Vergeet Christiano Ronaldo nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, da's ook niet normaal... heb ik ook nooit begrepen
Figo uitfluiten DAT is normaal
omdat in de arena gespeeld wordt?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:36 schreef knnth het volgende:
PSV zou idd de thuisploeg moeten zijn, toch? Waarom speelt Ajax dan in eigen shirt enzo?
Ik ben echt niet tegen Feyenoord of voor Ajax, laat dat vooropstaan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je hebt het over Blijlmer bewoners?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:37 schreef jorienvdherik het volgende:
eeey een Feyenoord liedje
lieffff
Lucht op hequote:Op zondag 13 augustus 2006 19:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ben echt niet tegen Feyenoord of voor Ajax, laat dat vooropstaan.
Maar jij bent echt de meest domme, kansloze, trieste, zieligste, irrantste, zuigerigste en mongoloide klootzak hier in VBL zeg
Ga je moeder pesten, vieze lampenlul
En dat zegt Dirk Kuijtquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:38 schreef Panick het volgende:
Te weinig kwaliteit heeft Sneijder, aldus Dirk Kut.
Dit is nou al z'n 2de beauty deze voorbereiding..
Figo is de ergste.. eerst van Barca naar Real en dan ook nog het afgelopen wkquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:38 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Alle Portugezen wel zo'n beetje. Daarom moet Da Costa er ook maar niet in.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:37 schreef RayMania het volgende:
Moens krijgt er standaard drie tegen.
adem in, adem uit.....quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ben echt niet tegen Feyenoord of voor Ajax, laat dat vooropstaan.
Maar jij bent echt de meest domme, kansloze, trieste, zieligste, irrantste, zuigerigste en mongoloide klootzak hier in VBL zeg
Ga je moeder pesten, vieze lampenlul
We're not worthyquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:40 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Zie je nou, had ik een uur geleden al voorspeld. SNEIJDER111
ja, dat zijn de echte fans he......quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:40 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht als ze met 500 zijn.
ach het seizoen begint vrijdag alquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat zijn die boeren stil?
Zijn er boeren dan.. ? Dit is toch geen eerlijke strijd?
Hele beker slaat nergens opW
Zat een leuk groepje brabo kopjes achter die meiden heel erg vrolijk te kijkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:40 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Dat zou niet uit moeten maken. De bekerfinale is in de Kuip en de JC-schaal is in de Arena. Heeft niets met 'thuisclubs' te maken.quote:
Oh ja, Ngyuen (of zo iets) natuurlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:42 schreef Ricky_ het volgende:
Zag ik nou Lee?
Dat je zulke liedjes uberhaupt zingt ... en dan ook nog als je zelf een publiek bent dat niet bekend staat om veel zingen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:40 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
of neit natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:43 schreef erikh het volgende:
zou me niet verbazen als Rosales aan de zijkant blifjt, dat was een flinke tik
Welk lied?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maar niet wisselen,
ze jatten ons liedje nu
Ja en in 2002 ook van psv, 3 maal is scheepsrechtquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:43 schreef rubbereend het volgende:
ach, vorig jaar won ajax die fruitschaal toch ook.............
Omdat die tyfus joden geen eigen creativiteit hebben. Elke keer dat zelfde gebler in dat stadion, dagjes uit supportersquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
ze jatten ons liedje nu
Ach, zolang dat de enige prijs is die ze pakken vind ik het bestquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:43 schreef rubbereend het volgende:
ach, vorig jaar won ajax die fruitschaal toch ook.............
Andre Hazesquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:48 schreef teamlead het volgende:
Bloed zweet en tranen...
Wie verzint die muziek??
Moet PSV ook maar lucky treffers makenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:48 schreef LuukBes het volgende:
Lucky treffer Perez en Sneider, gelijkspel dus.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:48 schreef LuukBes het volgende:
Lucky treffer Perez en Sneijder, gelijkspel dus.
Ben ik ff blij dat ik weg kan zappen, je zal maar in het stadion zitten terwijl die bagger wordt gedraaidquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:48 schreef teamlead het volgende:
Bloed zweet en tranen...
Wie verzint die muziek??
2e plus de JC-schaal, veel beter kan het niet hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:48 schreef erikh het volgende:
en de 1e prijs van het seizoen is binnen, laten we hopen dat er nu een beter zeizoen volgt dan vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |