wat?!? dat kan niet hequote:Op zondag 13 augustus 2006 00:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik denk dat ik maar weer weg ga...
Wordt nog wat met al die vrouwen op de meet. Is er ook gelegenheid om eerst even met de jongens en mannen alleen wat te drinken?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Mevrouw TheSilentEnigma, u vergist zich niet
Jawohl!quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kraftwerk!
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:13 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Wordt nog wat met al die vrouwen op de meet. Is er ook gelegenheid om eerst even met de jongens en mannen alleen wat te drinken?
Ja maar ja maar... Schnappi is stom en Eisbär is cool...quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:13 schreef ChrisJX het volgende:
Humorvol. Valt edoch in het niet bij de hymnische klanken van Schnappi, der kleine Krokodil
Kan het tippen aan Grauzone dan? Lijkt me onmogelijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
Jawohl!![]()
Het nummer is Computer Love, als iedereen Grauzone heeft is dit de volgende tip![]()
TheSilentEnigma + 1
Ok. Ik hoop dat u niet afgeschrikt wordt door mijn verlegenheid.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]Er komen 3 meiden dus het valt best mee hoor
Overschatte tent is datquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:15 schreef ChrisJX het volgende:
En anders drinken we zelf wel wat
Maar liever niet bij De Winkel van Sinkel
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:15 schreef ChrisJX het volgende:
Oktoknopie
Ik hoop dat je niet wordt afgeschrikt door mijn niet-verlegenheidquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:15 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ok. Ik hoop dat u niet afgeschrikt wordt door mijn verlegenheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |