereen daar altijd nog zo mee bezig is... koop toch gewoon wat je leuk vind.... die idiote consolewars altijd
Ze werken met 100 man full time nog de komende 3 maanden ( minimaal)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Ze hebben maar een schietanimatie volgens mij.
Dat hoop ik ook ja. Anders zijn ineens de helft van m'n spellen waardeloosquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:27 schreef BMH het volgende:
Prijs maakt me niet zoveel uit.. Ik wil weten of mijn freeloader nog werkt
de Metro geloof ik echt nooit qua game-consolesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:25 schreef depax het volgende:
180 euro die had ik nog niet gehoord.
Mag ze wel eens de bron aangeven dan
Laatste peiling was 170 dollar wil niet zeggen dat wij hem voor 180 krijgen
Of de wii wordt region free maar dan ook voor de Gamecube gamesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook ja. Anders zijn ineens de helft van m'n spellen waardeloos.
Het maakt niet uit Wii de winnaar wordt. Als je daar al over kan spreken. Heb jij een console met 5 tot 10 coole games dan is dat voor jou de winnaar toch? Elke console heeft zo haar kracht,.... geniet er gewoon van.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Bij een beperkt budget is het nog wel fijn als 'jouw' computer de meeste support krijgt.
Maja ik hoop dat ze gelijk hebben thoughquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:33 schreef kepler het volgende:
[..]
de Metro geloof ik echt nooit qua game-consoles![]()
Paar maanden terug was er een stuk over de PS3-Xbox 360 en van die vergelijking klopte echt helemaal niks. Prijzen verkeerd, geheugen verkeerd, enz. De Metro hoort iets en denk: laten we daar een artikel over schrijven zonder verder onderzoek![]()
Importgames voor de Wii zou ook leuk zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Regiovrij zou een mooi iets zijn, maar dat verwacht ik niet. Ik hou mn Cube gewoon aangesloten voor mijn importgames dan. Ding is toch niet zo groot
Freeloader gebruikt eenzelfde protocol als multi disc games. Dus een swap moet wel werken.. Anders zou je alle multi disc games niet kunnen spelen op de wiiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Mega: Elke game, in de US zijn ze over het algemeen goedkoper
@ Mez: Tis een gleuf he, dan werkt het volgens mij niet zo gemakkelijk met een Freeloader. Klepjes zijn wat dat betreft beter, zie PSOne, DC en Cube
t Is wel een eyecatcher he?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:58 schreef MeZZiN het volgende:
[afbeelding]
De pers begint het eindelijk te snappen dat de Wii gaat winnen niet de PS.
Als Nintendo geen extra maatregelen neemt... ja.. dan moet ie het wel doen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ BMH, okay, dat wist ik niet. Dus een Freeloader op de Wii moet ook gewoon kunnen zonder problemen?
@ Alex, in Europa komen ook gewoon beide modellen
Ik hoop dat ze snel met een release-datum komen...weekje erna maar eens lekker vrij nemen om zelda uit te spelenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:11 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
t Is wel een eyecatcher he?![]()
Ze moeten er wel eigenlijk even bijzetten dat in Europa de PS3 alleen het 600e model heeft![]()
Is dat zo? Wanneer is dat verandert dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Alex, in Europa komen ook gewoon beide modellen
Het is nooit meer dan een gerucht gerweest dat enkel de dure hier zou komen. Puur omdat er een aantal gameshops was die alleen pre-orders voor de dure aannamenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:21 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Is dat zo? Wanneer is dat verandert dan?
Ach, hoe dan ook wordt je genaaid: de 500e versie heeft geen HDMI dus geen 1080p terwijl die van 600e gewoon extreem duur isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is nooit meer dan een gerucht gerweest dat enkel de dure hier zou komen. Puur omdat er een aantal gameshops was die alleen pre-orders voor de dure aannamen
HDMI heb je niet nodig voor 1080pquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:45 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ach, hoe dan ook wordt je genaaid: de 500e versie heeft geen HDMI dus geen 1080p terwijl die van 600e gewoon extreem duur is![]()
Component kan gewoon 1080p aan (hoger zelfs). Alleen is component analoog waardoor het signaal te kopieëren valt.. Er komt misschien een protectie aan waardoor je bij films geen 1080p kunt krijgen met component.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:45 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ach, hoe dan ook wordt je genaaid: de 500e versie heeft geen HDMI dus geen 1080p terwijl die van 600e gewoon extreem duur is![]()
Maakt veel uit, denk maar aan het financiele aspect. Nintendo kan wel weer een kaskrakerconsole gebruiken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het maakt niet uit Wii de winnaar wordt. Als je daar al over kan spreken. Heb jij een console met 5 tot 10 coole games dan is dat voor jou de winnaar toch? Elke console heeft zo haar kracht,.... geniet er gewoon van.
Technisch kan component wel 1080p aan, alleen is deze functie uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Component kan gewoon 1080p aan (hoger zelfs). Alleen is component analoog waardoor het signaal te kopieëren valt.. Er komt misschien een protectie aan waardoor je bij films geen 1080p kunt krijgen met component.
quote:The problem with component video is that right now it will not pass 1080i—forget about 1080p—signals on either HD-DVD or Blu-ray players. Neither next-generation optical disk camps want to talk about this serious “little” problem. Why won’t these new players (or future recorders) pass along a 1080i signal? Because component video is an analog connector, not a digital one. The content providers (Hollywood Studios) are so concerned about piracy that they want the hardware manufacturers to turn off component video altogether. I’m not sure if that will really happen.
Die beveiliging is alweer teruggedraaid omdat ze van de filmmaatschappijen bang zijn dat er anders te weinig Blu-ray en HD-DVD spelers worden verkocht. Ze verwachten in 2010 gebruik te gaan maken van die beveiligingquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:59 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Technisch kan component wel 1080p aan, alleen is deze functie uitgeschakeld.
[..]
1080i is de max, noem me 1 applicatie die via component 1080p uitzend. Het is op het moment geen kwestie van beveiliging, t is er gewoon niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Die beveiliging is alweer teruggedraaid omdat ze van de filmmaatschappijen bang zijn dat er anders te weinig Blu-ray en HD-DVD spelers worden verkocht. Ze verwachten in 2010 gebruik te gaan maken van die beveiliging
Noem een apparaat dat nu 1080p uitzend.. of een TV die het kan uitzenden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
1080i is de max, noem me 1 applicatie die via component 1080p uitzend. Het is op het moment geen kwestie van beveiliging, t is er gewoon niet.
Nee 1080p is de max, de enige technische beperking die er was was de HDCP beveiliging op HDMI en DVI aansluitingen zodat je alleen via een digitale verbinding 1080p films kan afspelen en deze beveiliging is in de vriezer gezet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
1080i is de max, noem me 1 applicatie die via component 1080p uitzend. Het is op het moment geen kwestie van beveiliging, t is er gewoon niet.
Ja technisch is het de max alleen zal niets er gebruik van gaan maken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee 1080p is de max, de enige technische beperking die er was was de HDCP beveiliging op HDMI en DVI aansluitingen zodat je alleen via een digitale verbinding 1080p films kan afspelen en deze beveiliging is in de vriezer gezet.
Tis totaal niet van belang, je gaat in een Lada topic toch ook niet praten over vermogen van een Ferrariquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Tis informatiefBeter dan "wii is cooolll"
Niet zeiken maar de wii aanprijzen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis totaal niet van belang, je gaat in een Lada topic toch ook niet praten over vermogen van een Ferrari
Precies. Kappen dus met dat gezever over 1080poep, dat is offtopic in het Wii topicquote:
Ah je hebt liever een topic met suffe posts als "Wiiquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies. Kappen dus met dat gezever over 1080poep, dat is offtopic in het Wii topic
Je vergeet nog "believe" en "ik kan niet wachten tot hij er is"quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Ah je hebt liever een topic met suffe posts als "Wii"
Waarom moet er nou altijd weer vergelijkingen gemaakt worden met auto's.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis totaal niet van belang, je gaat in een Lada topic toch ook niet praten over vermogen van een Ferrari
Gewoon lekker makkelijk in te beelden.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waarom moet er nou altijd weer vergelijkingen gemaakt worden met auto's.
720*568p met een beetje geluk (daar gaan we weerquote:Oksel: Anyway, worden Wii games dan gewoon weer 4:3 ? 640 x 480?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |