Dat zou niet uit moeten maken. De bekerfinale is in de Kuip en de JC-schaal is in de Arena. Heeft niets met 'thuisclubs' te maken.quote:
Oh ja, Ngyuen (of zo iets) natuurlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:42 schreef Ricky_ het volgende:
Zag ik nou Lee?
Dat je zulke liedjes uberhaupt zingt ... en dan ook nog als je zelf een publiek bent dat niet bekend staat om veel zingen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:40 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht als ze met 500 zijn.
of neit natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:43 schreef erikh het volgende:
zou me niet verbazen als Rosales aan de zijkant blifjt, dat was een flinke tik
Welk lied?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar niet wisselen,
ze jatten ons liedje nu
Ja en in 2002 ook van psv, 3 maal is scheepsrechtquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:43 schreef rubbereend het volgende:
ach, vorig jaar won ajax die fruitschaal toch ook.............
Omdat die tyfus joden geen eigen creativiteit hebben. Elke keer dat zelfde gebler in dat stadion, dagjes uit supportersquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
ze jatten ons liedje nu
Ach, zolang dat de enige prijs is die ze pakken vind ik het bestquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:43 schreef rubbereend het volgende:
ach, vorig jaar won ajax die fruitschaal toch ook.............
Andre Hazesquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:48 schreef teamlead het volgende:
Bloed zweet en tranen...
Wie verzint die muziek??
Moet PSV ook maar lucky treffers makenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:48 schreef LuukBes het volgende:
Lucky treffer Perez en Sneider, gelijkspel dus.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:48 schreef LuukBes het volgende:
Lucky treffer Perez en Sneijder, gelijkspel dus.
Ben ik ff blij dat ik weg kan zappen, je zal maar in het stadion zitten terwijl die bagger wordt gedraaidquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:48 schreef teamlead het volgende:
Bloed zweet en tranen...
Wie verzint die muziek??
2e plus de JC-schaal, veel beter kan het niet hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:48 schreef erikh het volgende:
en de 1e prijs van het seizoen is binnen, laten we hopen dat er nu een beter zeizoen volgt dan vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |