Nee niets, maar goed het was niet neer halend bedoelt hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:44 schreef booo het volgende:
[..]
excuses, excuses..
Met zonder 'te' dan.. Kan ik er wat aan doen dat iedereen hier zo oud is !
Haha, dude je hebt met Boeman geslapen!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik had een kamer, een bed, 2 mannen.
En dan roepen dat het te ver weg is
Hij lag zo'n 6 meter bij mij vandaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:47 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Haha, dude je hebt met Boeman geslapen!IIIIEEEEEEEE je wilt gewoon modder-eter worden!
![]()
![]()
Jaja, geloven wij lekker toch nieeetquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij lag zo'n 6 meter bij mij vandaan
Stomme kut pubers.quote:
En ik heb ook werk.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik had een kamer, een bed, 2 mannen.
En dan roepen dat het te ver weg is
Jij werkt 's nachts?quote:
Ik heb wel een partij leuke foto's gemaaktquote:
Hehe, kut ehm,.quote:
En wanneer ga je dat dus goed maken?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okayyy SORRY dat ik er niet was![]()
![]()
!!
Joaaa, Kevin is vet liefquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, kut ehm,.
Tsja
Ben jij eigenlijk iets?![]()
Nouu, hóe kan ik het goedmaken?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En wanneer ga je dat dus goed maken?![]()
Laten we dat bespreken in privé kringen.quote:
Een echte man doet dat op 't forum.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Laten we dat bespreken in privé kringen.
Lurkers hier altijd
quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Laten we dat bespreken in privé kringen.
Lurkers hier altijd
Een echte man..quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een echte man doet dat op 't forum.![]()
Tuurlijk mocht ik dat, ik met mijn engelengezichtje!quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:19 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan hopen dat je alles mag houden en dat ze je niet tegenhouden bij de douane![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:44 schreef snopprinses het volgende:
ja werken natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |