abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40757282
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 03:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je klinkt net als zon slissende marokkaan die, nadat een 'makker'van hem 'omgekomen' is na een eerlijke bankoverval, meeloopt in de 'stilletocht' en dan winkels plundert en bushokjes vernielt, roepende dat de moslims nederland in tien jaar overheersen...

doe maar rustig.
Ik dacht meer aan een soort wannabe Mohammed B!
  zondag 13 augustus 2006 @ 03:20:22 #152
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40757294
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 03:19 schreef manhattan het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan een soort wannabe Mohammed B!
net zo naargeestig idd.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 13 augustus 2006 @ 03:20:27 #153
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_40757295
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 03:18 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Jawel echt wel!
Je slaapt al jaren zonder mijn wezenaanwezigheid!
ik ga slapie doen....treedt uit see you there.. lol
mits ik niet al te druk ben aldaar althoos enzoow
ik hoop dat je me nog lang wakker houdt in mijn slaap enzo.. trusten
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 13 augustus 2006 @ 03:20:32 #154
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40757297
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 03:02 schreef manhattan het volgende:

[..]

Jongen, ga een eind fietsen!
Hirsi Ali heeft gebruik gemaakt van dezelfde vrijheden waarmee jij en je geloofsgenoten hier jarenlang hebben kunnen huishouden. De Nederlandse cultuur leent zich hier prima voor, omdat het Calvinisme grotendeels gestoelt is op tolerantie en zelfreflectie. Ik moet jullie dan ook nageven dat ik het zeer knap vind dat je jezelf zo ongelovelijk onmogelijk maakt in een tolerant land als het onze.

Wat ook leuk is aan calvinisme: als je eenmaal hebt afgedaan, heb je ook volledig afgedaan. Dat punt is nu bijna bereikt, en ik zal er niet rouwig om zijn als het grootste deel van de moslims hier gewoon vertrekt. Daarnaast hoop ik dat de maatschappij nog wat ruimte zal bieden aan de miniscule groep liberale moslims, al acht ik die kans zeer gering.
Oom Botte, stop met het plagen van moslims. U bent bijna altijd boos. U lijkt wel een fundamentalist.
Okay, okay. Ik houd er nu eenmaal van om kortzichtigheid en vooroordelen t.o.v. snoeihard aan de kaak te stellen middels een vlijmscherpe discussie. Komt door mijn tanden, snap je. Ik wil graag iets te bijten en te scheuren hebben. Mijn tekortkoming. Maar goed, ieder nadeel hep ze voordeel of andersom. Zo ben ik teruggekomen van mijn idee over Mohammed B. En ik ben niet makkelijk te overtuigen, dat verzeker ik je. Maar goed. Het regent hier in Rotterdam. Ik ga wel in mijn mand om mijn nachtslaapje te doen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  zondag 13 augustus 2006 @ 03:22:55 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40757327
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 03:20 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Oom Botte, stop met het plagen van moslims. U bent bijna altijd boos. U lijkt wel een fundamentalist.
Okay, okay. Ik houd er nu eenmaal van om kortzichtigheid en vooroordelen t.o.v. snoeihard aan de kaak te stellen middels een vlijmscherpe discussie. Komt door mijn tanden, snap je. Ik wil graag iets te bijten en te scheuren hebben. Mijn tekortkoming. Maar goed, ieder nadeel hep ze voordeel of andersom. Zo ben ik teruggekomen van mijn idee over Mohammed B. En ik ben niet makkelijk te overtuigen, dat verzeker ik je. Maar goed. Het regent hier in Rotterdam. Ik ga wel in mijn mand om mijn nachtslaapje te doen.
zacht
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_40757343
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 03:20 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Volgens mij heb je iets teveel munt-thee gedronken!
Truste.
pi_40757678
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 02:04 schreef DemocraatKameraad het volgende:

[..]

Het westen is wat mij betreft juist het meest verwerpelijk. Liever lijf- en doodstraffen dan de walgelijke commerciemaatschappij en die walgelijke zogenaamde vrije modernen die maar denken te kunnen doen en laten wat ze willen. Afschieten wat mij betreft. Nee, laat er maar onderdrukking komen, dan piepen ze hier wel eens anders... stelletje verwende honden.
Ja....mensen moet het onmogelijk gemaakt worden om hun mening zomaar te kunnen ventileren.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_40758686
Er mag inderdaad best wel een beperking worden opgelegd aan de vrijheid van meningsuiting. Niet alles hoeft te worden verkondigd in het openbaar.
  zondag 13 augustus 2006 @ 10:11:04 #159
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_40758950
beter dat men dit figuur even gaat aangeven bij de politie
pi_40759116
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 10:11 schreef Sargon het volgende:
beter dat men dit figuur even gaat aangeven bij de politie
Waarom? Ik doe helemaal niets verkeerd. Ik zeg alleen dat ik verlang naar een apocalyptisch scenario.
  zondag 13 augustus 2006 @ 11:00:48 #161
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_40759501
het verheerlijken en aanmoedigen van terrorisme is verboden
pi_40759544
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 11:00 schreef Sargon het volgende:
het verheerlijken en aanmoedigen van terrorisme is verboden
Terrorisme is in the eye of the beholder. Of denk je dat de Nederlandse justitie het universele recht heeft om te bepalen wat wel en geen terrorisme is ?
pi_40760272
[quote]Op zondag 13 augustus 2006 10:27 schreef DemocraatKameraad het volgende:

[..]

Waarom? Ik doe helemaal niets verkeerd. Ik zeg alleen dat ik verlang naar een apocalyptisch scenario.
[/quote

Er zal nooit iets veranderen. Zolang er mensen op de wereld zijn zullen ze andere volkeren naar het leven staan en de macht willen grijpen. Het zal uiteindelijk tot de ondergang van de mensheid leiden. Als wereldoorlogen elkaar opvolgen en koninkrijken instorten is het einde nabij. (Zoiets vertelde mijn grootmoeder me altijd als zij citeerde uit haar Bijbel, alleen duurt deze situatie al meer dan tweeduizend jaar) Het zou met gemak nog weleens honderd jaar kunnen duren voor het absolute einde daar is. Intussen zaaien verschillende volkeren dood en verderf in tal van landen om uiteenlopende redenen, wat de nodige slachtoffers tot gevolg heeft.
pi_40760950
Hoi, dit is R&P, geen ONZ.
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:26:27 #165
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_40760987
Een hele fijne vogelgriep.
Ja laat die nou maar komen.
Ik mag er graag van dromen.
Die moet het dan maar doen.
Die pakt er tien miljoen!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:28:39 #166
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_40761040
In zekere zin herken ik het gevoel van TS wel een beetje.... ik denk dat onze beschaving, net als álle beschavingen die hiervoor zijn geweest, ooit weer ten onder zal gaan (bedreigingen genoeg). Alleen ik vind dat niet bijzonder leuk, ik zie het gewoon als onvermijdelijk. De manier waarop de westerse samenleving spartelt om de boel te redden vind ik dan wel weer grappig soms.-
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')