Oh god.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Krijg nou wat, herken je avatar nu pas
V for Vendetta
Watsgebeurt schat?quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:08 schreef saaw het volgende:
* saaw ligt in t ziekenhuis met n kapotte knie
quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:08 schreef saaw het volgende:
door knie gegaan met werken zaterdag [riool zat dicht en het regende nogal, we moesten de kelder leeg hozen]quote:
quote:Op maandag 14 augustus 2006 14:08 schreef saaw het volgende:
Maar vanavond?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:22 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Volgende week ben ik weer op Fokradio!![]()
quote:
Ahh vertelquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:05 schreef -Marlii- het volgende:
Neee, ik kom niet op msn
Jaaaa, alles is goed. Vakantie was echt super!
Nou gewoon echt heel veel leuke mensen ontmoet, vooral de laatste week. Nog gezoend met een jongen die het niet konquote:
Slettenvakantie!quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nou gewoon echt heel veel leuke mensen ontmoet, vooral de laatste week. Nog gezoend met een jongen die het niet konEn vriendin van mij ging de avond er na met hem zoenen
en nu mist ie ons beiden en hij wil wat met me afspreken
![]()
Alhoewel ik dat niet van plan ben
En wel redelijk weer gehad
Ik ging met mn ouders hoorquote:
Ah klinkt leuk, waar ben je heen geweest?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nou gewoon echt heel veel leuke mensen ontmoet, vooral de laatste week. Nog gezoend met een jongen die het niet konEn vriendin van mij ging de avond er na met hem zoenen
en nu mist ie ons beiden en hij wil wat met me afspreken
![]()
Alhoewel ik dat niet van plan ben
En wel redelijk weer gehad
Midden Frankrijk. We zaten echt in de middle of nowhere, niks te beleven in dat plaatsjequote:Op maandag 14 augustus 2006 17:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Ah klinkt leuk, waar ben je heen geweest?.
EN JE HEBT NIET EENS GENEUQT????!quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Midden Frankrijk. We zaten echt in de middle of nowhere, niks te beleven in dat plaatsje
Nog leuke excursies of wandelingen ofzo gemaakt dan?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Midden Frankrijk. We zaten echt in de middle of nowhere, niks te beleven in dat plaatsje
Neequote:
Eén of ander kasteelquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Nog leuke excursies of wandelingen ofzo gemaakt dan?
Museumpje, Historische bouwwerken enzo?
Ik ook, maar twas daar nu ook kutweerquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:22 schreef Merel1808 het volgende:
Ik wil terug op vakantie, tis hier veel te koud. Heb vannacht met een lange pyamabroek, skisokken, een longsleeve en een vest geslapen
Druk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:17 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Eén of ander kasteelWaar ook een kuifje-museum zat. En naar Orléans (wat een kutstad zeg!) en dagje naar Bourges geweest (die was leuker
) en verder vooral op de camping geweest. Oh ben trouwens ook nog naar avonturenpark geweest
ruim 2 weken weggeweestquote:
Ik heb meer gedaan in één week.quote:
Mja, volgens zusje was het nu in Adana 42 graden overdag, met luchtvochtigheid van 90% ofzo, lijkt me ook niet echt wat.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:26 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik ook, maar twas daar nu ook kutweer
quote:
Andere dingen hé.quote:
D_A, pussy. Kom eens op fokradio!quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah hoi bier.
Ah want?quote:
Ja vanavond Evi over de vloer.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omdat je het altijd zegt, maar nooit doet.![]()
Matigquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja vanavond Evi over de vloer.
Helaasch
I Kneuw, maar goed ik heb haar ook geen eeuwigheid gesprokenquote:
Had je dr moeten gesproken hebben toen ik in verweggistan was!quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
I Kneuw, maar goed ik heb haar ook geen eeuwigheid gesproken
Ja ze heeft een nieuw vriendjequote:Op maandag 14 augustus 2006 19:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Had je dr moeten gesproken hebben toen ik in verweggistan was!
Ghehequote:Op maandag 14 augustus 2006 19:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ze heeft een nieuw vriendje
Jaquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
GheheEn dan laat je jou in de steek?!
NU nie tmeer hoorquote:
Ik ken hetquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Carmenquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:28 schreef carmiie het volgende:
Hallo
Joah ook welquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:21 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Jaaprima! het weer is alleen hopeloos.. met jou ook alles goed?![]()
Hee Carmiiequote:
Goed hoor, met jou?quote:
Windows is er opnieuw opgezet, dus alles doet het weerquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoi Carmen!
Worm al verdreven van je pc?
Goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |