12:30 anders komt die ouwe in de knel met de tijdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:19 schreef Roderick2085 het volgende:was het nou 12.30 of 13.00 verzamelen
ik lees 2 dingen
Moet toch watquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:21 schreef hicham het volgende:
Subtiele sluitpost
En wederom unresized pics
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:21 schreef hicham het volgende:
Subtiele sluitpost
En wederom unresized pics
Ik erger me aan die blauwe balkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet toch wat
En ik ben lui, deal with it![]()
Spiegelquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik erger me aan die blauwe balkAnders had het me niks kunnen schelen
[..]
Spiegel
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik erger me aan die blauwe balkAnders had het me niks kunnen schelen
door die spiegels van hicham kan je nog best wel wat zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:36 schreef Makster het volgende:
Lim, jij hebt toch ook van die achterlijke spiegelsZie je daar nog wat door
Moet namelijk wel kunnen spiegel ivm de wouten enzo
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:20 schreef Roderick2085 het volgende:
zo, route maar vast ff uitgestippeld![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:16 schreef kratjuh het volgende:
Dus ... Geen idee wie er wat afgesproken hebben .. Maar als de Lims onderweg nog willen kluiten (bijvoorbeeld carpool vinkeveen A2) sms me effe ofzo ..
Als ik niks hoor ga ik wel in me uppie ..![]()
Truste
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou ik ga.. vertrek zo naar Schiphol. Tot kijk en veel plezier morgen als de meeting nog doorgaat![]()
Fullie out![]()
![]()
5-6 km na de Brienenoord, officieel is het wellicht nog A12 misschien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmm waar zit die pomp ergens danNog voor de A12, net over de brug of ervoor
Maar klinkt goed. Ik rij hier denk ik om 11:30 uur weg dus dan ben ik daar rond een uur of 12 ofzo
Morgen ff definitief afstemmen![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
Kankerzooi moet ik weer wat verzinnen
Net na de bocht dusquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
5-6 km na de Brienenoord, officieel is het wellicht nog A12 misschien.
Je ziet hem vanzelf komen vlak na Rotterdam, voor Gouda/Nieuwerkerk a/d IJssel.
(gedeelte waar je net 120 km/u mag.. moet je er alweer af)
quote:Op zondag 13 augustus 2006 08:44 schreef worldpimber het volgende:
Man lift al twintig jaar naar zijn werk Hoe komt ie erbij![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 08:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Doe gewoon http://www.map24.nl
Dat moet dus BP de Vink zijn ter hoogte van nieuwekerk a/d ijssel op de A20quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
5-6 km na de Brienenoord, officieel is het wellicht nog A12 misschien.
Je ziet hem vanzelf komen vlak na Rotterdam, voor Gouda/Nieuwerkerk a/d IJssel.
(gedeelte waar je net 120 km/u mag.. moet je er alweer af)
Ebay, zoeken op streetfighter spiegel. Maar OPM heeft ze ook al gekocht denksquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:36 schreef Makster het volgende:
Lim, jij hebt toch ook van die achterlijke spiegelsZie je daar nog wat door
Moet namelijk wel kunnen spiegel ivm de wouten enzo
Ik gad ze al gevonden op Ebayquote:Op zondag 13 augustus 2006 09:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Ebay, zoeken op streetfighter spiegel. Maar OPM heeft ze ook al gekocht denks
En je ziet er meer door dan de gemiddelde supersportZe zijn gewoon goed
Bar end spiegels zijn idd matig, vooral als je er ook nog een superbike stuur hebt die al breder isquote:Op zondag 13 augustus 2006 09:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik gad ze al gevonden op Ebay![]()
Maar ok, prima. ik ga ff op jou motor zitten straks, ff testen![]()
Wil eignelijk bar end spiegels maar ben bang dat ik dan de draai mijn poort in niet meer kan maken![]()
Alleen als je je goed vasthoud en je gespierde armen om mijn geile middel druktquote:Op zondag 13 augustus 2006 09:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Bar end spiegels zijn idd matig, vooral als je er ook nog een superbike stuur hebt die al breder is
Als jij op mijn motor gaat zitten, mag ik dan achterop
Mogguh, even verbeterdquote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:00 schreef Makster het volgende:
Alleen als je je goed vasthoud en je gespierde armen om mijn geile middel drukt![]()
quote:
quote:
Spreken we nog ergens afquote:
Dolletjesquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Alleen als je je goed vasthoud en je gespierde armen om mijn geile middel drukt![]()
Wat moet ik invoeren voor die carpoolplek zodat ik dat kan uitrekenen via map24?quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Carpool vinkeveen A2 ?
Kwart voor 12 ofzo ?
Wij starten rond 11.45 de motoren, zoek jij maar uit hoe laat je dan op Carpool Vinkeveen moet zijn keej?quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Carpool vinkeveen A2 ?
Kwart voor 12 ofzo ?
Wat is er moeilijk aan afrit vinkeveen A2 en dan meteen in de binnenbocht?quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat moet ik invoeren voor die carpoolplek zodat ik dat kan uitrekenen via map24?
Ook best .. Ik dacht ietsje voor 12:30 er aan te komen maar prima ..quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Wij starten rond 11.45 de motoren, zoek jij maar uit hoe laat je dan op Carpool Vinkeveen moet zijn keej?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 08:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Net na de bocht dus
Ik kom over de A16, dan naar de A20 (afslag gouda, en ook de afslag voor de Terbregseweg, aka kralingen aka omweg naar Capelle) dan ga ik de A20 op, 2 baans weg, die gaat door naar de A12, voordat ik op de A12 zit komt er een klein bruggetje (naja in vergelijking met de Brienenoord) en dan zit je dus op de A12
Wacht ik ga er een landkaart bij googlen
Ruim op tijd voor een afspraak komen deed ik voor het laatst op de basisschool, omdat m'n moeder dan meeging. Ik had geen andere keusquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ook best .. Ik dacht ietsje voor 12:30 er aan te komen maar prima ..
12 uur dus ..
12.30 begint het verzamelen en niemand is op tijd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ook best .. Ik dacht ietsje voor 12:30 er aan te komen maar prima ..
12 uur dus ..
We gaan gewoon binnendoor over de stadhouderskade naar de A2, op zondagochtend is dat toch geen probleem en die 80 km/h limiet is nog erger dan een paar stoplichten meepakkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
12.30 begint het verzamelen en niemand is op tijd.Dus zo komt idd beter uit
![]()
+ we moeten nog een beetje omrijden omdat de A10 zuid volgens mij is afgesloten(echt een kankerzooi, volgens mij kom ik iedere dag zo een 5 punten tegen waar die paupers maanden bezig zijn met de weg
![]()
)
Ik dacht er net aan om voor de zekerheid de organisatie wakker te bellenquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je denkt te moeilijk.
![]()
Gewoon na de Brienenoord richting Gouda rijden, na Rotterdam (Capelle, enz) zie je hem vanzelf langs de snelweg aan je rechterhand -de goede kant dus.Gaat allemaal vanzelf, niets zoeken, etc Even op de parkeerplaats er achter wachten. Ik ga nu snel naar huis, wordt nog haasten om op tijd te zijn.
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:42 schreef hicham het volgende:
We gaan gewoon binnendoor over de stadhouderskade naar de A2, op zondagochtend is dat toch geen probleem en die 80 km/h limiet is nog erger dan een paar stoplichten meepakken
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:44 schreef kratjuh het volgende:
Ik zie jullie rond 12 uur dus op de carpool
Dat zou best nog eens kunnenquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:44 schreef kratjuh het volgende:
Ik zie jullie rond 12 uur dus op de carpool
Het erge is dat hij gelijk heeftquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:46 schreef hicham het volgende:
Interessante man
Hoor bij dit nieuwsartikel Zakenman Gelt Dekker 'beledigt' Curaçao
[..]
Dat zou best nog eens kunnen
-edit ik denk ietsjes later
ik weet niet wat voor banden je erop hebt zitten, maar op de site van de fabrikant kan je het waarschijnlijk ook wel vindenquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:18 schreef hollander172 het volgende:
Godver de godver, tussen vorig weekend en nu is de voorband helemaal leeg gelopen.Iemand enig idee op hoeveel druk ik die moet brengen?
* hollander172 is even te moe van het keren en tillen om het zelf uit te zoeken en heen en weer rijden om op de band te kijken heb ik bijna geen ruimte voor.![]()
Doe er gewoon 2.3 oid in, zit je nooit verkeerdquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:18 schreef hollander172 het volgende:
Godver de godver, tussen vorig weekend en nu is de voorband helemaal leeg gelopen.Iemand enig idee op hoeveel druk ik die moet brengen?
* hollander172 is even te moe van het keren en tillen om het zelf uit te zoeken en heen en weer rijden om op de band te kijken heb ik bijna geen ruimte voor.![]()
Metzeler's nog steeds, zou 2,2 voor kunnen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor banden je erop hebt zitten, maar op de site van de fabrikant kan je het waarschijnlijk ook wel vinden(iig bij michelin)
Ik weet niet wat voor een banden jij hebt, maar het meest gangbare is 2,5 voor en 2,9 achter.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:18 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:26 schreef Rausdouwer het volgende:
Veel plezier allemaal!![]()
Ik ben die Daytona aan het verdienen.![]()
Gamma.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:21 schreef worldpimber het volgende:
Doe er gewoon 2.3 oid in, zit je nooit verkeerdSowieso merk je het niet direct of er nu 2.0 of 2.5 in zit als dat je verder nog wat boeit...
quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Metzeler's nog steeds, zou 2,2 voor kunnen?Het hoeft niet perfect, als ik maar kan rijden.
![]()
quote:
Verder zal het wel rustig zijn vandaag...quote:
Dat lijkt me ook welquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Verder zal het wel rustig zijn vandaag...Ik moet vandaag alvast een tekst afmaken, anders kom ik nog in de knoei met de levertijd.
Maar dat lukt vast wel met de Daytona voor ogen. Straks even een mooie foto zoeken om als bureaublad in te stellen.
![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
rode!![]()
Goeiemorgen!
Men treft het die vandaag gingen rijden!
![]()
:
Ja ik zou gisteren gaan, maar ik had toch al verteldquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ging jij niet naar de Rizla Racing Day?![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja ik zou gisteren gaan, maar ik had toch al verteld![]()
Hou maar op, het bloed perst nog onder me nagels vandaan![]()
Niet zo miepenquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet meer onnodig opfokken!
![]()
![]()
Ja, ouders..je kent het wel!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet zo miepen![]()
Nu wil ik het weten ook
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je kan ze na 17 jaar nog niet voldoende manipuleren?
Tsssk
quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:01 schreef -XX- het volgende:
[..]Ik heb al vanaf zaterdag gezwegen
![]()
![]()
![]()
IK WIL 18 zijn
![]()
Overal naar toe knallen waar je maar wilt!!!!!!!!!!!!
Maaaaaaaar ik ga er vandoor![]()
![]()
![]()
Ik had geen toestel bij mequote:
:^quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:19 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik had geen toestel bij meDus wachten maar op degene die foto's gemaakt hebben,
![]()
Wel leuk om alle gezichten te zien achter de nick's![]()
De hele dag prachtig weer gehad dus niks te klagen.
Ik ga nu ff eten scoren![]()
:^quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:27 schreef Roderick2085 het volgende:ook thuis...
nog bijna op m'n muil met daar wegrijden
Ik zag je aankomenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
:^
Bij het stoplicht bijna onderuit gegeaan, op een vuil stuk wegdek gleed m'n voorwiel weg![]()
* Rib-i moet z'n broek maar eens gaan zoeken![]()
:^quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:26 schreef Rib-i het volgende:
Ola, droog thuisgekomen![]()
[..]
Nog bedankt voor de DVD![]()
bij mij was het vanaf de piramide de weg op alquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bij het stoplicht bijna onderuit gegeaan, op een vuil stuk wegdek gleed m'n voorwiel weg![]()
Was een beetje naïef om zo door het vuil te rijdenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:30 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik zag je aankomenzeg maar voorbij vliegen
![]()
:^quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was een beetje naïef om zo door het vuil te rijden![]()
Op de terugweg wel meer het gas opengehad dan tijdens de meet![]()
Even topic op MF zoeken
op de a28 en a1 was het ook al druk... gelukkig niet langzamer dan 80 hoeven rijdenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:44 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
Ik ben laat want ik ben eerst bij de snackbar gestopt ..
Leuk trouwens, file op A2 ..
hier schijnt nog steeds de zonquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:45 schreef Makster het volgende:
Ook thuis :w
Net op tijd, want ik heb nog 5 druppels gescoord![]()
Was een leuke dag![]()
210 op een nakedquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb de raptor op de A16 getopt op 210, toen wapperde ik ook bijna van de motor dus da doen we nooit meer![]()
Ja, vaag ja. De eerste afslag naar rechts nadat je bij de meetingpoint vertrok toch?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
:^quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Op de terugweg wel meer het gas opengehad dan tijdens de meet![]()
Even topic op MF zoeken
Maakt voor jou toch nix uitquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
210 op een nakedDan was m'n kleur eraf gewaaid
![]()
Wie ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:51 schreef worldpimber het volgende:
En jullie waren plutomille vergeten
Idd, die ja. Ik dacht dat het vuil was. Mischien lag er wel olie ofzo ga eens kijkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, vaag ja. De eerste afslag naar rechts nadat je bij de meetingpoint vertrok toch?Ik zag Hicham al lichtjes gaan, maar ik ging er ook bijna af.
Terwijl er voor mijn gevoel niets te zien was
Of was het ergens anders
Was lekker weer joh, opkomst had wel mooi geweest bij een circuitdag ofzo. Ooit
Verder was er ook een lange jongen met een CBR900 die zich niet had aangemeld voor de meet. Kent iemand die![]()
![]()
Zijn jullie anders teruggereden of heb ik het gewoon overgeslagen ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Idd, die ja. Ik dacht dat het vuil was. Mischien lag er wel olie ofzo ga eens kijken![]()
Die ene die net zo oud is als Gawaine ongeveeerquote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:55 schreef kratjuh het volgende:
Zijn jullie anders teruggereden of heb ik het gewoon overgeslagen ?
quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
KutPortemonnee, digicam en CDtje vergeten in buddyseat
Moet ik straks nu weer naar beneden
Jij reed voor met Mercy. Ik geloof dat Gawaine en Femalerebbel het hadden gezien.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Oh waren jullie dat ..quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jij reed voor met Mercy. Ik geloof dat Gawaine en Femalerebbel het hadden gezien.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die ene die net zo oud is als Gawaine ongeveeer
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
En ik maar denken, wie is die gast.. vast een nieuwe.![]()
LOLquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
Rib-I is een neger. [afbeelding]
Jij ging er aan de goede (rechtse) kant langs heenquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik las er bijna overheen jong gespuisquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die ene die net zo oud is als Gawaine ongeveeer
Mischien tijd voor een echte motor ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
ikbenookthuispost.![]()
Gelijk de ketting ingesmeerd, vet ging helemaal borrelen zo warmgereden was die.![]()
Verder ben ik nog zoekgereden door dat andere mannetje uit Hoogvliet op die Gixxer 1000. [afbeelding]
Mijn favo bocht bij Vlaardingen, in de auto is 120 wel genoeg voor het glijden, ik deed er altijd 140 met de motor, hij knalt er met zeker 160 door.![]()
Jah waarom kwam je niet weer achterop bij BWT langs?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:05 schreef BazzieK het volgende:
Ik mag niet meer meeten van mijn oudersMarokkanen en een neger vonden ze te veel
Moet je niet doenquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Verder zal het wel rustig zijn vandaag...Ik moet vandaag alvast een tekst afmaken, anders kom ik nog in de knoei met de levertijd.
Maar dat lukt vast wel met de Daytona voor ogen. Straks even een mooie foto zoeken om als bureaublad in te stellen.
![]()
Zelfs geintegreerde allochtonen worden gediscrimineerdquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik mag niet meer meeten van mijn oudersMarokkanen en een neger vonden ze te veel
A) Niet gevraagdquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah waarom kwam je niet weer achterop bij BWT langs?![]()
Beetje domper..
Allemaal een pot natquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zelfs geintegreerde allochtonen worden gediscrimineerd![]()
![]()
En de bus dan?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
A) Niet gevraagd
B) Betwijfel of BVVT daar weer zin in had
C) Betwijfel of ie me uberhaupt ooit nog wil zien
Openbaarvervoer is voor marokkanen en negersquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En de bus dan?![]()
Neh, wacht maar... jouw tandenraaptijd komt nog wel
De toplaag van het asfalt was er daar afquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:49 schreef worldpimber het volgende:
Ja, vaag ja. De eerste afslag naar rechts nadat je bij de meetingpoint vertrok toch?Ik zag Hicham al lichtjes gaan, maar ik ging er ook bijna af.
Terwijl er voor mijn gevoel niets te zien was
Laat dat soort praat maar over aan je vrouw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rijdt toch verder wel leuk zo´en 2 cylinder.quote:![]()
En op Zandvoort reed er een buik op een oud barrel RF900 zo ongeveer de snelste tijden.
Dus we moeten in dit geval de vering /en berijder maar eens aanspreken.![]()
Ik was te druk bezig met een goede positie aan te nemen voor een wheelie, niet op het asfalt geletquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De toplaag van het asfalt was er daar afresulteerde in een kaal stuk van 30 x 30 centimeter.
Eigenlijk niet te missen.. wat ook bleek.![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De toplaag van het asfalt was er daar afresulteerde in een kaal stuk van 30 x 30 centimeter.
Eigenlijk niet te missen.. wat ook bleek.![]()
[..]
Laat dat soort praat maar over aan je vrouw.Wie was die gast op die GSX1000R ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Rijdt toch verder wel leuk zo´en 2 cylinder.![]()
En op Zandvoort reed er een buik op een oud barrel RF900 zo ongeveer de snelste tijden.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Dan ben ik een INOO ...
In Nederland Ondanks Omstandigheden ..
There goes your buddyseatquote:
Juist, jij hebt dus wel een nieuwe dure motor nodig om te compenserenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
My thoughtsquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:07 schreef worldpimber het volgende:
Jah waarom kwam je niet weer achterop bij BWT langs?![]()
Beetje domper..
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:07 schreef hicham het volgende:
Moet je niet doenHoe vaker je'm ziet, hoe minder bijzonder die wordt
Uit eigen ervaring, toen ik de Gixxer 2005 Anniversary Edition op mijn desktop had. Saaie motor zeg
Het is algemeen bekend dat Hicham verzwakt is door een tumor in zijn oog. Je speelt valsquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Openbaarvervoer is voor marokkanen en negers![]()
TandenraaptijdZei Hicham ook en het enige wat er uit kwam toen ik em ontmoette was: Hoi ik ben Hicham met een braaf stemmetje
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
A) Niet gevraagd
B) Betwijfel of BVVT daar weer zin in had
C) Betwijfel of ie me uberhaupt ooit nog wil zien
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:14 schreef bvvt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een onverwachte newbe.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:15 schreef Gawaine het volgende:
Wie was die gast op die GSX1000R ?
Als jullie dat nou van tevoren zeggen, ik ben te jong om voor mezelf te denkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:16 schreef Worldbeater het volgende:
Pics! [afbeelding]
[..]
My thoughts, en als Faithy mee was kon ze lekker wisselen met RB, Kratjuh, Bwt, etc.
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Hicham verzwakt is door een tumor in zijn oog. Je speelt vals
Jammer dat je er niet bij wasquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:20 schreef ondeugend het volgende:
RB is thuis en weer weg...
Ik zal zien of ik vanavond zijn foto's er op kan gooien.
Hey, geen grapjes over mijn oog hequote:Op zondag 13 augustus 2006 18:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Hicham verzwakt is door een tumor in zijn oog. Je speelt vals
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey, geen grapjes over mijn oog he [afbeelding]
ehhh, kan het op op de e-mail gooien?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:24 schreef worldpimber het volgende:
Waar kunnen we de kapot grote pics nakken?
Pepijn zwicht na 2 jaar voor de druk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
Doe maar naar mij zet ik ze wel in een zip op groothoofdje phatzakquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:26 schreef bvvt het volgende:
[..]
ehhh, kan het op op de e-mail gooien?
maar dan doe ik het wel in 1x voor een ieder die dat wil en warvan ik een e-mail adres heb
Stond toch in de folder van WB-reisburo dat er ook een gedeelte bermtoerisme bij zatquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:18 schreef hicham het volgende:
Verder wel een leuke dag geweest trouwens, we hebben het goed getroffen met het weer
Beetje chaotische rit door de hoeveelheid mensen vanwege een gebrek aan afspraken. Wat doe je als een deel van de groep achter blijft bij het verkeerslicht. Dan ga je gezamelijk langzaam in de berm rijden, maar ondertussen houden we wel een deel van de auto's achter ons op
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:29 schreef bvvt het volgende:
of je klikt hierop voor de full-size pics
Ik verzoek je vriendelijk ze naar mijn mailadres te sturen. Ik weiger ze te bekijken via berrythquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:29 schreef bvvt het volgende:
of je klikt hierop voor de full-size pics
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik verzoek je vriendelijk ze naar mijn mailadres te sturen. Ik weiger ze te bekijken via berryth!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Aaaargh lievquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:22 schreef bvvt het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet bij was
was erg gezellig
Foldertjes lees ik alleen globaal, zal er wel overheen hebben gelezenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Stond toch in de folder van WB-reisburo dat er ook een gedeelte bermtoerisme bij zat![]()
Je achterrem maar eens gaan checken dan ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had een blokkerend achterwiel toen we de A27 opdraaide
had het eerst niet door
maar toen mijn achterwiel mij dreigde in te halen was het wel even spanndend
![]()
gelukkig alles goed gegaan![]()
ik ben voorquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Aaaargh liev
Volgende keer voor Assen stemmen.
Ik had geen keus, mijn voet doet dat weleensquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:37 schreef bvvt het volgende:
Was trouwens wel een schrikmoment om aan ander zo vlak voor je te zien slippen
Ik zag niet eens waarom dat het zo was.
Ik zag rib-i alleen in eens zijn voet op de grond zetten - onder het rijden is dat geen goed idee
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:18 schreef hicham het volgende:
Verder wel een leuke dag geweest trouwens, we hebben het goed getroffen met het weer
Beetje chaotische rit door de hoeveelheid mensen vanwege een gebrek aan afspraken. Wat doe je als een deel van de groep achter blijft bij het verkeerslicht. Dan ga je gezamelijk langzaam in de berm rijden, maar ondertussen houden we wel een deel van de auto's achter ons op
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had een blokkerend achterwiel toen we de A27 opdraaide
had het eerst niet door
maar toen mijn achterwiel mij dreigde in te halen was het wel even spanndend
![]()
gelukkig alles goed gegaan![]()
ik kan ff niks verzinnenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
die konden er best langs
[..]anders gezegt... hele rit geen problemen, en bij het naar huis gaan gaat de helft bijna onderuit
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:46 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik kan ff niks verzinnentelt een rammelende maag ook ?
![]()
ik had geen problemen als glijers of blokkerende achterwielen bedoel ikquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]als probleem tijdens de rit
ik volg je ff niet
had ik niet eens gebruiktquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je achterrem maar eens gaan checken dan ?![]()
ooh, okquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik had geen problemen als glijers of blokkerende achterwielen bedoel ik![]()
TT888![]()
Ik heb de lichaamsbeweging van mijn bed naar de etenstafel nodigquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom eet jij niet achter de PC ??
Zullen we eens vragen wat Nick daarvan vind?quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:54 schreef Roderick2085 het volgende:
trouwens, die laatste foto van bvvt, alle motoren netjes in rijtjes, alleen die van mij niet![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Stond toch in de folder van WB-reisburo dat er ook een gedeelte bermtoerisme bij zat![]()
Kon het ook nog elders posten, maar zo was het wel goed. 20 man.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:39 schreef hicham het volgende:
Wel een folder met grote oplage kennelijkZelfs in het Voorne Putten topic gepost
2004 reed ze voorop.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:40 schreef Gawaine het volgende:
ik ben voor![]()
Ben je dan voorrijderwant wij weten de weg daar natuurlijk niet
![]()
Jij was toch 5 DVD's op het eind kwijtgeraakt ofzoquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:52 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik had geen problemen als glijers of blokkerende achterwielen bedoel ik![]()
TT888![]()
Meerquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:14 schreef bvvt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie heet er nog meer Nick, of waarom.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:56 schreef worldpimber het volgende:
Zullen we eens vragen wat Nick daarvan vind?![]()
Ik had het onderweg al 2 keer, vlak na het optrekken bij het stoplicht, en beide linksaf.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
had ik niet eens gebruikter kan ook wel iets glibberigs gelegen hebben waar ik overheen reed
![]()
Nickquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zullen we eens vragen wat Nick daarvan vind?![]()
ik vind dat ze die route in het weekend voor auto's moeten afsluitenquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kon het ook nog elders posten, maar zo was het wel goed. 20 man.![]()
Voorne Putten topic is op sterven na dood. Maar ja, dat was Fok! ook eens.![]()
[..]
2004 reed ze voorop.![]()
Deze meet was wel lekker centraal voor iedereen.![]()
Vond 90 kilometer terug ook wel genoeg vandaag.![]()
Maja, kan moeilijk iedere keer centraal meeten, zelfs de heuvelrug gaat dan vervelen.
Dat ging niet door wegens een gebrek aan belangstelling, alleen Lars had daar op ingeschreven.quote:Op zondag 13 augustus 2006 18:28 schreef Gawaine het volgende:
Nick had een uitgesproken mening over de GS500 op de wheelymeetquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:00 schreef Worldbeater het volgende:
Wie heet er nog meer Nick, of waarom.![]()
![]()
![]()
Het was idd wel erg druk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vind dat ze die route in het weekend voor auto's moeten afsluitenlaten die dan maar lekker op een dijk of zo gaan rijden
![]()
we hebben ruim 2 uur gedaan over 65KM![]()
You are chicken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:01 schreef Roderick2085 het volgende:
overigens had het een goeie reden
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind dat ze die route in het weekend voor auto's moeten afsluitenlaten die dan maar lekker op een dijk of zo gaan rijden
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat ging niet door wegens een gebrek aan belangstelling, alleen Lars had daar op ingeschreven.![]()
No shit, heb het niet gehoord.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:02 schreef worldpimber het volgende:
Nick had een uitgesproken mening over de GS500 op de wheelymeet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:
k weet het niet hoorquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ooh, ok
trouwens, die laatste foto van bvvt, alle motoren netjes in rijtjes, alleen die van mij niet![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
No shit, heb het niet gehoord.Heb wel een stil vermoeden.
Picture 2004.. Makster en Rietvaerder op bezoek bij Motoport waar wij toevallig ook waren.
De ZXR van Makster was de mooiste motor in de rij, en die van Riet de lelijkste.
En terecht, dat ding van Riet was kenkerlelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heb ik 'm ff gemod zodat ie nu mooi is![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
k weet het niet hoor
maare - staat ie niet in he t2e rijtje - links achter die van worldpimber? met nr 1 op de koplamp
HAhahahahhahahaaquote:Op zondag 13 augustus 2006 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
Er waren naar mijn mening best wel veel stoplichten in het parcours opgenomen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
we hebben ruim 2 uur gedaan over 65KM![]()
Had je nou sjans met die dame aan je rechterkant op het terras (einde van de rit) of herkende ze je gewoon van de parenclub ofzoquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het was idd wel erg druk.![]()
Volgende keer een rondje Urk of Staphorst proberen op zondag?![]()
Zoiets als inquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:05 schreef Worldbeater het volgende:
No shit, heb het niet gehoord.Heb wel een stil vermoeden.
quote:Gare ali b accent:
Ga jij met je lelijke motor, noem je dat een motor aghhaa
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:10 schreef Makster het volgende:
HAhahahahhahahaa![]()
Ik dacht het zelfdeGeniaal internet
![]()
Die heb ik nog een handkus toegeworpen. Ze raakte er bijna verlegen van.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:11 schreef Gawaine het volgende:
en waar de oma van BazzieK aan kwam hollen om de motoren te bewonderen.![]()
Ze hadden bedacht dat ze mijn helm gingen gebruiken voor een of ander spelletje met die k#tkinderen van ze.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Had je nou sjans met die dame aan je rechterkant op het terras (einde van de rit) of herkende ze je gewoon van de parenclub ofzo
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die heb ik nog een handkus toegeworpen. Ze raakte er bijna verlegen van.![]()
igg leuke reactie.![]()
Heeft iemand die wegwerp gebaren nog meegekregen van die mannelijke fossielen die erbij liepen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
igg leuke reactie.![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zoiets als in![]()
[..]Weet het niet precies meer
Hij heeft al een keer een foto hier gepost, dus vanwaar die verbazingquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vroeg het wel gelijk.![]()
Maar het was het meest verbazende moment van de dag.![]()
![]()
Die oma heb ik gemist, wel een opa die het allemaal maar niks vond en gebaren maakte van 'ach, ga toch heen met die stomme motorenquote:[..]
igg leuke reactie.![]()
Volgens mij kickte ze wel op motoren.Zó oud.
![]()
Volgens mij kickte ze wel op motoren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zag ik nog ja, ik ree(t) achter jouquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:14 schreef Worldbeater het volgende:
igg leuke reactie.![]()
Onderwegquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:17 schreef hollander172 het volgende:
Heeft iemand die wegwerp gebaren nog meegekregen van die mannelijke fossielen die erbij liepen?![]()
Yoepie, een getuige.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:17 schreef Makster het volgende:
Dat zag ik nog ja, ik ree(t) achter jou![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:17 schreef Rib-i het volgende:
Bij Zaltbommel zag ik een groepje staan en ik herkende Mercy. Toen dacht ik nog: Huh, wat is Raus veranderd![]()
![]()
Ging iets te lang door jaquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:16 schreef worldpimber het volgende:
Overigens, dat gassen op het terras was echt not done
Misschien let ik niet zo op bij foto's van mannen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:17 schreef hicham het volgende:
Hij heeft al een keer een foto hier gepost, dus vanwaar die verbazing
Oh, ze zag er niet uit als iemand die kinderen hadquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ze hadden bedacht dat ze mijn helm gingen gebruiken voor een of ander spelletje met die k#tkinderen van ze.![]()
Vond de 13 treden naar beneden vanmorgen wel even genoeg leed vandaag voor mijn helm eigenlijk.![]()
die heb ik dan toen ook gemistquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:17 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft al een keer een foto hier gepost, dus vanwaar die verbazing
dat heb ik ook gemistquote:[..]
Die oma heb ik gemist, wel een opa die het allemaal maar niks vond en gebaren maakte van 'ach, ga toch heen met die stomme motoren'
Die betaalden ook nietsquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die parkeerwachter bij de Piramide was wel helemaal kotsmisselijk van motorfietsen.![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:22 schreef Roderick2085 het volgende:
ohja... en volgende keer niet zo hard optrekkenhoeft Rib-i ook geen medelijden meer te hebben met me
Iddquote:
Yup.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Onderweg, volgens mij deed niemand iets geks op die momenten.
![]()
Die sprak me aan bij het vertrekken, echt iedereen had zijn gas al opengetrokken maar mij moest ie hebben.quote:Die parkeerwachter bij de Piramide was wel helemaal kotsmisselijk van motorfietsen.![]()
Wat had hij te vertellenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yup.Misschien is het Berry ook nog opgevallen, grootste gedeelte van de groep was er al voorbij.
Zo'n 1 handige Jolingwave deden ze, oh hemel hun zondagse rust toch.
![]()
[..]
Die sprak me aan bij het vertrekken, echt iedereen had zijn gas al opengetrokken maar mij moest ie hebben.![]()
Wat jij wil.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh, ze zag er niet uit als iemand die kinderen hadZe keek iig opvallend veel jouw kant op. Sowieso zat d'r nek 90% van de tijd gedraaid richting 1 van de motorrijders achter haar
Volgens mij zei die iets van "Zo, jij hebt het goed bekeken. De meets waar jij heen gaat ben je altijd weer het vroegst thuis."quote:
Mogen wij ook weten waar het over gaatquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:24 schreef -XX- het volgende:
Laatste update: 28-07-2006
Status: Banned User
![]()
!!! Haha!
Of ik wat rustiger aan wilde doen met gasgeven.quote:
NOOOOOOOOOOOOOOHHHHHH!!!!11!!11!quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:24 schreef -XX- het volgende:
![]()
!!! Haha!
Jij moet niet zo traag optrekken, ineens waren mijn spiegels nogal leeg ...quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ohja... en volgende keer niet zo hard optrekkenhoeft Rib-i ook geen medelijden meer te hebben met me
De meeste rijders waren al weg en jij ging nog ff met mosterd na de maaltijd strooienquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:24 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die sprak me aan bij het vertrekken, echt iedereen had zijn gas al opengetrokken maar mij moest ie hebben.![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgens mij zei die iets van "Zo, jij hebt het goed bekeken. De meets waar jij heen gaat ben je altijd weer het vroegst thuis."![]()
[afbeelding]
Verstand komt met de jarenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:27 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ikke welom de tanktassen in de gaten te houden
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:29 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Of ik wat rustiger aan wilde doen met gasgeven.![]()
Kan niet want dan slaat ie meteen weer af.Heb hem wel 2 keer naar de 6000 toeren getrokken.
![]()
Nee hoor, dat was net nadat kratjuh en anderen klaar waren met spelen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:30 schreef hicham het volgende:
De meeste rijders waren al weg en jij ging nog ff met mosterd na de maaltijd strooien
Raptor for presidentquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik vond die van Makster ook wel goed klinken![]()
sja, dat heb je he... als je ze onder je buddy hebt liggenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij moet niet zo traag optrekken, ineens waren mijn spiegels nogal leeg ...
je zit toch geen gekke sigaretjes te roken hè ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:24 schreef -XX- het volgende:
![]()
!!! Haha!
Dan zal ie jou wel gepakt hebben omdat je de kleinste bentquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was net nadat kratjuh en anderen klaar waren met spelen.![]()
Lijkt me handig als ik mijn eigen motor ook start als ik mee wil rijden?![]()
Kloptquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:32 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Ik vond die van Makster ook wel goed klinken![]()
En die maat van je kon het ook allemaal bijhouden?quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:32 schreef Makster het volgende:
Was wel ok vandaag
Moeten we vaker doen !
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:32 schreef Makster het volgende:
Was wel ok vandaag
Moeten we vaker doen !
Was ik wel van plan, heb het ook een soort van beloofd aan Peppie, niet dat hij daarom vroeg overigens.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:32 schreef worldpimber het volgende:
Maar ff serieus hollander, je moet vaker komen![]()
Mjah je leeft je maar uit hoor.quote:Kunnen we begrip voor elkaar kweken![]()
Was een geslaagd innitiatief van jequote:Op zondag 13 augustus 2006 19:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klopt, en dat voor een 650.
![]()
![]()
[..]
En die maat van je kon het ook allemaal bijhouden?![]()
Geluidje hehquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klopt, en dat voor een 650.
![]()
![]()
[..]
En die maat van je kon het ook allemaal bijhouden?![]()
Makster opteerde de heuvelrug.quote:
Hij stond recht voor mijn neus.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Dan zal ie jou wel gepakt hebben omdat je de kleinste bent
Hoe dan ook, prima plan.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Makster opteerde de heuvelrug.![]()
Ik zei alleen op het juiste moment: a.s. zondag meeten!![]()
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
Iedereen bedankt aan zichzelf voor het komen.![]()
![]()
Heb hem al gequote slet.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:40 schreef Worldbeater het volgende:
Zie edit.![]()
![]()
Fokking snel gaat het quoten tegenwoordig.
![]()
me me me.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heeft iemand die wegwerp gebaren nog meegekregen van die mannelijke fossielen die erbij liepen?![]()
Was ook wel indrukwekkend denk ik, het geluid en het aantal motoren. Ik hoorde Roderick bij een stoplicht gassen toen we stilstondenquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:50 schreef bvvt het volgende:
[..]
me me me.
Gruwelijk lachen die vent - hij moest echt helemaal nix hebben van motoren en de herrie die die uitlaten produceerden.......
Lachen idd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:50 schreef bvvt het volgende:
[..]
me me me.
Gruwelijk lachen die vent - hij moest echt helemaal nix hebben van motoren en de herrie die die uitlaten produceerden.......
Sluit ik me bij aan, filmpje kijken.quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:51 schreef Makster het volgende:
Lees morgen op mijn werk wel weer bij
Thanks voor de relaxde dag enzo![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan, filmpje kijken.
Was misschien de vent van die vrouw die zo opgewonden was. Hij wist dat hij dequote:Op zondag 13 augustus 2006 19:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lachen idd.Moest er echt helemaal niks van hebben en onderweg van of naar de kerk kan ie niet geweest zijn toch?
't is dat het al jaren vantevoren volgeboekt is anders wilde ik wel een keer gaan kijkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Isle of Man![]()
![]()
![]()
echt geweldig om te zien![]()
Ik/we hebben je wel gemistquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:03 schreef Rausdouwer het volgende:
Wat een verhalen allemaal! Meteen 3 pagina's erbij.Tof dat het droog is gebleven en jullie lol hebben gehad op de megameet.
![]()
Een van de meest gave motorrace evenementen ter wereld naar mijn idee.Ben er één keer geweestquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Isle of Man![]()
![]()
![]()
echt welquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
't is dat het al jaren vantevoren volgeboekt is anders wilde ik wel een keer gaan kijken
quote:
ik had hem gisteren omgezet van AVI naar DVD maar dat het beeld zo goed was op tvquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Isle of Man![]()
![]()
![]()
De winnaar heeft een gemiddelde snelheid van 206 KM/Hquote:Op zondag 13 augustus 2006 20:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik had hem gisteren omgezet van AVI naar DVD maar dat het beeld zo goed was op tv
had ik niet gedacht.ik had hem alleen nog maar op mijn pc gekeken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |