wat voor een soort stad zoek je? wat wil je er kunnen vinden?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:39 schreef komrad het volgende:
hoi Jelle, ik ben nog steeds over mijn vakantie aan het denken
cultuur, bezienswaardigheden, 4-5dagenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:47 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wat voor een soort stad zoek je? wat wil je er kunnen vinden?
warmte, cultuur, zee?
zuid europa he? Misschien zijn Florence en Napels ook wat voor je (als je wil gaan vliegenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:50 schreef komrad het volgende:
[..]
cultuur, bezienswaardigheden, 4-5dagen
Het gaat bij vlagen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:47 schreef Remzz het volgende:
Het is na 61 delen nog steeeeds niet een fatsoenelijke slowchat hé
soms, zo heel af en toequote:Op zondag 13 augustus 2006 20:47 schreef Remzz het volgende:
Het is na 61 delen nog steeeeds niet een fatsoenelijke slowchat hé
niet perse zuid europaquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zuid europa he? Misschien zijn Florence en Napels ook wat voor je (als je wil gaan vliegen)
(naast de tips van gisteren dan)
Hier word je wel blij vanquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
Tennissen vandaag was volkomen kut.... 6-2 6-0. Werkelijk niks lukte... was ook erg stijf en stram van gisteren... zelfs uitgebreid warm spelen van tevoren mocht niet baten.
Ben er goed ziek van... en heb nu echt zoiets van: "Ik zal het godverdomme onder de knie krijgen" Wel grappig eigenlijk want normaal heb ik niet zoveel doorzettingsvermogen![]()
je bent dus vierde geworden?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
Tennissen vandaag was volkomen kut.... 6-2 6-0. Werkelijk niks lukte... was ook erg stijf en stram van gisteren... zelfs uitgebreid warm spelen van tevoren mocht niet baten.
Ben er goed ziek van... en heb nu echt zoiets van: "Ik zal het godverdomme onder de knie krijgen" Wel grappig eigenlijk want normaal heb ik niet zoveel doorzettingsvermogen![]()
Gewoon doorgaan. Twee wedstrijden zo kort na elkaar is best inspannend en belastend. En gisteren was natuurlijk ook een lange wedstrijd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:14 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hier word je wel blij van![]()
[afbeelding]
Ja samen met Kluft en de zusjes Kallurquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:16 schreef komrad het volgende:
Was het nu de hoogspring Green die op de 4x100 liep voor Sverige??
quote:
Ja is ook zo... Ik geef het ook echt niet op... en het waren zelfs drie potjes in anderhalve dag dus best pittig als je pas bezig bent... maar wel een hele goeie leerschoolquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan. Twee wedstrijden zo kort na elkaar is best inspannend en belastend. En gisteren was natuurlijk ook een lange wedstrijd.
carrieremove voor Green aanstaande?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja samen met Kluft en de zusjes Kallur
Whats up babe?quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:43 schreef MiLalaa het volgende:
prima
het gaat gedeeltelijk over werk, en sinds jelle's actie durf ik daar geen uitlatingen meer over te doenquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:02 schreef komrad het volgende:
oei da's niet zo best, anything you wanna talk about
whehe en oeiquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
het gaat gedeeltelijk over werk, en sinds jelle's actie durf ik daar geen uitlatingen meer over te doenPlus het gaat over mannen
Jammer dat je nieuwe baan toch niet zo leuk isquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
het gaat gedeeltelijk over werk, en sinds jelle's actie durf ik daar geen uitlatingen meer over te doenPlus het gaat over mannen
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:06 schreef komrad het volgende:
whehe en oei
nothing personal I hope
maareh, is het een klein dipje of is er meer aan de hand?
haha, duidelijkheid is the key Milalaa (en nu ben ik ook weer de rest van de dag depriquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
whehe?
Er is iemand die ik leuk vind, maar ik heb het enge idee dat z'n broer meer geinteresseerd is in me![]()
![]()
En het lage niveau van het werk irriteert me wat
Da's altijd zwaar lullig, als je iemand leuk vindt en diegene is niet in je geïnteresseerd. Idd, wat komrad zegt, duidelijkheid is de key.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:12 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
whehe?
Er is iemand die ik leuk vind, maar ik heb het enge idee dat z'n broer meer geinteresseerd is in me![]()
![]()
ik baal momenteel vooral van die broer..quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:20 schreef Wombcat het volgende:
Da's altijd zwaar lullig, als je iemand leuk vindt en diegene is niet in je geïnteresseerd. Idd, wat komrad zegt, duidelijkheid is de key.
nogmaalsquote:Op maandag 14 augustus 2006 09:29 schreef Spooky4u het volgende:
Vind je het nu nog steedsom de broer te zijn komrad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |