Ik wel. Voor je ouders is het ook een flinke "aanpassing"quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Daar heb ik ook begrip voor. Jij niet dan?
Plus: ze weet nu wat dubbele penetratie isquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn moeder is vrij ruimdenkend wat dat betrefd
Ik vin dtolerantie zo sexyquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:00 schreef wonderer het volgende:
Als het "en mijn kleinkinderen dan?" is, heb ik er geen begrip voor.
Nog een reden om een keer te komen tafelenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:02 schreef Ang3l het volgende:
Soms denk ik wel eens: "wat zonde van dat mooie servies en glaswerk dat zo in de kast staat te fonkelen maar nooit gebruikt wordt" ... met als gevolg dat ik nu kraanwater drink tijdens de film uit een kristallen karaf en een groot wijnglas van zwart glas.
Hoezo decadent?
wat vind jij nou niet sexyquote:
Mensne reageren zo omdat hun plaatje en hun route die ze voor zichzelf en hun kind hadden uitgestippeld in duigen valt. Begrijpelijk. Maar, als ze zich daar niet overheen kunnen zetten vind ik het vrij egoistisch. Want het is het leven van hun kind en niet dat wat ZIJ vinden dat het leven van hun kind moet zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:00 schreef wonderer het volgende:
En sam, ik heb er alleen begrip voor als de reden "misschien wordt mijn kind ongelukkig omdat homoseksualiteit nog niet geaccepteerd is" is. Als het "en mijn kleinkinderen dan?" is, heb ik er geen begrip voor.
Dat was ook mijn moeders grootste zorgen, dat ik te maken zou krijgen met het niet geaccepteerd worden door sommigen. Gelukkig is dat tot nu toe ernstig meegevallenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:00 schreef wonderer het volgende:
En sam, ik heb er alleen begrip voor als de reden "misschien wordt mijn kind ongelukkig omdat homoseksualiteit nog niet geaccepteerd is" is. Als het "en mijn kleinkinderen dan?" is, heb ik er geen begrip voor.
En jij vindt iedereen met een vetpercentage boven de 6% dik?quote:
Hypocrietquote:
Hee een reaktie van Grote Liefde in plaats van Grote_Verwachtingenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Ceci n'est pas une tvpipe.
Humor is ook sexyquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
En jij vindt iedereen met een vetpercentage boven de 6% dik?
Nee, maar je vindt tolerante ... wacht... ik dacht dat ik een punt had, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:
Jij bent wel sexy, ik zou je zo op kunnen etenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar je vindt tolerante ... wacht... ik dacht dat ik een punt had, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Bij dezen trek ik "hypocriet" weer terug.
Het is voor jezelf een flinke aanpassing dus je moet ook begrip voor hebben dat het ook voor je ouders zo is. Ook al zijn er natuurlijk grenzen dus niet met de verhalen aankomen dat je naar de psych moet of wat een schande het is voor de familiequote:Op zondag 13 augustus 2006 19:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wel. Voor je ouders is het ook een flinke "aanpassing"
Genoeg voor een weekquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij bent wel sexy, ik zou je zo op kunnen eten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |