abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juli 2007 @ 22:27:21 #276
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_51341829
* Pietverdriet zet XTC weer eens op en zingt vrolijk mee

We're only making posts for Diego
We only want what's best for him
Diego just needs this helping hand
And if young Diego says he's happy
He must be happy
He must be happy in his world
He has his future in a fok forum
Diego's whole future is as good as sealed
And if young Diego says he's happy
He must be happy
He must be happy in his world
Diego is not outspoken
But he likes to speak
And loves to be spoken to
Diego is happy in his world
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_51343299
Toch wel knap. Zoveel domheid en toch lukt het die gozer om mijn bloed te laten koken
pi_51343495
Leg het uit, waarom
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_51343625
Sowieso staan die kutknopjes bij je verkeerd
pi_51344524
Sterk argument.

Heb je er nog meer?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 11 juli 2007 @ 02:43:03 #281
46960 StefanP
polemicist
pi_51348977
Sjezus DAM wat ben jij toch een clown. Ik snap echt niet dat iemand nog posts lang met jou in 'discussie' gaat want verder dan 'is niet zo' replies kom je toch niet. De dag dat er een ignore knop op dit forum komt, kun je wel inpakken. Er valt met jou helemaal niets te discussieren.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_51350055
Je bent weer vergeten wat argument is?
  woensdag 11 juli 2007 @ 06:36:43 #283
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51350090
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 06:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je bent weer vergeten wat argument is?

Oh, de ironie.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_51350094
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 20:21 schreef maartena het volgende:
Ik laat je maar in de waan, en geef je gelijk zodat je het laatste woord hebt. Dit topic heb je zelf alweer om zeep geholpen, en ik hou het voor gezien.

Voor de volgende topics die je gaat openen: Eerst een cursus "Onderbouwen voor beginners" volgen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 08:22:26 #285
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51350529
Ja, maar ZULKE humor kan ik toch niet naast me neer leggen..... JIJ die iemand anders gaat vertellen dat ie vergeten is wat een argument is?

Voor dat soort perfecte humor heb ik eigenlijk alleen maar respect!
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_51350539
Het is bittere ernst en ik had het dan ook over de uber Amerikaanse fokker
  woensdag 11 juli 2007 @ 08:55:32 #287
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_51350924
Nog even doorgaan zo, en je kunt zomaar een tweede topic openen over deze onzin..... Misschien de volgende keer WEL met onderbouwing.
-
pi_51353531
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het gaat er inderdaad om als je buiten de EU gaat wonen en gaat werken. Voor de rechten die je hebt moet je dan betalen. Lijkt me niet meer dan terecht.
We hadden het over emigratie tax... is in het buitenland maarbinnen de EU gaan wonen geen emigratie meer....?

Jemig wat heb jij een geluk dat jij niet in Nieuw Zeeland woont....
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_51366375
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 02:43 schreef StefanP het volgende:
Sjezus DAM wat ben jij toch een clown. Ik snap echt niet dat iemand nog posts lang met jou in 'discussie' gaat want verder dan 'is niet zo' replies kom je toch niet.
Ik heb gewoon spijt dat ik ooit gereageerd heb in dit topic. Het moet dus vol, want dan verdwijnt het uit mij AT-list.
pi_51366600
Aangezien de discussie over het onderwerp al weer een tijdje dood is en DaM als TS ook niet echt zijn best doet om op argumenten te discusieren, gooi ik deze hard dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')