Overigens vind ik Filip de Winter een beter politicus. En hij heeft ook een beter kapsel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:27 schreef gronk het volgende:
[..]
D'r zit *nu* iemand met raar haar bij NOVA.![]()
Kortom, de enige reden om nu nog wilders te stemmen is dat je eigenlijk een racist bent.quote:***************************************
VVD belooft lastenverlichting
` De VVD wil de belasting met 3 procent
verlagen,zo staat in het verkiezings-
programma van de liberalen.Verscheidene
media hebben uit betrouwbare bron de
hoofdpunten van het programma gekregen.
De belasting op erfenissen moet worden
gehalveerd,startende ondernemers zouden
de eerste 3 jaar geen belasting moeten
betalen en de kinderopvang voor mensen
die werken moet gratis worden.
Om dat alles te betalen moet het aantal
bestuurders worden verminderd met 25
procent.Verder kan er bezuinigd worden
op bijstand voor jongeren onder de 27
jaar.Het VVD-verkiezingsprogramma wordt
maandag officieel gepresenteerd.
In dat geval vermoed ik dat de VVD de werkgevers verplicht de kinderopvang voor z'n rekening te nemen..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:57 schreef gelly het volgende:
Gratis kinderopvang ... Dat gaat wel wat meer kosten dan besparing op de ambtenarij en bijstand. Ben dan ook benieuwd hoe de VVD dat voor ogen ziet, wie betaalt de kinderopvangcentra ? Als dat de overheid is, dan kan er van commerciele centra geen sprake zijn en heb je er een semi-overheidsinstelling bij wat in contradictie is met besparing op de ambtenarij.
De nummer 2 zeker 10 minuten aan het woord op het radio 1 journaal vanmiddag.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:25 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Hij was ook bij 2 Vandaag vandaag.
Dat is echt heel schattig allemaal, maar nu graag weer terug naar het NOS verkiezingsdebat.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
De nummer 2 zeker 10 minuten aan het woord op het radio 1 journaal vanmiddag.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:09 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat is echt heel schattig allemaal, maar nu graag weer terug naar het NOS verkiezingsdebat.![]()
Topic blijft dus nutteloos.quote:De NOS zegt dat Wilders te vroeg is met zijn kritiek. "Er is nog niets besloten. Misschien vinden we het op grond van de ontwikkelingen wel zinvol dat Wilders erbij is", aldus René Went van de NOS.
Je zou eens de kans missen om je slachtofferrol niet te kunnen spelenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:09 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat is echt heel schattig allemaal, maar nu graag weer terug naar het NOS verkiezingsdebat.![]()
Slotje!quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
Topic blijft dus nutteloos.
Ik hecht meer waarde aan de opmerkingen van Elsevier, de Volkskrant en het AD dan een medewerker van de NOS die alle reden heeft om een terugtrekkende beweging te maken.quote:
Nee, je wilt gewoon blijven jammeren op een forum, ondanks het feit, dat iemand van de organisatie zelf zegt, dat het voorbarig gehuil van Wilders is. Dus kies je ervoor tweedehands bronnen te geloven omdat die beter in je straatje passen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:18 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan de opmerkingen van Elsevier, de Volkskrant en het AD dan een medewerker van de NOS die alle reden heeft om een terugtrekkende beweging te maken.
Dit is gewoon een discussie over een bericht dat zowel in de Volkskrant als op Fok als in het AD als op elsevier.nl heeft gestaan. Dat jij het niet zo'n leuk onderwerp vind kan best maar ontneem dan niet anderen de mogelijkheid hier normaal over te discussiëren door allerlei offtopic gezeur van jezelf of anderen toe te staan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, je wilt gewoon blijven jammeren op een forum
Een discussie?quote:Op zondag 27 augustus 2006 16:29 schreef Tikorev het volgende:
Dit is gewoon een discussie
1 is toch ook minder dan 5?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:32 schreef calvobbes het volgende:
Nou volgens NOVA / Interview NSS heeft Wilders nu 1 zetel.
En volgens Maurice de Hond minder dan 5 zetels...
Dit artikel ligt helemaal in het verlengde van mijn onderzoek. Erg leuk voor mij. Ik heb ook in Leiden geafficheerd met de leuze "Het conservatieve moment is voorbij" ( Krant-in-de- hand-actie )quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:46 schreef gronk het volgende:
In de NRC van vandaag: 'het conservatieve moment is voorbij'. Interview met Bart-Jan Spruyt van de Edmund Burke stichting. Leukste uitspraak: 'Wilders was geen echte conservatief [...] maar meer een conservatief van het paniekerige soort'.
Jij hebt goed opgelet bij wiskunde!quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:43 schreef Refragmental het volgende:
1 is toch ook minder dan 5?
Sukkel!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:14 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij hebt goed opgelet bij wiskunde!
Bij de ene werd met een getal aangegeven hoeveel zetels Wilders zou krijgen, bij een ander met een lijndiagram. En daar zat Wilders onder het streepje van de 5. Dus vandaar dat ik het zo zei...
Simpel. Fortuyn (en de SP ook, in mindere mate) heeft laten zien dat een 'anti-establishment' koers een richting is die electoraal lucratief is. Afhankelijk van 't gedeelte van 't publiek waar je op mikt, kom je links dan wel rechts uit. De wildersen denken dat een anti-overheid, anti-belasting, anti-multiculti koers een electoraal goede koers is, omdat hun aanhang ook zo denkt. Helaas zijn die zesentwintig zetels zo aantrekkelijk, dat iedereen daar wel iets leuks mee wil doen. En dan krijg je dus vijf kleine rechtse eenlid-partijtjes, die elkaar kapot concurreren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:45 schreef Refragmental het volgende:
Owja... waarom komen er zoveel nieuwe rechtse partijtjes bij?
Aan de linkerkant horen we helemaal niks over nieuwe partijen.
Zou dit zijn vanwege de onvrede over het aanbod aan de rechterkant? Kheb geen idee, zou wel een goed discussiepunt kunnen zijn.
Als je het topic gelezen zou hebben had je geweten hoe ik denk dat het beter kan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Leg dan eens uit hoe de NOS het beter kan doen of waarom anderen het beleid van de NOS beter weten dan de NOS zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |