In het '92 stadion neem ik aan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:04 schreef Leatherface het volgende:
Wel een mooi contrast dat het volgende EK in Barcelona is.
Van een koude en regenachtige, edoch gezellige, Scandinavische stad naar een zwoele en zonnige Zuid - Europese wereldstad.
Ja, het olympische stadion.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
In het '92 stadion neem ik aan?
Meer dan Toby weet ik niet meer van die spelen, mooi stadion?
idd. kluft zonder hoofd is ook wel oke. Als je die ziet verspringenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:12 schreef Ericr het volgende:
Vind het op Susanna Kallur na eigenlijk niet veel bijzonders. Jenny is dan wel een tweelingzusje maar Susanna ziet er beter uit.
Ik kom welquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:44 schreef DeeBee het volgende:
Nederland wil geloof ik EK van 2014 binnen proberen te halen in het Olympisch Stadion...tsja, zou leuk zijn...maar volle stadions en enthousiasme bij het publiek kan nog wel eens een probleem worden hier...
De Fanny Blankers Koen Games in Hengelo trekken ieder jaar toch aardig wat publiek.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:44 schreef DeeBee het volgende:
Nederland wil geloof ik EK van 2014 binnen proberen te halen in het Olympisch Stadion...tsja, zou leuk zijn...maar volle stadions en enthousiasme bij het publiek kan nog wel eens een probleem worden hier...
Ja hequote:
Dan pasquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja he? Zestien augustus begint iig weer de Eneco-tour...
Ik denk serieus.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:01 schreef Switch_ het volgende:
moeten we dit serieus nemenhttp://www.vrtnieuws.net/(...)dopingzak/index.html
Je wil toch niet vertellen dat zoiets je tegenwoordig nog versteld doet staanquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:01 schreef Switch_ het volgende:
moeten we dit serieus nemenhttp://www.vrtnieuws.net/(...)dopingzak/index.html
Je zou kunnen denken: normaal 'ruimen' ze het goed op, nu voor het eerst niet, maw dit is het topje van de ijsberg.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Aan de andere kant... wel opvallend dat ze er dan zo slordig mee omgaan en het op straat dumpen
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:13 schreef wimderon het volgende:
478 tt-EEN 478 do 10 aug 18:07:35
ATLETIEK EK atletiek nieuws
"VEEL ATLETEN OP EK GEBRUIKEN DOPING"
Dopingexperts vermoeden dat een groot
aantal atleten op het EK in Göteborg
doping gebruikt. Dat zegt El Pais.
Die atleten zouden gebruik maken van
minidosissen epo die niet opgespoord
kunnen worden. El Pais wijst met een
beschuldigende vinger naar de Russische
atleten. "De Russinnen komen van een
andere planeet", zegt de Spaanse 800
meterloper Mayte Martinez. Vooral de
naam van Inga Abitova, die goud won op
de 10 kilometer, wordt genoemd.
El Pais is de Spaanse krant die als
eerste uitpakte met de dopingzaak rond
de Spaanse dokter Fuentes.
[..]
Waarom verbaast het me niets als dit waar zou zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |