Ik zou idd het liefs datzelfde gele glas willen hebben denk ik..quote:Op zondag 19 november 2006 16:42 schreef Solingjan het volgende:
He Jamie O Dat ziet er geweldig mooi uit. Heel goed idee. Dat zal jeook wel mooi vinden.
En als het niet af is. Jammer dan.
Haastig spoed is zelden goed. En misschien doe je dan nog een idee op wat je boven maakt.
Mooi zou natuurlijk zijn zo'n zelfde glas als in die deuren.
Kijk anders eens bij een sloper.
Dat idee had ik ook ja..quote:Op maandag 20 november 2006 10:07 schreef Gurb het volgende:
Mooi resultaat zo, weet je zeker dat je er nog glas boven wil, ik zou de wand verder dicht maken, want dat glas dat leid af van je deuren, en anders heb je een mooie strakke wand met twee mooie schuifdeuren en verder geen afleidende dingen
daar ben ik van overtuigd!quote:Op maandag 20 november 2006 12:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
het word ook geen doorzichtig glas.
Sowieso wordt het geen glas maar kunststof
Maar maken jullie je vooral geen zorgen, het komt goed
ik zou niet willen ruilen..quote:Op maandag 20 november 2006 17:21 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Ja dan komt de keuken van Vodkat
Zonder keuken kan je verkering ook weinig uitrichtenquote:Op maandag 20 november 2006 19:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
ik zou niet willen ruilen..
Met keuken ook niet veel, dat is meer mijn taakquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Zonder keuken kan je verkering ook weinig uitrichten
Hoe bedoel je? Klussen dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Met keuken ook niet veel, dat is meer mijn taak
Maar ze kan wel andere dingen waar niet persé een keuken voor nodig is![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 09:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben bang dat ik m'n deadline niet ga halen...
Ik wil een mooie brede rand om het plafond maken, in een warme kleur....
Maar die kleur die ik nu heb is veel te extreem oranje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |