Neequote:Op zondag 13 augustus 2006 19:07 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Is het dat ene hoertje van die foto?
Word het wat? (ga je haar neuken)quote:Op zondag 13 augustus 2006 19:10 schreef mstr het volgende:
Deze woont bij A'dam
Ze heeft een vriendquote:Op zondag 13 augustus 2006 19:11 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Word het wat? (ga je haar neuken)
Een watvoorscript?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:02 schreef mstr het volgende:
Ik heb een heel lijstje gemaakt, waarvan ik nog een AutoIT script moet schrijven
en dan neucken?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:21 schreef Zonnebril het volgende:
Ik ga zo borrelen met een vriendinnetje![]()
![]()
Hehe, boeman en ik stappen zo, half 6 thuisquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Care, als je mij ontmoet klap ik je kop eraf. Kutemo!![]()
Om mstr maar gerust te stellen: Nog geneukt?quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, boeman en ik stappen zo, half 6 thuis
Nah nee, maar goed was wel erg leuk volk in paradisoquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:25 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Om mstr maar gerust te stellen: Nog geneukt?![]()
'Krijgen we nou?!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Care, als je mij ontmoet klap ik je kop eraf. Kutemo!![]()
Ach tis kev.quote:
Ze is nog jong, ze is nog jong..quote:
Hehe, alleen wij kunnen op niveau posten D_A!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze is nog jong, ze is nog jong..
Neen, hij is vandaag weg gegaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehe, alleen wij kunnen op niveau posten D_A!
Trouwens, ijsmeis meldde dat Boeman op vakantie was, maar da's dus bullshit!
Tutututut. Das heul geen bullshit.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:36 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hehe, alleen wij kunnen op niveau posten D_A!
Trouwens, ijsmeis meldde dat Boeman op vakantie was, maar da's dus bullshit!
Mijn excuses! Ik lees het nu!quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tutututut. Das heul geen bullshit.
Neen,quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tutututut. Das heul geen bullshit.
En ijsmijst! waarom was jij er niet hèhèhèhèhèhè. Ik moet natuurlijk wel onze tijdelijk pubmodder ff ondervragenquote:
Zeg dat "te" maak je er zelf vanquote:
Wie wat waar en wanneerquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En ijsmijst! waarom was jij er niet hèhèhèhèhèhè. Ik moet natuurlijk wel onze tijdelijk pubmodder ff ondervragen
excuses, excuses..quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg dat "te" maak je er zelf van
Boeman en ik gingen gister stappen in A'damquote:
Adam is me veulste ver wegquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Boeman en ik gingen gister stappen in A'dam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |