Hou toch eens je toetsen stil snertjochquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:12 schreef BazzieK het volgende:
Klote OP trouwensMaar allang blij dat ik deze keer niet de lul was
Niet miepen maar sneller typen lutserquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hou toch eens je toetsen stil snertjoch![]()
![]()
Ik zou wel willen, in mijn tempo 80 Km/u gemiddeld is al hard zat als je die straten bekijktquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt welik zei dat ook tijdens het kijken tegen Raus
![]()
die vroeg of ik dan mee wilde doen![]()
ik euh nou nee denk het niet
![]()
Volgend jaar mag je ook meetenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:12 schreef BazzieK het volgende:
Klote OP trouwensMaar allang blij dat ik deze keer niet de lul was
Toffe Picsquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nah...hierbij dan ook nog mijn pics van vandaag
Meeting @ Bommel
-Pics-
't was een geslaagd dagje![]()
was copy/pastequote:Op zondag 13 augustus 2006 21:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet miepen maar sneller typen lutser![]()
![]()
![]()
dat denk ik ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, in mijn tempo 80 Km/u gemiddeld is al hard zat als je die straten bekijkt![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgend jaar mag je ook meeten [afbeelding]
Smoesjes manquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
was copy/pasteen Fok was weer even traag
![]()
dat meegenomen was ik best snel![]()
Toen ik achter je reed zag ik dat er iets met ijzerdraadjes vastzat, ongelukje gehad?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:27 schreef richardgie het volgende:
Zijn bij elkaar toch best een hoop foto's gemaakt vandaag.
Maar neemt niet weg dat het ook wel eens leuk is om de gezichten achter de nickname's te zien.Ookal lijken ze op Wim de Biequote:
Ja,vanachteren aangereden door een auto,zou het eigenlijk een paar weken geleden al laten repareren,maar is er nog steeds niet van gekomen.Staat nu voor week 34 op het programma,al wel laten kijken of er niks aan de achterwielophanging/cardan mankeerde,maar dat was nog goed.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toen ik achter je reed zag ik dat er iets met ijzerdraadjes vastzat, ongelukje gehad?
zijn 5 dvd'squote:Op zondag 13 augustus 2006 21:35 schreef hicham het volgende:
Heuvelmeet > Heuvelrugmeet
Hey Gawaine, jij kan alles op DVD regelen heH?Kun jij ook Groeten uit de Rimboe regelen
Vind het zo een leuk programma
Maar ik mis de meeste afleveringen
Kijk niet zo vaak TV
Vandaag had je ook 5 DVD's mee dus het kan makkelijk tochquote:
We spreken een keer af om dat stukje te rijden wat je vanmiddag zei, of een keer in de omgeving van FemaleRebbelquote:
De kempenroutequote:Op zondag 13 augustus 2006 21:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
We spreken een keer af om dat stukje te rijden wat je vanmiddag zei, of een keer in de omgeving van FemaleRebbel![]()
Mischien is er wel een ANWB midden-peel route![]()
Rib-iquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar neemt niet weg dat het ook wel eens leuk is om de gezichten achter de nickname's te zien.Ookal lijken ze op Wim de Bie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |