Ik geloof het niet! Ik weiger...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 07:54 schreef Marsepein het volgende:
Het is goed dat ik zat toen ik het las![]()
AR en Ikea komen nader tot elkaar
Ik zie het zo voor me!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 07:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Had ik trouwens al het wereldschokkende nieuws verteld dat ik een IKEA-lamp gekocht heb??
Weliswaar van de rommelmarkt, maar schokkend is het nog steeds
Je zou in TTK moeten komen schrijven!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:19 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me!
Helemaal blij naar huis met wonderschone lampvoor een prikkie.
Draait peertje erin, ziet glimmend stickertje, knippert met ogen, zet leesbril op, kijkt nog eens...
Ja het staat er echt: I K E A![]()
Schuift het stuk onverlaat geschrokkenvan zich af, overweegt onmiddelijke overgave aan prullenbak...
Komt tijdig tot inkeer, en besluit het eerlijk op te biechten op Fok om subtiel te peilen hoe erg het is om toe te geven aan Ikea![]()
Beoordel hem op zijn karakter, niet op zijn afkomst, dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 08:30 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar zo is het niet helemaal gegaan. Ik zag het stickertje al voordat ik hem kocht. Maar ik besloot hem, ondanks zijn afkomst, toch niet te verstoten.
Want zo ben ik niet
Wel leuk zo met die klokkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Binnen heb ik niet veel meer geklust, behalve dan 2 klokken ietwat aangepast, en opgehangen:
[afbeelding]
Oh, onder de kleine wijzer van de rechter klok staat natuurlijk een i.
Maar nu het niet regent ben ik druk bezig met het schilderen van de andere (stenen) schuur. Niet het steen zelf natuurlijk, maar de houten delen, waaronder dus ook de deur.
De oude stopverf is verwijdert, en alles staat nu 2x in de grondverf. Nu wordt het tijd voor een kleurtje
oh jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:40 schreef Marsepein het volgende:
Hee AR, leuk idee die klokken! Ziet er ook goed uit.
Kun je nog snel iets laten weten in ons Welkom Conflict en Marsepein K&W MEET! topic?
Ze zijn van Leen Bakkerquote:
oh wat slim !quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/898064/2/50#41128005]donderdag 24 augustus 2006
+ een veeltje stickers
Hoogeveen had idd moeilijker geweestquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed dat je in een stad met maar 3 letters bent gaan wonen
idd die zijn echt geweldigquote:
Met een blikken harmonie orkest erin?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ga zo naar m'n oma toe, en onderweg wordt een regenton opgehaald (voor 10 euro)
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met een blikken harmonie orkest erin?
Uhmm ja, de keuken is uitgesteld denk ikquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:32 schreef Macka66 het volgende:
tvp, hier namelijk ook geen noemenswaardig budget om te klussen. AR,ik ben vooral benieuwd hoe je keuken uiteindelijk zal worden!
Ben benieuwd hoeveel water er nu in de ton zit na alle regen die er vandaag in Oss gevallen isquote:Op woensdag 27 september 2006 20:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
De regenton is ook geinstalleerd. Alleen sinds ik dat gedaan heb (een week of 3, 4 geleden) is hier niet meer dan een paar mm regen gevallen
Maarja, er zal snel wel regen vallen zodat er ook eens wat water in de ton komt
Geeft niks, ik ben een geduldig tiepjequote:Op maandag 2 oktober 2006 08:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Uhmm ja, de keuken is uitgesteld denk ik
Hij is volquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel water er nu in de ton zit na alle regen die er vandaag in Oss gevallen is![]()
Hoera! Toilet er mee spoelen, plantjes water geven!quote:
Ik ken datquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik moet hier trouwens weer eens wat foto's gaan plaatsen. Het loopt nu wel erg achter
Dat mocht ook wel met al die regen die er gevallen isquote:
het is ochtendquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb de nieuwe oude kachel!! En hij is moooooiii!!!![]()
Vanavond, als ik naar het theater ben, gaat m'n vader hem installeren (loodgieterwerk begin ik niet aan).
Dus morgen ochtend kunnen er foto's gemaakt, en dan ook hier geplaatst worden
Klopt!!!quote:
Kom je dan samen met mij voor de kachel zitten??quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:24 schreef Augustina het volgende:
Je zou er zin aan de winter van krijgen.
Oh AR, wat ben je romantisch.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Kom je dan samen met mij voor de kachel zitten??![]()
ik zorg voor de melk, zorg jij voor een berenvel??
Hij is iets minder diep, en een stukje smaller. En dat scheelt al een hoop.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:03 schreef AnneX het volgende:
hij is mooi hoor AR !
En ziet er ook minder diep en pompeus uit dan de vorige.
Klopt dat?
Dan nu de bijbehorende foto'squote:Op maandag 2 oktober 2006 22:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel water er nu in de ton zit na alle regen die er vandaag in Oss gevallen is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |