Welke dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 07:11 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Bijvoorbeeld omdat ze voordelen hebben bij hun Nederlandse pas
Oh wacht even, dus hij bestaat nu al?quote:Op zondag 13 augustus 2006 07:19 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Als jij die emigratie-tax niet wil betalen wordt je lekker na 3 jaar Amerikaan en lever je Nederlandse in. Waarschijnlijk heb je in die 3 jaar toch nauwelijks inkomen gehad, dus hoef je als je terug naar Nederland wil maar een paar duizend euro te betalen
Maar vertel eens stel dat jij in Nederland woont heb jij dan recht op alle uitkeringen waar een A voor staat?
Die had ik, nu niet meer. Makkelijker kan ik het niet voor je maken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 07:26 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Maar vertel eens stel dat jij in Nederland woont heb jij dan recht op alle uitkeringen waar een A voor staat?
Ik zal hem voor de zekerheid nog maar een keer stellen
Wel weer als je in Nederland woont, dus heb jij naast toegang tot Nederland ook toegang tot het sociale stelsel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 07:29 schreef popolon het volgende:
Die had ik, nu niet meer. Makkelijker kan ik het niet voor je maken.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 07:29 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Ik ga zo´n mongolen belasting natuurlijk nooit betalen, maar dat snap je zelf natuurlijk ook wel
Het lijkt mij veel zinvoller om de kinderbijslag stop te zetten van "Nederlanders" die in Marokko of Turkije wonen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 07:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was een ´grap´
Het plan is verder redelijk serieus. Het lijkt me terecht dat diegene die een paspoort hebben ook meebetalen aan de Nederlandse staat
Tja, 't is schrapen Diego, maar je moet wat.quote:Op zondag 13 augustus 2006 07:53 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
2% van je inkomen, dus dat zal bij jou nu nog wel meevallen
Kans verkeken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 07:57 schreef DiegoArmandoMaradon... het volgende:
Gewoon rijk trouwen, is het ook opgelost
Lijkt me geen fijn gevoel als je je BMW aan schoonpappa te danken hebt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 07:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb er een met genoeg doekoe die wel wil, maar ik wil niet :´)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |