quote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Dat mag dus nietquote:Twylight zegt:
in de 1e 15 topics heb ik iets van 1500 gehaald alleen in NB
Twylight zegt:
stiekem ga ik ook voor de 10 000
Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
24:00 aan de rest word al wat gedaanquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:44 schreef renz0r het volgende:
Ja sorry ik open hem nu al, de bagger is nu al aant overheerschen in ONZ
Bagger on!
Toppiequote:Op zondag 13 augustus 2006 00:00 schreef Snakey het volgende:
En weer los.
TT van dit topic veranderen naar deel 84 en ff sluiten en andere openen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:01 schreef guitarist.nl het volgende:
en deze dan?
[NB nr 83] waar iedereen blij is om niks
Chowi was er al bij.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:01 schreef guitarist.nl het volgende:
en deze dan?
[NB nr 83] waar iedereen blij is om niks
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:02 schreef SuperGrovert het volgende:
rook worst zonder r is ook worst !
Nicequote:Op zondag 13 augustus 2006 00:03 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb net een toffe foto met mijn nieuwe Canon EOS 350D gemaakt![]()
[afbeelding]
Bier!
Rookworst schrijf je als één woord, en daarom kun je dat grapje beter 'vertellen' dan schrijvenquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:02 schreef SuperGrovert het volgende:
rook worst zonder r is ook worst !
Oeh, die wil ik ook. Die camera dan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:03 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb net een toffe foto met mijn nieuwe Canon EOS 350D gemaakt![]()
[afbeelding]
Bier!
Geweldige cam is het. Ik had voorheen een PowerShot A520, maar deze dSLR is echt stukken beter. Vooral het handmatig zoomen en scherpstellen bevalt me wel. Ook heeft deze uiteraard meer megapixels (8) en functies.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik ook. Die camera dan.![]()
Ik twijfel nog tussen deze en de N70s van Nikonquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geweldige cam is het. Ik had voorheen een PowerShot A520, maar deze dSLR is echt stukken beter. Vooral het handmatig zoomen en scherpstellen bevalt me wel. Ook heeft deze uiteraard meer megapixels (8) en functies.
SOLquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij had eigenlijk gewoon moeten wachten en die oude open laten gooien![]()
Goede site om te vergelijken: http://www.dpreview.comquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen deze en de N70s van Nikon
Hmmm mighty interessant..... thanksquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goede site om te vergelijken: http://www.dpreview.com
Ik haal even de vaseline.... anaal is goed voor de paalquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kommaarkommaarkommaar....ik buk wel voor je![]()
http://pets.komado.nl/ de eerste jeweetquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:02 schreef razzberry het volgende:
Mag hier ook de Paarse Lama gepost worden?
Mmm, kmoet nog even sparen ben ik bang. Eerst maar investeren in wat ik nodig heb.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geweldige cam is het. Ik had voorheen een PowerShot A520, maar deze dSLR is echt stukken beter. Vooral het handmatig zoomen en scherpstellen bevalt me wel. Ook heeft deze uiteraard meer megapixels (8) en functies.
eeeej ik had het alleen over dat je me mochtquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik haal even de vaseline.... anaal is goed voor de paal![]()
Huh?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eeeej ik had het alleen over dat je me mocht![]()
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://pets.komado.nl/ de eerste jeweet
I know.... maar selectief gehoor enzo.... nee en daar niet, wil ik nog wel eens vergeten te horenquote:
Zo zat ik ook hoor, heb er hard voor moeten werken. Maargoed, dat maakt het des te waardevollerquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, kmoet nog even sparen ben ik bang. Eerst maar investeren in wat ik nodig heb.![]()
Die bigquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://pets.komado.nl/ de eerste jeweet
mmm... ga je mee naar het keldertjequote:Op zondag 13 augustus 2006 00:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
I know.... maar selectief gehoor enzo.... nee en daar niet, wil ik nog wel eens vergeten te horen![]()
Mooi foto toestelquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:17 schreef The_Terminator het volgende:
Deze had ik vanmiddag ook maar even gemaakt, had ik meteen een leuke voor het fotoboek![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mmm... ga je mee naar het keldertje![]()
nicequote:Op zondag 13 augustus 2006 00:17 schreef The_Terminator het volgende:
Deze had ik vanmiddag ook maar even gemaakt, had ik meteen een leuke voor het fotoboek![]()
[afbeelding]
Canonquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:17 schreef The_Terminator het volgende:
[afbeelding]
Dat is Kut.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/forum/128
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:19 schreef Eririn het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/MissHoney
![]()
=)quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:19 schreef Eririn het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/MissHoney
![]()
350D is kut inderdaad, toffe foto'squote:Op zondag 13 augustus 2006 00:20 schreef Rekkie het volgende:
Het verschil tussen de D70 en 350D zit hem ook in de body.... de D70 is wat massiever en ligt daardoor voor mij wat makkelijker in mijn hand
Met de extra grip-accu dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
350D is kut inderdaad, toffe foto's
Maar ligt totaal niet lekker.
awel, iets beter.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Met de extra grip-accu dan?
Dat heb ik namelijk nog niet geprobeerd
Mijn Pa heeft de D70 en ik moet zeggen dat hij fantastische foto's maakt.... nu kan dat snel ten opzichte van mijn Canon Powershot A80quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
awel, iets beter.
Maar ik zou toch voor een andere camera gaan
Heb je ze beide al in de hand gehad dan? Beste kun je even naar een winkel gaan die beide camera's verkoopt en gewoon even kijken hoe ze in de hand liggen. Ik vind de 350D erg goed in de hand liggen, maar heb dan ook geen andre camera's geprobeerd aangezien ik al wist welke camera ik wou.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:20 schreef Rekkie het volgende:
Het verschil tussen de D70 en 350D zit hem ook in de body.... de D70 is wat massiever en ligt daardoor voor mij wat makkelijker in mijn hand
Ach, ik heb een tijdje een paar camera's geprobeerd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mijn Pa heeft de D70 en ik moet zeggen dat hij fantastische foto's maakt.... nu kan dat snel ten opzichte van mijn Canon Powershot A80
Wel een kelder.... telt dat ook?quote:
Mediamarktquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heb je ze beide al in de hand gehad dan? Beste kun je even naar een winkel gaan die beide camera's verkoopt en gewoon even kijken hoe ze in de hand liggen. Ik vind de 350D erg goed in de hand liggen, maar heb dan ook geen andre camera's geprobeerd aangezien ik al wist welke camera ik wou.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:28 schreef Biogarde het volgende:
Lama.
Lama, je was zo fris en fruitig.
Je was paars. Niet rood.
Nu ben je dood.
Verbannen door Jump.
Nu kleine lama.
Ik mis je.
![]()
http://pets.komado.nl/ de eerstequote:Op zondag 13 augustus 2006 00:28 schreef Biogarde het volgende:
Lama.
Lama, je was zo fris en fruitig.
Je was paars. Niet rood.
Nu ben je dood.
Verbannen door Jump.
Nu kleine lama.
Ik mis je.
![]()
Het is anders. Zo'n leegte. Zo'n stilte.quote:
Tis nog geen bedtijdquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:38 schreef Qunix het volgende:
Renz0r: ga heen!
Deze is beterquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:38 schreef Biogarde het volgende:
Optyfen met die tyfuslange teksten.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze is beter
[afbeelding]
Kwam ik overigens in een ander (gesloten) topic tegen
*fap fap fap fap fapquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Deze is beter
[afbeelding]
Kwam ik overigens in een ander (gesloten) topic tegen
Goed bezig, kon ik dat maarquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:40 schreef Snakey het volgende:
Opgelost
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:40 schreef Snakey het volgende:
Opgelost
lang leve de goeie modjesquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:40 schreef Snakey het volgende:
Opgelost
Jah, het is jammer dat ik de enige ben met een edit knopje.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goed bezig, kon ik dat maar![]()
Dat heb ik ook niet beweerdquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bupa is er niet meer maar was zeker niet slecht!
Gegroet, burger.quote:
Ah, de enige meid die wel aan m'n pielemans wil zitten!quote:
Postbode. Een positie met veel aanzien.quote:
Ja, ik ga straks hetzelfde doenquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:46 schreef Rekkie het volgende:
Mensen en Fok!kers.... het was weer gezellig..... goede nacht....
Ik ga neuken..... eh slapen
Rustig aan met m'n 28k modem. Bedankt.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:47 schreef The_Terminator het volgende:
Nu we toch bezig zijn
[afbeelding]
Trustenquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:46 schreef Rekkie het volgende:
Mensen en Fok!kers.... het was weer gezellig..... goede nacht....
Ik ga neuken..... eh slapen
Hmquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:47 schreef The_Terminator het volgende:
Nu we toch bezig zijn
[afbeelding]
Je bent ook zo puike postbode.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:46 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ah, de enige meid die wel aan m'n pielemans wil zitten!
Ik heb maar 1 moeders.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:49 schreef SiemeN het volgende:
Ik bats met al jullie moeders, trouwens!
Lullig voor je, zeg.quote:
Ze hebben je zeker wijs gemaakt dat dat normaal is?quote:
Doe hetquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:50 schreef SiemeN het volgende:
Ik voel de drang opkomen om een ontzettend slecht topic te openen..
De meeste van jullie begrijpen mijn pareltjes niet.quote:
Daar kan ik je heel snel van af helpen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:50 schreef SiemeN het volgende:
Ik voel de drang opkomen om een ontzettend slecht topic te openen..
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:52 schreef Sebasser het volgende:
Ik krijg baggerkriebels
Ik zla maar gaan slapen
Niet de penis met knijpers foto!quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar kan ik je heel snel van af helpen.
Nope, ik laat je naaktfoto's van MissHoney zien. Dan blijf je vijf jaar lang bij je computer weg.quote:
Ik heb helaas geen sportvisakte.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:52 schreef SiemeN het volgende:
[..]
De meeste van jullie begrijpen mijn pareltjes niet.
Neem deze nou. Prachtig topic, maar zo'n snelle dood.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope, ik laat je naaktfoto's van MissHoney zien. Dan blijf je vijf jaar lang bij je computer weg.![]()
Das gewoon moordquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nope, ik laat je naaktfoto's van MissHoney zien. Dan blijf je vijf jaar lang bij je computer weg.![]()
Ik eigenlijk ook niet. En er was ook heul geen deel 1. Hihi.quote:
SiemeN tochquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. En er was ook heul geen deel 1. Hihi.
Ok, ik geef me gewonnen. Geen kuttopic van mijn hand vanavond.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik wacht afquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:57 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ok, ik geef me gewonnen. Geen kuttopic van mijn hand vanavond.
Sterker, morgen open ik een TTT. Beloofd.
Daar hou ik je aan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:57 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ok, ik geef me gewonnen. Geen kuttopic van mijn hand vanavond.
Sterker, morgen open ik een TTT. Beloofd.
Sesamstraat is nog niet begonnen hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:59 schreef SiemeN het volgende:
Bedtijd. Trusten.
Laat staan afgelopenquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:00 schreef Playdoh het volgende:
[..]
Sesamstraat is nog niet begonnen hoor
okquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:01 schreef Sebasser het volgende:
En ik ook.
bioschatje dacht dat je over lama heen wasquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:49 schreef Biogarde het volgende:
Lama lama lama.
Je bent niet meer onder ONZ.
Je bent dood.
Ze zeiden ga maar.
Eigenlijk ben je gewoon een kankerlama.
Lama![]()
Hier heb je een lama, en weer niet, wel, niet, wel...quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:49 schreef Biogarde het volgende:
Lama lama lama.
Je bent niet meer onder ONZ.
Je bent dood.
Ze zeiden ga maar.
Eigenlijk ben je gewoon een kankerlama.
Lama![]()
Ik werk al de hele tijd, en heb helemaal geen vakantiequote:Op zondag 13 augustus 2006 01:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat denk jij danmijn slaapritme is zwaar naar de klote sinds de zomervakantie
![]()
Kan ik tijdens mn vakantie ook heurquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik werk al de hele tijd, en heb helemaal geen vakantie![]()
Maar daardoor kon ik wel een nieuwe camera kopen![]()
Nee, want ik ben op mn werk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heey Bio, kun je eens op msn komen ??
En een hele mooie ook nog!quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik werk al de hele tijd, en heb helemaal geen vakantie![]()
Maar daardoor kon ik wel een nieuwe camera kopen![]()
Geile.....cameraquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
[NB#84]Piemelpap!
Was eerder in dit topic
Ah ik wacht wel evenquote:Op zondag 13 augustus 2006 01:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, want ik ben op mn werk.
Graag hier vertellen/vragen.
Of wachten tot 4 uur!
Hebben ze maggi op dat bananen eilandquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:00 schreef Biogarde het volgende:
Veeg me op, en hang mn ballen in de maggi![]()
Is het zo belangrijk danquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah ik wacht wel even
Werkze nog ff
dat je je hele FoBo maar vol mag spammenquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zekers, en één van mijn duurste aankopen ooit![]()
Wie weetquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat je je hele FoBo maar vol mag spammen![]()
ohh daar kom ik nooit...meld maar ff als je iets bijzonders hebt geplaatst dan ga ik wel ff kijken!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wie weet
Ga sowieso nog veel leuke foto's maken, maar die post ik dan wel in het FOT forum![]()
truste!!!quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:06 schreef Blame het volgende:
twohundredsixtysipo!!!![]()
En nu ga ik naar bed, het gaat weer helemaal nergens over hier...![]()
Komt goedquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohh daar kom ik nooit...meld maar ff als je iets bijzonders hebt geplaatst dan ga ik wel ff kijken!
tnx ben benieuwdquote:
hier ben ikquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Waar is P_L nu gebleven? Kwam hij alleen maar ff gedag zeggen![]()
heej je bent er ook nog....quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:40 schreef Qunix het volgende:
Morguh
quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:39 schreef ThinkTank het volgende:
Ksst, allemaal naar buiten!
Honderd vallende sterren per uur! (volgens BBC)
[afbeelding]
Artist's impression:
[afbeelding]
nice pic
Blowen is voor stoere mensen.quote:
dat zal het zijnquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ze denken dat het stoer is, daarom roken ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |