Ik dacht meer aan een soort wannabe Mohammed B!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je klinkt net als zon slissende marokkaan die, nadat een 'makker'van hem 'omgekomen' is na een eerlijke bankoverval, meeloopt in de 'stilletocht' en dan winkels plundert en bushokjes vernielt, roepende dat de moslims nederland in tien jaar overheersen...
doe maar rustig.![]()
net zo naargeestig idd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:19 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een soort wannabe Mohammed B!
quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jawel echt wel!
Je slaapt al jaren zonder mijn wezenaanwezigheid!
ik ga slapie doen....treedt uit see you there..lol
mits ik niet al te druk ben aldaar althoos enzoow
Oom Botte, stop met het plagen van moslims. U bent bijna altijd boos. U lijkt wel een fundamentalist.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:02 schreef manhattan het volgende:
[..]
Jongen, ga een eind fietsen!
Hirsi Ali heeft gebruik gemaakt van dezelfde vrijheden waarmee jij en je geloofsgenoten hier jarenlang hebben kunnen huishouden. De Nederlandse cultuur leent zich hier prima voor, omdat het Calvinisme grotendeels gestoelt is op tolerantie en zelfreflectie. Ik moet jullie dan ook nageven dat ik het zeer knap vind dat je jezelf zo ongelovelijk onmogelijk maakt in een tolerant land als het onze.
Wat ook leuk is aan calvinisme: als je eenmaal hebt afgedaan, heb je ook volledig afgedaan. Dat punt is nu bijna bereikt, en ik zal er niet rouwig om zijn als het grootste deel van de moslims hier gewoon vertrekt. Daarnaast hoop ik dat de maatschappij nog wat ruimte zal bieden aan de miniscule groep liberale moslims, al acht ik die kans zeer gering.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:20 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Oom Botte, stop met het plagen van moslims. U bent bijna altijd boos. U lijkt wel een fundamentalist.
Okay, okay. Ik houd er nu eenmaal van om kortzichtigheid en vooroordelen t.o.v. snoeihard aan de kaak te stellen middels een vlijmscherpe discussie. Komt door mijn tanden, snap je. Ik wil graag iets te bijten en te scheuren hebben. Mijn tekortkoming. Maar goed, ieder nadeel hep ze voordeel of andersom. Zo ben ik teruggekomen van mijn idee over Mohammed B. En ik ben niet makkelijk te overtuigen, dat verzeker ik je. Maar goed. Het regent hier in Rotterdam. Ik ga wel in mijn mand om mijn nachtslaapje te doen.
Volgens mij heb je iets teveel munt-thee gedronken!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:20 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Oom Botte, stop met het plagen van moslims. U bent bijna altijd boos. U lijkt wel een fundamentalist.
Okay, okay. Ik houd er nu eenmaal van om kortzichtigheid en vooroordelen t.o.v. snoeihard aan de kaak te stellen middels een vlijmscherpe discussie. Komt door mijn tanden, snap je. Ik wil graag iets te bijten en te scheuren hebben. Mijn tekortkoming. Maar goed, ieder nadeel hep ze voordeel of andersom. Zo ben ik teruggekomen van mijn idee over Mohammed B. En ik ben niet makkelijk te overtuigen, dat verzeker ik je. Maar goed. Het regent hier in Rotterdam. Ik ga wel in mijn mand om mijn nachtslaapje te doen.
Ja....mensen moet het onmogelijk gemaakt worden om hun mening zomaar te kunnen ventileren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:04 schreef DemocraatKameraad het volgende:
[..]
Het westen is wat mij betreft juist het meest verwerpelijk. Liever lijf- en doodstraffen dan de walgelijke commerciemaatschappij en die walgelijke zogenaamde vrije modernen die maar denken te kunnen doen en laten wat ze willen. Afschieten wat mij betreft. Nee, laat er maar onderdrukking komen, dan piepen ze hier wel eens anders... stelletje verwende honden.
Waarom? Ik doe helemaal niets verkeerd. Ik zeg alleen dat ik verlang naar een apocalyptisch scenario.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:11 schreef Sargon het volgende:
beter dat men dit figuur even gaat aangeven bij de politie
Terrorisme is in the eye of the beholder. Of denk je dat de Nederlandse justitie het universele recht heeft om te bepalen wat wel en geen terrorisme isquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:00 schreef Sargon het volgende:
het verheerlijken en aanmoedigen van terrorisme is verboden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |