Als mitt en pfap moeten aftreden, ik dan ook!quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:24 schreef XL het volgende:
Ik vind dat mitt en pfap als gevolg van deze rel moeten aftreden!
Daar gaat onze pronoquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:25 schreef placebeau het volgende:
[..]
Als mitt en pfap moeten aftreden, ik dan ook!
We zijn het eensquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:27 schreef maril het volgende:
Te opvallend. en daarom niet leuk
dat kon je zien aan het PostIconquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:28 schreef maril het volgende:
FF zonder gekheid , die Mart staat sinds gisteravond ingeschreven?
Wie kan het zijn?
Ik dacht zelf dat jij het was eigenlijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:28 schreef maril het volgende:
FF zonder gekheid , die Mart staat sinds gisteravond ingeschreven?
Wie kan het zijn?
Gister tijdens de discussie over over Vinokoerov zijn we nader tot elkaar gekomenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
We zijn het eens
Is dat wel vaker voorgekomen eigenlijk
Nee ik kloon niet, echt niet ,ik was het niet, not guiltyquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik dacht zelf dat jij het was eigenlijk![]()
Met de OWS zijn we het vast ook wel eens eens geweest.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:29 schreef maril het volgende:
[..]
Gister tijdens de discussie over over Vinokoerov zijn we nader tot elkaar gekomen![]()
Valt allemaal wel mee hoor Wombcat.(hier ik begin je naam zelfs goed te schrijvenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met de OWS zijn we het vast ook wel eens eens geweest.![]()
Hmmm.... dan ben ik weer weg....quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:31 schreef placebeau het volgende:
Gaan we weer gesprekken voeren in plaats van rellen, ja?
Zolang het niet over Mart Smeets gaat wel jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:31 schreef maril het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee hoor Wombcat.(hier ik begin je naam zelfs goed te schrijven)
Nou wel de sfeer goed houden hè lieffiequote:Op zondag 13 augustus 2006 12:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zolang het niet over Mart Smeets gaat wel ja
De groepskloon heeft de zelfde structuur als de andere klonen als je het anoniem wil doen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:37 schreef placebeau het volgende:
Ik durf ook niet veel meer zeggen over smeets als maril in de buurt is.
Ja schat.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:36 schreef maril het volgende:
[..]
Nou wel de sfeer goed houden hè lieffie![]()
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:37 schreef placebeau het volgende:
Ik durf ook niet veel meer zeggen over smeets als maril in de buurt is.
Voelde je een lichte trilling op je comp.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:38 schreef XL het volgende:
[..]
De groepskloon heeft de zelfde structuur als de andere klonen als je het anoniem wil doen.
Ja, Mart zorgt voor bad vibrations.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:48 schreef maril het volgende:
[..]
Voelde je een lichte trilling op je comp.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, Mart zorgt voor bad vibrations.
Fucker.quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:41 schreef zjoerntje het volgende:
Mart Smeets heeft schurft op zijn enkels!
Met dat gewicht krijg je vanzelf trillingenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, Mart zorgt voor bad vibrations.
Zal ik de redenen maar niet aangevenquote:Op zondag 13 augustus 2006 13:18 schreef maril het volgende:
http://www.sportweek.nl/hoofdredactieweblog.asp![]()
Zoo schokkend was het ook weer nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:04 schreef komrad het volgende:
zo die rel is in een grote stilte geeindigd
ik heb toch maar een paar baan van Jelle gerelateerde posts geeditquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:10 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Zoo schokkend was het ook weer niet![]()
dankquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:11 schreef komrad het volgende:
[..]
ik heb toch maar een paar baan van Jelle gerelateerde posts geedit
quote:
wat voor een soort stad zoek je? wat wil je er kunnen vinden?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:39 schreef komrad het volgende:
hoi Jelle, ik ben nog steeds over mijn vakantie aan het denken
cultuur, bezienswaardigheden, 4-5dagenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat voor een soort stad zoek je? wat wil je er kunnen vinden?
warmte, cultuur, zee?
zuid europa he? Misschien zijn Florence en Napels ook wat voor je (als je wil gaan vliegenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:50 schreef komrad het volgende:
[..]
cultuur, bezienswaardigheden, 4-5dagen
Het gaat bij vlagen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:47 schreef Remzz het volgende:
Het is na 61 delen nog steeeeds niet een fatsoenelijke slowchat hé
soms, zo heel af en toequote:Op zondag 13 augustus 2006 20:47 schreef Remzz het volgende:
Het is na 61 delen nog steeeeds niet een fatsoenelijke slowchat hé
niet perse zuid europaquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zuid europa he? Misschien zijn Florence en Napels ook wat voor je (als je wil gaan vliegen)
(naast de tips van gisteren dan)
Hier word je wel blij vanquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
Tennissen vandaag was volkomen kut.... 6-2 6-0. Werkelijk niks lukte... was ook erg stijf en stram van gisteren... zelfs uitgebreid warm spelen van tevoren mocht niet baten.
Ben er goed ziek van... en heb nu echt zoiets van: "Ik zal het godverdomme onder de knie krijgen" Wel grappig eigenlijk want normaal heb ik niet zoveel doorzettingsvermogen![]()
je bent dus vierde geworden?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
Tennissen vandaag was volkomen kut.... 6-2 6-0. Werkelijk niks lukte... was ook erg stijf en stram van gisteren... zelfs uitgebreid warm spelen van tevoren mocht niet baten.
Ben er goed ziek van... en heb nu echt zoiets van: "Ik zal het godverdomme onder de knie krijgen" Wel grappig eigenlijk want normaal heb ik niet zoveel doorzettingsvermogen![]()
Gewoon doorgaan. Twee wedstrijden zo kort na elkaar is best inspannend en belastend. En gisteren was natuurlijk ook een lange wedstrijd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hier word je wel blij van![]()
[afbeelding]
Ja samen met Kluft en de zusjes Kallurquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:16 schreef komrad het volgende:
Was het nu de hoogspring Green die op de 4x100 liep voor Sverige??
quote:
Ja is ook zo... Ik geef het ook echt niet op... en het waren zelfs drie potjes in anderhalve dag dus best pittig als je pas bezig bent... maar wel een hele goeie leerschoolquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan. Twee wedstrijden zo kort na elkaar is best inspannend en belastend. En gisteren was natuurlijk ook een lange wedstrijd.
carrieremove voor Green aanstaande?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja samen met Kluft en de zusjes Kallur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |