U vraagt, wij draaien:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is er ergens een lijstje met stomme dingen die je gehoord hebt? Ik wil later als ik een kindje krijg ook borstvoeding geven, maar ik durf te wedden dat ze me flesvoeding gaan aanraden vanwege mijn tepels(die zijn namelijk alleen zichtbaar als ik het koud heb, ofzo).
Bedankt voor de link.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:01 schreef nebelung het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien:
Fabeltjes en nog meer fabeltjes over borstvoeding
Hou je vast, het zijn er heel veel!
Oeh, wat eng is dat he! Ik heb in het begin regelmatig gedroomd dat ik aan het voeden was. Dan werd ik verschrikt wakker en dacht dan dat ik in slaap was gevallen en dat ze ergens onder de dekens lag. Wat een paniek steeds! Automatisch sloeg ik snel de dekens terug om te kijken of ze daaronder lag en daarna keek ik dan pas in het wiegjequote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:43 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Jaah, dat ken ik. Ik heb Magneet ook wel een wakker gemaakt om te vragen waar hij Merlijn gelaten had, want ik kon hem niet vinden naast me in bed. Ik was nogal slaapdronken, toen ik het hem vroeg.Want meneer lag gewoon lekker te slapen in zijn wiegje. Jeeh wat is dat alweer lang geleden.
Ik hoop dat dit niet bij mij gaat gebeuren want normaal heeft mijn vriend last van dat soort dingen, zoals bijvoorbeeld denken dat de ratten in bed liggen (toen we een tijdje ratten als huisdier hadden). Dan mag ik dus niet bewegen van hem, anders plet ik ze.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:27 schreef nebelung het volgende:
Heel bekend, dat 'kwijt zijn'en de paniek! Heb regelmatig mijn man wakker gemaakt in blinde paniek dat ze weg was!
Hier nog zo eentje... Enquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:27 schreef nebelung het volgende:
Heel bekend, dat 'kwijt zijn'en de paniek! Heb regelmatig mijn man wakker gemaakt in blinde paniek dat ze weg was!
Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.....ook qua spinnen dan!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hier nog zo eentje... Enreageerde dan altijd heel rustig 'die heb je zelf weer terug in haar bedje gelegd... kijk maar' Dat kwam namelijk niet in me op dan, gewoon even in het bedje aan het voeteneinde kijken
Aanvulling, ik ben ook altijd degene die denkt dat we spinnen, vliegen, muggen [insert welk insect dan ook] in bed hebben...
Ja ik heb ook geen haast wat dat betreft (ik wilde eigenlijk 3 maanden bv geven, inmiddels zijn het er bijna 5).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:27 schreef nebelung het volgende:
Je moet ook rustig afbouwen he Pixels, dat is echt het beste. Ze zeggen 1 voeding per week. Met tijd kan alles zich aanpassen. Komt wel goed hoor! Als alles op knappen staat, en het doet zeer, dan kan je best een heel klein beetje de druk eraf kolven hoor. Ik denk niet dat dat meteen je produktie weer aan de gang zet. Succes!
Pff, yppy, lijkt me vervelend hoor, zo'n kraamhulp! Fijn dat het nu wel lekker gaat met de bv. En lekker zo lang laten drinken als ze wil toch? Zo heb ik het altijd gedaan tenminste hoor. Hier ook een driftkop in het begin. En wat betreft dat aanleggen; het is ook gewoon een kwestie van even doorhebben. Ik heb in het begin ook wel 10 keer aangelegd voordat ze goed pakte, maar het scheelt je een hoop pijnquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:47 schreef YPPY het volgende:
Sjak, in het ziekenhuis zeiden ze bijvoorbeeld dat je na drie minuten over moet gaan op de andere borst. Dat pikt Anna echt niet. Toen ze na twee keer aanleggen niet wilde happen, had ze geen honger volgens de verloskundige. Ze is nu 's nachts veel wakker, omdat ze dorst heeft (ze drinkt dan makkelijk een kwartier). De kraamhulp vond dat onzin en we moesten haar maar een keer een uurtje laten huilen. De kraamhulp vond trouwens nogal snel dat ze geen honger meer had en een kwartier per kant moest echt genoeg voeding zijn, dan moest ze weer naar bed
Dank voor je tipquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:44 schreef Sjeen het volgende:
Tipje: 's nachts geen bh aan, maar een hydrofiel luier dubbelgevouwen onder je leggen. De bh werkt stuwend heb ik me laten vertellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |