12:30 anders komt die ouwe in de knel met de tijdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:19 schreef Roderick2085 het volgende:was het nou 12.30 of 13.00 verzamelen
ik lees 2 dingen
Moet toch watquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:21 schreef hicham het volgende:
Subtiele sluitpost
En wederom unresized pics
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:21 schreef hicham het volgende:
Subtiele sluitpost
En wederom unresized pics
Ik erger me aan die blauwe balkquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet toch wat
En ik ben lui, deal with it![]()
Spiegelquote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik erger me aan die blauwe balkAnders had het me niks kunnen schelen
[..]
Spiegel
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik erger me aan die blauwe balkAnders had het me niks kunnen schelen
door die spiegels van hicham kan je nog best wel wat zienquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:36 schreef Makster het volgende:
Lim, jij hebt toch ook van die achterlijke spiegelsZie je daar nog wat door
Moet namelijk wel kunnen spiegel ivm de wouten enzo
quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:20 schreef Roderick2085 het volgende:
zo, route maar vast ff uitgestippeld![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:16 schreef kratjuh het volgende:
Dus ... Geen idee wie er wat afgesproken hebben .. Maar als de Lims onderweg nog willen kluiten (bijvoorbeeld carpool vinkeveen A2) sms me effe ofzo ..
Als ik niks hoor ga ik wel in me uppie ..![]()
Truste
quote:Op zondag 13 augustus 2006 01:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou ik ga.. vertrek zo naar Schiphol. Tot kijk en veel plezier morgen als de meeting nog doorgaat![]()
Fullie out![]()
![]()
5-6 km na de Brienenoord, officieel is het wellicht nog A12 misschien.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmm waar zit die pomp ergens danNog voor de A12, net over de brug of ervoor
Maar klinkt goed. Ik rij hier denk ik om 11:30 uur weg dus dan ben ik daar rond een uur of 12 ofzo
Morgen ff definitief afstemmen![]()
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:15 schreef BazzieK het volgende:
Kankerzooi moet ik weer wat verzinnen
Net na de bocht dusquote:Op zondag 13 augustus 2006 02:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
5-6 km na de Brienenoord, officieel is het wellicht nog A12 misschien.
Je ziet hem vanzelf komen vlak na Rotterdam, voor Gouda/Nieuwerkerk a/d IJssel.
(gedeelte waar je net 120 km/u mag.. moet je er alweer af)
quote:Op zondag 13 augustus 2006 08:44 schreef worldpimber het volgende:
Man lift al twintig jaar naar zijn werk Hoe komt ie erbij![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 08:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Doe gewoon http://www.map24.nl
Dat moet dus BP de Vink zijn ter hoogte van nieuwekerk a/d ijssel op de A20quote:Op zondag 13 augustus 2006 02:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
5-6 km na de Brienenoord, officieel is het wellicht nog A12 misschien.
Je ziet hem vanzelf komen vlak na Rotterdam, voor Gouda/Nieuwerkerk a/d IJssel.
(gedeelte waar je net 120 km/u mag.. moet je er alweer af)
Ebay, zoeken op streetfighter spiegel. Maar OPM heeft ze ook al gekocht denksquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:36 schreef Makster het volgende:
Lim, jij hebt toch ook van die achterlijke spiegelsZie je daar nog wat door
Moet namelijk wel kunnen spiegel ivm de wouten enzo
Ik gad ze al gevonden op Ebayquote:Op zondag 13 augustus 2006 09:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Ebay, zoeken op streetfighter spiegel. Maar OPM heeft ze ook al gekocht denks
En je ziet er meer door dan de gemiddelde supersportZe zijn gewoon goed
Bar end spiegels zijn idd matig, vooral als je er ook nog een superbike stuur hebt die al breder isquote:Op zondag 13 augustus 2006 09:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik gad ze al gevonden op Ebay![]()
Maar ok, prima. ik ga ff op jou motor zitten straks, ff testen![]()
Wil eignelijk bar end spiegels maar ben bang dat ik dan de draai mijn poort in niet meer kan maken![]()
Alleen als je je goed vasthoud en je gespierde armen om mijn geile middel druktquote:Op zondag 13 augustus 2006 09:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Bar end spiegels zijn idd matig, vooral als je er ook nog een superbike stuur hebt die al breder is
Als jij op mijn motor gaat zitten, mag ik dan achterop
Mogguh, even verbeterdquote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:00 schreef Makster het volgende:
Alleen als je je goed vasthoud en je gespierde armen om mijn geile middel drukt![]()
quote:
quote:
Spreken we nog ergens afquote:
Dolletjesquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:00 schreef Makster het volgende:
[..]
Alleen als je je goed vasthoud en je gespierde armen om mijn geile middel drukt![]()
Wat moet ik invoeren voor die carpoolplek zodat ik dat kan uitrekenen via map24?quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Carpool vinkeveen A2 ?
Kwart voor 12 ofzo ?
Wij starten rond 11.45 de motoren, zoek jij maar uit hoe laat je dan op Carpool Vinkeveen moet zijn keej?quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Carpool vinkeveen A2 ?
Kwart voor 12 ofzo ?
Wat is er moeilijk aan afrit vinkeveen A2 en dan meteen in de binnenbocht?quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat moet ik invoeren voor die carpoolplek zodat ik dat kan uitrekenen via map24?
Ook best .. Ik dacht ietsje voor 12:30 er aan te komen maar prima ..quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:32 schreef hicham het volgende:
[..]
Wij starten rond 11.45 de motoren, zoek jij maar uit hoe laat je dan op Carpool Vinkeveen moet zijn keej?
quote:Op zondag 13 augustus 2006 08:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Net na de bocht dus
Ik kom over de A16, dan naar de A20 (afslag gouda, en ook de afslag voor de Terbregseweg, aka kralingen aka omweg naar Capelle) dan ga ik de A20 op, 2 baans weg, die gaat door naar de A12, voordat ik op de A12 zit komt er een klein bruggetje (naja in vergelijking met de Brienenoord) en dan zit je dus op de A12
Wacht ik ga er een landkaart bij googlen
Ruim op tijd voor een afspraak komen deed ik voor het laatst op de basisschool, omdat m'n moeder dan meeging. Ik had geen andere keusquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ook best .. Ik dacht ietsje voor 12:30 er aan te komen maar prima ..
12 uur dus ..
12.30 begint het verzamelen en niemand is op tijd.quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:33 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ook best .. Ik dacht ietsje voor 12:30 er aan te komen maar prima ..
12 uur dus ..
We gaan gewoon binnendoor over de stadhouderskade naar de A2, op zondagochtend is dat toch geen probleem en die 80 km/h limiet is nog erger dan een paar stoplichten meepakkenquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
12.30 begint het verzamelen en niemand is op tijd.Dus zo komt idd beter uit
![]()
+ we moeten nog een beetje omrijden omdat de A10 zuid volgens mij is afgesloten(echt een kankerzooi, volgens mij kom ik iedere dag zo een 5 punten tegen waar die paupers maanden bezig zijn met de weg
![]()
)
Ik dacht er net aan om voor de zekerheid de organisatie wakker te bellenquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je denkt te moeilijk.
![]()
Gewoon na de Brienenoord richting Gouda rijden, na Rotterdam (Capelle, enz) zie je hem vanzelf langs de snelweg aan je rechterhand -de goede kant dus.Gaat allemaal vanzelf, niets zoeken, etc Even op de parkeerplaats er achter wachten. Ik ga nu snel naar huis, wordt nog haasten om op tijd te zijn.
![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:42 schreef hicham het volgende:
We gaan gewoon binnendoor over de stadhouderskade naar de A2, op zondagochtend is dat toch geen probleem en die 80 km/h limiet is nog erger dan een paar stoplichten meepakken
quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:44 schreef kratjuh het volgende:
Ik zie jullie rond 12 uur dus op de carpool
Dat zou best nog eens kunnenquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:44 schreef kratjuh het volgende:
Ik zie jullie rond 12 uur dus op de carpool
Het erge is dat hij gelijk heeftquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:46 schreef hicham het volgende:
Interessante man
Hoor bij dit nieuwsartikel Zakenman Gelt Dekker 'beledigt' Curaçao
[..]
Dat zou best nog eens kunnen
-edit ik denk ietsjes later
ik weet niet wat voor banden je erop hebt zitten, maar op de site van de fabrikant kan je het waarschijnlijk ook wel vindenquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:18 schreef hollander172 het volgende:
Godver de godver, tussen vorig weekend en nu is de voorband helemaal leeg gelopen.Iemand enig idee op hoeveel druk ik die moet brengen?
* hollander172 is even te moe van het keren en tillen om het zelf uit te zoeken en heen en weer rijden om op de band te kijken heb ik bijna geen ruimte voor.![]()
Doe er gewoon 2.3 oid in, zit je nooit verkeerdquote:Op zondag 13 augustus 2006 11:18 schreef hollander172 het volgende:
Godver de godver, tussen vorig weekend en nu is de voorband helemaal leeg gelopen.Iemand enig idee op hoeveel druk ik die moet brengen?
* hollander172 is even te moe van het keren en tillen om het zelf uit te zoeken en heen en weer rijden om op de band te kijken heb ik bijna geen ruimte voor.![]()
Metzeler's nog steeds, zou 2,2 voor kunnen?quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:20 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor banden je erop hebt zitten, maar op de site van de fabrikant kan je het waarschijnlijk ook wel vinden(iig bij michelin)
Ik weet niet wat voor een banden jij hebt, maar het meest gangbare is 2,5 voor en 2,9 achter.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:18 schreef hollander172 het volgende:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:26 schreef Rausdouwer het volgende:
Veel plezier allemaal!![]()
Ik ben die Daytona aan het verdienen.![]()
Gamma.quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:21 schreef worldpimber het volgende:
Doe er gewoon 2.3 oid in, zit je nooit verkeerdSowieso merk je het niet direct of er nu 2.0 of 2.5 in zit als dat je verder nog wat boeit...
quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Metzeler's nog steeds, zou 2,2 voor kunnen?Het hoeft niet perfect, als ik maar kan rijden.
![]()
quote:
Verder zal het wel rustig zijn vandaag...quote:
Dat lijkt me ook welquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:18 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Verder zal het wel rustig zijn vandaag...Ik moet vandaag alvast een tekst afmaken, anders kom ik nog in de knoei met de levertijd.
Maar dat lukt vast wel met de Daytona voor ogen. Straks even een mooie foto zoeken om als bureaublad in te stellen.
![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
rode!![]()
Goeiemorgen!
Men treft het die vandaag gingen rijden!
![]()
:
Ja ik zou gisteren gaan, maar ik had toch al verteldquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ging jij niet naar de Rizla Racing Day?![]()
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja ik zou gisteren gaan, maar ik had toch al verteld![]()
Hou maar op, het bloed perst nog onder me nagels vandaan![]()
Niet zo miepenquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet meer onnodig opfokken!
![]()
![]()
Ja, ouders..je kent het wel!quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet zo miepen![]()
Nu wil ik het weten ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |