wat?!? dat kan niet hequote:Op zondag 13 augustus 2006 00:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik denk dat ik maar weer weg ga...
Wordt nog wat met al die vrouwen op de meet. Is er ook gelegenheid om eerst even met de jongens en mannen alleen wat te drinken?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:11 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Mevrouw TheSilentEnigma, u vergist zich niet
Jawohl!quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kraftwerk!
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:13 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Wordt nog wat met al die vrouwen op de meet. Is er ook gelegenheid om eerst even met de jongens en mannen alleen wat te drinken?
Ja maar ja maar... Schnappi is stom en Eisbär is cool...quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:13 schreef ChrisJX het volgende:
Humorvol. Valt edoch in het niet bij de hymnische klanken van Schnappi, der kleine Krokodil
Kan het tippen aan Grauzone dan? Lijkt me onmogelijkquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
Jawohl!![]()
Het nummer is Computer Love, als iedereen Grauzone heeft is dit de volgende tip![]()
TheSilentEnigma + 1
Ok. Ik hoop dat u niet afgeschrikt wordt door mijn verlegenheid.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]Er komen 3 meiden dus het valt best mee hoor
Overschatte tent is datquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:15 schreef ChrisJX het volgende:
En anders drinken we zelf wel wat
Maar liever niet bij De Winkel van Sinkel
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:15 schreef ChrisJX het volgende:
Oktoknopie
Ik hoop dat je niet wordt afgeschrikt door mijn niet-verlegenheidquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:15 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ok. Ik hoop dat u niet afgeschrikt wordt door mijn verlegenheid.
Stond op de achterkant van de Taptoe en kon zich in allerlei dingen veranderen waardoor Jopie allemaal avonturen beleefde.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:17 schreef MaJo het volgende:
Wie is dat ook alweer? komt me wel bekend voor.
meidenvraag? Om de mannen te pesten
Als u bereid bent in eerste instantie uzelf iets te temperen, zal ik me openstellen voor de mooie dingen die we elkaar kunnen vertellen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet wordt afgeschrikt door mijn niet-verlegenheid
Waar zittie?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:16 schreef MaJo het volgende:
Het wordt waarschijnlijk de Mick 'O Connel![]()
Tussen het janskerkhof en de Dom. Ierse pub, erg gezelligquote:
Maar dat is meer voor homo's?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:23 schreef Berkery het volgende:
Meidenvraag zei je? Dan is het vast iets van David Haselhoff![]()
Kandie Duits danquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:23 schreef Berkery het volgende:
Meidenvraag zei je? Dan is het vast iets van David Haselhoff![]()
'The Hoff' is een soort messias voor de Duitsers. Dat denkt ie tenminste.quote:
Het is het enige land waar hij als zanger voet aan de grond heeft gekregenquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:24 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Kandie Duits dan
Meneer is nogal een idool in Duitsland. Ik kon em eerst niet uitstaan, maar vind dit lied toch wel te hebben
Verrassend genoeg welquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:26 schreef MaJo het volgende:
Het heet Dieser Weg?
Zeg, meneer kan niet tippen aan der Herbert hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:26 schreef Homdeck het volgende:
Herbert gronemeyer - der Weg?
okquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:27 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Zeg, meneer kan niet tippen aan der Herbert hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |