ow got een aanslag gepleegt via fokquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je mag me ook mailen, dan kunnen we de plannen samen bespreken.
Je hoeft helemaal niks te doen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:35 schreef DemocraatKameraad het volgende:
[..]
Oke, is goed, en die moet ik dan in jouw kopje koffie deponeren ofzo? Of hoe werkt het?
Ik voorspel, ooit gaat er een grote botsing komen tussen gedachtes. (Wéér, beter gezegd.)quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:41 schreef manhattan het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niks te doen.
Mensen komen er steeds meer achter wat voor achterlijk haatdragend volk jullie eigenlijk zijn. Op een dag wordt je gewoon het land uitgesodemieterd!
Die oorlog staat al lang in de startblokken..quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:43 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik voorspel, ooit gaat er een grote botsing komen tussen gedachtes. (Wéér, beter gezegd.)
Ooit was het communisme vs fascisme.
De volgende zal het Westen tegen de Moslims zijn.
*Nostradamus er maar bijpakt.
Ik denk dat Hirsi Magan debet is aan de wederzijdse haat en intolerantie. Zelf is gevlucht naar de VS, maar heeft hier in Nederland een haatdragend klimaat gecreeerd en achtergelaten waardoor zulke topics worden gepost. Een burgeroorlog sluit ik op de lange termijn niet uit door haar toedoen, wat haar oorspronkelijke doel was.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:41 schreef manhattan het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niks te doen.
Mensen komen er steeds meer achter wat voor achterlijk haatdragend volk jullie eigenlijk zijn. Op een dag wordt je gewoon het land uitgesodemieterd!
Ja maar jou komen we redden natuurlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ow got een aanslag gepleegt via fok
MODSSSSSSS
waar zijn ze als het nacht is![]()
De propanda tegen Iran draait nu op volle toeren in de VS, en ze werken zelf natuurlijk ook mee. NK is al tijden bezig. Syrië sluit zich lekker bij Iran aan. Dan hebben we drie hoofddoelen te pakken, die momenteel in de planning staan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:44 schreef manhattan het volgende:
[..]
Die oorlog staat al lang in de startblokken..
Heey you must be cute!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja maar jou komen we redden natuurlijk.
Hee, je bent zhe-devilll, wat dacht je dan?![]()
Flikker toch op.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:45 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik denk dat Hirsi Magan debet is aan de wederzijdse haat en intolerantie. Zelf is gevlucht naar de VS, maar heeft hier in Nederland een haatdragend klimaat gecreeerd en achtergelaten waardoor zulke topics worden gepost. Een burgeroorlog sluit ik op de lange termijn niet uit door haar toedoen, wat haar oorspronkelijke doel was.
Ach man doe niet zo idioot. Alsof één tenger vrouwtje debet is aan 1000 jaar cultuurkloof.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:45 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik denk dat Hirsi Magan debet is aan de wederzijdse haat en intolerantie. Zelf is gevlucht naar de VS, maar heeft hier in Nederland een haatdragend klimaat gecreeerd en achtergelaten waardoor zulke topics worden gepost. Een burgeroorlog sluit ik op de lange termijn niet uit door haar toedoen, wat haar oorspronkelijke doel was.
klopt als een busquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:47 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ach man doe niet zo idioot. Alsof één tenger vrouwtje debet is aan 1000 jaar cultuurkloof.
Leg het probleem niet bij anderen neer maar doe er zelf wat aan.
Daarom zoek ik jou ook!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heey you must be cute!
But you know it allready!![]()
Wacht maar tot jouw moeder wordt opgeblazen in diezelfde bus.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
klopt als een bus
haat zit in jezelf niet in anderen!
Beste lieverd!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:50 schreef manhattan het volgende:
[..]
Wacht maar tot jouw moeder wordt opgeblazen in diezelfde bus.
Binnen nu en een jaar is Iran aan de beurt. En inderdaad: ze werken heerlijk mee......quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
De propanda tegen Iran draait nu op volle toeren in de VS, en ze werken zelf natuurlijk ook mee. NK is al tijden bezig. Syrië sluit zich lekker bij Iran aan. Dan hebben we drie hoofddoelen te pakken, die momenteel in de planning staan.![]()
begrijpend lezen verwacht ik echt niet, van niemand, maar beetje normalitair denkend volk toch wel zeker rond deze tijd!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:50 schreef manhattan het volgende:
[..]
Wacht maar tot jouw moeder wordt opgeblazen in diezelfde bus.
Ik had paar maanden geleden nog binnen 2006 voorspeld. Ik heb er nu maar 2007 bijgetrokken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:52 schreef manhattan het volgende:
[..]
Binnen nu en een jaar is Iran aan de beurt. En inderdaad: ze werken heerlijk mee......
Natuurlijk is Iran straks aan de beurtquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:52 schreef manhattan het volgende:
[..]
Binnen nu en een jaar is Iran aan de beurt. En inderdaad: ze werken heerlijk mee......
Ach, ze hebben nu de complete veiligheidsraad (inclusief Rusland) tegen zichzelf in het harnas gejaagd. Bush hoeft alleen maar even lief te kijken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:53 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik had paar maanden geleden nog binnen 2006 voorspeld. Ik heb er nu maar 2007 bijgetrokken.
Het zal mijn tijd wel duren.quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:52 schreef manhattan het volgende:
Binnen nu en een jaar is Iran aan de beurt.
China ook? Hoezo dat dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:54 schreef manhattan het volgende:
[..]
Ach, ze hebben nu de complete veiligheidsraad (inclusief Rusland) tegen zichzelf in het harnas gejaagd. Bush hoeft alleen maar even lief te kijken.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:55 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het zal mijn tijd wel duren.Eerst Isfahan zien en dan...!
(en zhe-devill mag met me mee)
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:56 schreef Super7fighter het volgende:
Wat verbazingwekkend is de manier waarop Hirsi gebruik wist te maken van ongenuanceerde en van hondsdolheid getuigende uitspraken om ons lessen in democratie, vrijheid van meningsuiting en wederzijds respect te komen geven. Magans eigenaardige visie op democratie schijnt zich slechts te beperken tot het beledigen van de Koran en de Islam, het provoceren van de moslimgemeenschap en het creëren van vijandelijkheden tussen de moslims en de politieke partijen hier in Nederland.
Desondanks was haar gedrag begrijpelijk gezien haar ontoereikende kennisniveau en de daarbij horende beperkte intellectuele ontwikkeling, haar levenservaringen die vormgegeven zijn in abnormale maatschappelijke omstandigheden en natuurlijk haar slachtofferrol in de Afrikaanse besnijdeniscultuur.
Dit resulteert zich in een blijvende traumatische stoornis waarvan zij nog dagelijks hinder ondervindt, en die zich vooral uit in een afwijkend denkpatroon en een gevoel van wantrouwen jegens alle moslims. Samen met Theo van Gogh maakte zij zich op op de vernietiging van een heel geloof en de ontketening van een burgeroorlog. Zo heeft zij getracht door middel van een door haar uitgebrachte film die op bedrog en leugens gebaseerd is (Submission), die bovenal artistieke kwaliteiten mist, een compleet geloof uit te roeien. Een film die de Eeuwige Jood van Goebbels overtrof qua aantrekkingskracht voor propaganda-doelen.
Gelukkig waren haar plannen op tijd gedwarsboomd.
Ja maar we gaan te paard en dan heb je wel bedekking nodig tegen al dat woestijnzandquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:57 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
iran no way!!!!!!!
Hoofddoeken never!!!!!!!!
ja maar eh dan eh moet je wel je wenkbrauwen ff epilere enzoquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja maar we gaan te paard en dan heb je wel bedekking nodig tegen al dat woestijnzand![]()
(en je bent natuurlijk een prinses als we met de sterren alleen zijn. hoofddoek is bijzaak)
Jongen, ga een eind fietsen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:56 schreef Super7fighter het volgende:
Wat verbazingwekkend is de manier waarop Hirsi gebruik wist te maken van ongenuanceerde en van hondsdolheid getuigende uitspraken om ons lessen in democratie, vrijheid van meningsuiting en wederzijds respect te komen geven. Magans eigenaardige visie op democratie schijnt zich slechts te beperken tot het beledigen van de Koran en de Islam, het provoceren van de moslimgemeenschap en het creëren van vijandelijkheden tussen de moslims en de politieke partijen hier in Nederland.
Desondanks was haar gedrag begrijpelijk gezien haar ontoereikende kennisniveau en de daarbij horende beperkte intellectuele ontwikkeling, haar levenservaringen die vormgegeven zijn in abnormale maatschappelijke omstandigheden en natuurlijk haar slachtofferrol in de Afrikaanse besnijdeniscultuur.
Dit resulteert zich in een blijvende traumatische stoornis waarvan zij nog dagelijks hinder ondervindt, en die zich vooral uit in een afwijkend denkpatroon en een gevoel van wantrouwen jegens alle moslims. Samen met Theo van Gogh maakte zij zich op op de vernietiging van een heel geloof en de ontketening van een burgeroorlog. Zo heeft zij getracht door middel van een door haar uitgebrachte film die op bedrog en leugens gebaseerd is (Submission), die bovenal artistieke kwaliteiten mist, een compleet geloof uit te roeien. Een film die de Eeuwige Jood van Goebbels overtrof qua aantrekkingskracht voor propaganda-doelen.
Gelukkig waren haar plannen op tijd gedwarsboomd.
Heel hard gillen: "o nee lieve prins mijn borduurwerkje ligt nog thuis!"quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:01 schreef zhe-devilll het volgende:
wat doet een prinses als ze geschaakt wordt![]()
Er zit jou echt iets heel erg dwars,en het is niet gezond.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:02 schreef manhattan het volgende:
[..]
Jongen, ga een eind fietsen!
Hirsi Ali heeft gebruik gemaakt van dezelfde vrijheden waardoor jij en je geloofsgenoten hier jarenlang huis hebben kunnen huishouden. De Nederlandse cultuur leent zich hier prima voor, omdat het Calvinisme grotendeels gestoelt is op tolerantie en zelfreflectie. Ik moet jullie dan ook nageven dat ik het zeer knap vind dat je jezelf zo ongelovelijk onmogelijk maakt in een tolerant land als het onze.
Wat ook leuk is aan calvinisme: als je eenmaal hebt afgedaan, heb je ook volledig afgedaan. Dat punt is nu bijna bereikt, en ik zal er niet rouwig om zijn als het grootste deel van de moslims hier gewoon vertrekt. Daarnaast hoop ik dat de maatschappij nog wat ruimte zal bieden aan de miniscule groep liberale moslims, al acht ik die kans zeer gering.
tis een echte ARABIER?quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heel hard gillen: "o nee lieve prins mijn borduurwerkje ligt nog thuis!"
maar wel stevig vastklampen natuurlijk, het is een volbloed héen we gaan keihard
Ik haat naai en borduur gedoe dusquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Heel hard gillen: "o nee lieve prins mijn borduurwerkje ligt nog thuis!"
maar wel stevig vastklampen natuurlijk, het is een volbloed héen we gaan keihard
Right!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:05 schreef Netsoenev het volgende:
[..]
Er zit jou echt iets heel erg dwars,en het is niet gezond.
Mijn god, dat er überhaupt mensen zijn die serieus op dit topic reageren, het is óf een rechts-extremist die zich voordoet als iemand van de andere kant van dat extremistische straatje, of gewoon een hele slechte grappenmaker.
heey un gedichtquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:07 schreef NaturalWoman het volgende:
genieten van lijden zal jou niet bevrijden
jij bent degene TS die gaat lijden![]()
Kijk uit, achter je! Een kleurling! Rennen! Wraaaaaah!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:08 schreef manhattan het volgende:
[..]
Right!
De realiteit begint je steeds meer in te halen. Denk daar maar eens aan als je straks Wouter, Femke of Jan stemt.
Het kan ook een Friese knol zijn, dat weet ik niet, hij vindt jou iig heel tof, dat merk ik aan de manier waarop hij zijn staart optiltquote:Op zondag 13 augustus 2006 03:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tis een echte ARABIER?
nee zeg me dat het niet zo is...........
een echte dure rasechte arabier????
wooh die hebben zulke gave neuzen he
zie geen staart op die foto hoor!!!!!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:09 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het kan ook een Friese knol zijn, dat weet ik niet, hij vindt jou iig heel tof, dat merk ik aan de manier waarop hij zijn staart optilt![]()
![]()
De tijden dat dat nog indruk maakte zijn al lang gepaseert.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:09 schreef Netsoenev het volgende:
[..]
Kijk uit, achter je! Een kleurling! Rennen! Wraaaaaah!
De TS heeft het alleen zelf nog niet helemaal door. Geeft niet, komt nog wel...quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:07 schreef NaturalWoman het volgende:
genieten van lijden zal jou niet bevrijden
jij bent degene TS die gaat lijden![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zie geen staart op die foto hoor!!!!!!
vunz!
![]()
ow got al die vibrationsssssssssssss brrrrrrrr *rillllllt ut uit*quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
![]()
ja sorry ik ben een man en ik denk aan jou.
dat betekent: alles daaromheen, ik kan het niet meer volgen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
![]()
ja sorry ik ben een man en ik denk aan jou.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 03:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ow got al die vibrationsssssssssssss brrrrrrrr *rillllllt ut uit*![]()
je klinkt net als zon slissende marokkaan die, nadat een 'makker' van hem 'omgekomen' is na een eerlijke bankoverval, meeloopt in de 'stilletocht' en dan winkels plundert en bushokjes vernielt, roepende dat de moslims nederland in tien jaar overheersen...quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:47 schreef DemocraatKameraad het volgende:
En het grappige is ook nog eens, dat mijn wens in vervullen zal gaan op den duur. De voortekenen zijn reeds in gang gezet.
Jawel echt wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |