Ja tuurlijk! Altijd!quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 13 augustus 2006 05:30 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Maaruh, ik was slapen geloof ik![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:11 schreef oYo het volgende:
[afbeelding]
Afgevallen om financiele redenen.(zie blog)
quote:
Jammer, want mijn Spangentopic loopt totaal nietquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]zat het laatst te kijken en vond Linda de Mol toch wel erg kansloos acteren
Weet jij trouwens of er een Vuurzee 2 komt?
hahaha, keek net dat topic te kijken en idd schiet niet echt op. Spoorloos verdwenen vind ik trouwens ook wel een redelijke seriequote:Op zondag 13 augustus 2006 10:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jammer, want mijn Spangentopic loopt totaal niet
Van de 22 posten zijn er 14 van mij![]()
Ik vind het zelf een goede serie.
Spangen #1
Wel ergens gelezen dat er een Vuurzee 2 komt (verrassend bericht), maar ik denk zelf niet dat het dan dit seizoen al wordt uitgezonden.
Zou het zeker ook leuk vinden, maar de bron is eigenlijk gewoon van één persoon afkomstig.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:40 schreef Manu82 het volgende:
En vraag me af wat ze in Vuurzee 2 willen gaan doen dan, met dezelfde cast of hetzelfde idee. Zou het in ieder geval wel leuk vinden, was toch wel een redelijk geschreven serie
Da's inderdaad best een attentionwhore.quote:
waar was je verdoriequote:
Was ook de bedoeling, maar heb zo af en toe nogal de neiging om na het eten in slaap te vallenquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
waar was je verdorieIk ga ff eten
dacht die komt wel terug daarna
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was ook de bedoeling, maar heb zo af en toe nogal de neiging om na het eten in slaap te vallen
Ach zolang het niet tijdens het eten isquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was ook de bedoeling, maar heb zo af en toe nogal de neiging om na het eten in slaap te vallen
Ja Manu, doe dat lelijk kruisje eens wegquote:Op zondag 13 augustus 2006 16:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ach zolang het niet tijdens het eten is![]()
en doe es je avatar fixen Manu![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:20 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]Deze was toch best leuk Manu
Wat een ontzettend enge wijven en wát een gemekker over geldquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:11 schreef oYo het volgende:
[afbeelding]
Afgevallen om financiele redenen.(zie blog)
Zal ik Luciano even hierheen sturen?quote:
Ken u verder niet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:31 schreef Manu82 het volgende:
Hey newsaap hoe is het nou?
Hij kan wel net zo mooi schreeuwen zingen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:29 schreef newsman het volgende:
[..]
![]()
Wie is Luciano Pavaroti misschien ?
![]()
leer Nederlandsquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:35 schreef newsman het volgende:
[..]
Heb je met die engelse pauper, kennen geen beschaving, trouwens, pik is een vliegtuig mee.
Leerquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:43 schreef newsman het volgende:
[..]
Probeer ook is eens Leer met een hoofdletter.![]()
Doe je best en geef haar maar een dikkequote:Op zondag 13 augustus 2006 23:49 schreef newsman het volgende:
Zal, het trouwens doorgeven aan Melke, wat voor aardig persoon, jij bent.
Doe ook eens iets aan je Duits als je toch met je talenkennis bezig bentquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:05 schreef newsman het volgende:
Dü bist keine mensch.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:09 schreef Day het volgende:
Heren, zullen we de grammaticalessen maar even achterwege laten?
Hey Manu en Newsmanquote:
en nou Day ik wil niet door een aap uitgescholden worden voor lullig jongetjequote:Op maandag 14 augustus 2006 00:11 schreef newsman het volgende:
Nou Day, ik hoef niet door een lullig jongetje uitgescholden te worden voor aap, iedergeval ik ben niet begonnen en verder wens ik hem veel plezier met zijn leven.
Newsman
Jullie willlen het me gewoon moeilijk maken op mijn 1e dag als mod, hè?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en nou Day ik wil niet door een aap uitgescholden worden voor lullig jongetje
om 6 uur gaat mijn wekker, morgen mijn laatste examen, dus zo slapenquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
Hey Manu en Newsman
Alles goed?
Hebben jullie ook zo'n zin om te werken morgen of zijn jullie lekker vrij?
Over 7 uur gaat mijn wekker alweer.
Gelukkig heb ik bijna vakantie.
De zin van een echte pyschopaat.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
en nou Day ik wil niet door een aap uitgescholden worden voor lullig jongetje
Welke studie en ga je nog weg?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
om 6 uur gaat mijn wekker, morgen mijn laatste examen, dus zo slapen
Heb trouwens ook bijna vakantie over 1 week![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:15 schreef Day het volgende:
[..]
Jullie willlen het me gewoon moeilijk maken op mijn 1e dag als mod, hè?![]()
Melke heeft toch al een vriend. Of volgens mij ben jij dat niet. Of wel?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar hij probeert Melkie van me af te pakken
![]()
Economics enquote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
Melke heeft toch al een vriend. Of volgens mij ben jij dat niet. Of wel?![]()
Ik ga ook zo. Slaap lekkerquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Economics ennaar Portugal, maar ga nu echt slapen, veel plezier nog en tot morgen
Hmm, dit riekt naar '2 honden vechten om 1 been, en de 3e gaat er mee heen'. Of zo iets.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar virtueel zijn dingen altijd anders
Hier mag je slap ouwehoeren.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:19 schreef luciano het volgende:
[..]
HOEZO ?????
<----------lurker_1st_class
Rood haar-fetisj dus. Hmm, dan val ik af.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:22 schreef luciano het volgende:
Als je mijn profiel kent , dan weet je dat ik al een tijdje zit te genieten van de lente @ rood haar !!!
Wat een toppertje !
Ik wou dat ik weer 18 / 19 / 20 / 21 of zo was ......
Ik ga volgende week ff langs mijn vrienden van vak S van Feijenoord ...... moet wel lukken dan lijkt mijquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:20 schreef Day het volgende:
edit: hoe staat het met je handtekeningen-actie?![]()
Ik maak uitzonderingen hoor ..... ligt aan je leeftijdquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:24 schreef Day het volgende:
Rood haar-fetisj dus. Hmm, dan val ik af.
Was meer een 'kat in het nauw'-actie hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:25 schreef luciano het volgende:
[..]
( was trouwens wel een leuke grap , daar hou ik wel van hoor , toont je gevoel voor humor en adrem reageren ... )
Ik ben wel het kompleet tegenovergestelde, hoor.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:26 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik maak uitzonderingen hoor ..... ligt aan je leeftijd
( jaja , ik ben aan het " vissen " , hehehe )
Graag gedaan schatquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had hem op m'n andere laptop opgeslagen, thanks
![]()
Alweer die 10000 billen post . stopwoordje van je ???quote:Op zondag 13 november 2005 16:29 schreef Day het volgende:
[..]
De billen volgen bij mijn 10.000ste post!![]()
Neuh, Fok is niet modloos, zijn genoeg modjes die invallen, gaat meestal om vaste Fora, nou ja hun beslissing toch, zit er verder niet meequote:Op maandag 14 augustus 2006 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben geloof ik de laatste user die erachter komt dat 15 mods zijn opgestapt?
Hoe zit het nu, is Fok! modloos? En waarom hebben wij saaie stumperds hier bij BB6 die niet eens kunnen rellen?
En ik ben even vergeten of Day en ik elkaar aardig vonden of niet. Is wel handig om te weten voordat ik ga rellen tegen een mod
Stopwoord? Ik heb er maar 1 nulletje bij gedaan, hoor!quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:07 schreef luciano het volgende:
[..]
Alweer die 10000 billen post . stopwoordje van je ???
Ik zoek verder !!!
Nou gelukkig, het grote mysterie is opgelost.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:14 schreef luciano het volgende:
Ik weet het alweer Denise ............. die tropische verrassing![]()
Ik hou het bij Day, trouwens leuke nickquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:14 schreef luciano het volgende:
Ik weet het alweer Denise ............. die tropische verrassing![]()
Jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 01:57 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal! Nog iemand wakker hier?
Vice dan toch, aan slapene presidenten hebben we niksquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:26 schreef Stereotomy het volgende:
Melke for president!
Ah ok, dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:46 schreef melke het volgende:
Ik sliep niet, was even ergens anders wat aan het klooien
Met mij alles goed! Met jullie ook?
Was ik er tijdens BB5 ook bij.. hmm ja en nee. Heb wel alles mee gevolgd hier.quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:53 schreef melke het volgende:
NN vertel eens wat over jezelf! Was je er de bij BB5 ook bij?
Ga je er bij BB6 bij zijn? Jazeker wel toch?quote:Op maandag 14 augustus 2006 02:55 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Was ik er tijdens BB5 ook bij.. hmm ja en nee. Heb wel alles mee gevolgd hier.
Absoluutquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:03 schreef melke het volgende:
[..]
Ga je er bij BB6 bij zijn? Jazeker wel toch?
Ja heerlijk weerquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:03 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Nog een paar dagen voor de streams beginnen.
Hai Hobjequote:Op maandag 14 augustus 2006 03:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja heerlijk weer![]()
eindelijk weer leuke lurkdingen in de nacht.
Volgens Talpa wel, dus denk dat we een uurtje (of wat) later wel beeld zullen hebbenquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:29 schreef melke het volgende:
Vrijdag 22.30 beginnen de streams volgens mij toch?
Ook goed. Ben wel benieuwd naar het huis en de mensen! Je kunt de streams ook via msn bekijken he! Als ze tenminste gratis zijn...quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:31 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Volgens Talpa wel, dus denk dat we een uurtje (of wat) later wel beeld zullen hebben![]()
Dat laatste wachten we eerst nog maar even af inderdaad, al denk ik nog steeds dat ze gratis zijn, anders hadden ze nu inmiddels wel wat bekend gemaakt over de kosten denk ik.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:41 schreef melke het volgende:
[..]
Ook goed. Ben wel benieuwd naar het huis en de mensen! Je kunt de streams ook via msn bekijken he! Als ze tenminste gratis zijn...
Als ze net zo boeiend zijn als de laatste bewoners, haak ik snel af.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:45 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Dat laatste wachten we eerst nog maar even af inderdaad, al denk ik nog steeds dat ze gratis zijn, anders hadden ze nu inmiddels wel wat bekend gemaakt over de kosten denk ik.
Benieuwd hoe ze het huis verbouwd hebben inderdaad, keuken zag er erg groot uit iig. En hopen dat er leuke, boeiende mensen in zitten.
Was het ook, hoop echt dat er deze keer wat boeiendere figuren inzitten.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als ze net zo boeiend zijn als de laatste bewoners, haak ik snel af.
Ik vond het allemaal wat lafjes.
Ik hoop dat er dit keer mensen in zitten die voor hun mening durven uit te komen, niet bang zijn voor de consequenties. Vandaar dat ik niet in het huis zit.quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Was het ook, hoop echt dat er deze keer wat boeiendere figuren inzitten.
Die bankhangers, die weinig tot niks te vertellen hadden en alleen maar konder zeuren om feestjes en overal t bijltje bij neergooiden waren niet echt een inspiratie om naar te kijken. Maar ja, blijven kijken in de hoop dat er ooit toch wat gebeurd
Jij hebt geen mening?quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:53 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik hoop dat er dit keer mensen in zitten die voor hun mening durven uit te komen, niet bang zijn voor de consequenties. Vandaar dat ik niet in het huis zit.![]()
Altijd, maar in zo'n huis zou ik hem niet zo snel geven, mijn probleem is dat ik af en toe dingen eruit gooi zonder bij na te denken. Bij BB staat dat gelijk op de streams, thuis kan ik tenminste nog uitleggen wat ik nu eigenlijk bedoelde.quote:
Neuh, ziet er groot uit op de header van de BB pagina, maar kan ook illusie zijn natuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:56 schreef melke het volgende:
Heb je al foto's gezien van de keuken?
Hee Melke!! Jij ook weer hier? Ik had je al gezien, maar ik reageer voor het eerst op jequote:Op maandag 14 augustus 2006 03:59 schreef melke het volgende:
Arliator!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ah, die is wel herkenbaar. Eerst roepen, dan denken om vervolgens je tong er wel af te kunnen bijtenquote:Op maandag 14 augustus 2006 03:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Altijd, maar in zo'n huis zou ik hem niet zo snel geven, mijn probleem is dat ik af en toe dingen eruit gooi zonder bij na te denken. Bij BB staat dat gelijk op de streams, thuis kan ik tenminste nog uitleggen wat ik nu eigenlijk bedoelde.
Ik zou dus minder snel mijn mening geven in dat huis, omdat ik weet hoe ik ben. Daarom ben ik blij met internet, kan ik eerst even nadenken voordat ik wat zeg![]()
Komt idd ook bij dat ik niet voor de camera's wil verschijnen. Ik ben niet zo camerageil. Op mijn werk werden er foto's gemaakt toen een project succesvol was afgerond. Ik moest ook op de foto, heb heel beleefd bedankt. Valt niet te vergelijken, maar is een voorbeeld.quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:04 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ah, die is wel herkenbaar. Eerst roepen, dan denken om vervolgens je tong er wel af te kunnen bijten![]()
Maar zou er wat dat betreft weinig moeite mee hebben om erin te gaan, zo ben ik nu eenmaal en ze zetten je toch weg zoalsHummie het wil, daar zou ik meer moeite mee hebben. En daarbij heb het gewoon niet zo op camera's. Vind het verschrikkelijk om mezelf terug te zien.
n-nquote:
Ik had je nog niet gezien. Ik ook weer hier!quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hee Melke!! Jij ook weer hier? Ik had je al gezien, maar ik reageer voor het eerst op je![]()
Hoe is het met de studie?quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:10 schreef melke het volgende:
[..]
Ik had je nog niet gezien. Ik ook weer hier!
Ken het, ga zelf dan ook meestal de loop op als ik camera's zie.quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Komt idd ook bij dat ik niet voor de camera's wil verschijnen. Ik ben niet zo camerageil. Op mijn werk werden er foto's gemaakt toen een project succesvol was afgerond. Ik moest ook op de foto, heb heel beleefd bedankt. Valt niet te vergelijken, maar is een voorbeeld.
Zeikwijfquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
n-n![]()
![]()
Ik moet me toch pissen, niet normaal. BRB dus![]()
Komt ook nog bij, mijn baas zou never nooit toestemmenquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:13 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Ken het, ga zelf dan ook meestal de loop op als ik camera's zie.![]()
Goed! Heb nu vakantie, een vakantie baantje en een vriendjequote:
He, pretletter, hoest met Dizzy?quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Komt ook nog bij, mijn baas zou never nooit toestemmen
Klinkt allemaal goed!!!!quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:15 schreef melke het volgende:
[..]
Goed! Heb nu vakantie, een vakantie baantje en een vriendjeIn september weer naar schoo en stiekem ook nog op vakantie!
Je gaat in september weer naar school en stiekem op vakantiequote:Op maandag 14 augustus 2006 04:15 schreef melke het volgende:
[..]
Goed! Heb nu vakantie, een vakantie baantje en een vriendjeIn september weer naar schoo en stiekem ook nog op vakantie!
Kielhalen die handelquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Met Dizzy is het slecht, ze is nu op vol zich aan het vermaken, verrrrrraadster![]()
![]()
![]()
Ik zou haar pumps aantrekken en haar laten voelen who's the bossquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Met Dizzy is het slecht, ze is nu op vol zich aan het vermaken, verrrrrraadster![]()
![]()
![]()
quote:
Jullie brengen me wel op leuke gedachtesquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zou haar pumps aantrekken en haar laten voelen who's the boss![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:18 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Je gaat in september weer naar school en stiekem op vakantie
Hierrrrr met die muts, uitleggen endezoquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:25 schreef Arliator het volgende:
Morwen, je moet je soeroeboeroes pumps aantrekken zegt Dizzy![]()
Schijnt over een programma te gaan, die jullie hebben gezien tijdens de nachten van BB, ging over een soort teletubies, poeba, of zoiets.quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hierrrrr met die muts, uitleggen endezo![]()
Geniet er dan nog maar extra van!quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Best goed, ik heb nog een paar dagen vakantie!!!, donderdag moet ik weer aan het werk![]()
Zeggggquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Schijnt over een programma te gaan, die jullie hebben gezien tijdens de nachten van BB, ging over een soort teletubies, poeba, of zoiets.
Haar pc loopt nu vast dus ze kan even niet online komen.
Vrouwen...................
Je weet niet half hoe moeilijk ik het met haar hebquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zegggg![]()
En zeg haar maar dat ik nog steeds aan haar denk bij Poebaa![]()
![]()
Ik ben helemaal klaar voor haarquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe moeilijk ik het met haar hebMaar daar kom je wel achter als ze ook op fok komt, want dat kan niet lang meer duren.
Mijn dag kan al niet meer stukquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je hebt nu al punten gescoord bij Dizzy!!![]()
Die ga ik nu boven op doenquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, wie weet krijg ik nog inspiratie![]()
Ja, en wat dan nog?quote:Op maandag 14 augustus 2006 04:57 schreef melke het volgende:
OOOOOOOW Snaptnix!!!! Laat dit je volgelingen niet zien!
Trusten Morwenquote:Op maandag 14 augustus 2006 04:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die ga ik nu boven op doen![]()
Truste, idioten![]()
![]()
Ja jij ook?quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:57 schreef melke het volgende:
Hallo allemaal! Nog iemand wakker hier?
Die kwam dus niet?quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:27 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het met Els, die maar niet op fok kwam?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:27 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het met Els, die maar niet op fok kwam?
quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
Voll'ers moeten zich als Fok!kers gedragen op Fok!, anders gaan ze maar mooi naar VOL
quote:Op maandag 14 augustus 2006 10:46 schreef Stereotomy het volgende:
Voll'ers moeten zich als Fok!kers gedragen op Fok!, anders gaan ze maar mooi naar VOL
Erg interessant, een gele kikker.quote:
Hallo Pinballquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Erg interessant, een gele kikker.![]()
Ik vond die kikker leuker.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:02 schreef Athalon het volgende:
/edit update ; jesus ik heb er weer één gevonden om te uploaden![]()
't kan altijd tragerquote:Op maandag 14 augustus 2006 10:26 schreef Athalon het volgende:
Ach jeeeeeeeeee, kom ik pas bij SC 7 binnenwat ben ik weer traag
![]()
ff veranderd voor een Pritstift (wat eerst de bedoeling was)quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Erg interessant, een gele kikker.![]()
Jij blijft plakken?quote:
Ik héb je ook gigantisch gemist hoor Athalonquote:Op maandag 14 augustus 2006 15:51 schreef Athalon het volgende:
Nou dan zwaai ik ook even mee naar iederéén die ik ontzettend gemist heb de afgelopen maanden![]()
![]()
euh..quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:12 schreef melke het volgende:
Als je niet mag zwaaien in de opening, wat moet je dan als eerste zeggen?
Euh.. zoiets bedoel je?quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
of gewoon iets on-topics natuurlijk
quote:
Uitzending: Terugblik Big Brother 1quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:23 schreef melke het volgende:
Hoi is toch hetzelfde als zwaaien
Is de BB terugblik op Talpa wat?
Jo, merci he!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:26 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Uitzending: Terugblik Big Brother 1![]()
Gefeliciteerd, newsquote:
Dankje Morwenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, news![]()
![]()
![]()
Waar blijft de taart? Ow wacht, ik ben er al![]()
![]()
Dat is een mooi kado dan. Aaaaa, de liefdequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:08 schreef newsman het volgende:
Zal ook gelijk maar even wat zeggen, er is een turks meisje, dat gek van me is
Ik een beetje van haar![]()
Zei houd meer van bier en speciale drankjesquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
Die van mij flirt ook altijd met mij, opdat ik een extra grote portie kebab bestel
Mooi werk, jij ook een biertje ?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 00:55 schreef newsman het volgende:
[..]
Dankje Manu82, laten we samen ff wat zuipen, ouwe aap van me![]()
Shit net te laatquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:30 schreef Manu82 het volgende:
"Ze"........oehhh, the plot thickensquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey straks komt ze er nog achter ook
Newsman gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 01:50 schreef newsman het volgende:
Nou verder ben ik gek van me girl, alleen ze woont ver weg snif, maar goed, je weet nooit hoe het zich verder ontwikkeld.:)
De lamp is al 3x uitgegaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef Pinball het volgende:
Zijn al aan het fietsen?
Ik hoorde dat er weer een BB aan zat te komen en aangezien ik 's nachts nog steeds weinig te doen heb hoop ik op een lekker druk forum en een paar lekker scheldpartijenquote:
Ik zou zeggen, open de "Servival"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er weer een BB aan zat te komen en aangezien ik 's nachts nog steeds weinig te doen heb hoop ik op een lekker druk forum en een paar lekker scheldpartijen![]()
![]()
Zag al wat bekende namen staan dus dat zal wel goed komen![]()
Wéér een opdracht verloren.quote:
Hoi.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:25 schreef KRIBBET het volgende:
Zag al wat bekende namen staan dus dat zal wel goed komen![]()
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, open de "Servival"![]()
Je hebt er iig zin an, dat is wel duidelijk
Hoi Terugquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wéér een opdracht verloren.
[..]
Hoi.
Ik heb het eerste deeltje van dat Servival meegemaakt maar daarna vrij snel afgehaakt. Afkraken is geloof ik niet aan Fok! besteedt.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk dat de Servival heel snel een slotje krijgt
Weet nog dat ze er niet zo blij mee waren en sommige van die personen zijn nu modje geworden
![]()
Weer een ouwe bekendequote:
Het was erg grappig, lekker zeiken tegen diegene die er tegen konden, niemand had er verder toch last van?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb het eerste deeltje van dat Servival meegemaakt maar daarna vrij snel afgehaakt. Afkraken is geloof ik niet aan Fok! besteedt.![]()
bedenk jij het spel?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Het was erg grappig, lekker zeiken tegen diegene die er tegen konden, niemand had er verder toch last van?![]()
Maar nieuw jaar, nieuwe regels dus waarschijnlijk ook een nieuw spel?![]()
Dan zou mijn "auto" helemaal stom moeten zijnquote:
Tis wel een schattig en handig wagentje hoorquote:
misschien moet je het pinball even mailen voor zijn negeer optiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:52 schreef luciano het volgende:
Kribbet ? ........ Wie ?????
www.blahblahhblahhh.ietsmeteenforumofzo.nl/user/profile/121961![]()
![]()
Hij is de offtopic koning ? Ik kan daar niet tegen hoor , dus ik lees zijn berichtjes niet, en nog beter , ik reageer er niet op !
![]()
![]()
![]()
( Zit ie al op de kast ?)
Al zou je in een leeg blik kattenvoer met raampjes erin rijden, als je maar droog zitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis wel een schattig en handig wagentje hoorIdd, heeft wel wat weg van Pieter Post
Gelukkig kan ik ermee op het fietspad wel zo rustig
Dan ben ik echt blij dat ik van de Multipla af benquote:
Wat een leuke Smart zegquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zou mijn "auto" helemaal stom moeten zijn
[afbeelding]
Er is veel meer voor nodig om mij op (of uit) de kast te krijgenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:52 schreef luciano het volgende:
Kribbet ? ........ Wie ?????
www.blahblahhblahhh.ietsmeteenforumofzo.nl/user/profile/121961![]()
![]()
Hij is de offtopic koning ? Ik kan daar niet tegen hoor , dus ik lees zijn berichtjes niet, en nog beter , ik reageer er niet op !
![]()
![]()
![]()
( Zit ie al op de kast ?)
HEEE Flugeltjequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:22 schreef flugeltje het volgende:
KRIBBET, je bent terug
Nu kan BB écht beginnen
heb me wel een beetje zorgen gemaakt, hoe gaat het met je?
Fijn te horen dat het goed gaat, ik heb je postgeschiedenis een beetje in de gaten gehouden en je had alweer een tijd niet gepost, vandaar dat ik echt blij was je weer te zienquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
HEEE FlugeltjeGelukkig zijn de aardige mensen gebleven
![]()
Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, voorlopig ben ik er weer![]()
Het gaat elke maand een stukje beter maar ben blij dat ze morfine hebben uitgevonden![]()
Hier mag alles.quote:
mag dus ècht niet meer als BB6 echt begonnen is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:11 schreef Pinball het volgende:
Zijn al aan het fietsen?
Het kwam er eigenlijk niet van (druk heb ik het nietquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Fijn te horen dat het goed gaat, ik heb je postgeschiedenis een beetje in de gaten gehouden en je had alweer een tijd niet gepost, vandaar dat ik echt blij was je weer te zien
We'll see about thatquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hier mag alles.
Als je het maar niet over de streams hebt.
Wat ik dus straks deed:
[..]
mag dus ècht niet meer als BB6 echt begonnen is.
Dayquote:
Jazekerquote:
Yep!quote:
Dat wordt dan van mijn kant een korte rel want:quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef Day het volgende:
[..]
Yep!
Dus jullie worden geacht nu te gaan rellen om me bezig te houden.![]()
De bejaardenclub ligt al op bed en News is vandaag jarig dus moet je teleurstellenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef Day het volgende:
[..]
*klik*quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef Day het volgende:
Die streams mogen van mij nu wel beginnen, hoor.
Verveel me kapot hier.
Jullie zijn weer vriendjes, zag ik. Lief!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De bejaardenclub ligt al op bed en News is vandaag jarig dus moet je teleurstellen
Nee, het is net zoals de meeste users en de rest van de mensheid een tyfuseikel, alleen weten de meeste users dat goed te verbergenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:57 schreef Day het volgende:
[..]
Jullie zijn weer vriendjes, zag ik. Lief!![]()
Hey, heb net verraden dat ik jou kloon benquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kribbet is toch die kloon die anoniem wil blijven, omdat hij BB volgt?
Wel lekker blijven plakken hehquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey, heb net verraden dat ik jou kloon ben![]()
Mocht je willen....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey, heb net verraden dat ik jou kloon ben![]()
Dan vergis je je toch heel erg, maar dat doe jij meestal.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]had ik tenminste Tanja's telefoonnumer
![]()
ik weet het, ze is verhuisd dus zal ook wel een nieuw telefoonnummer hebbenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan vergis je je toch heel erg, maar dat doe jij meestal.![]()
Ik heb haar nummer niet eens![]()
Hm ......... rellen = 48 uur ban ???quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:54 schreef Day het volgende:
Yep!
Hee, die simpele eikel is er ook nogquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kribbet is toch die kloon die anoniem wil blijven, omdat hij BB volgt?
Als je erg omhoog zit, dan mag je je altijd op mij afreageren hoor, ik heb toch een bord voor mijn kopquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hee, die simpele eikel is er ook nogGelukkig, was al bang dat er niemand meer over was om te zieken
![]()
quote:
Ik ben er weerquote:
Of op mijquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je erg omhoog zit, dan mag je je altijd op mij afreageren hoor, ik heb toch een bord voor mijn kop
Niet zo hebberig doen, ik was eerst...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je erg omhoog zit, dan mag je je altijd op mij afreageren hoor, ik heb toch een bord voor mijn kop
Nope, Bommie nog niet gezien hier.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er weerJammer voor sommige maar dat is dan jammer
![]()
Is Versabommie ook nog van de partij![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet zo hebberig doen, ik was eerst...![]()
Ik zit er niet op te wachten hoor maar die Simpel is zo simpel dat hij niet snapt dat je wel is met 2 verschillende namen wil werken, 1 voor het BB gebeuren (waar vooral in de nachtelijke uurtjes behoorlijk wat persoonlijk geleuter boven kan komen) en 1 waarmee ik op Fok Frontpage reageer op alle andere dingen die mij bezighouden en waar mijn interesse naar uitgaat.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nouquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:29 schreef melke het volgende:
Leuk om te zien dat iedereen weer terug komt
Tegen de tijd dat het echt gaat beginnen zal ik hem even mailen, wel zo gezelligquote:
Ik ook hoor, maar sommige *zuchtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:33 schreef melke het volgende:
[..]
JawelSommige mogen weg blijven, maar van de meeste vind ik het leuk
Vond ik ookquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:52 schreef melke het volgende:
Leuke nickname day!
Niet om 00.02?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Vond ik ook
Trouwens, Bong ging om 00:00 uur naar bed.
Is goed hoor!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:31 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar mocht ik de neiging krijgen... je staat hoog op mijn lijste![]()
Nope, hij zei 00:00 en Bong kennende is dat ook zo.quote:
Ik ben een kloon van melke en nog een aantal anderen, zow dan weet je dat ook weerquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is goed hoor!![]()
Maar ik ben totaal niet op de hoogte van wie nou precies een kloon is en wie niet, en wie van wie een kloon is.
Het internet is er om anoniem te zijn, dat is nou juist het leuke van dit soort discussiefora.![]()
Ik vraag me dan af wat de seconden erbij warenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:55 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, hij zei 00:00 en Bong kennende is dat ook zo.
Dacht iedereen er maar zo overquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is goed hoor!![]()
Maar ik ben totaal niet op de hoogte van wie nou precies een kloon is en wie niet, en wie van wie een kloon is.
Het internet is er om anoniem te zijn, dat is nou juist het leuke van dit soort discussiefora.![]()
Jij zit te wachten op een bijna 40 jarige man met een klein beetje overgewicht ??(we volgen sinds 2 weken het Sonja Bakker dieet dus het komt goed)quote:
Wie wie wie!?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Jij zit te wachten op een bijna 40 jarige man met een klein beetje overgewicht ??(we volgen sinds 2 weken het Sonja Bakker dieet dus het komt goed)
Kan je beter niet doen, slaap je zo slecht![]()
Stereotomy vraagt eromquote:
Scanbank!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stereotomy vraagt eromMaar ik durf niet
![]()
Gelukkig hebben we de foto's van Scanman nog van vorig jaar![]()
Jij hebt liever 5 mannen he! Zuipen, boeren en scheten!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ja goed: ik heb net mijn koffers gepakt en verhuis morgen weer van Amsterdam terug naar het ZuidenHeb het wel een beetje gehad in een huis met 5 vrouwelijke huisgenotes, heb de neiging om samen met ze ongesteld te worden.
Kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ja goed: ik heb net mijn koffers gepakt en verhuis morgen weer van Amsterdam terug naar het ZuidenHeb het wel een beetje gehad in een huis met 5 vrouwelijke huisgenotes, heb de neiging om samen met ze ongesteld te worden.
En dat deed jij wel natuurlijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellenHeb vroeger met 3 vrouwelijke huisgenotes in een huis gezeten maar een beetje opruimen of schoonmaken...........
![]()
Zag dat hij er weer wasquote:
Hoooooiquote:
Na een paar weken ben ik ermee gestopt, die keuken was echt verschrikkelijk en die bebloede dingen in het toilet.............quote:
Sinds wanneer heet jij KRIBBETquote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoooooi
Als je bedenkt dat min of meer in elk bed in dit huis een rode bloedvlek midden op de matras bevindt, dan wel ja.Verder is het een uitstekend, schoon, onderhouden nieuwbouwhuis met 3 verdiepingen met uitzicht op de Sloterplas hoor.
![]()
![]()
Gadver zeg!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoooooi
Als je bedenkt dat min of meer in elk bed in dit huis een rode bloedvlek midden op de matras bevindt, dan wel ja.Verder is het een uitstekend, schoon, onderhouden nieuwbouwhuis met 3 verdiepingen met uitzicht op de Sloterplas hoor.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |