Ik ben al benieuwd hoe die mooie dames de Brabanconne gaan oplossen. Ze hebben gisteren al de ceremonie een dag moeten uitstellen ervoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:12 schreef Falco het volgende:
Hopelijk wordt vanavond weer zo'n mooie avond als gisteren
Even nog snel instuderenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik ben al benieuwd hoe die mooie dames de Brabanconne gaan oplossen. Ze hebben gisteren al de ceremonie een dag moeten uitstellen ervoor![]()
Ik vraag mij wel nog af welke versie ze zullen zingen. Nederlands, Frans, Duits, ...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Even nog snel instuderen. En daarbij Kim Gevaert
was toch de nummer 1 favoriet bij de 100 meter sprint. Had dat koortje dus kunnen weten
.
wint ze de 200 meter straks ook joost?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik ben al benieuwd hoe die mooie dames de Brabanconne gaan oplossen. Ze hebben gisteren al de ceremonie een dag moeten uitstellen ervoor![]()
normaal is 200 haar beste afstand, er werd ooit zelfs eens gedacht haar 100 meter te laten vallen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wint ze de 200 meter straks ook joost?
Hopelijkquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wint ze de 200 meter straks ook joost?
mooi zo, ik gun 't haar welquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:24 schreef placebeau het volgende:
[..]
normaal is 200 haar beste afstand, er werd ooit zelfs eens gedacht haar 100 meter te laten vallen.
hebben jullie meer dan één goed 100 meter loopsterquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hopelijk![]()
Naar de 4x100 ben ik toch ook benieuwd eigenlijk.
Gevaert en nog enkele jonge loopster die vrij goed op elkaar ingespeeld zijn. Misschien dat die ploeg op de euforie in de 4x100 nog wel eens serieus kan verrassen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mooi zo, ik gun 't haar wel
[..]
hebben jullie meer dan één goed 100 meter loopster
hela, ze waren op de vorige OS al 6de hoor op de 4x100quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
hela, ze waren op de vorige OS al 6de hoor op de 4x100![]()
Ahquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik had het over wat er zojuist te zien was op ES, rolstoelhardlopen
ik vind het zo weinig met atletiek te maken hebbenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:22 schreef boneyard het volgende:
es = eurosport neem ik aan, daar dus vermoedelijk. stond ook al op het programma op de ek website, niks mis mee toch?
Waarom verbaast het me niets als dit waar zou zijnquote:478 tt-EEN 478 do 10 aug 18:07:35
ATLETIEK EK atletiek nieuws
"VEEL ATLETEN OP EK GEBRUIKEN DOPING"
Dopingexperts vermoeden dat een groot
aantal atleten op het EK in Göteborg
doping gebruikt. Dat zegt El Pais.
Die atleten zouden gebruik maken van
minidosissen epo die niet opgespoord
kunnen worden. El Pais wijst met een
beschuldigende vinger naar de Russische
atleten. "De Russinnen komen van een
andere planeet", zegt de Spaanse 800
meterloper Mayte Martinez. Vooral de
naam van Inga Abitova, die goud won op
de 10 kilometer, wordt genoemd.
El Pais is de Spaanse krant die als
eerste uitpakte met de dopingzaak rond
de Spaanse dokter Fuentes.
alhoewel, in extremis toch nog met 3 naar de finalequote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De Belgen zakken ook weer goed door de mand op de 5000m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |