Hou toch eens je toetsen stil snertjochquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:12 schreef BazzieK het volgende:
Klote OP trouwensMaar allang blij dat ik deze keer niet de lul was
Niet miepen maar sneller typen lutserquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hou toch eens je toetsen stil snertjoch![]()
![]()
Ik zou wel willen, in mijn tempo 80 Km/u gemiddeld is al hard zat als je die straten bekijktquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
echt welik zei dat ook tijdens het kijken tegen Raus
![]()
die vroeg of ik dan mee wilde doen![]()
ik euh nou nee denk het niet
![]()
Volgend jaar mag je ook meetenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:12 schreef BazzieK het volgende:
Klote OP trouwensMaar allang blij dat ik deze keer niet de lul was
Toffe Picsquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:17 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nah...hierbij dan ook nog mijn pics van vandaag
Meeting @ Bommel
-Pics-
't was een geslaagd dagje![]()
was copy/pastequote:Op zondag 13 augustus 2006 21:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet miepen maar sneller typen lutser![]()
![]()
![]()
dat denk ik ookquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, in mijn tempo 80 Km/u gemiddeld is al hard zat als je die straten bekijkt![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgend jaar mag je ook meeten [afbeelding]
Smoesjes manquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
was copy/pasteen Fok was weer even traag
![]()
dat meegenomen was ik best snel![]()
Toen ik achter je reed zag ik dat er iets met ijzerdraadjes vastzat, ongelukje gehad?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:27 schreef richardgie het volgende:
Zijn bij elkaar toch best een hoop foto's gemaakt vandaag.
Maar neemt niet weg dat het ook wel eens leuk is om de gezichten achter de nickname's te zien.Ookal lijken ze op Wim de Biequote:
Ja,vanachteren aangereden door een auto,zou het eigenlijk een paar weken geleden al laten repareren,maar is er nog steeds niet van gekomen.Staat nu voor week 34 op het programma,al wel laten kijken of er niks aan de achterwielophanging/cardan mankeerde,maar dat was nog goed.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toen ik achter je reed zag ik dat er iets met ijzerdraadjes vastzat, ongelukje gehad?
zijn 5 dvd'squote:Op zondag 13 augustus 2006 21:35 schreef hicham het volgende:
Heuvelmeet > Heuvelrugmeet
Hey Gawaine, jij kan alles op DVD regelen heH?Kun jij ook Groeten uit de Rimboe regelen
Vind het zo een leuk programma
Maar ik mis de meeste afleveringen
Kijk niet zo vaak TV
Vandaag had je ook 5 DVD's mee dus het kan makkelijk tochquote:
We spreken een keer af om dat stukje te rijden wat je vanmiddag zei, of een keer in de omgeving van FemaleRebbelquote:
De kempenroutequote:Op zondag 13 augustus 2006 21:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
We spreken een keer af om dat stukje te rijden wat je vanmiddag zei, of een keer in de omgeving van FemaleRebbel![]()
Mischien is er wel een ANWB midden-peel route![]()
Rib-iquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:33 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar neemt niet weg dat het ook wel eens leuk is om de gezichten achter de nickname's te zien.Ookal lijken ze op Wim de Bie.
Die hadden jullie laatst gereden toch? Is dat dezelfdequote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
De kempenrouteDie gaat lekker snel
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toffe Pics![]()
't was ook fijn om naast & achter je te rijden.
Mwah....dat viel wel mee toch, maar een beetje meedenken kan geen kwaad hequote:Ik had het idee dat jij de ANWB bordjes eerder zag dan de voorrijder![]()
Die 5 dvd's zijn de groeten uit de rimboe terug. Is dat OK ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:38 schreef hicham het volgende:
[..]
Vandaag had je ook 5 DVD's mee dus het kan makkelijk tochMindere kwaliteit is ook goed, als ik het maar kan afspelen op de laptop
![]()
Rijden we'm gewoon 2 xquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik wil die uit de Rimboe. Sjonnie & Anita die nachtmerries krijgen omdat er zojuist een koe voor hun ogen is geslachtquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:42 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die 5 dvd's zijn de groeten uit de rimboe terug. Is dat OK ?
Die staat er niet tussen, maar ik zal het in de gaten houdenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, ik wil die uit de Rimboe. Sjonnie & Anita die nachtmerries krijgen omdat er zojuist een koe voor hun ogen is geslacht![]()
You're greatquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die staat er niet tussen, maar ik zal het in de gaten houden![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:56 schreef stinkie het volgende:
Geslaagde dag geweest zie ik. Hollander ook nog mee geweest
Nog nergensquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:58 schreef hicham het volgende:
Waar zijn de highres pics van Rebolletje en Pepermikuni te vinden?
Hoezo, Roderick komt toch ook gewoon op z'n GS500quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:01 schreef stinkie het volgende:
Zodra ik een meetwaardige motor heb kom ik mss wel weer eens kijken
Wat is die gozert lang zegquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoezo, Roderick komt toch ook gewoon op z'n GS500![]()
Buitenaards goed gewoon.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
De winnaar heeft een gemiddelde snelheid van 206 KM/H![]()
![]()
Gawaine bedoel je toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:21 schreef Rib-i het volgende:
't was ook fijn om naast & achter je te rijden. Ik had het idee dat jij de ANWB bordjes eerder zag dan de voorrijder![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herhaal dat morgen overdag nog even.quote:![]()
![]()
Ik zie het trouwens niet zo.![]()
Is toch ook helemaal niks mis mee met een GS500quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij die ooit gehad dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:01 schreef stinkie het volgende:
Zodra ik een meetwaardige motor heb kom ik mss wel weer eens kijken
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:56 schreef stinkie het volgende:
Geslaagde dag geweest zie ik. Hollander ook nog mee geweest
Trustenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nou jij nog, een excuus heb je niet meer want die van Hicham is nog afgeragder dan die van jou.![]()
Truste all.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gawaine bedoel je toch?![]()
![]()
Als ik een neger was welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]* Rib-i is geen negerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Truste, ik ben er ook weg vanquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nou jij nog, een excuus heb je niet meer want die van Hicham is nog afgeragder dan die van jou.![]()
Truste all.![]()
![]()
Nou ja, je zou een coole neger kunnen zijn.quote:
Tjaaaaa... zouden die echt nog komen..quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:21 schreef Gawaine het volgende:
Ik wacht nog ff op de piccies van ondeugend RB![]()
Dat filmpje moet je ook echt overal tegenkomen hequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
Met de SM op Zandvoort.
Die R6 houdt igg in.![]()
[..]
Tjaaaaa... zouden die echt nog komen..![]()
Hi-res van die andere 2 bollen wanted.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+40 pk bij 110~120 kilo = ZXR.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:24 schreef BazzieK het volgende:
Dat filmpje moet je ook echt overal tegenkomen he
En die SM is maar een 380cc tweetakt, mag je niet te veel van verwachten kwa snelheid
Uiteraard niet.quote:
Jaah dat was lekker scheurenquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
Was dat dan op dat punt waar ik rechtdoor wou, bij een stoplicht stond een bord rechtdoor én een bord linksaf ? Effin het was toch wel gezelligquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Uiteraard niet.![]()
Maar we hebben wel borden gemist die aangaven: korte - lange route.
Die was wel voorbijgekomen hoorde ik.
Maar goed in de groep is het veel ontspannender rijden, en een enkel bord zien is makkelijker dan elk bordje moeten zien.![]()
Dag, dag.![]()
![]()
Er reden 2 of 3 SM's mee op 9 augustus. 1 lullo had al een waarschuwing gekregen en de laatste sessie ging ie flink los met continu wheelieën dat ie eraf moest.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:23 schreef Worldbeater het volgende:
Met de SM op Zandvoort.
Die R6 houdt igg in.![]()
Je 5 minuten zijn voorbijquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:38 schreef ondeugend het volgende:
Oke foto's komen maar ik heb geen zin ze te verkleinen.
Lijden zullen jullie !
KUTkind.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je 5 minuten zijn voorbij![]()
-edit:-
Nee kutkind... er komen er nog meer.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:49 schreef worldpimber het volgende:
Zeg KUTwijfZijn dat ze nu allemaal, want ik ga pitten
![]()
Ja maar Nick zei ...quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is toch ook helemaal niks mis mee met een GS500Kijk,bij een Ural of Dnjepper zet ik inderdaad m'n vraagtekens
Hoewel?zit standaard al een zijspan aan volgens mij
Op basis van welke observatie zeg je datquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:13 schreef hollander172 het volgende:
[..]
een neger die op Shrek lijktquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Rib-i
[afbeelding]
maar dan in mini-uitvoering
![]()
quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was ook wel indrukwekkend denk ik, het geluid en het aantal motoren. Ik hoorde Roderick bij een stoplicht gassen toen we stilstondenIk moest wel heeeeel goed luisteren
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:06 schreef hicham het volgende:
[..]
quote:
en ik al denken, wat duurt het lang voor die pagina is geladenquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:38 schreef ondeugend het volgende:
Lijden zullen jullie !
Heb ik al een keer eerder gezegd volgens mijquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:05 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]en moet je je nu voorstellen... staat hicham naast me bij een stoplicht, zegt ie dat m'n blok tikt
![]()
klopt, heb je al eerder gezegtquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:11 schreef hicham het volgende:
Toffe picca's
Wie was eigenlijk die gozer in dat grijze leren pak aan het begin van de meet? Heb hem de rest van de dag niet meer gezien, en dan bedoel ik niet roadkill want die droeg dus ook geen grijs leren pak
[..]
Heb ik al een keer eerder gezegd volgens mijMaar dat is echt zo een geluidje dat je tussen de rest hoort, heeft niet te maken met het aantal decibel maar met de afwijking ten opzichte van de rest van de herrie
Hoge frequentie enzo
als ik achter jou rijdtquote:Valt iig op als je achter me rijdt
nog 14 maanden... dan hoop ik op een groter hok te rijdenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Maar die rijdt niet op zo'n klein hok
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nog 14 maanden... dan hoop ik op een groter hok te rijden
Weet je hoeveel tijd dat kost ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:28 schreef Knuffelslet het volgende:
kunnen die foto's geresized worden? *kijkt lief*
mn pc kan het niet echt aan... heb zelfs net opnieuw op moeten starten
quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:28 schreef Knuffelslet het volgende:
kunnen die foto's geresized worden? *kijkt lief*
mn pc kan het niet echt aan... heb zelfs net opnieuw op moeten starten
Die met dat grijze pak is bij de pispauze vertrokken omdat hij de groep eigenlijk te groot vond heb ik van horen zeggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:11 schreef hicham het volgende:
Toffe picca's
Wie was eigenlijk die gozer in dat grijze leren pak aan het begin van de meet? Heb hem de rest van de dag niet meer gezien, en dan bedoel ik niet roadkill want die droeg dus ook geen grijs leren pak
[..]
Heb ik al een keer eerder gezegd volgens mijMaar dat is echt zo een geluidje dat je tussen de rest hoort, heeft niet te maken met het aantal decibel maar met de afwijking ten opzichte van de rest van de herrie
Hoge frequentie enzo
Valt iig op als je achter me rijdt
sankjoequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:38 schreef ondeugend het volgende:
Lijden zullen jullie !
leuke picsquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:53 schreef Roderick2085 het volgende:
foto's van RB geresised (ff snel)
zeker geen photoshoet gedaanquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:02 schreef kratjuh het volgende:
Kwil nog steeds 's een foto hebben als ik zelf op mn kwaak aan het fietsen ben ..
quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hicham hier rechts: beetje aangekomen![]()
??
[..]
leuke picspaar nwe gezichten
![]()
??
Neuh....waren al vertrokken bij de tankpauze.....vonden de groep te groot om flink door te kunnen rijdenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Die met dat grijze pak is bij de pispauze vertrokken omdat hij de groep eigenlijk te groot vond heb ik van horen zeggen![]()
Is daar nog wat te beleven dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:59 schreef bvvt het volgende:
Hey, lig MF weer plat
[edit] toch weer niet [/edit]
Nope, rechtsachter me om precies te zijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
als ik achter jou rijdtbedoel je niet eerder andersom?
[..]
leuke picspaar nwe gezichten
![]()
??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |