Ja.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Schitterende naam voor een spanjaard
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:54 schreef tong80 het volgende:
Liefers bijna gedubbeld in de laatste tonde
Da's een vrij gangbare naam in Hongarije hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Net zo mooi als een Hongaar die Attila heet.
Ja, maar erg geniaal.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:56 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Da's een vrij gangbare naam in Hongarije hoor
Kluftquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:57 schreef pfaf het volgende:
Kluft is op, was ook wel erg zwaar natuurlijk. Vanmiddag ook nog gelopen met de 3 andere babes. Hulde voor haar EK!
Męn! Die 4x100, met Kluft, de gezuster Kallurquote:
damn, wat een team was dat inderdaad: de Kallur tweeling, Klüft en Greenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:57 schreef pfaf het volgende:
Kluft is op, was ook wel erg zwaar natuurlijk. Vanmiddag ook nog gelopen met de 3 andere babes. Hulde voor haar EK!
Dat dus.quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
damn, wat een team was dat inderdaad: de Kallur tweeling, Klüft en Green![]()
![]()
![]()
![]()
damn, beter wordt het nietvoor die samenstelling zouden ze ook een gouden medaille moeten krijgen!
![]()
Rusland natuurlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:01 schreef Eppie_NL het volgende:
welk land heeft 4 x 400 meter gewonnen bij de vrouwen? liefst hele podium a.u.b.
O mijn lieve God .... dat is geen estafette-ploeg, dat is een kwart van de Zweedse Playboy-kalenderquote:
die Russen zijn echt goed bezig...bij atletiek....bij voetbal....bij tennis etc.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Rusland natuurlijk![]()
Hier de uitslag...
1. Rusland 2. Wit-Rusland 3. Polen
hoe bedoel je Oostblok overmacht?!![]()
zo, lekker ding die Russische bij het verspringen![]()
Ja inderdaad. Volgens mij vond de regie het ook want ze kwam geruime tijd in beeld nadat ze teleurstellend had gesprongen, terwijl de 5k in volle finale was.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
zo, lekker ding die Russische bij het verspringen![]()
Op die foto is Kluft nog het lelijkst vind ik..quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
O mijn lieve God .... dat is geen estafette-ploeg, dat is een kwart van de Zweedse Playboy-kalender![]()
Maar in hun geliefde ijshockey grijpen ze al jaren naast de prijzen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:08 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
die Russen zijn echt goed bezig...bij atletiek....bij voetbal....bij tennis etc.
Euhh.. voetbal?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:08 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
die Russen zijn echt goed bezig...bij atletiek....bij voetbal....bij tennis etc.
vanavond om 21:00 ff samenvatting op eurosport kijken![]()
Daarom ook een kwart...quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Op die foto is Kluft nog het lelijks vind ik..
Is ze ook, ik vind de overige 3 dames er ook nog slecht op staan. Als ze in zo'n atletiek-pakje staan en in beweging zijn....quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:09 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Op die foto is Kluft nog het lelijks vind ik..
Die kennen dat Russische volkslied zo onderhand wel uit het hoofdquote:
die geposte foto is ook niet echt de beste die ooit van ze genomen isquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:12 schreef Ericr het volgende:
Vind het op Susanna Kallur na eigenlijk niet veel bijzonders. Jenny is dan wel een tweelingzusje maar Susanna ziet er beter uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |