Klopt, maar het was vaak wel als het dreigend kon worden dat ie een kutpass ertussen stoptequote:Op zondag 13 augustus 2006 22:53 schreef devv05 het volgende:
Sneijder speelde best aardig ja. Af en toe wel kut pass en balverlies daardoor, maar hij was niet de enige.

Startsnelheid is idd verrot bij hem, verder vond ik dat ie als ie de bal kreeg wel vaak goed afspeelde. Maar hij was idd amper dreigendquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:06 schreef SoA-Holic het volgende:
Rosenberg, wat speelde de man beroerd zeg. Te traag, oogt passief en alsof ie nergens zin in heeft.

Kom op zeg, geweldige foto weer dit toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Goh, je maakt een momentopname. Kan je werkelijk niet met iets beters komen?

Hij is wel leuk jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Kom op zeg, geweldige foto weer dit toch?

http://www.goalzzz.com/2006-2007/aja-psv(jcschaal).htmlquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:08 schreef devv05 het volgende:
Is er al ergens samenvatting te zien/downloaden?

Inderdada, goed speelt hij niet tot nu toe, nmaar leuek goal, Jammer dat ik het ide heb dat hij zelf vindt dat hij wel lekker speelt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:58 schreef twi het volgende:
Sneijder z'n vrije trappen waren gewoon te triest voor woorden. Maargoed, zo'n goal maakt dat weer goed

quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat uitfluiten van dat Feyenoord jochie die een prijs kreeg voor topscoorder bij de b-tjes ofzo trouwens

Ik vond Aissati ook goed spelen hoor. Salcido wordt een goede, Lamey is een drol. Maar ja, we hebben 0,0 ¤ te besteden dus dan ga je met drollen spelen he.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:22 schreef twi het volgende:
Net als Ajax, vrij matig inderdaad. Zeker al die lovende kritieken op Aissati kan ik niet echt plaatsen. Salcido was echter prima. Erg snel ook. En Lamey hadden jullie beter kunnen verkopen aan Anderlecht. Wat is die jongen een drama zeg.

Ja, dan moet je hier niet komen vragen wat we van PSV vindenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar goed, dit is het Ajax-topic.

Een jood die in een volle Kuip een prijs op zou komen halen had niet uitgefloten geworden wilde je zeggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:23 schreef daaaaan het volgende:
[..]
En dan durven jullie hier te roepen dat Dirk-Kuijt triest is...

Een jong jochie niet nee, misschien door enkelen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Een jood die in een volle Kuip een prijs op zou komen halen had niet uitgefloten geworden wilde je zeggen

Daarom: ik bedoelde het als afsluiter van: mijn vraag is eigenlijk niet echt gepast in dit topic.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, dan moet je hier niet komen vragen wat we van PSV vinden

Ik geloof er geen zak van, maar goed.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:29 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Een jong jochie niet nee, misschien door enkelen.

Dat vind ik wel een beetje sneu eigenlijk. Op twee manier uit te leggen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat uitfluiten van dat Feyenoord jochie die een prijs kreeg voor topscoorder bij de b-tjes ofzo trouwens

quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Ben net terug
Was wel leuk sfeertje voor een dagjesmensen wedstrijd

Wat een herrie!quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:39 schreef ILCILA het volgende:
Beetje brakke kwaliteit:
voor de wedstrijd,,,

Mja tis normaal op 410 minderquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Was de eerste keer dat ik in de buurt van de 410 mensen zat
Echt gaaf als een half vak springt voel je meteen dat het stadion trilt

echt bizar.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mja tis normaal op 410 minderDan trilt het echt veel minder, vandaag was zieke shit
![]()

Sprong PLAE@ ook mee dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mja tis normaal op 410 minderDan trilt het echt veel minder, vandaag was zieke shit
![]()

Die vlagquote:

Hij kan Nederland niet eens aanwijzen op de kaartquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die vlag. Je kan het waarschijnlijk niet eens aanwijzen op de kaart.

Hehe, ben je er niet overheen gevallequote:Op maandag 14 augustus 2006 00:34 schreef PLAE@ het volgende:
ja he het trilde als een gek. ik stond 1e rij 428....had toch wel ff zoiets van uuuuh is dit wel ok![]()

Hij heeft ook alleen maar klitteband schoenen....quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij kan Nederland niet eens aanwijzen op de kaart

Goede analyse.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:06 schreef PyTh het volgende:
Van harte met de fruitschaal!
Eerste 20 minuten was PSV nergens, daarna vond ik PSV beter tot de 2-1 van Perez..
Al met al wel een verdiende overwinning voor jullie al had een 2-1 overwinning een betere afspiegeling van de krachtsverhoudingen weergegeven.

Ben ik ook weggeweest dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:16 schreef Roeni3 het volgende:
HW, je bent terug! En als modje nog wel!![]()

Eehrm, je behoorde toch tot de groep mods die van hun modfunctie werden ontheven en waarvan een groot deel een ban kreeg?quote:

Klok-klepelquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Eehrm, je behoorde toch tot de groep mods die van hun modfunctie werden ontheven en waarvan een groot deel een ban kreeg?

quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:18 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Eehrm, je behoorde toch tot de groep mods die van hun modfunctie werden ontheven en waarvan een groot deel een ban kreeg?

Perez kan ze nemen, als die speelt dan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:19 schreef BoNi het volgende:
Kan Emanuelson niet de corners en vrije trappen gaan nemen?
Sneijder eist alle dode spelsituaties onterecht op en als ik zie hoe Emanuelson strooit met haarzuivere passes... Die strakke pass op de stropdas bij Rosenberg....![]()
![]()
Ik had in het stadion echt het gevoel dat ik nog dronken was van de avond ervoor, maar dat kwam dus door 410...
Overigens schitterend moment meegemaakt. Vrouw was met haar dochter gezellig een dagje. Kwam de trap op lopen en toen ze boven was (helemaal bovenin 429) zag ze pas hoe hoog het was. Is eerst vijf minuten bevend op de trap gaan zitten en daarna op haar kont, tree voor tree naar beneden gegaan.. Die arme vrouw heeft echt doodsangsten door staan...![]()

Wtfquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Neuh, ik ben daar nooit bijgeweest, ik zat te zuipen ten tijde van die rel. En zelfs al was ik er geweest had ik niet gestaakt.
.

Maakt niet uit hoorquote:

Emanuelson is één van de opties. Perez zou idd ook prima kunnen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:21 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Perez kan ze nemen, als die speelt dan.
Ema heeft wel goeie trap idd.

Dat is zijn tactiek: alle vrije trappen recht op de doelman af en dan ineens onverwacht op doel vuren! Maar inderdaad, je hebt gelijk. De vrije trappen van Wesley Sneijder waren gisteren dramatisch, nog even blijven oefenen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:
Kan iemand trouwens Sneijder uitleggen dat Moens tijdens de wedstrijd niet warmgeschoten hoeft te worden? Elke vrije trap van zijn voeten ging linea recta op de keeper af.

Goed van Perez dat ie doorhad dat het niet heel lekker liep met hem.quote:Geen vraagtekens meer voor Ten Cate
AMSTERDAM, maandag
Kenneth Perez stond klaar om in te vallen toen hij zich omdraaide naar zijn medespelers op de bank en zei: ,,Als niemand de wedstrijd beslist, doe ik het maar.” De Deense bluf in Amsterdam loonde. De tweede bal die hij voor zijn voeten kreeg, werd prompt langs Oscar Moens geschoten: 2-1. Hiermee gaf Perez het duel om de Johan Cruyff Schaal een beslissende wending. Na de beeldschone treffer van Wesley Sneijder begint PSV het seizoen net als vorig jaar als verliezer: 3-1.
Hij was gepasseerd en vond dat er niet zo’n punt van gemaakt moest worden. ,,Ik hield er al een beetje rekening mee. Het ging niet zo goed de laatste weken”, aldus Perez. Trainer Henk ten Cate had hem wekenlang laten staan om een goed beeld van de aanwinst te krijgen. ,,Hij is nog zoekende. Maar dat is ook logisch. Kenneth heeft tijd nodig om te acclimatiseren. Ik maak me geen zorgen. Hij komt er wel.”
Ten Cate heeft geen vraagtekens meer, zei hij na afloop van de traditionele seizoensopening. Dat de strijd op enkele posities nog openligt, heeft niets te maken met onzekerheid. ,,Ik wil niet praten over een basis. In Nederland vergeten we wel eens dat je zestien, zeventien of achttien spelers nodig hebt.”
In een perfecte wereld blijven alle selectiespelers begripvol. In Barcelona had Ten Cate die perfecte wereld gevonden. Het wordt interessant om te zien of hij zijn discipelen in de Nederlandse ‘ja maar-cultuur’ eveneens in het gelid kan houden. Vooralsnog schikt iedereen zich in zijn rol. Zo begon John Heitinga op de bank omdat George Ogararu een kans kreeg. De Roemeen kreeg geen vat op Arouna Koné en werd na 45 minuten alweer vervangen door Heitinga. Het hangt in principe van de tegenstander af welke rechtsback aan bod komt.
Centrale middenvelder Robbert Schilder verwaarloosde zijn taken en maakte plaats voor Hedwiges Maduro. Door de schorsing van KlaasJan Huntelaar stond Markus Rosenberg ditmaal in de spits, want de grillige Ryan Babel kreeg de voorkeur als linksbuiten. Rosenberg stelde teleur, waarop Ten Cate besloot Perez als een veredelde centrumspits te gebruiken. Omdat het vrij zinloos is de Braziliaanse kolos Alex te bevechten, bleef Perez wijselijk uit de buurt. In die periferie van de gevarenzone reageerde hij alert toen Moens een schot van Jaap Stam slecht verwerkte.
Ajax kwam voor de tweede maal op voorsprong en rekende af met een slechte periode in de tweede helft. Phillip Cocu maakte gelijk, waarbij Ten Cate ook geconstateerd zal hebben dat opnieuw de organisatie bij een spelhervatting rammelde.
Vooropgesteld dat er in deze fase nog genoeg werk ligt, heeft Ajax een bemoedigende week achter de rug. Wie aan het opbouwen is, toch de deur naar de Champions League opengooit en de kampioen van Nederland met 3-1 verslaat, mag zich best gelukkig prijzen. Ten Cate: ,,Voor dit elftal is deze overwinning extra waardevol.”

idd, volgens mij heeft Moens nog last van tintelingen in z'n vingers van dat kanonsschot gisteren.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Met zo'n showpik als Moens in de goal heb je dan ook nog best een kans hoor
Maar die mogen wel ietsjes beter ja. Stam kan ze ook wel lekker raken

Zo'n speler miste je inderdaad vorig seizoen op het middenveld.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
Die kut-Steef van AT vond Gabriel García de la Torre (Gabri) maar niets, maar ik vond hem gisteren geweldig! Heerlijk bikkelen op het middenveld, ook nuttig in zijn passing.

Gisteren was ie erg goed, maar tegen Kopenhagen natuurlijk heel slecht. Hij heeft me wel verrast moet ik zeggen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
Die kut-Steef van AT vond Gabriel García de la Torre (Gabri) maar niets, maar ik vond hem gisteren geweldig! Heerlijk bikkelen op het middenveld, ook nuttig in zijn passing.

Tegen Kopenhagen was bijna iedereen slechtquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gisteren was ie erg goed, maar tegen Kopenhagen natuurlijk heel slecht. Hij heeft me wel verrast moet ik zeggen.

Behalve KJH die uit 2,5 kans 2 doelpunten maaktquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tegen Kopenhagen was bijna iedereen slecht

Maar KJH is dan ook een fenomeen!quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Behalve KJH die uit 2,5 kans 2 doelpunten maakt

Een neutraal persoon in VBL is ook eens een verademing, moet ik zeggen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar KJH is dan ook een fenomeen!![]()
Voor wie ben jij eigenlijk? Heb je weleens zien zeggen dat je niet voor Ajax bent, maar ben je dan neutraal of voor ADO, gezien je woonplaats?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |