abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44040318
Nee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 30 november 2006 @ 22:43:44 #202
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44040336
Ok.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 30 november 2006 @ 23:17:35 #203
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_44041661
quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:42 schreef popolon het volgende:
Ben jij al Argentijn?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_44042566
Grappig man
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51298678
Wat is er eigenlijk op tegen?
  maandag 9 juli 2007 @ 18:17:53 #206
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51298718
Mooie kick na een half jaar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 9 juli 2007 @ 18:44:45 #207
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51299558
DAM houdt ervan om zijn eigen oude topics weer omhoog te halen.... En dan ook nog eens een onzintopic zoals deze.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_51299607
pi_51319403
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 07:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stemmen, hebben van de Nederlandse nationaliteit, toegang tot Nederland, toegang tot de sociale zekerheid
Die heb je niet als je in Nederland geen belasting betaald
Toegang to nederland heb ik als EU lid toch wel

SLOTJE dit is een verkapt ik ben een luie links huilie en mijn uitkering gaat straks omlaag topic
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_51328829
Je hebt dat allemaal wel met de Nederlandse nationaliteit en het gaat er juist om dat je moet betalen als je buiten de EU gaat wonen en werken
pi_51328856
quote:
Op maandag 9 juli 2007 18:44 schreef maartena het volgende:
DAM houdt ervan om zijn eigen oude topics weer omhoog te halen.... En dan ook nog eens een onzintopic zoals deze.
Het vermogen te argumenteren mis je inderdaad. Is niet erg, je ouders houden toch wel van je
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:33:41 #212
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_51328871
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt dat allemaal wel met de Nederlandse nationaliteit en het gaat er juist om dat je moet betalen als je buiten de EU gaat wonen en werken
Waarom in godsnaam, mijn nationaliteit is van mij, niet van de overheid.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_51328905
Je rijbewijs is ook niet van jou
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:36:07 #214
45206 Pietverdriet
pi_51328979
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het vermogen te argumenteren mis je inderdaad. Is niet erg, je ouders houden toch wel van je
Heb jou anders nergens inhoudelijk zien reageren. Jij bent degene die niet verder komt dan domme oneliners.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:36:59 #215
45206 Pietverdriet
pi_51329013
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je rijbewijs is ook niet van jou
We hadden het niet over rijbewijzen.,
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:37:37 #216
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_51329036
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar staat dat dat moet?

Dan betaal ik graag alles terug.
pi_51329099
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

We hadden het niet over rijbewijzen.,
Toch maar eens een keer je paspoort bekijken dan.
pi_51329137
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:37 schreef popolon het volgende:

[..]

Waar staat dat dat moet?

Dan betaal ik graag alles terug.
Vind jij het een goed idee dus? En bovendien eerlijk?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:41:25 #219
45206 Pietverdriet
pi_51329209
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Toch maar eens een keer je paspoort bekijken dan.
Wat wil je daarmee zeggen?
Een paspoort is een document, dat is niet je nationaliteit, het is een bewijs daarvan, iets waar je overginds voor betaald. We hebben het erover dat jij wilt dat mensen betalen voor hun nationaliteit, niet over documenten.
Jeez, ik voel me als een tante tegen een dom neefje.
pi_51329279
Jij weet er niks van want je nationaliteit is gewoon van de staat en die mag de eisen stellen
  dinsdag 10 juli 2007 @ 16:57:15 #221
45206 Pietverdriet
pi_51329860
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jij weet er niks van want je nationaliteit is gewoon van de staat en die mag de eisen stellen
LOL
Sure
Mijn Nederlanderschap is van de Nederlandse staat,

De staat is van mij, als Nederlander, niet ik ben van de staat.
pi_51330069
Dus belasting betalen hoef je ook niet?

Het is gewoon simpel, als jij buiten de EU gaat wonen kan de staat van je eisen dat je als je de Nederlandse nationaliteit wil behouden je daarvoor moet betalen
  dinsdag 10 juli 2007 @ 17:18:10 #223
45206 Pietverdriet
pi_51330506
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dus belasting betalen hoef je ook niet?
Als je in NL geen inkomen hebt hoef je in NL geen belasting te betalen. Je mag dat ook doen in het land waar je het verdient. Als je in NL een inkomen hebt maar in een EU land woont, mag je ook je inkomsten belasting in dat land betalen. Het gaat daarbij om je primaire woonplaats en hoe lang je waar aanwezig bent.
Wel eens van een E101 gehoord?
quote:
Het is gewoon simpel, als jij buiten de EU gaat wonen kan de staat van je eisen dat je als je de Nederlandse nationaliteit wil behouden je daarvoor moet betalen
Op grond waarvan?
pi_51330599
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als je in NL geen inkomen hebt hoef je in NL geen belasting te betalen. Je mag dat ook doen in het land waar je het verdient. Als je in NL een inkomen hebt maar in een EU land woont, mag je ook je inkomsten belasting in dat land betalen. Het gaat daarbij om je primaire woonplaats en hoe lang je waar aanwezig bent.
Het gaat niet om de EU

Maar dat je als je een beetje niveau had al kunnen lezen in de OP
pi_51330618
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:18 schreef Pietverdriet het volgende:

Op grond waarvan?
Maak het mij en jezelf makkelijk en lees de OP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')